Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak ona by to mohla být dobrá hra, ale to by tam nesměli dát jízdní model z Ridge Raceru.
Tvá teorie Rede je min. pravdivá v první části. Samozřejmě, že se hry v té době pirátily. :) Pozdější díly se obvykle sháněly od kamarádů (půjčené, nebo ehm zmíněnou formou výše) a neznal jsem moc svých vrstevníků co by byla se sérii spokojena. Snad až na Undergroundy.

Osobně nechápu úspěch a nadšení z Need for Speed: Hot Pursuit (2010 / Remastered), po velkém hype v okolí jsem zakoupil a není to vůbec ale vůbec dobré. Jisté kvality to má ale, že bych z toho byl odvařený jako chlapec z Vortexu - ten kudrnatý sympaťák, to ani omylem. Ta hra kvalit NFS III a IV nedosahuje, leda tak ve snu!
Já mám takovou teorii (založenou jenom na mě osobně:)), že většina zdejších hráčů prostě pirátila NFS do těch Undegroundů a potom co začala vydělávat, tak se sérií přestala. Za prvé EA není firma které chcete jen tak dávat prachy (EA bych dal klidně stovku dolarů za kompilaci původních dílů, ale to se asi nestane) . Druhá je distribuce a forma, kdy mnoho prvků je prostě online a dočasných, EA se o ně nestará. To se nevyplatí kupovat ani stahovat. A třetí, že vzrostla konkurence a ty NFS si v recenzích si vůči ní dobře nestojí. Pořád čekám, kdy se objeví nějaký opravdu dobře hodnocený díl.

Z tohoto pohledu nějak nechápu ty prodeje, kde je ta cílovka? Asi rodiče, co už se o hraní moc nezajímají a tak dětem koupí něco ze série ze svého mládí.
@Sasakr (10.03.2024 22:32): někde mám ISO, musel bych to naistalovat ale nejspíš to tak bude, přiznávám už mi paměť neslouží jako ve dvaceti. :)

Každopádně když mluvím o NFS sérii vždy vzpomínám s láskou na EA Canada, tzn. na ikonické díly Need for Speed III: Hot Pursuit (98) a Need for Speed: Road Challenge (99, osobně znám pod názvem High Stakes). Když si vzpomenu dobu když šlo do NFS IV přidávat auta, např. škodovky tak je mi smutno o co vše jsme za ty roky přišli.

Porsche bylo fajn ale omezení na jednu automobilku mě vždy trochu štvalo, v mých očích už to nebyl ten klasický NFS. A samozřejmě poslední tradiční díl byl již zmíněný Need for Speed: Hot Pursuit 2, ačkoliv z počátku jsem jej přijímal s výhradami. :)
@Eru (10.03.2024 12:32): je to jednoduché, většinu z nich jsem zkusil a dál se jim nevěnoval protože mě nezaujaly. Nehodnotím nové díly NFS záměrně, jen bych kazil zdejší DH průměry. Tisíc lidí, tisíc názorů, někomu se mohou nové díly líbit. :)

Obvykle hodnotím jen hry které mě nějakým způsobem zaujaly nebo jsem je hrával v minulosti.
@Red (09.03.2024 22:15): zpočátku mě u NFS HP2 (2002) chyběl především kokpit a taky se mi nelíbí policejní helikoptéra s výbušnými sudy. Na druhou stranu díl obsahuje vše co jsem na NFS sérii miloval, tzn. široký výběr aut všech značek, solidní (arkádový) jízdní model, široký výběr venkovských a částečně městských tratí, policejní honičky, zkratky které se daly využít k odpoutání policie, a všechny ty serepetičky okolo jako okolní zvuky přírody, pohybující se objekty všeho druhu na pozadí navozující iluzi živého světa, a v neposlední řadě tradiční split-screen pro závody s kamarády na jednom PC.

Přiznávám, The Crew mě v době vydání totálně minul a i přesto, že jej Ubisoft rozdával zdarma nikdy jsem jej nezkusil. Jenže, je těžké dát prostor poměrně nevýrazné závodní hře v konkurenci Forza Horizon, Forza Motorsport series a Gran Turismo series. Vůbec nejde o to, že The Crew je tak trochu jiná závodní hra, na PC možná lehce nadprůměrný závodní titul ale na konzoli? Tam neměl šanci uspět v konkurenčním prostředí a stejné to je s novodobými NFS díly.

