Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ria Kon (24.10.2022 17:27): Jojo. Tak seriálu je předloha celkem jedno, takže se hodí, když jej tam mají a mohou na něj odkázat: "Nene, na kanón nedlabem, ten tu u nás hlídá hlavní hrdina dokonce!". A čert ví proč on nemá dost rozumu, aby se k tomu nehlasil.
@Jab (24.10.2022 17:16): V rámci toho setu to tak regulérně mohlo vypadat xD Ale ano, už jen pro to, že Cavil se na Geralta opravdu úplně stoprocentně nehodí. Každopádně myslím, že jeho herecký výkon a vzhled he to poslední, co je na tom seriálu špatně.
Bohužel podobně to bylo i na setu Supermana. Henry má holt pech.
@Ria Kon (24.10.2022 17:13): Jasné. Nicméně jednalo se mi o to, že by fakt neměl být brán jako strážce kánonu. I kdyby se jej tak stokrát někdo snažil mediálně protlačit. Neodpovídá tomu výsledek nakonec.
@Ria Kon (24.10.2022 17:08): Tak čemu se divis, tak to funguje ve většině pracovních prostředí. Dostanou za to peníze, tak to dělají i když je to nezajímá.
Nevim proč by film a seriál měli být výjimka :)
@Jab (24.10.2022 12:13): Hele, to, že se herec začne o zdroják zajímat až po obsazení do role, bych negativně nebrala. Takový Charlie Cox (Matt Murdock) neviděl jediný komiks Daredevila dokud se dva měsíce před natáčením nedozvěděl, že dostal roli. Dokonce ani nevěděl, že jeho postava je slepá xD
No, a jakej znalec z něj dneska je :)
On se Henry na tu roli ani moc nehodil, moc maskuliní postava. Herecky mě taky v té roli neoslovil. Zato ten polský herec... :-D
@Jab (24.10.2022 12:26): Vzpomínám si na nějaký rozhovor podle kterého dělal přímo na place návrhy na úpravy dialogů a citoval přitom knihy. Witcher je jeho hodně velká srdcovka.
@USER47 (24.10.2022 12:25): Tohle jsem teď viděl. Ale jinde jsem zase kdysi viděl, jak se pak hnedle zakoktal a že snad četl jen povídky. Ale je samozřejmě možné, že pak dočetl všechno. Že by hrál první dva díly her jsem ale neviděl nikde.

Ono je každé vyjádření trochu jiné. Ale občas se někde prokecne a pak je vidět, že toho zase až tak moc nezná:
https://www.dexerto.com/gaming/henry-cav ... tcher-3-dlc-1720438/
@Jab (24.10.2022 11:58): Prešiel všetky tri hry a prečítal všetky knihy. :)

On Witchera chcel hrať, je to herec, nie je to kaliber Toma Hanksa, ktorý si môže diktovať scenár alebo režisérov.
Dohrál jednu hru a viděl k tomu tak obálku nějaké knihy. Zase bych z něj nedělal strážce kánonu.
Jeden ze scénáristů tý netflix abominace:

Q: "Can you discuss how the production team came about, like how they were recruited for X-Men '97?"

A: "For sure, in fall of 2020, Marvel's head of streaming asked me to develop a take to revive this show. From there I pitched it out, was hired. My LP was the first hire and he brought along all the amazing talent that followed. My general rule was you HAD to be a fan. No questions. I've been on show - namely Witcher - where some of the writers were not or actively disliked the books and games (even actively mocking the source material.) It's a recipe for disaster and bad morale. Fandom as a litmus test checks egos, and makes all the long nights worth it. You have to respect the work before you're allowed to add to its legacy." 

To asi vysvětluje hodně.
@marwel (18.10.2022 03:14): Datadisky Witcher 3 jsou větší než Awakening. Minimálně tedy Blood and Wine je zhruba dvakrát větší, zabralo mi přes 40 hodin. Ty jsem si samostatně ohodnotil s radostí. Pokud má hra DLC víc a jsou menší, pár hodinová, tak většinou ohodnotím jen to poslední. Podobně u epizodických her.
@Paul (17.10.2022 12:01): Take mam nektere oznacene, ale jsou to vzdy rozsahem datadisky, ne DLC. Treba Awakening pro Dragon Age, ale uz ne ostatni DLC, byt jsem je dohral take. Nemam oznacene zadne DLC treba pro Skyrim, Oblivion, Mass Effect 2 a ani treba Fallout New Vegas i kdyz jsem je dohral vsechny. S Witcherem 3 to nebude jinak.
Já tohle mám DLC od DLC. Pokud se jedná o rozsáhlej datadisk, s nějakým vlastním příběhem, tak většinou hodnotím samostatně. Pokud o něco menšího, tak to beru jako součást hry.
@marwel (16.10.2022 22:49): Chápu, na druhou stranu, spousta DLC funguje skoro jako hra sama o sobě (a některé tak i jsou). Zajímalo by mě, co se stalo s mým návrhem na podprofily, jestli na tom pracují, je to v konceptu nebo to bylo moc komplikovaný a vypustily ten nápad... :-D
@Gordon (16.10.2022 19:36): Ja to mam tak, ze dokud nebudou DLCcka na DH jasne oznacena (idealne jako urcita podkategorie samotnych her, ne definovana jako hra), tak je nehodnotim (no ja nehodnotim nic), ale ani neoznacuji jako dohrane, protoze pak to nesmyslne nabobtna seznam dohranych HER. Takze v soucasnosti kdybych hodnotil, tak jako celek Wild Hunt, vcetne DLCcek.
@Gordon (16.10.2022 19:36): Nerozumím. Má to zvlášť. Však hodnocení tu má 95%. Pokud by ale u karty se základní hrou hodnotila GOTY verzi, tak za mě taky fér. U některých RPG už jsem to také udělal (byť to u nich pak napíši do komentu).
Tak po 191 hodinach som dohrala aj obe dlc. Tie boli uzasne a aj vdaka nim by som celej hre dala 10/10. Hoci tam boli veci,ktore mi vadili, celkovy dojem bol perfektny. :)
@SilentWolf (14.10.2022 15:19): Ono kromě těch side questů, horse racingu a hledání těch svítivejch věciček co ti dávají boost a ability point není fakt co dělat. Ale na oko je ten svět pořád hezkej, avšak je spíš taková ohromná kulisa pro ty příběhy který se v něm odehrávaji.

