Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pajmič (28.04.2021 19:45): No ja to nechápem hlavne preto, že sa tejto cyklickej diskusie "prečo KC nemá dabing" zúčastňuješ so železnou pravidelnosťou a všetko toto už bolo povedané.

Ja som ten tvoj príspevok pochopil. Si zamestnaný človek? Vyberáš si pečlivo, čo si kúpiš za svoje zarobené peniaze? Warhorse sú normálni ľudia, ktorí tiež chcú zarobiť, majú svoje výplaty, niektorí rodiny, hypotéky, autá, náklady, koníčky, atď. Ak je pre niekoho koníček robiť dobrovoľne dabing, tak je to fajn. Ale očakávať od niekoho pre koho je vytváranie hier zamestnaním, kde chce vyprudukovať nejaký zárobok niečo odlišné, je pomerne naivné a hlúpe.
@Tulareanus (28.04.2021 19:19): Nechápu, proč je tak těžké přečíst a pochopit můj příspěvek, na který reaguješ. Když je někdo, ten někdo amatér, schopen a ochoten dotovat, zařizovat a produkovat dabing, i když jen cutscén, jejichž délka dosahuje takřka 3h, proč by profi studio nemohlo zaplatit dabing celý hry. Nikdy jsem dabing do hry nevyžadoval, ale když vidím ten dabing projekt je mi z toho krapet smutno, to je celý.
@pajmič (28.04.2021 18:25): Ja nechápem prečo sa táto hlúpa diskusia o tom prečo "panebože nemá Kingdom Come cz dabing!!!" opakuje v cykloch aspoň jedenkrát mesačne. A pritom odpoveď je prostá - Čechy sú malé, textu je mnoho, dabing je drahý, ani by sa na tom nezaplatili náklady. Nechápem, čo je na tomto tak strašné pochopiť, hlavne keď sa o tom xkrát hovorilo tu. Xkrát to hovorilo aj štúdio a Vávra a kto má aspoň trochu záujem o sledovanie svojej "obľúbenej hry" alebo herné priemyslu, by to tiež vedel...
@Brasikona (28.04.2021 17:49): Nevím, zdali to je super, protože někdo, kdo je fanouškem hry, za svoje peníze a čas dává dohraomady něco takového, nebo jestli je to smutný, protože profesionální studio s milliony korun, prostředky, vydavatelem/parent company atd na to prdí, íkdyž si ta hra o to již od začátku říkala.
@musa (06.04.2021 23:18): Ano, přímo na nádvoří zámku, který vznikl na základech toho horního hradu. Na fotce jsou vpravo vidět hospodské lavice. Podnik má tedy krásné klenuté interiéry, ale pokud je pěkně, málokde se s přáteli popíjí a debatuje tak dobře, jako na nádvoříčku. Plánovali jsme tehdy obrazit ještě nějaké lokace, ale nakonec jsme tam zakotvili až do večera. Navíc to ani nebyla nějak předražená hospoda, ba úplně naopak, a příjemní zákazníci z řad místních nás při příchodu zdravili - mám rád tenhle prvorepublikovej étos. Prostě moc fajn místo, jinak bych takovou neplacenou reklamu nedělal. :))
@Adieu (06.04.2021 20:21): tak já se taky přidám. Dobře se to četlo, s většinou souhlasím, portály kostelů neposoudím :). Ta zámecká hospoda je přímo v areálu horního hradu?
@Adieu (komentář): Parádní detailní pohled, díky za něj. Zaujal mě ten klášter, my se podívali bohužel jen zvenku, tak vůbec netuším, jak to tam vevnitř reálně vypadá.
@Tainaru (06.04.2021 03:10): Díky, to jsem upřímně rád, že to není bráno jen jako nějaké hnidopišství. :) Já se těším, až se do Posázaví zase s přáteli vydám, nějaká letní pánská jízda po tomhle otřesném roce bodne stejně jako vychlazené pivo.
@Adieu (komentář): To je dost dobrej umělecko-historickej rozbor (tím spíš, že jsem ta místa na vlastní oči neviděl)! Jako kdybych se zase vrátil do dob studia :) Tedy, nejsem znalec, historií umění jsem spíš proplouval, ale dobře se mi to četlo a opravdu jsem se něco dozvěděl.
@musa (24.03.2021 22:38): To bych si nikdy nedovolil hodnotit hru takových rozměrů po půl hodině hraní verdiktem, pokud to zcela objektivně není jasná mizérie. Prostě mě to od začátku nechytlo a nechci se tím prokousávat až mě to začne bavit. Tím nedokončením myslím technické zpracování, animace, obličeje atd., prostě je to takové kostrbaté. Připomělo mi to DayZ, které má k technické dokonalosti také daleko. Proto hru nehodnotím, jen komentuji v diskuzi a sdílím své pocity. Ruku na srdce, takových her asi každý někdy "propásl" několik. Jinak nepochybuji o tom, že to je obecně uznávaný titul a svým rozsahem, zasazením a smyslem pro detail je unikátní.
