Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Btw... četl někdo poslední vydanou DA knížku Tevinter Nights? Je dobrá? Bez spoilerů, prosím ;)
@Ria Kon (31.08.2020 12:09): Jak už se dožili dospělosti, tak umírali nejčastěji po padesátce. Ber to podle běžné populace. I čtyřicátníci dnes raritně podstupují nějakou život zachraňující léčbu. Teprva kolem té padesátky přichází ve větší míře infarkty, onkologická onemocnění atp.

Problémem jsou samozřejmě sepse (z různých zranění aj.). I pro zasloužilou středověkou matku jsou pak rizikem další porody (o samotných dětech nemluvě - úmrtnost dětí při porodech byla z dnešního pohledu neskutečná). Morové rány jsou pak děsivé a počtem mrtvých šílené. Ale děly se ve vlnách, které často odděluje několik mnoho dekád.

No a další věc byly války. Ty zejména venkov dokázaly nepěkně vylidnit.
Teda já si vždycky říkala, že Morrigan je v DAO 20, Alistairovi 21 a Lelianě 23. Vždycky se mě totiž podvědomě držela logika středověku, kdy jste ve třiceti měli důchod za rohem :D
No vzhledem k té zkratce "MILF" by se hlavně nemělo zapomínat na fakt, že její představitelky by měly být matky. :)
@pajmič (30.08.2020 22:33): Tak ja som bral Morrigan predovšetkým z DA:O a práveže ona tam je reálne mladá, čo vychádza aj z rozhovorov a príbehového pozadia a jej questu s Flemeth, ktorá je tá stará v tomto prípade. :)
@Tulareanus (30.08.2020 19:31): Noo, Cassanře je v DAI 40+ a Morrigan...ví se kolik je jí vlastně let? Co já vím, tak to klidně může kalendářně být stoletá halapartna, která na sebe seslala nějakou čáry máry plastiku :D Biologicky ji v DAI určo bude kolem 30ti, což se dá vložit za kategorie MCBP :D


@Charllize (30.08.2020 20:18): Taky jsem se s Colem moc nebavil, ta jeho hádánková rétorika je na bolehlav, ale jinak je to v rámci série dost důležitá postava.


@Vurhor (30.08.2020 18:25): He, díky. Na Velannu jsem uplně zapoměl, ale chápu tě :)

@Red (30.08.2020 19:24): Pravda, Josephine a její přízvuk svádí k hříchu. :D I Cassandra má super přízvuk :)
No keď už chcem byť tématický.

DA:O - Alistair, Morrigan, Leliana (Najneobľúbenejší, respektíve najnudnejší Sten, ak teda nerátam skoro všetky poväčšine nudné charaktery z DLC)
Awakening - Anders, Velanna, Nathaniel (Najneobľúbenejší Oghren, ešte horší ako v pôvodnej hre, kde som ho ako tak akceptoval)
DA II - Bethany, Isabella, Varric (Najneobľúbenejší Carver, ale za istých okolností ho dokážem tolerovať)
DA III - Cassandra, Sera, Dorian (Najneobľúbenejší Cole, to ako je tá postava písaná, mi príde dosť nezaujímavé)
Mně teda nejvíc sexy vždycky přišel voice s cizím přízvukem, tedy Josephine :)
Nejoblíbenější NPC série Alistair, Morrigan a pes. Hrál jsem jen jedničku a dvojku (a jejich DLC).
Hm. Oblíbení a nejvíc sexy jsou u mne tak nějak totéž, když nad tím přemýšlím (taky se oblíbení skládají převážně z romancovatelných parťáků).

DAO - Zevran, jedna z mých vůbec nejoblíbenějších postav v DA sérii. Jinak nikdo.
DAII - Fenris. Anders. Ti dva si tvořili zajímavou opozici a zrcadlo v jednom. Isabella měla sympatický story arc. Varric.
DA:I - Dorian, Iron Bull. A potom Varric, Josephine, Leliana.
Ale DA:I měla tu výhodu, že i postavy, které mi lezly na nervy, mi lezly na nervy svou osobností (třeba Vivienne, výborně napsaná, ale na ty moje anarchisty příšerně systémová) a ne její absencí/tím, že by byli x-tá kopie dvacetkrát viděného.
@Ria Kon (30.08.2020 15:48): Tak Garrusem to je zase krapet jiná hra, ale rozhodně se nebudu o Garrův hlas přít :D

A kdo je nejvíc cute? Přeci Hardingová, takovou fešnou trpaslici neuvidíš na tisíce mil daleko :D

Cassandra a Morrigan jsou vynikajicí MILFky, Sera, když se nexichtí je cute, Leliana je snad samozřejmost. S Dorianem souhlasím, je to vylepšaná verze Frediho Mercuriho, prostě fešněj chap :D
@pajmič (30.08.2020 15:03): Tak nejvíc sexy, to je krapet jiný list :D
DAO: Morrigan, Zevran
DA2: Isabela, Fenris, Varric
DAI: Dorian, Cullen (sakra proč Inquisition postrádá sexy ženskou?)

