Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zdravim, nevi nekdo zda je funkcni ta cestina od Mrazika co je ke stazeni na strankach Hypermaxu urcena do DKS verze i do te nejnovejsi Developers Cut? Mam origo od Hypermaxu na CD, bohuzel mechanika se odporoucela do "vecnych lovist", tak premyslim, zda-li nezakoupit na Steamu, ale bez cestiny tady bohuzel. Predem diky pokud nekdo vi.
@hanak_v_exilu (12.04.2023 16:59): Jasně. Devalvace expů je vždycky zlo. Ja v tom vždycky vydím neschopnost vývojářů systém vyladit a optimalizovat tak si vypomužou touhle berličkou která snadno zamezí hráči být někde silnější než bylo plánováno a můžou vše nastavit sobě na míru z minimem práce. Proste když je za vlka 20expů na začátku hry má za nej být 20 expů i na konci. Jasně, jasně, ona na to je ta výmluva ze silný se na slabém moc nezlepší ale v rámci gameplaye je to opruz a často tak odsune plno lokaci kam se třeba jde vrátit do oblasti nezájmu. Ne, to nechci :D
@Charllize (12.04.2023 14:33): Určitě může. Ale jestli jsem ho pochopil správně, tak spíš škodí, protože díky němu postava sbírá expy rychleji, takže se rychleji povyšuje, takže dostává méně expů za zabité nepřátele, takže se nevyšplhá tak vysoko, jak by mohla. Určitě má někdo rovnici od jaké úrovně se to překlopí ve prostěch toho skillu, nebo postup jak z něho vytěžit maximum, ale zas do takové hloubky jsem to nezkoumal.
Tak už jsem na tom Sentinel Islandu. Všichni jsou o dvě úrovně níž než já, takže jde průzkum relativně snadno.
@hanak_v_exilu (17.03.2023 13:20): Hru jsem hrál víckrát a je s podivem jak si ty věci co dotazuješ vůbec nevybavim :)
Mam v tom guláš jelikož jsem hrál když to vyšlo, po čase datadisk a pak ještě tu vylepšenou verzi a různe se mi to prolíná. Za mně je skoda ze v tomhle stylu nepokracovali a nahradili to original sin kterýmu přes veškerou snahu nemůžu přijít na jméno. Btw ta hra běží na proklinanem gamebryu co roky používá Bethesda a původně to mělo být tak o 40% větší než je, ale tlačili je na vydání pro xbox360 tak plno věci nestihli dokončit.
Možná se zeptám trochu hloupě, ale v kolikátém levelu bych se měl dostat k moři? Přišel jsem tam na 13 a každý souboj je dost o hubu. Než jsem se dostal až přímo k vodě, tak jsem se vyexpil na 16. Připadá mi, že jsem něco vynechal - a to jsem prošel celou mapu kromě chrámu v táboře banditů kde vždycky hned chcípnu na jed a pak toho dalšího chrámu, který mě nechtěl pustit za dveře.
@Charllize (09.06.2018 17:20): Já mám odehraných nějakých 50 hodin v jedničce a docela mě to unavilo už. Těch soubojů je až příliš, příběh je děsně generická fantasy a ta spousta textu mě už taky začíná unavovat. Divinity 2 mi přišlo lehce vtipnější místy a nebylo tak roztahané. Ale těch 50h předtím mě docela dost bavilo, špatná hra to rozhodně není, jen mohla být kratší. :D

Jestli jsou OS zdrojem peněz pro něco "většího", tak by to bylo fajn. Osobně si i myslím, že pokud bude další díl, tak to bude už poslední.
@Fritol (09.06.2018 17:15): ja porad doufam ze Vincke to dela z nejakeho duvodu. Ze porad chce udelat to nejdokonalejsi rpg na svete, o kterem mluvi sem tam v rozhovorech. Original Siny muzou byt dobrym zdrojem penez na velky projekt. Ony jsou to fajn hry, ale me se moc nelibi. Jednak proto ze mi prijde ze se toci nejak v kruhu a vlastne jen recykluji a zdokonaluji svoje postupy z predchozich her a druhak mi to po Divinity 2 prijde jako krok zpet, i kdyz vice uspesny. Koneckoncu Divinity 2 byl spise AAA projekt. coz original Sin spis neni.
@Jab (09.06.2018 16:30): No vidis. takovou peknou hru sis vybral:)

Skoda ze Lariani nepokracovali plne 3D, porad cekam na regulerni Divinity 3.

Puvodne mela byt hra mnohem vetsi, a mela obsahovat i jakesi bitvy armad. Plno veci museli vyskrtnout po neshodach s vydavatelem a casovemu planu, zejmena kvuli vydani xbox verze. Verze na steamu ma plno bonusu o vyvoji hry a tak podobne, zajimave cteni a koukani.

