Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Také vám přijde ta německá rally mnohem lehčí než ty ostatní?
Já jsem ji teď na Masters o minutu vyhrál a jinde se pohybuju kolem 5.místa.
S obtížností je to tak, že začínáš na nejlehčí, pokud jsi na konci sezóny na stupních vítězů, tak další šampionát je o jednu úroveň výš atd. Takhle postupuješ až k nejvyšší obtížnosti, kde je AI už opravdu pekelně rychlá.

Pokud naopak nedosáhneš v šampionátu na podium, o jednu obtížnost tě to shodí.
Teda ne žebych tu chtěl masírovat svoje ego, spíš jezdim hrozně, ale co máte s tou obtížností? Já to začal víc hrát včera. Mám za sebou Ŕecko, Finsko, Wales a první trať v Německu s Mini Cooprem a nebyl jsem horší než čtvrtej. Většinou třetí a párkrát i druhej. Jako první nebudu, ten čas je asi o půl až minutu lepší než mam já, ale nepřipadá mi to nijak těžký

Hraju na gamepadu. Je teda pravda, že jsem nijak nenastavoval obtížnost, tak teď z hlavy nedokážu říct co tam je. prostě jsem to zapnul a jel. Možná je tam easy :)

Ale jizdní model mě baví.

btw: už asi rok hraju na PS4 WRC 7: FIA World Rally Championship a teď jak to bylo v bundlu na HB, tak jsem schválně zkusil i PC verzi. Jak jsem myslel, že to nepoznám, tak rozdíl 30FPS vs. 60FPS je fakt znát. V grafice zas takovej rozdíl není. I když PC verze je výrazně ostřejší, ale těch 30FPS navíc tomu dává dost.
Jako ten rally cross mě furt dostává. To že se mě soupeř pokusí zabít a natlačí mě do bariéry je v pořádku, nic se neděje. Když to ale zázračně ustojím a bariéře se vyhnu, tak dostanu 15 sekund za zkrácení trati a konečná:))

Přesto jsem to teda dotáhnul i s Hillsmanem do profíků, odemknul jsem si FIA Rallycross Supercars a zase beznaděj. Ty auta jsou lehký jako papírový vlaštovky:(
Krásná bilance 16th/16th/16th:))
Takže Rally - Elite, Hillsman - Clubman, Rallycross - Clubman.

Některá auta mě opravdu baví. Třeba jsem si myslel, že už začínám tomu začínám přicházet na kloub a potom jsem dostal Lancii Stratos, to je od rygolu k rygolu:)
V rally crossu jsem vždy beznadějně poslední, i když mám obvykle nejrychlejší kolo. Buď se nechám předjet a potom je nikdy nedohoním, nebo je nenechám předjet a pošlou mě na bariéru nebo do hodin. Ještě trochu spoléhám na další vozy a jejich vylepšení, ale rozhodně se mi závody bez protivníků daří líp.
Jinak asi první hra vedle formulí, kde mě mrzí, že jsem prodal volant.
@Red (05.09.2019 22:00): Joker lap byl zaveden v rallycrossu pro to, aby se nabourala "nuda", která začínala nastávat, protože je velký problém předjet auto, takže se jezdilo hodně často jen ve vláčku. Tzv. "joker lap" je místo, které prodlužuje okruh a každý závodník tímto místem musí alespoň jednou během rozjížďky projet. A je jen na něm, ve kterém kole tímto místem projede.
@Red (05.09.2019 22:00): in Rally Cross there is an added short section to the circuit which is called 'the joker'. Every driver must choose to drive this added section at least once during the race.

So if it was a four lap race, you would drive three of those laps on the main circuit but choose one lap to drive the extra piece of road. Whichever lap you choose to 'take the joker' on might depend on how your race is going at the time.
Tak asi první hra, kde lituji, že jsem prodal volant. Parádní hra, i na gamepadu a mým stylem, kdy jedu podle autoškoly a ne podle navigátora (když nevidím za horizont tak automaticky sundám plyn). Prostě zážitek z jízdy samotné.

Ed: Může mi někdo vysvětlit joker lap?
Tak já to vždy jel rychle a podmínkou je bezchybně - žádné vypadnutí z trati nebo menší rozhození vozidla či zastavování a výrazné zpomalení kvůli strachu, že vozidlo už začíná být neovladatelné. A dá se to.

Teď co hraji novější díl, který už je více arkádový, tak v tabulce jsem i mezi živými hráči kolikrát 250. z 5 000. No, ale vesměs tak 500, protože mi jde spíše o první místo než závodit už s reálnými hráči a proto tolik neriskuji a jedu pohodověji.

Ale celkově je to o zvyku. Ze startu bude hráč překvapený, ale časem to půjde.
Zatim jsem jel jeden usek na cas a skoncil na uplnem chvostu se ztratou vice nez 2 minut na viteze.
@Rapier (30.08.2019 17:15): Určitě je to dělané na volant. Já osobně hrál na klávesnici a řada lidí tvrdí, že gamepad je lepší u závodních her, ale já bych řekl, že to vyjde nastejno a záleží jen na tom, komu co vyhovuje a na čem více zahrál.