NFS Underground 1/2 jsem pochopitelně, nejspíš jako každý, hrál ve své době z pirátské kopie ale díly kde je tuning hlavní devízou hry, vozovka se leskne jak psí kulky, solidní (záměrně neříkám realistický) jízdní model jaký měly předcházející díly prakticky neexistuje (nahradilo jej nekonečné driftování) a závody odehrávající se výhradně v noci ve městě, mě jako fanouška tradičních dílů nemohly oslovit. Přiznávám, chvíli jsem se bavil ale nikdy mě U1/2 nepřirostly k srdci jako mladší generaci.

@Paul (09.03.2024 14:17): pokud půjde hra ještě nějak sehnat možná tomu dám šanci.

@USER47 (09.03.2024 14:05): bez obav, pochopitelně mířím výše. I přesto na mě výkon RX 7600 udělal dojem, nečekal jsem tak výrazný rozdíl v Cyberpunk 2077 proti RX 5700 XT, ale holt nová architektura dělá své.
Na to že mám tuto AMD grafiku a její Nvidia ekvivalent, tzn. RTX 4060, zařazenou na listu nepoužitelných a silně osekaných low-end GPU (prakticky nevhodnou pro 1440p) to nakonec není s výkonem tak špatné! :)

Nicméně abych si držel malý 24" FHD monitor (na 27" už FHD není vhodné) a připravil se tak o zážitek z obří plochy 32" 1440p monitoru při lítání nebo závodění, to mi nestojí ani za fakt, že FDH GPU jsou zkrátka levnější. Nicméně jak se říká: proti gustu žádný dišputát!
@KRoman47 (09.03.2024 12:00): Naprosto otřesnou hudbu :-D A já níže píšu, jak je to za mě nejlepší NFS soundtrack :-D No, sto lidí, sto chutí. Canned heat ve venkovských lokacích byli zcela dokonalí. Jediné, s čím souhlasím z Montanova hejtu je ten jízdní model. Jo, toho je škoda. Ale všechno ostatní to prostě vytáhne dostatečně vysoko na to, abych to jako celek hodnotil kladně.

Proč tě napadlo tu řešit compilation stutter, když tím tahle hra netrpí, nějak nechápu...

Jakožto hltač Digital Foundry jsem naopak rád, že jsem na PC, protože každá druhá hra je na konzolích nějak dodrbaná. Bez VRR si už neškrtneš, protože skoro žádná hra nedrží framerate target. S rozlišením se dostáváme pod úroveň 7th genu. Jako jo, strčíš a hraješ. A máš to tak dodrbaný, jak to vývojář udělal a nemáš šanci to vyřešit. Na PC je to sice někdy voser, ale zase máš jistotu, že budeš hrát v nejvyšším rozlišení, s největším frameratem a s nějakou komunitní opravou v podstatě na každou zprasenost, kterou tam vývojář nechal.
@Rapier (09.03.2024 12:57): Tak pro mě právě Need for Speed: Hot Pursuit 2 byl po Porsche ledová sprcha a myslel jsem si, že je se sérií konec. Potom ještě přišly Undergroundy, ze kterých nevýskám, ale mám je docela rád. NFS The Run mě právě lákal po skvělém The Crew, že to bude takový koncentrát závodění napříš USA.
@KRoman47 (09.03.2024 17:32): taky jsem na stutter a framedropy citlivej. Proto hraju na PC všechno v 60fps s vsyncem :)