Uz v te dobe mel Vincke v planu udelat svoje ,,nejkepsi rpg,, na svete, o kterem obcas mluvi. Dopadlo to jak to dopadlo, ale Original Sin jsou podle me dobrym treningem na neco zasadnejsiho a vetsiho.

zajimavy making of dokument.
https://www.youtube.com/watch?v=0taS-fDxbMQ
Po Numeneře jejích milionech slov (či kolik) je to "trošku" něco jiného. Dialogy mají pár řádků, animace pohybu jsou dost strašné, ale vypadá to, že to bude mít parádní hratelnost a semo tamo jednodušší humor. Tímhle jsem měl tu Numeneru prokládat. :D
@Jab (09.06.2018 09:19): ta dragon knight saga verze byla dost vylepšená oproti původní. Za dva dolary si to na tom gogu snad znova koupim, ta verze z impulse co mám, ani nevím jak bych jí dneska stáhnul.
Na GOGU v té letní slevě za dva dolary. To už (mi) stojí za to riziko investice i přes nemálo nízkých hodnocení na DH. ;)
Dohráno už jsem rozehrál i datadisk.

Bojovník s dvouručákem, skilly fatality (i největšího bosse s 50% životy zabít jedním úderem je trochu overpowered) a potom hlavně pasivní nejvíc life leech a regeneration, spolu s dalšími předměty jsem byl prakticky nesmrtelný dokud jsem máchal mečem. Z konceptu mě tak vyvedl občas nějaký paralyzující šíp,kouzlo či úder, to jsem potom musel uskakovat nebo rychle zase najít koho řezat:D

Líbilo se mi jak je to oproti ostatním RPG úchylné, třeba sestavování si potvůrky z částí končetin:) Žádné bugy, zajímavé schopnosti a dobré rozhovory.

Co se mi nelíbilo že spousta úkolů je o o hledání, hlavně v dračí formě jsem opravdu musel systematicky postupovat abych neminul nějaký ostrov, hnízdo či mýtinu na skále kde byl zrovna úkolový předmět nebo vchod. Prostředí se přitom neustále opakovalo, třetí létající pevnost už byla docela opruz a to osídlení byly tři minivesničky a dvě ulice města. Příběh byl podáván trochu nešťastně, ale vymyšlený dobře.

Minul jsem urlhingovo brnění protože jsem někomu nepřečetl mysl, tak mám nekompletní set. To zamrzí, nevím jestli je v datadisku nějaký nový?
Po třech hodinách jsem to zabalil. Questy, dialogy a setting je naprosto generický, stokrát viděný. Nehledě na to, že hra je plná bugů. Většina postav nechodila, ale levitovala v prostoru a některé osoby, i když nad sebou měli vykřičník, nešli vidět a nešlo s nimi tedy mluvit. Hra se mi taky za ty tři hodiny sekla 2x při loadingu. To není dobré.
To čtení myšlenek je ale fajn prvek.
Doufám, že Original Sin mě bude bavit víc.
Do coho sa oplati investovat v pripade lucistnika? ja vitality/dexterity...
Magiou ani melee sa nezaoberam...
V prvním hraní jsem hrál lučištníka a s výbušným šípem jsem si opravdu leccos dával s prstem v nose... :-)
@Say (25.02.2013 00:16): Zhruba mezi první třetinou a polovinou. Ale mě osobně přišel lučištník overpowered, protože jeho výbušnému šípu se asi nic nevyrovná. Máš dost many?
@Eru (25.02.2013 00:03): A to je zhruba v jaké fázi hry? Zatím jsem zabil jakéhosi banditu, který nechápal, o čem mluvím. Před vchodem do jeho doupěte byl jakýsi troll...
Tak jsem to zase pustil a zjistil, že mám strašně blbé skilly. Ten lučištník je mizerně slabý=/ Je nějaká možnost, jak změnit skill pointy?
Eru: No vau, k tomu druhému videu v ostatních bych nejradši vrazil těch plusů několik, velice zajímavý kousek o vývoji (nejen) této hry!
tak tahle hra mě po hodině nějak nebaví, nechápu proč (u jedničky jsem naprosto uchcával)
@Ebb (11.10.2012 13:29): Mi to přijde jako slušný obchod. Na druhou stranu, souhlasím s Natem - pokud chceš řešit problémy hrubou silou (a tedy potřebuješ exp) čtení myšlenek nepotřebuješ. Na další stranu - můžeš si vybrat sám, nikdo tě k ničemu nenutí. A to je pro mne prostě oproti konkurenci jednoznačná výhoda.
@Falagar (11.10.2012 13:12): Problém je, že za čítanie myšlienok hráč platí Experience bodmi (relatívne dosť), čo je v RPG vždy demotivujúce. Okrem toho, väčšinou čítanie myšlienok nikam nevedie, niekedy vedie ku chabej odmene a pár krát vedie k super itemom či skill bookom.