Nejvíc sexy hlas: Fenris se snažil, dámy a pánové, ale nikdo nemá na kovový hlas Garruse Vakariana ;)
@Malignus (30.08.2020 14:20): DAO - Morrigan, Leliana.

DA2 - Aveline, Bethany, Varric, Merril.

DAI - Sera, Dorian, Bull, Cassie, Varric, Josie, Solas.

Nejvíce sexy - Morrigan, Isabella, Cassie, Leliana, Josie, Flemmeth (DA2), female quanarijky, Bianca a Varricova hrud.

Nejlepší VO/hlas - Sera, Varrick, Dorian, Cole, Morrigan, Flemeth, Coryphynus, Bull.

Rule 34 queens - Morrigan, Leliana.

Jinak nikoho moc nehejtim snad jen Sten a Blackwall jsou takový generický panácové.
@Vurhor (30.08.2020 14:03): Ve druhým dílu je fakt na pěst. Kdyby nebyl nejlepší volbou z hlediska gameplaye, tak ho s sebou neberu vůbec. :-D

Zajímavost:

Anderse (Awakening) napsal Daid Gaider = Dalish Elf + Human Noble Origins, Arl of Redcliff + Nature of the Beast. + Alistair, Cailan, Morrigan, Zevran, Shale, Duncan, Nathaniel Howe, Justice, Cassandra (DA2 + DA:I), Fenris, Orsino, Meredith, Dorian, Flemmeth. + Baldur's Gate II: Shadows of Amn, Baldur's Gate II: Throne of Bhaal, Star Wars: Knights of the Old Republic, Neverwinter Nights.

Anderse (DA2) napsala Jennifer Hepler = Dwarf Commoner Origin + celý Orzammar a Deep Roads, Paragon of Her Kind + Anvil of the Void. + Branka, Hespith, Bethany, Leandra, Gamlen, Elthina, Cullen, Sebastian. + Star Wars: The Old Republic.
@Ria Kon (29.08.2020 20:41): Parťáci. :-D

@Vurhor (30.08.2020 08:56): To jsme na tom stejně. Z Origins mám nejradši Alistaira, Morrigan a Lelilanu. Banter mezi Alistairem a Morrigan je podle mě nejlepší ze všech společníků. Leliana i Morrigan jsou obě mrchy, ale zatímco Morrigan je pragmatičtější, Leliana je víc duchovní.

V Awakening jsem měl nejraději trio Anders, Oghren a Nathaniel Howe. Anders byl pohodovej parťák, Oghren nebuil už tak nesnesitelnej ožrala a Nathaniel měl asi největší hloubku a nejvíc vynikl se šlechtickým strážcem.

Ve druhým díle mám nejradši Varrica, Merrill a no... je otázkou, kdo by byl třetí. O třetí místo by se asi podělily Aveline s Isabelou. :-D Tyhle 4 mají vtipný banter, ale zajímavý rozhovory mají i Fenris s Merrill. Obzvlášt při prvním vstupu do Gallows a během Wayward Son.

Inquisition jsem zatím hrál jen jednou, ale zatím jsou TOP Solas, Dorian a Varric s Blackwallem. :-D
DAO: Alistair, Morigan, Zevran (jako jedna z mála sem vcelku měla ráda Wynne a její stařecké řeči a naopak nemusela Stena, ostatní průměr)

DA2: Varric, Fenris, Izabella (opět nekonvenčně nemusím Merill a Bethany, naopak Carvera sem měla daleko radši)

DAI: Dorian, Solas, Varric (Iron Bull, Blackwall, Cole a Cassandra mají své momenty, ale TOP to pro mne není, Sera a Vivienne mi nesedly)
+ všichni rádci v Inkvizici jsou super

Jestli se na něco z DA4 opravdu těším, tak to jsou právě noví parťáci a návrat Solase :)
@Malignus (28.08.2020 21:53): Z Dragon Age: Origins jednoznačně Morrigan a Alistair. Nejlépe společně ve skupině, ty jejich kousavé bantery, které mezi sebou mají, jsou občas fakt skvělý.