@musa (25.03.2021 09:18): Však tady nemá hodnocení a píše jen, že mu to tak přišlo. Tak jakýpak hurdur! :)
Já to taky dropnul po příjezdu do Talmberka s tím, že se mi to dál vůbec hrát nechce. Pak jsem to zkusil ještě dvakrát a jakože fakt nechce. Holt je to dost specifická záležitost a to je fajn.
Nevíte někdo, jak je to s Royal Edition v krabici? Jsou kódy na základní hru a na DLC rozdělený nebo je jeden kód na všechno?
@AiMLEzZz (25.03.2021 08:44): @Bursoft (25.03.2021 08:54): o dohrávání tu nebyla řeč :). Řeč bylo o tom, že hodnotit titul jako KCD po půl hodině hraní a bez znalosti jeho mechanismů je docela mimo. Nikdy jste nehráli hru, která by měla kladný hodnocení, vás na první dobrou vůbec nebavila a pak jste se do ní dostali? Já vůbec neodsuzuju to, že někoho ta nebo ona hra neba, to je normál. Pak ji nehraju, ale zároveň nehodnotím její herní principy, protože o nich vím prdlajs. Jako třeba Vodny s tím, že je hra nedokončená nebo dokonce Danny, kterej si v tutoriálu stěžuje, že hra nemá tutoriál.
@AiMLEzZz (25.03.2021 08:39): Souhlas, já kdysi KCD taky rozehrál, abych kouknul, jak mi to jede (tehdy ještě na staré sestavě) a vůbec mě to nebavilo. Neměl jsem to ani v plánu tehdy hrát, ale určitě mě to nenalákalo. A myslím si, že je zásadní úkol vývojářů hráče max do hodiny zaujmout, protože to kolikrát fakt může rozhodnout, jestli té hře obětuješ čas.
@musa (24.03.2021 22:38): To bych neřekl. Čtenář, který má opravdu hodně načteno, často dokáže odhadnout, jestli dílu bude mít cenu číst, nebo ne, po několika stranách. Totéž platí pro hry. Nemusím hrát 100 hodinovou hru do konce, ba ani do půlky, abych věděl, že to není ono. Kdybych měl všechno dohrávat do konce, než to ohodnotím, tak bych pravděpodobně hodnotil jen ty lepší věci, protože ty špatné málokdy dokončím. I když možná to se právě na DH děje, protože málokdo používá hodnocení pod 50 %.
Ale abych se přiznal, celá ta úvodní část (která je mimochodem na poměry ostatních her poměrně dost dlouhá) na mě udělala tak špatný dojem, že jsem to taky měl chuť položit. Po té, co se to trochu rozjede a hráč dostane svobodu, už je to o něco lepší, ale i tak mě to nebavilo dlouho.
@Danny (komentář): Hodnocení kruté, ale slovní verdikt fajn. Já jsem na tom byl podobně, akorát jsem skončil někde u toho házení hoven na zeď. Mně to prostě přišlo celé od začátku kostrbaté, divné, nedokončené. A vůbec celý ten hype, vývoj, mě tak nějak otrávilo už předem. Ani zdarma na Epicu to hrát nebudu, když mě to prostě od začátku nechytlo. Nejsem ten typ hráče, co se nutí do hraní něčeho, co má být údajně famózní, ale nechytne mě to za srdce. Je to jako první den učitele v práci - jaký dojem uděláš v prvních minutách po vstoupení do třídy, určí tvojí celou budoucí kariéru na škole.
Promo koutek: Jen během dneška je anglická verze KCD artbooku jen za tři kilča. Levněji asi jen tak nebude.
(český verze jsou vyprodaný a už nebudou)
@ntz (22.03.2021 11:31): však se nic neděje. Vávra za miliardy studio dobře prodal a má velký finanční polštář na druhý díl. Koupí KCD s DLCs později vydavateli co je koupil nepřímo sypu prachy i Vávrovi. Čím více, i později prodají ks, tím více dostanou na vývoj druhého dílu peněz, protože kupující vidí že o hru je dlouhodobý zájem. Je tam jasná přímá úměra.

@Gordon (22.03.2021 13:44): bez starostí. Dohrání cca 70+ hod kampaně v F-22 Total Air War mě trvalo jen 1-1,5 roku s přestávkami. TW3 je proti tomu hračka z pohledu herní náplně. Jen skočíš do hry a hraješ.
No, dokoupil jsem DLC a jdu na druhý průchod hrou. Doufám, že nebudu litovat, když půjdu do hardcore... :)