@
Matthias (23.03.2015 17:20): "Trochu chaotický design je náhodou fajn věc - člověk se trochu potrápí, trochu musí zapojit mozek, trochu si zapamatovat, kde co je :) "
Tohle je právě hovadina a ve hrách mě to sere - a se zapojením mozku to nemá co dělat, proč bych si měl doslova zapamatovat celý level, místo aby mi stačilo chápat co dělám, proč to dělám, a tedy kam mě to asi dál zavede, mi taky poněkud uchází.
Právě že Half Life chválím, protože principielně je to skvělé (proto tyhle starý hry hraju - protože ty nové přeskriptované mě nezajímají) - ale tady to nefunguje, protože všechny ty levely vypadají úplně stejně, všude zaměnitelné chodby s podobně vyblitými texturami, všude ti samí nepřátelé, nic co by bylo logické a intuitivně dávalo najevo kam je třeba jít, co tam udělat, a kam se vrátit.
Je hezké že aspoň u věcí jako "pyramid key" je jasné že mi otevře pyramidu, což mi řekne i ten computer, ale zato místo kde ho najdu není nijak význačné - prostě na mě někde vypadne, při běhání furt stejnými chodbami.
Anyway tohle ani největší vada hry - prostě mě ani to běhání chodbami až tak nebavilo, pocit ze střelby není až tak dobrý jako jinde, pročež možná nastupuje i problém který zmiňuje mazar1234 - nikdy jsem neměl chuť u hry vydržet déle než půl hodiny.