Z Dragon Age 2 Varric a ... to je asi všechno :D (I když Aveline vlastně taky nebyla špatná.)

Z Dragon Age: Inqusistion u mě jednoznačně vedou Dorian a Cassandra. Takové fajn protiklady. :)
@Malignus (28.08.2020 21:53): Kumpány je sou myšleny hratelné postavy, nebo parťáci?

Jinak koncepty a pre-alpha buildy jsou fajn, ale dost k ničemu (jak sme se u Inkvizice přesvědčili). Na jednu stranu me štve, že pokračování DA dostaneme tolik let po vydání posledního dílu. Na druhou doufám, že to nebude uspěchané. Ráda bych si po dlouhé době zahrála dobrou hru od BioWare.
Jinak jestli si někdo nevšiml, Ike Amadi, který hrál v ME3 Javika, bude patrně warden a potenciální parták :) Doposud jsem neslyšel nikoho v DA univerzu vládnout Jamajským přízvukem :D
@Tulareanus (27.08.2020 22:34): To mame naopak, cim novejsi hra od nich tim se mi libi vic. BG 1+2 jsem nikdy nedohral protoze me to nebavilo (nebudem rozebirat proc) NWN mam o dost radsi. Kotor usel. Jade Empire me nebavilo. Ale kdy jsem byl nadseny byla prvni DA a pak inkvizice a andromeda. Trilogie ME taky celkem super.
Takze pro me DA4 nemusi znamenat hned pruser, ale souhlasim ze ta prezentace byla otresna.
@Charllize (27.08.2020 22:07): Ja som v prvom rade narážal na to, že na tom nie je nič experimentálne a tie PR kecy v nižšie uvedenom videu sú smiešne. Evolúcia je logický krok, ako som sa snažil vysvetliť aj v diskusii ohľadom RPG v Ultime, pointa však je, že tá evolúcia u Bioware je extrémne pomalá a týka sa v podstate len zmien combat systému a zjednodušovania. Originalita z ich hier každou ďalšou vyprcháva ako bublinky z nezavretej coly. Tento skok medzi BG a KOTORom bol obrovský oproti skoku od KOTORu k Andromede/Anthem. .Hral som od nich všetko, čo vyšlo od prvého Baldur's Gate s výnimkou Anthem. Kedysi to bolo moje najobľúbenejšie herné štúdio, mal som to dokonca napísané na svojom profile DH, až kým to vďaka postupnému sklamávaniu sa prestala byť pravda a ja som to zmazal. :) Ono keby to bolo nejaké béčkové herné štúdio, ktoré nikdy nič poriadne nevydalo, tak by mi to bolo jedno, ale takto je mi to v podstate ľúto.
@Charllize (27.08.2020 21:03): No práveže ani nie. Zober si do úvahy 3D perspektívu z pohľadu tretej osoby, kde sa pôvodne ovládanie tímu postupne minimalizovalo na ovládanie hlavnej postavy s občas udeleným jednoduchým príkazom na špeciálnu abilitu/kúzlo, to, že máš vlastnú základňu/loď, kde máš odložených spoločníkov, spoločníci nemôžu umrieť okrem konkrétnych príbehových sekvencii. Počas hry navštíviš 1 úvodnú oblasť/planétu a následne ťa čakajú 4, kde si sám určíš poradie návštev a po tretej z nich ťa väčšinou čaká plot twist, následne dokončíš štvrtú voliteľnú a potom ťa čakajú 1-2 záverečné oblasti/planéty. Kkaždá okrem poslednej má svoj vlastný quest hub a questy sa mimo hubov už zvyčajne ani nedostávajú. Jednotlivé osobnosti/psychológia postáv tiež skáče hry na hru s občasnými výnimkami.
Ono to video sa ani neoplatí sledovať. Je tam pár koncept artov v druhej polovici, ale časť ukazovaného materiálu je napr. z Inquisition a tuším aj staršie concept arty. Ale hlavne mi pílili uši, tie epicky premotivované PR kecy tých ľudí, prevažne preto, že to bol bullshit. Najviac ma asi dostala baba, ktorá povedala "We're really experimental here in Bioware". Hneď som si spomenul ako vlastne robia dookola tú istú hru od KOTORu a to je, prosím, pekne 17 rokov od vydania.
Na gamescomu zrovna ukázány concept arty a zákulisní záběry z práce na čtyřce. Tak snad to taky pro Bioware jednou dopadne dobře. :)