Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Na jednu stranu je to strašně super a všechno..
.. na druhou stranu mě tam štve až moc věcí.

* déšť vše posouvá, ale platí to jen pro konkrétní rostlinky, s trávou se nic neděje. Teď jsem přenášel osobu a měla jakoby kapuci, jenže obličej odkrytý a určitě na něj pršelo. Kazí to dojem.
* motorka se zasekává občas i na absurdně malých kamíncích, celkově je ta fyzika motorky podivná
* obtížnost zatím docela nízká, myslel jsem že s mezky to bude probíhat trochu jinak než jich 14 střelit bolou.. :D umřel jsem jen jednou a to proto, že mi zrovna synovec začal poskakovat okolo zatímco mě táhl "dehet". :D
* první úroveň z (kapitola 4) podsvětí? byla strašně pitomá. A jestli to budu absolvovat ještě několikrát jen v jiných kulisách tak.. prostě ne.. měl jsem větší očekávání.
* taky jsem myslel, že překonávání překážek bude větší pain - použil jsem všudevšudy tak 3 své žebříky, lano ještě žádné a všude teď jezdím na motorce a používám struktury ostatních hráčů. Může za to samozřejmě online hraní. Ale tak... má se to takto hrát. V podstatě už mám(e) skoro hotovou dálnici.
* Kojima v mých očích hodně klesnul vysmívání se vývojářům kteří neumí vyřešit situaci jinak než obrazovkou "game over", aby ji tam nakonec taky měl a tím klesl ještě víc.
* Proč spoileruje věci dopředu? Nechápu vůbec závěr 3 kapitoly. Dostal jsem balík a jeho popisu bylo napsané že je to atomovka a za jakých podmínek vybuchne. Ale Sam to zjistí až ze snu. PROČ?! :D
* Jo a asi to bude mít příběhové opodstatnění, ale taky jsem nečekal že je ten Timefall v podstatě skriptovaný. Ještě se nestalo, že by se někde dalo ten déšť přečkat.

Teď by to mohla vykoupit konečně výprava do hor. Ale zatím převládá takový ten osmičkový dojem.
Tohohle jsme se báli, že jo? Blbosti prý nedostanou lajky, a tak zmizí… Fakticky to je nejvíc lajků, co jsem zatím viděl. Naštěstí tu hrůzu můžete odstranit sami, but still…
Tak jsem nějak zapomněl jít po příběhu a začal jsem doručovat balíky poztrácené jinými hráči, úplná oběť oxytocinu, začínám chápat tamní frakci závislou na lajcích…
Stále nosíte dieťa, aj keď je trochu pokazené? Mali ste ho spáliť!
Zatím se mi to nezdá tak těžké, jak těžké jsem chtěl, aby to bylo, přijde mi, že tolik nezáleží na tom, kudy jdete, Sam zleze téměř všechno a rovnováhu taky jen tak neztratí, po připojení k chirální síti jsou navíc všude žebříky, lana a prošlapané cesty, plížení kolem BTs je o nervy, ale zatím mě ani jednou nedostali, lidští protivníci mi přijdou schopnější; na druhou stranu jsem teprve u třetího uzlu.
Pořád jsem jaksi na začátku, ale už teď mám pocit, jako bych viděl celovečerák.
Mě zatím dost zklamaly animace pohybu. Hra je na tom založená a je to nehezky clunky. Vznikají takové ty glitche kdy třeba lezete na kámen a objevíte se opět pod ním. Však to znáte z jiných her.

Jinak úvod parádní. Fakt se toho stane šíleně moc. :-D
Tak pak někdo dejte vědět nějaké dojmy ... Nechám to asi až na příští víkend.
Hmm, přes 1600 uživatelských recenzí a hodnocení 6/10 ... ale ty dva extrémy, kdy jedni to naprosto milují a druzí nenávidí, se daly čekat
Jako za mě zatím naprosto úžasný zážitek. Bál jsem se těch několika minutových cutscén a neustálého chození pěšky, ale je to zvládnutý bravurně, Kojima by z toho klidně mohl vytvořit celovečerní film. Možná se to časem omrzí, ale zatím po pár hodinách super.
tak přeci jenom jsem to objednal znovu. nemůžu čekat do léta. myslím si, že mě to nebude bavit, ale musím to zkusit :-) alespoň vyplnit čas než vyjde RDR2 na Steamu
@Seeker (07.11.2019 14:52): To je u vizionářských děl časté.

Vem si, Bílou velrybu od Melvilla lidi docenili až pár dekád po jejím vydání a jak ohromnou lavinu následovníku, ovlivněných děl to spustilo, jak obří vliv na literaturu to nakonec mělo, nejde tomu nakonec uniknout :))
Mám jen strach, že v prodejích o nic světoborného nepůjde a podobná vizionářská hra už zase na dlouhou dobu nevznikne. Snad se mýlím.
Po prvních třech hoďkách hodně příjemný dojmy. Z tohodle úvodu jsou prakticky všechny trailery.
Vypadá to, že to nebude mít ten tradiční herní symptom. Cpát tam akci, jen aby tam byla akce a mohla to být "opravdová hra".