A zrovna u závodní hry hraje framerate dost podstatnou roli. Run má i na PC defaultně 30fps limit s nímž mě to vůbec nebavilo, ale jak jsem si to odemkl, tak to bylo jiný kafe. Ale přesvědčovat tě samozřejmě nehodlám :)
Většina lidí určitě stutter vnímá, ale jednoduše ve valný většině her na normálním hardwaru žádnej znatelnej stutter není. A nemusíš mít grafiku za třicet tisíc, stabilní 60 FPS 1080p udrží s konzistentním frame timingem ve valný většině her i nějaká RX6600 za 4k z druhý ruky či něco podobnýho. Nevím, kde jsi sebral tuhle představu, že PC hraní spočívá v nutnosti hrát sekající se hry na GPU za 30k, ale realitě to moc neodpovídá.
@Paul (09.03.2024 14:17): Tak Callisto Protocol byl pověstný. Navíc já jsem extra citlivý na stutter, který většina lidí evidentně ani nevnímá, proto hraju radši 30 fps 720p ale se stabilním frametime než 150 fps ale s výkyvy. Ne že by na PS5 hry netrpěly žádnými výkyvy frametime, ale alespoň stojí 10 tisíc, protože dát 30 tis. Kč jen za GPU a přesto mít stutter je pro mě nepřijatelné. Ale těch důvodů proč jsem PC až na výjimky opustil je víc a nemá smysl je tu rozebírat.
NFS The Run to nijak neovlivní, pořád půjde o tu stejnou příšernou hru, grafiku na PS3 považuji za stále dostatečnou.
@Rapier (09.03.2024 12:57): Pro mě byl Run příjemná jednohubka, na PC to běželo skvěle a hrozně se mi líbil ten koncept že se za celou (byť velmi krátkou) příběhovou kampaň ani jedna trať neopakovala, celý se to odehrává v dost pěknejch prostředích a městech, Frostbite engine vypadá dost dobře i dneska, a k tomu ty cool eventy (lavina, hurikán..pokud si dobře vzpomínám). Za plnou cenu je to nesmysl, ale za kilo proč ne.

@KRoman47 (09.03.2024 12:00): Read or Not jsem nehrál, ale když koukám na svůj seznam dohranejch her, tak z poslední stovky netrpěla zasekáváním způsobeným shader kompilací myslím žádná, i když samozřejmě nehraju všechno při launchi. Občas to developeři do-opravují patchem (callisto protocol např.)
7600 je slušná karta, ale pořád přece jen spíš pro 1080p, a do budoucna ji bude limitovat 8GB RAM. Třeba 6700XT je výborná karta s vyšším výkonem a 10GB VRAM, akorát se u nás prodává za trochu divně nastřelenou cenu, ačkoli by měla bejt jen o chlup dražší než 7600.

Na 1440p hraní s perspektivou do budoucna bych koukal už o kategorii výš (7800XT, 4070, 4070S atd), především pokud bych cílil na 120+ FPS.
@USER47 (09.03.2024 13:36): krásná sestava, gratuluji k upgrade PC! Konečně jsi do toho praštil, tak to má být.

Co se týče hodnocení NFS dílů tady se nejspíš neshodneme, bez ohledu na absenci kokpitu, je můj postoj k NFS HP2 konstantní. Tento díl má prakticky vše co měly nejlepší díly NFS III, IV. Nicméně jak se říká proti gustu žádný dišputát!

PS: jak se tak dívám na srovnání mé RX 5700 XT vs RX 7600 tak bych měl nejspíš vážně uvažovat o koupi nové GPU, zvlášť když hraji v 1440p. Viz. https://youtu.be/wYMe4Vb82QI Vážně jsem netušil, že RX 7600 podává lepší výkony než 4,5+ roku stará RX 5700 XT. To mě docela překvapilo.
@Rapier (09.03.2024 12:57): 7600 je jen v 8GB verzi. 7600XT má 16GB. Já dělal celkovej mírnej refresh, pořád jsem to pojal celkem budgetově (Ryzen 5700X+32 GB DDR4 RAM+RX7600), protože si nechávám svůj 1080p 60Hz monitor, takže nároky na GPU nejsou vysoký.
@USER47 (09.03.2024 12:51): Wow! Konečně upgrade GPU! Gratuluji! Máš 8GB nebo 16GB verzi? :)

