Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Crash (16.04.2024 07:53): Já to právě vypnul a už nehraju, i když plánuju se do toho zas někdy pustit, právě kvůli příběhu. Ale hratelnostně fůůůrt to stejné. Naposledy jsem tomu dal asi tři hoďky, a furt chození... Ono to chození je jako v poho jo, mám rád hry, ve kterých jen tak procházíš světem, ale tady vždycky na stejných místech otravujou buď duchové, nebo mezci, takže ani kochat se nemůžeš, ještě kor když chodíš stejnýma trasama, to je tež opruz. Teda aspoň do asi kapitoly 4 to tak je. Cutscény můžou sice být natahované, ale příjemná změna po tom, co 99% ostatních her mají zase ultra rychlé cutscény, kde si nesmí dovolit hráče jakože nudit nic neděláním.
@Tolister (15.04.2024 22:07): Právě, že naopak. Já s cutscénami většinou nemám absolutně žádný problém, a hrám s dobrým příběhem jsem ochoten i leccos odpustit na těch herních aspektech. Nevím jak jsi daleko, mě to vlastně první polovinu hry až tak nevadilo, ale postupně se to začalo proměňovat v utrpení. Upřímně si nevybavuji žádnou jinou hru, kde bych u cutscén trpěl tak jako tady. I to mě nakonec donutilo napsat asi nepopulární komentář.
Tak podle posledního komentu někdo nerad cutscény, já zas šílím z toho chození tam a zpátky. A cutscény jsou pro mě příjemným zpestřením.
Těším se na ten zenový zážitek gameplay loopu. Co se příběhu týká, je mi u zadku. Ale mám s ním opačný problém než Karasman. Mě přišel zase neskutečně basic na to jak ho teasovali. Je plný blbostí ale v jádru je ta pointa vlastně docela jednoduchá a stále jsem čekal víc - něco jako že se hra v polovině naprosto změní, nějaký mindfuck, vysvětlení těch 5 levitujících entit, něco co zboří internety.. taky s postavami pracovali divně, než že by se kolem nich točila celá hra nám vždycky v hodinové cutscéně někoho představili a dotyčný nám do konce hry jen psal maily.. a to bylo vše.. veškeré ty interakce už vyspoilerovaly trailery.

Ale musím říct, že mě od vydání DC edice láká si to zahrát znovu. S tou novou obtížností (myslím že přibyla) je těžší i přejít pitomou řeku a o tom to asi má být. Odkládal jsem to kvůli dvojce, ale pokud v ní budou naprosto jiné lokace, tak to si ten Island ještě jednou rád dám.

Hmm.. a jelikož PC verze podporuje haptiku, tak si to možná dám v proper verzi.
Vizuál super, ale je mi jasný, že po pěti minutách vůbec nebudu vědět, o co tam jde a příběh bude zase vyndaný cosi, co pochopí možná jen autor a pár vyvolených.
@Sasakr (24.01.2024 15:19): Tak hrozný.. Je to jak integrovaný grafiky v desktopech, spíš lepší. Plus iPhone má větší rozlišení, jak nějaký levný 1080p monitor. Ten DS jsem zatím neviděl, jak funguje, ale Residenty bych si na nějakých low detailech někde na chalupě uměl představit. Jen si neumím představit, že bych fungoval na iPhonu, mám přechodně iP13 už něco přes měsíc a teču z něj.
Aby člověk mohl hrát v čekárně, v autobusu, v hospodě při čekání na jídlo, na WC, jen tak v rychlosti na gauči a v posteli apod.
@Fritol (24.01.2024 11:46): na mě to působí jako takové nice to have, ale přesně v reálu koho to zajímá. Apple byl tak dlouho odtrzenej od her, že každej kdo chce hrát má konzoli nebo PC.

btw jak by se měl jmenovat Apple gamepad..?

iPad..? :D

Ha ha, no dobře no...
@Cobot (24.01.2024 11:41): Tak ono to není jen o mobilech, je to port i na nové Macy a iPady. Navíc drtivá většina těchhle velkých portů z konzolí mají podporu gamepadu. Nevím, osobně bych na iPadu s gamepadem klidně hrál a nedělalo by mi to problém. Je to jak hrát na noťasu, každopádně lidi, co tohle hrávají na mobilech, taky nepochopím. Když už má člověk 30 litrů na iPhone 15 Pro, tak snad má 5k na XSS, takže otázka budgetu to taky nebude.