Volant už ale musí vyhovovat každém lépe a je tam rozhodně větší citlivost.
Souhlas. S řízením na gamepadu mám slušné problémy udržet se na trati.
@DEU (30.08.2019 16:40): Ani ne. I některé arkády dokážou být těžší, ale tady je to hlavně o preciznosti a odhadu. Až na tu 2. nejtěžší obtížnost to začíná být kurevsky těžké a nejtěžší je fakt masakr. Tam dojet na prvním místě je snad jen záležitostí volantu a hromady zkušeností. Já první asi nedojel. Max. druhý.
[neexistující komentář]: K tomu navigátorovi - tady je vidět, že je Dirt určitě spíš simulace než arkáda, protože simuluje i chyby u navigátora ;-)
@Pluto (komentář): "Až letos se tvůrci z Codemasters rozhodli vrátit ke kořenům se svým novým dílem Dirt Rally. Velkou výhodou bylo včasné vydání hry v early accessu..."

WTF? Tady je nějaký cestování časem, ne? Dirt Rally, který komentuješ, je přes 3 roky stará hra.
To může bejt dobrý nebo blbý. Ve čtyřce měli Grista a nic moc. Lepší byl podle mě Coleman v DR.
Naprosto nechápu, jak mám jet Walles. Jak jste měli nastavené tlumiče? Když je dám na soft, tak je to lepší, ale stejně to nepřirozeně prostě nedrží.
@Korbitch (17.09.2017 19:07): Ale pobavila mě raz hláška Davida Cravforda, kde jsem se dozvěděl, že ta hra je vlastně pičovina, protože to není o tom, jak dobře zajedeš trať, ale o tom, jak rychle ji zajedeš, takže je to celé nesmysl :-D U arkád nadává, že chce více simulátor. Tady nadává, že od toho nikdo nechtěl simulátor. On je furt s něčím nespokojený, ale hlavně že chce furt někde vidět logiku podle jeho zvráceného uvažování :-D
@Korbitch (17.09.2017 19:07): Přesně jak píšeš. Jako tohle se mi nikdy u žádné hry nestalo. Já tam přišel jako poražený, ale pak ti přede mnou udělají chybu a nakonec mě to vrátí do hry a pořád to bylo dostatečně těžké na to, abych ze sebe musel vymáčknout maximum a udržel se.

A nejlepší je ještě jedna věc. Že to byl předposlední event a po mém úspěchu ve Švédsku mě to hodilo na třetí místo i celkově a teď mě čeká poslední Řecko, které jsem celkem dobře valil na první místo první tři obtížnosti, takže ani to teď nemůžu vzdát, protože chci postoupit na Master, takže dojet teď Elite v Řecku na 3. místě bude docela výzva.

První trať jsem sice dojel na 3. místě, ale urval jsem ještě ke kocni zadní spoiler, tak nevím, jaký dopad to bude mít na jízdní vlasnosti, ale zdá se mi, že ta mrcha trochu víc lítá :-D
A pak tu jsou noční tratě, kde mívám problémy to zajet dobře, protože bývám dost opatrný. No, snad se to nějak povede.

Jinak ten Ford Focus mi přijde asi nejlepší jízdními vlastnostmi. Teď jsem koupil ještě nějaký Hyundai za 650 000, ale netestoval jsem ho ještě.
Ty vole, na čtvrtou obtížnost Elite jsem na klávesnici dokázal ve Švédsku dojet s dvouvteřinovým náskokem na 1. místě :-) Sice jedna trať a celkově jsem třetí, ale i tak to považuji za velký úspěch.

Jinak má hra docela zvláštní smysl pro humor. Já Švédsko vždy nesnášel kvůli úzkým tratím, kde jsem se vždy vysekával o závěje, ale postupem času se člověk zlepší, tak to jde. Ale hned první závod jsem zajel na 7. místě a říkal si, že na to kašlu a projedu to jen tak, aby se neřeklo. Pak se ale v druhém závodě ti lepší vysekají, já dojedu 2. a hodí mě to celkově na 3. místo. Takže místoho, abych to dojel jen tak, aby se neřeklo, když tuhle lokaci nemám rád, tak se teď jak blbec snažím valit bomby, protože nechci klesnout a dokonce jsem dojel i na 1. místě :-D
Co se mi na hře líbí, tak i když mám třeba u prvního mezičasu ztrátu dvou sekund, lze to pořád vyhrát, takže nemá smysl to hned vzdávat. Přenesení rychlosti na hráče je taky hustý jako svině. Tady když člověk jede rychle, modlí se aby se nevysekal..
@USER47 (09.09.2017 14:25): jsem četl že to je kvůli tomu, že by vývojáři měli problém s lincencí, škoda no.

