Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Je tu ještě někdo, koho nasralo, jak hra trestá, pokud se (dle mého názoru zcela legitimně :) obáváte osvobozování robotů? :)
@Shoggot (16.01.2020 18:05): No jo, úplně stejně jako si někdo myslí, že nepotřebuje editora, tak si někdo jiný myslí, že nepotřebuje dramaturga. Na vině bude asi nejčastěji to ego, jak píšeš. Je pravda, že jeho/jejich hry vypadají skvěle, špatnou prezentací rozhodně netrpí, ale narativně jsou v lepším případě průměrné. Akorát to asi tolik nevadí, protože hry obecně myslím umí tyhle nedostatky lépe skrývat, zaháčkují si tě prostřednictvím interakce a ty pak spíš odpouštíš to či ono.
Someone has a discussion at HBD section! Comes to see and chat. Sees the hate.... leaves to be alone, again.
@BUMTARATA (16.01.2020 16:32): Na to jak moc si rád do Cage kopnu, jednu věc bych mu přece jen uznal: on po nějaké prezentační a režijní stránce vlastně vůbec zní, v herním průmyslu bych dokonce řekl, že je výjímečně dobrý. V čem zoufale selhává je snaha zplodit nějaký příběh, který by dával hlavu i patu a nebylo z něj trapně i divákovi za něj. Dokonce ani nemá vlastně špatné nápady, jen hrozivě a paradoxně i komicky selhává v tom, jak je udělat funkční.

Vzhledem k tomu jak se rád stylizuje do role režiséra by mu fakt k nějaké péče chybělo to, co doopravdy dobrým režisérům dojde a ustoupí tak svému egu, když je to potřeba: tahle část práce mi nejde, dal bych jí někomu jinému. Dva kouzelní lidé, scénárista a dramaturg.
@BUMTARATA (16.01.2020 16:32): Detroit jsem ještě nehrál, tak nemůžu soudit. Ale četl jsem kdysi její recenzi na Sinking City a vůbec se mi nelíbila. Zbytečně se zababrávala do spojitostí s Lovercraftem, až se to skoro nedalo číst, ale hře jako takové se zrovna moc nevěnovala.
Výtečná recenze od výtečné Alice Bell: [If] you tell me you genuinely think the story is well done, I will immediately be sus that you, yourself, are an android poorly trying to replicate human behaviour.

Já k tomu jen dodám, že můžeme být jedině rádi, že Detroit je hra, protože jako film (nedejbože jako kniha) by to bylo ryzí utrpení.
Tož jsem rozehrál a čumím, na klávesnici a myši překvapivě dokonale hratelné (k čemuž bych se ani nedostal, kdyby ta hra na epicu měla nativní podporu DS4, což zřejmě nemá), až na občas kokotskou kameru, mno.

Po dvou hoďkách jsem rozhodně už stihl cringovat, ale bez toho by to nebyl Cage. Jinak je to ale krásné a hlavně zatím ne nudné.
Ano na 4K to vypadá opravdu velice dobře a má to vedle pěkného obrazu, skvělé kamery taky naprosto u her neslyšené skvělé profesionální ozvučení. Jako AAA filmová produkce.
@Ria Kon (01.08.2019 20:32): u mna to bol Conor, Kara a Marcus. Ja som to hrala iba raz a isla som lodou s Karou a Alice, lebo Luther mi umrel este v Rosinom dome kde prisiel policajt. Ale co som si pozerala alternativu tak lod Luther neprezije, takze nevadi. No a Alice mi tam umrela. Toto beriem trosku ako taky podraz,lebo celu hru som ju zachranovala a budovala vztah a pri poslednom rozhodnuti na lodi je velmi lahke sa rozhodnut zle. Moja asi uplne najoblubenejsia postava bola Hank a prave budovanie vztahu s Conorom bolo skvele. Naopak najneoblubenejsia bola asi North, ta mi liezla na nervy :)
@Kejtee (01.08.2019 20:00): Napoprvé Markus, pak jsem nechala Conora stát se deviantem a od té doby je to jedině Conor. Kara mě zajímala asi nejmíň, ale tak nějak sem zjistila, že přechod přes hranice standartní cestou je ten nejnudnější způsob konce. Daleko zajímavější je převoz lodí, nebo sběrný tábor. A zcela překvapivě sem si velmi oblíbila Hanka. Už sem to celé projela asi 5x :D
Tak som dokoncila Detroit, pre mna to bol super zazitok. Pacilo sa mi to este viac nez Heavy rain. Ak ste skoncili hru tak mozte napisat ako vam to dopadlo. Marcus priviedol androidov uspesne a nenasilne k primeriu, Kara s Alice presli do Kanady ale mala umrela a ten ich kamarat umrel uz davnejsie. Connor sa stal deviantom, oslobodil androidov a s Hankom boli kamosi. Az na tu Alice som spokojna, no co uz.
@pajmič (21.07.2019 19:14): Jediní roboti, kteří měli zabudovaný penis, byli ti, co byli určeni na italské lodě. Měli se tam učit od italských kolegů postávat celý den a chlubit se tím svým nádobíčkem.
@pajmič (19.07.2019 22:22): Je to diskuze o tom, jak moc by bylo z praktického/výrobního hlediska důležité, aby byly všechny modely vybaveny "nářadíčkem".
Logicky si řekneš, proč by měl zahradní model (ala Ralf) být něčím takovým vybaven. A pak si přečteš několik ingame časáků a zas tak nereálný ti to nepřijde.
Chark: V reálním světě se člověk nedívá na pozadí fešné androidky, že? :))
Moje žena přišla k Detroitu v okamžiku, kdy androidka vytírala podlahu. To bylo řečí, že ve hře s tím problém nemám, ale ve skutečnosti ano.
@S4TW (17.07.2019 22:52): To mi připomíná, když sme hráli Beyond Two Souls v "coopu". Každý hrál za jinou postavu. Měli sme to jak seriál. "Dáme si dneska jeden-dva díly/kapitoly?" Jsou to netradiční hry, ale rozhodně si nemyslím, že podřadné.
Nejlepší na téhle hře je, že mě přítelkyně prosí, jestli bychom si nezahráli Detroit (já hraji a ona kouká) :D
První dohání: Ok, dobrá hra. Nejlepší od Quanticu.
Druhé dohání o necelý rok později: OMG I love this game!!