@KRoman47 (09.03.2024 06:59): naprosto chápu, všechny nové NFS počínaje, pro někoho údajně legendárními NFS Underground, jsou hrozné. Snad až na Shift 1/2, ovšem to nebyly typické NFS.
Poslední opravdu dobrý díl NFS byl, i přes absenci kokpitu, Need for Speed: Hot Pursuit 2 a od té doby to jde se sérií z kopce.
Na šťastný konec a návrat k pravým a opravdu legendárním NFS I, II a především pak dílům III, IV, Porsche to vůbec ale vůbec dle poslední NFS nevypadá.
Zase bych z toho nedělal velký drama, mám jen RX7600, hraju spoustu her, a neškubou se. Rozhodně to není nějakej PC gaming dealbreaker.
@Paul (09.03.2024 09:32): Jo, tak možná pár AAA her, ale co jsem hrál já za poslední roky, tak žádné prekompilace nemá a podle Digital Foundry je takových her většina. Já si pamatuju snad jen Detroit: Become Human a pár dalších, o kterých se psalo, protože prekompilace trvá na slabších strojích třeba hodinu. Podle DF snad SteamOS má nějaké databáze kompilovaných shaderů, ale jelikož je to otázka každého jednotlivého modelu GPU a verze grafického ovladače, tak jsou takových kombinací asi tak tisíce a tím se asi Steam na svých serverech obtěžovat nebude, když by to znamenalo ke každé hře ukládat další desítky TB dat. Stačí si zahrát na PC třeba Ready or Not v DX12, většinu shaderů člověk zkompiluje hraním a pak stačí aktualizovat ovlače a celý proces začíná nanovo. Ale nehodlám tu tím tapetovat diskusi k nejhoršímu NFS.
@Sasakr (08.03.2024 21:50):  montana hrál na PC a shrnul to dostatečně, přidal bych jen naprosto otřesnou hudbu, kterou jsem asi po třech závodech musel úplně vypnout, jakože nějaké country a foukání do harmoniky k tomu skutečně nesedí. Takže hra poputuje dál. PC hry už já osobně neřeším, nelze sbírat fyzické kopie bez DRM, plus nutnost neustále řešit technické problémy a k tomu shader compilation stutter, který na konzolích neexistuje, jelikož shadery mají už zkompilované pro konkrétní HW, mne zcela od hraní na PC odradily - když i Digital Foundry ukazují technický rozbor, ve kterém se hry škubou i na RTX 4090, tak je něco špatně, ale třeba časem s něčím přijdou jak odstranit tento přetrvávající nešvar na PC.
Tak u tohoto jsem se vydržel trápit celé dvě hodiny a absolutně nechápu, co to mělo být. Otřesná hra, dost možná nejhorší co jsem hrál.
@Sasakr (29.05.2023 01:00): Já to taky dojel. Strašně jsem chtěl mít tu hru a průkopnický koncept rád, ale zklamalo mě to. Čekal jsem opravdu nadupanou a nascriptovanou jízdu, no většina závodů kampaně jsou fádní obdoby předjíždění či jízdy na čas kde moc nezáleží na prostředí. A nejsou to moc závody, je to hlavně o štěstí a načasování. Jízdní model na arkádu ujde a potěší, že lze soupeře "vykolejit",no on snadno zabije vás. Docela by mě zajímalo, jak se hrál multiplayer. Ten musel být asi bez toho gumového lana a tak to bylo o tom narvat soupeře do zdi? Jsou pasáže ve výzvách ale i v kampani, kdy to vracení do předchozího checkpointu je akorát ke vzteku, protože nemáte už šanci se do dalšího dostat. Někdy je zase taktičtější to někam narvat a zopakovat si to, než aby člověk dojel už zprasenou pasáž. No jde sice jen o pár minut, ale mohlo to být vypiplanější.
Dojeto podruhé. Je to dobrý, ale na druhou stranu mě mrzí, že to mohlo být o mnoho lepší. Představte si v tom jízdní model třeba z U2 nebo druhého Gridu. To by pak byla hra hodná stovky. Jezdilo by se řádově pomaleji, tak by to i déle vydrželo. Jak dlouho tady trvají závody? U některých jsem měl pocit, že tak minutu...

A samozřejmě je trochu škoda, že je to spíš než hra závodní hra taktická. Je to vy vs. rubberbending. Takže bez dostatku nitra v cílové rovince nelze vyhrát.