Hráč však nemá ako poznať, kedy sa to oplatí používať, čiže má tri možnosti: (i) používa čítanie myšlienok stále a stratí tým množstvo levelov, cca až 1/4 všetkých XP môže na tom prerobiť,(ii) alebo to nepoužíva vôbec a stratí tým prístup k skill bookom a super itemom, (iii) alebo si prečíta gamefaqs a používa to viacmenej ako cheat len na tie NPC, ktoré sa oplatia. V každom prípade je to veľmi zle implementované.
@Kubulus (10.10.2012 17:00): Tss - a v kolika dalších hrách využiješ v rozhovorech čtení myšlenek jakožto prostředek k získání argumentů pro ukecání nebo alternativního způsobu plnění úkolů? :-)
...kterej je pořád lepší než cokoli, co jsou v posledních deseti letech schopni vyplodit Bioware.
Tss, prý excelentní dialogy... Asi jsem zhýčkaný, ale pro mě to nenaplňuje ani jeden ideál, který od RPG očekávám, tzn. není to výpravné jako hry od Bioware (ten příběh je pitomý), ale ani tam nefunguje svět jako v Gothicu (můžete se bez námitek procházet domy a rabovat truhly, co hrdlo ráčí, bez toho, aby se někdo staral o svůj majetek). Možná se to časem rozjede a začne to být zajímavé, ale tohle mě znechutilo.
@JohnCZ (10.10.2012 16:24): Jo, to mám na Gothicu také nejraději, ale jak je to v Divinity 2 netuším, demo(tutorial) byl v maličké uzavřeném údolíčku. A hned mě hnula žlučí počáteční volba mečíř/lučištní/mág, nebylo to tak freeformová stavba postavy jako z G. :/

Hmm, takže o to vlastně nestojím, bezva :)

@USER47 (10.10.2012 14:21): Fallout 3 byl game of the year 2008. A s divinity mají stejný engine! :P
@Jab (10.10.2012 15:33): Je to dosť odlišné od Gothicu. S RPG je to len mierne reznuté, inak je to akčná hra. A keď človek dostane dračiu formu, tak už je to viacmenej arkáda. Mal som po Divine Divinity na toto prehnané očakávania, ale aj tak je to bieda.
Jab: Spíš průměrná hratelnost s pár zajímavými prvky + excelentní dialogy:).
@Bodkin (10.10.2012 16:11): Mě na sérii Gothic hlavně zaujal ten leveldesign, kterému drtivá většina RPG nesahá ani po kotníky. Každá lokace je zajímavá, všude se skrývá odměna a prakticky všude se do nějak dostat (a najdu tam něco zajímavého) aniž by mě bránila v postupu nějaká bariéra. Ehm... jakože neviditelná stěna.
Také se mi na pohled zalíbilo. Jen se bojím, aby to zase nebyl další Gothic 2 (3, 4...). Tzn. v tom smyslu, že to má dobrou hratelnost (když si člověk přenastaví ovládání), ale zbytek nepřekvapí (děj, dialogy...).
Ja osobne uz docela dlouho marne patram po Dragon Knight Saga edici za rozumnou cenu. Vypada to, ze jsem ji konecne nalezl.

edit: Koukam na to "Pay what you want fo Divinity Anthology". Za 18+ dolaru tak dostanu vsechny hry z Divinity serie. Tak myslim, ze neni co resit.

Clorkyho je potreba ignorovat. Dokud nezacne rozumne argumentovat.
@Arcee (03.08.2012 12:08): Ok, taky cesta. Mne holt hra pohltila natolik, že jsem neměl čas sledovat, jestli se něco hýbe špatně... ale vlastně na tohle jsem málokdy náročný - je to přece jen hra, že... :-)
Proč? Pro mě je to důležité a zas nemám čas hrát všechno, takže i takové prkotiny u mně rozhodují =)
Obje moje používané sestavy mám v profilu, ale už to vážně neni potřeba, po tom co jsem viděl toho hlavního hrdinu běhat jak naprcanýho kačera mě to nějak přešlo.
Zkus jim napsat sestavu a popis chyby na support, nekdo tady jednou popisoval ze byli extremne vstricni. Za zkousku nic nedas:-)
Zkoušel jsem to jak na v tý době novém hardwaru tak i na starších komponentech, určitě to bude softwarem, ale nevím jakým a řešit se mi to už nechce :-/, v hardwaru se vyznám celkem dobře, tím to nebude.
A kde myslíš? Zkoušel jsem to jak na ATI tak na nVidii, jak na XP tak na W7 a pořád nějaká chyba. Jednou to mám celý černý, pak mám zas průhledný textury... Zas tak tupej abych s nezvládl nainstalovat hru nejsem, už jsem rozlouskl i větší oříšky.