Ne vážně, jakmile odhalíte kouzlo proměnných dějových linek, už v tom jedete :D
@M.a.t.t. (19.12.2018 19:02): Nečekal bych, že zkratka znamenající "hraní si na hrdinu" se vezme tak doslova :-) Aneb jak píše Charlize, tak každá hra je RPG.

Pro mě je to každopádně nejlepší akční adventura roku a možná že i celkově. Pro mě to těžce překonává i Heavy Rain, který mě také hodně bavil.
Luxusní hra, dohráno. Příběh se mi líbil, graficky to bylo excelentní vzhledem k malým mapám, kde se dalo s grafikou vyhrát a zároveň to pro PS4 optimalizovat. A někdy jsem se v Detroitu cítil jako v opravdovém Detroitu a kulisy, mezi kterými jsem se pohyboval, byly opravdu uvěřitelné.
@musa (15.12.2018 14:33): Cage se vyjádřil, že Sony jim dává absolutní tvůrčí svobodu a do ničeho je netlačí. proto asi nemají důvod migrovat pod křídla jiného vydavatele, tím i na jiné platformy. myslim, že se prakticky stali dvorními vývojáři pro Sony. sice můžou odejít, ale práva na Detroit zůstanou vydavateli.
Taky měl někdo problémy uhrát soubojový QTE? Nejsem rozenej konzolista (PS vlastnim cca rok) a už mi kvůli nim zabili Connora (naštěstí jen jeho). Horní tlačítka a joysticky jsou ještě ok ale L1,L2,R1,R2 v tý rychlosti fakt nestíhám :D
@Paul (08.07.2018 15:46): ta je pěkně creepy. mohli ji alespoň trochu oddálit, aby nepůsobila tak vlezle. nakonec mi odešla (resp. jsem ji pustil) a to menu je bez ní mnohem příjemnější :-)
Androidka v hlavním menu má dobře twisted smysl pro humor.
"Oops, your save games are corrupted."
...
"Just kidding"

Maj štěstí že tam takovejhle bug neměli :)
@Garret (komentář): Ten hype kolem této hry byl místy až ubíjející. Dobré taky číst recenzí od nespokojeného člověka. Příští týden mám slíbenou PS4 na dobu neurčitou právě s touto hrou. Rozhodně ji dám. Už kvůli tomu, jestli jsou tvé poznatky trefné......
@montana (01.07.2018 12:32): jako že si měl strach napsat negativně vyznívající koment? :-) no tak to dík, takhle dva komenty na stejnou hru v jeden čas jsou vždycky fajn, každého to baví číst :-)

@7c (01.07.2018 12:31): Heavy Rain bych neignoroval, Beyond je spíše průměr, ale pořád to má lepší děj, než tohle.
@Garret (komentář): Hmm, popisuješ to, jako by se od Fahrenheita moc nezměnilo (kromě technologie a audiovisuální stránky)... Rozhodně užitečný komentář (pro mě informace, že Cage mohu nadále ignorovat).
@Garret (25.06.2018 12:23): Heavy Rain mi přišel luxusní. Já právě od tohohle očekávám stejný zážitek, tak jsem zvědavý. Jen Fahrenheit mě zklamal tehdy druhou půlkou, když to byla totální fantasmagorie. Heavy se držel při zemi a byl svkvělý od začátku do konce. Jen mě naštvalo trochu, že rozdíl mezi nejelepším koncem a tím dobrým byl v nalezení jednoho jediného předmětu, který já samozřejmě nenašel. Záleželo určitě na více faktorech, ale tamta blbost byla snadno přehlédnutelná a měla obrovský vliv na celý děj.
Mám za sebou pár hodin a zatím tedy velká spokojenost, s nudností Beyondu se to nedá srovnávat a ta grafika je vážně neskutečně dobrá - jak prostředí, tak postav (ten Henricksen!). Writing je místy solidní a místy klasicky Cageovsky na sílu, ale zatím v únosné míře. U scény s Karou a domácím násilím jsem se skoro zapotil :) Parádní soundtrack a atmosféra.