Jinak vzhledem k rychlosti doporučuji nehrát na 60 FPS (vypadá to prostě blbě), ale mít to výš. Já mám 120 Hz, tak jsem to locknul tam a paráda. Jen ten přechod do 30 FPS cutscén byl vždy jak rána přes držku. Klobouk dolů před všemi, co to zvládli na tehdejších konzolích...
Ty benzínky jsou úplně o ničem. Jsem první, vjedu na benzínku, vyměním auto, všichni mě předjedou a já zjistím, že ta benzínka byla 300 metrů před cílem a nejde to dohnat. Tak dám opakovat závod a mám znovu to původní auto :-D
@Wettek98 (13.05.2023 23:15): Díky, já to beru prostě jako lineární zážitek, který je pro specifický publikum a to se mi líbí. A proto bych ho nerad opakoval:) Ve hrách mám oblíbenýho Nissana, ve všech hrách jezdím za něj, většinou Skylinie (škodovky a hondy, co jezdím v reálu, moc ve hrách nejsou). Tady byla hned na začátku Fairlady, tak jsem vzal jí a zatím jsem nějaký benzinky a vyměňování aut neřešil. Proti klávesnici nic nemám, NFS Underground a starší díly taky hraju na klávesnici a umím si to představit i tady.
@Red (13.05.2023 19:47): Hele už je to nějáký pátek, co jsem to hrál takže mě neber úplně za slovo :D ale nikdy mi to moc extrémně těžký nepřišlo. Trošku obtížnější pazáž byla cca v půlce hry v horách, což ale možná souvisí i s výběrem auta, když jsem tam měl vždy Lamborghini, které tam sakra klouže. Jinak se všechno na pár pokusů dalo, a to jsem to hrál na klávesnici. Za mě je to stejně nejvíce podhodnocený díl… ale chápu, že každému se líbí něco jiného.
Tak jste mě nalákali, ta obtížnost se v průběhu závodu zvyšuje nebo zůstává pořád víceméně stejná? (jde mi o to, abych nezůstal trčet frustrovanej někde v Chicagu...)
Hapruje mi vyhlazování, respektive ho nikde nevidím a ani se mi ho nepovedlo vynutit.
Ale jinak je to fajn.
No to je fuk, challenge dohrány.

Přemýšlím, jestli si dát ještě jednou příběh a zkusit vyšší obtížnost. Ale trochu se bojím, abych pak nelitoval. Přeci jen dost je to o náhodě a o tom porazit extrémní rubber banding.
@Fritol (12.05.2023 15:32): Jojo určitě jsem to hrál na PC a konzoli jsem nikdy neměl. Jako teoreticky je možný, že to nebylo lehké sehnat. Měl jsem to v ehm… řekněme ne úplně legální verzi když byl člověk ještě v pirátském věku života. Ale to už sehnat fakt nedokážu. Pravda je, že nevím jestli se to tak u nás prodávalo ale v CZ to bylo i kdysi.
@Sasakr (12.05.2023 01:16): Jojo Challenges jsou super. Jediný co mě od počátku mrzí, že jako pre-order bonus byly navíc výzvy inspirované Underground 2, Most Wanted a Carbon. To už se bohužel nikde sehnat nedá, když to člověk chce mít "legálně". Ani žádný mód prostě nic :-/
Challenge už jsou skoro za mnou. A protože v nich, na rozdíl od většiny příběhových závodů, hraje vždy licencovaná hudba, nemohl jsem si nevšimnout, že tohle je pro můj vkus zatím asi nejlepší NFS soundtrack. Totální pecky. Strašně se to hodí.
@Sasakr (10.05.2023 01:14): Naprosto souhlas, za mě jeden z nejlepších dílů. Škoda za ten hate, co to schytalo :-/ je to prostě příběhovka, která se ale dle mého dost povedla. Ačkoliv chápu, že v roce 2011 za plnou cenu to zase asi neni no…