Podle mě ten vztah Ciri/Geralt byl až moc upozaděnej, skoro to na mě působí jako after thought, protože s holčinou strávíš strašně málo času jako Geralt, jasně, ty jako hráč za ní hraješ, znáš ji líp než sám Geralt, ale to se nepočítá.

Podle mě ti měli dát více času se Ciri, když byla ještě děcko. Jak v prologu, tak pak v průměhu hry ve formě flashbacků. Zkrátka špatná příběhová i designová implementace toho otec/dcera konceptu. Obecně se mi hlavní příběhová linka nelíbí, ale to jest na jinou konverzaci.
Plus není to celé jen o koulování. Minimálně návštěva Skjallova hrobu, zda ji doprovázíš na jednání s čarodějkami a zda si necháš zaplatit za její přivedení k Emhyrovi... Tam ty volby dávají smysl i "nerodiči", dovolím si tedy tvrdit. :)

To je hnedle 3/5, což na dobrý konec automaticky stačí.
@pajmič (14.10.2022 12:35): v případě, že o konci rozhoduje více událostí a ne jen jeden dialog, to jinak než nějakým počítadlem udělat nejde.
Mě tohle třeba přijde v pohodě a připomíná mi to Silent Hill 2, který to má imho nejdokonalejší ty podmínky aktivace konce hry.

Na druhou stranu tu moc nerozumím lidem, se kterými se často názorově shodnu, že má W3 nějak zajímavý open world. Bez questů bych tam čas trávit nechtěl. V Cyberpunku nebo třeba i Bethesďárnách si to klidně představit dokážu. Tady fakt ne.
@pajmič (14.10.2022 12:35): určitě už jsem to tu postoval, ale jeff vogel na tohle téma napsal hezkej text

http://jeff-vogel.blogspot.com/2015/11/t ... gly-written-and.html


relevantní část

Remember, video games are just tools we use to affect our brains. The only important thing about a game is how our brain perceives it. Any choice, even a false choice, affects our perception of the game. All choices matter, even if they don't affect your stats.

The difference with The Witcher 3 is that all of the most important decisions are hidden in plain sight. They seem like false choices, but they directly change the ending. Your words have enormous importance to your child, but they seem irrelevant to you. It's exactly like ... 

Being a Parent.

I have two kids. It has been endlessly frustrating to me how bad a job pop culture, especially video games, does depicting this fundamental human experience.

The Witcher 3 is the first game I've ever played that really engages my parent brain. When Ciri came to me for advice, my experience raising my own daughters had an affect on what I chose.

Yes, it can be unfair. You can think you're doing or saying the right thing, and it all falls apart. Welcome to parenthood.

I think this is cool and unique, and I wanted to make sure it didn't pass without comment. It's a shame it all happens so late in the game, because it's really well-crafted. 
@Flowerpot (12.10.2022 17:34): No vidiš, mě to zase přijde nepřirozený a uměle vyhnaný. Je to jak design vizuální novely. Máš pět rozhodnutí, když se rozhodneš správně, dostaneš bodík a podle počtu bodů se na konci aktivuje příslušný konec. Což je opak geniálního. Jako mám věřit tomu, že Ciri zdechla proto, že se s ní Geralt nechtěl koulovat?
Určitě bych Zaklínače vyškrtal. Bylo by asi lepší kdyby Skellige a Velen měly velikost té první lokace, pochod smrti by měla být normální střední obtížnost, ty všechny zbytečné předměty a většinu craftingu bych vypustil, dal bych tam víc aktivit a zajímavých interiérů. Soubojový a vývojový systém bych víc soustředil na samotný meč a jeho ovládání. Ale kdybych to překopal úplně podle svých představ tak to hraju asi jen já:)) Je to fajn hra, pořád lepší openworld s uličkami pro sběratele než povinné běhat stejným koridorem 30x tam a zpět jak to bylo u předchozích dílů.