Proto bych rád viděl ta čísla, nějak nevěřím, že se to nějak zázračně prodává zatím. Uživatelé iPadu to moc nepotahají imo a nevěřím, že Mac uživatele to zajímá. Nevím, možná fakt existují lidi, kteří dávají přednost mobilům, ostatně Feral Interactive z toho žijí.
iOS, doufám, že někdy někdo zveřejní prodeje těch konzolových her na iOS, zda se to fakt vyplácí nebo je to jen marná snaha ze strany Applu.

Ale jako cool, že to jde.
@SilentWolf (17.07.2023 11:33): Tak rozehraní mě, jak bych to hezky řekl.... Totálně nadchlo. Otevírák hry je fantastický a připravená sklenka vína na noční hraní do mě zahučela než jsem vylezl z jeskyně ani nevím jak. Hra za mě tedy začala nejlépe jak mohla...
Pouštím se do hry v rámci DH Herní výzvy a vzhledem k tomu, že jsem jí defacto do dneška úspěšně ignoroval, tak kromě toho, že tam přenáším náklady, nevím o hře vůbec nic. Očekávání nula. Jsem tedy zvědavý, jak na mě hra zapůsobí a jaký na ní vlastně poté napíšu komentář... :)
Ahoj, nevíte na kolik vyjde upgrade hry přes PS Store z PS4 na PS5 variantu? Díky.
@PavelU (25.12.2022 19:09): Tak už tam mám 2 položky/Ikonky

Pri druhej mi ukazuje !Death Stranding Install! a pri prvej "Death Stranding" "0/63 achiements" "Install",

Prečo to robiť normálne keď to môžem,e robiť jebnuto....... ach jo ale tak "OK ZADARMO OK"
Uvidíme, na jakou postavu se hra zaměří (jestli už nebylo někdde zmíněno), protože mám malinko pocit, že jednička řekla vše potřebné, co měla.
Super, v traileru ukázali že Sam s bílými vlasy vypadá příšerně, a Fragile s krátkými vlasy taky. Ale jsem možná rád, že nedělají nějaký jiný experiment (i když ten Kojimův horror bych si dal) a budou pokračovat v Death Stranding. Potenciál to má. Pokud to třeba i příběhově ještě malinko vykoupí tu jedničku.
Škoda že se dvojka nejmenuje Life Stranding :) Ale trailer zajímavej.
Si říkám koho mi ten starosta ve Wednesday připomíná, a on je to starej dobrej Die Hardman.

A Wednesday je tedy pecka, Jenna Ortega se pro tu roli narodila stejně jak Christina Ricci.
Tak jsem to dohrál. Nebudu psát koment, ale ve zkratce bych tuhle hru popsal jako "hra, která mě moc nebavila, ale nedokázal jsem se od ní odtrhnout." Příběh je japonská šílenost, kterou jsem z půlky nepochopil a z půlky mě nezajímala. Na to, že to je opravdu simulátor poslíčka, tak to má docela návykovou hratelnost... :-)
@BUMTARATA (23.05.2022 13:15): tak napsal jsem tři varianty, který bych všechny viděl raději než nový DS. Včetně nový IP. Protože jo, stealth akci či survival horor mám žánrově raději než delivery sim a ty značky mi docela chybí. Ale novou IP bych rád viděl taky, Kojima toho má v šuplíku určitě dost.