EDIT: Vyřešili něják ten nekonečný nebo alespoň dost dlouhý loading na začátku hry, po tom co zrušili servery? Vím, že to bylo dost na nervy musel jsem si tu hru i crackovat, jak mě to štvalo…
Příběh dohrán. Teď ještě výzvy, to taky pár hodin dá. Super hra.
@Sasakr (09.05.2023 02:24): Co jsem kdysi viděl na YouTube, jde o závody, které se dají dohrát během pár hodin. Jízdní model už si příliš nepamatuji, ale o nic převratného ve srovnání s předešlými díly nešlo. Prostě klasická NFS arkáda té doby v podobě dojezdu ze chvostu tabulky vzhůru.
Tak trochu Outrun, ne? :-D Jsem ve Vegas a zatím to naprosto splňuje očekávání. Tohle by se asi dalo sfouknout jedním dechem, ale... za chvíli vstávám :-D
@speedevil (09.02.2020 16:25): Tvl. tak to se jim teda povedlo  :D
Jsem zkoušel zjišťovat něco ohledně těch zprasenejch zvuků aut (diskuze v angličtině - přes překladač) a jestli jsem koukal správně, tak ten zvuk aut ku*ví právě ten fix na vyšší FPS... tak to je teda "vychytávka", hráč si asi musí vybrat: buď bude mít normální zvuky aut, ale bude čumět na 30FPS, nebo budu mít krásně plynulejch 144Hz, ovšem s odporně nechutnym zvukem motorů aut. Výborně!  :D
*Jinak souhlasim s tim, co píše v komentáři Montana - ty "panoramata" přírodní jsou fakt krásný, takhle graficky zpracovaná gamesa by si zasloužila i nějakej normálnější jízdní arkádovej model - ovládání autíček v týhle hře je šílenost.
Nedávno jsem to hrál a jelo to v pohodě na 60fps, aniž bych cokoli doinstalovával. Máš originální verzi na Originu?
Tak jsem dneska poprvý vyzkoušel tenhle NFS. A musim říct, že to bylo ze začátku slušný peklo! :D
Půl hodiny ve hře a furt nějakej "příběh" nebo co, anglicky neumim, tak si to stejně neužiju, ale řikal jsem si, že: "Tohle přece musí někdy skončit a začnou konečně normální závody!" Tak jsem se to snažil přetrpět. A co bylo to největší peklo? Ta škubatůra ala 30FPS! Ve hře mě to nechá nastavit k rozlišení 60, 100, 120, 144Hz, dá mi to volbu Vsync on/off a ať nastavim cokoliv, hra jede VŽDY 30FPS. Proč to ti vtipálci ve hře rovnou neodemknou, když je po stažení nějakýho 60fps-patche hra schopná ject plynule? Podmínkou fungování patche je sice Vsync=OFF a pak tam skáčou šílený numera ve stovkách FPS, ale furt lepší, než slideshow 30FPS.
No a i když jsem se prokousal přes ten vopruz s grafikou si zatim nejsem jistej, jestli to budu hrát dál. Fyzika je "divná" (ale budiž, je to jen needforspeed), ale to co je opravdu hnusný, to jsou zvuky motorů! Teď ani nedokážu popsat, co mi to připomíná... vám se líbí, jaký zvuky vydávaj ty auta?
Zklamání, ze začátku mě to bavilo ale postupem času mi to přišlo jako, nezávoď ale zapamatuj si co kde je aby ses nevysekal, hlavně poslední závod kde jezděj metra, to sem se fakt nesnažil závodit jen jsem si musel zapamatovat jak ty metra jezděj a kde a jak sou postavený ty kontejnery.
@ViRus (10.01.2014 14:29): Po troše googlení jsem zjistil, že to blokuje Electronic Arts. Ale když se připojíš přes brazilskou IP adresu (proxy), tak to do košíku vložit půjde. A poté už to můžeš koupit z české IP.
Teď v akci na Nuuvemu, ale dá se to vůbec od nás koupit. Mě to hlásí, že není možné koupit v tomto regionu, takže by to nemělo být ani v odkazech, taková distribuce, u které to není možné koupit. Nebo snad dělám něco špatně...?
@Sinister (15.08.2012 01:05): Splitscreen bych netipoval. Podle toho traileru multak vypada naprosto stejne jako ten v Burnout Paradise. Particka lidi blbne na mape a plni ruzny ukoly.
V BP byl jen takovej skoro splitscreen Party mod, kdy se u hry lidi stridali, jak u stare olympiady a vyhral ten s nejvetsim skore.
muhaha, tak to si delaji prdel tim multakovym trailem
Bylo jasny, ze to bude Burnout, ale ze to bude Burnout kombinovanej s Trackmanii, je teda vuci NFS brutalni :)

Kazdopadne vzhledem k tomu, ze Burnout Paradise je jedna z mejch nejoblibenejsich zavodnich her tehle generace, tak se na 1:1 kopii rozhodne tesim :)
Ohledně svého komentáře jen dodávám (už to nechci editovat), že uvést na trh závodní hru s tak nemyslně řešeným vozovým parkem, tak idiotsky krátkou dobou hraní, tak nesmyslně zkurveným ovládáním - to mě prostě uráží. Strašně by mě zajímalo, kdo z výše hodnotících má origo hru?
Musím říct že mě ty 2-3 hodiny Runu bavily víc než nějakých 15 hodin Hot Pursuit. Auta se tu ovládaly zábavněji, tratě pokaždé jiné a neustále se měnilo prostředí, a několik skutečně perfektních adrenalinových závodů (lavina, útěk před policajty v tom krásném podzimním Wisconsinu, jízda v New Yorku včetně tunelu metra..). Frostbite je naprosto parádní engine i na závody, což mě překvapilo.
Rozhodně si to časem dám znova. Pro mě nejzábavnější arkádový NFS od Most Wanted.

Takže souhlas s Fg :-).

Jo jinak jezdil jsem s BMW M3, pak nějaká Audi a nakonec Porsche. U všech handling easy, takže se ovládaly příjemně. Antialiasing jsem zapnul přes ovladače, spolu s maximálním nastavením a 60fps se to na x360padu hrálo fakt parádně.

V podstatě jediný co bych mimo herní dobu vytknul, je přehnaný vynucení zůstat na trati..štvalo mě že když jsem vyjel mimo pole nebo vyznačený šipky, tak mě to hned vracelo na checkpoint.
dohráno, výborná atmosférická závodní hra, naposled hratelné bylo NFS: Most Wanted, tak jsem rád, že zase něco ze značky NFS nedělá ostudu, hra si zaslouží po dlouhé době koment, jelikož tady musím uklidnit ten bezpředmětný hate :)
zatím mám za sebou 3 stage a jsem naprosto spokojený, je to adrenalinové a napínavé, ani si nepamatuju, že bych se u závodní hry bál abych nenarazil/nevyjel z cesty. A už dlouho se mi nestalo, že bych se na hru těšil, až si ji zase zapnu. Oproti starým Needům je to fajn změna. Člověk nemusí přejíždět město sem a tam jak blbec. Takhle "lineární" tam můžou vymyslet různé fajn věcy jako ty epické písečné bouře, prach, krásné města a tak. Btw ten vodopád byl awesome! Stokrát lepší jak domršený a nudný Hot Pursuit.

Jediné divné je zatáčení(hodně ostré zatáčky a vracečky) kdy hra jakoby sama vede auto :/ raděj bych ovládal auto sám a měl možnost smyku, což jaksi nefunguje.

I ty pitomé QTE (na které jsem nadával v trailerech) mi nevadí

Je to takové závodní CoD :D.
@Fg (14.06.2012 12:34): tak ty jsi byl dycky divnej, takze zadny prekvapeni :)
montanovi das na prdel predpokladam v kazdym kole, bo mi to bylo dost jedno a byl sem rad, ze je to za mnou
proč že je tato hra tak špatná? mám za sebou první kapitolu a zatím to špatné není. Chtěl sem od této hry pěkné prostředí Ameriky, pěknou grafiku a pěkná auta. Zatím sem dostal vše. Simultálně hraji NFS: Undercover, které je teda horší. A docela se mi líbí, že auta mají nějakou váhu. Když jsem zajel do pole, byl to super pocit s tou rozházenou kamerou. Btw autolog je taky celkem fajn věc, člověk má aspoň motivaci předhánět přátelé. Zatím montanovi dávám naprdel, což mě ba :D.
Jízda v The Run je těžko popsatelná a neuvěřitelně podivná míchanina Wipe-Outu, závodního člunu a třítunovýho náklaďáku. - Dokonalý :D

Zahle hra je taková blbost, že se ani nebudu obtěžovat s psaním komentáře...
To jako ptát se proč jsou ingame filmečky v Force Unleashed nahrané na video v mizerné kvalitě, když na konzolích běží normálně ve hře.

Lock na 30fps jim hodn usnadní konverzi a optimalizaci. Nic víc, nic míň.
konzolová sračka... víc se toho k této hře napsat nedá
grafika je otřesná, takto sprznit potenciál frostbite 2 enginu..? kde to má doprdele antialiasing..? a fps mám proč jen max 30..? totální kravina, ať už to blackbox nedělá, co můžou to poserou...