Jinak jsem začal znovu, jako první mi bylo dáno Finsko a první dvě tratě mám první místo. Jako dělal jsem to asi půlhodinu, ne-li dýl, ale ten pocit výhry je luxusní. U druhý tratě jsem dokonce měl zelený mezi časy.
Updaty moc nejsou, pokud máš origo hru, máš i veškerej obsah (naposled Finsko a štěrkovej Pikes Peak).

Co se aut týče, mody jsou s výjimkou pár drobností jako překopání rallycrossovýho DS3 do rally varianty hlavně jen v potiscích. Nový auta přidávat nejdou.
@USER47 (09.09.2017 12:51): Tak co se dívám na video, tak to už vypadá mnohem lépe a přirozeněji. Nicméně mám raději hry v základu než dodatečné přidávání módů, takže asi překousnu ten menší problém s grafikou. Přece jen to hlavní je tam zpracováno dobře a hra mě baví. Jen škoda, že takhle hra nevypadala už v základu. Přijde mi to přece jenom reálnější.
@USER47 (08.09.2017 22:15): Jo, takhle to je na té nejvyšší.

Ale co se týče dojíždění, tak si nejsem jistý. U mě to furt zajíždějí pravidelně na určitých místech ti samí, co se týče jednotlivých závodů. Ale stává se třeba, že někteří to poserou a rozbijou si auto, takže je člověk přeskočí a v šampionátu skončí třeba lépe. Ale nebylo to pravidlem vždycky. Třeba já jednotlivé šampionáty dával u třetí obtížnosti na třetím místě, ale pak v jednom si dva rozbili auto a já je v celkovém žebříčku přeskočil v bodech a vyšplhal se nějak na první místo.

Je to půl roku zpátky, takže to možná neříkám, úplně přesně, ale základní myšlenka furt sedí. Teď jsem to po půl roce rozehrál na tu čtvrtou obtížnost a jsem na pátém místě zatím. Jestli se tam někdo rozbije a já postoupím na lepší místo, to nevím. Pořád nevím, zda tamto předtím byla náhoda nebo mi hra chtěla nějak pomoct. U prvních dvou obtížností jsem býval prkaticky pořád první. Snad jen Švédsko bylo problémové.
Ono jednotlivý eventy můžeš dávat kolem pátýho místa a pořád se pak dostat do trojky v šampionátu, protože na prvních pozicích nedojížděj vždycky ty samý lidi. Největší rozdíl u vyšších obtížností jsou odstupy od prvního místa. Na tý nejvyšší není nejrychlejší čas až tak odlišnej, ale ostatní AI jezdci jsou velmi těsně za ním, takže si člověk nemůže dovolit dělat chyby.
@USER47 (08.09.2017 21:22): Já teď jel na tu čtvrtou obtížnost tu delší trať v Monte Carlu a dával jsem to na první místo až do třetího checkpointu, ale pak už jsem začal mít strach, takže jsem začal ztrácet. Stejně jsem pak ale někde vyletěl, tak jsem se nasral a vypl hru.

Každopádně souhlasím, že to není jako jiné hry, kde se počítá jen první místo. Ale pořád mám vsugerované, že se chci dostat alespoň do trojky, abych postoupil. Teď to jezdím na pátém místě a jsem rád. Nemyslím, že tu nejvyšší obtížnost odemknu, ale byl bych zvědavý, jaké tam jsou ty časy. S volantem bych se tam nejspíš dostal, ale na klávesnici je to horší.

Co se týče ukazatelů, tak asi otázka zvyku. Pro mě zase je těžší poslouchat jezdce a přemýšlet nad tím. Šipky mám jako vizuál, takže se mi zdají přehlednější. Horší je, když je více zatáček a vyskočí tři šipky. To se pak člověk může splést, ale pořád vidí trať a dojde mu, která šipka je jaká zatáčka. Navíc časem se to člověk i naučí nazpaměť.

Jinak ještě zpět k té obtížnosti, tak máš pravdu. Já DR beru spíše jako hru, která není o vyhrávání, ale spíše o tom ježdění, postupném zlepšování se a zkoušení, jak daleko se dostanu. Já mám sice zaškrtlé, že mám hru dohranou, ale ono se nedá říct, že by tahle hra byla o dohrání. Je to spíše o tom ježdění, ale jako dohrání jsem bral dokončení prvních tří obtížností v šampionátu.
Tak BF1 a podobný hi-tech blockbustery jsou samozřejmě technicky úplně někde jinde. DR/D4 jedou na obstarožním enginu, Codemasters nejsou kdovíjak velká či bohatá firma (ve srovnání s EA) a taky se toho prodá řádově míň.

Já už to delší dobu nehraju, ale většinou jsem první místa na vyšších obtížnostech nedával. Ono DR není úplně jako většina závodních her, kde cokoli kromě prvního místa je neúspěch, tady jsem bral jako úspěch první pětku.

Šipky nejsem schopnej na obrazovce vnímat, když koukám na cestu, spolujezdec mi vyhovuje víc, ale to je otázka zvyku.
Mimochodem, když tu řešíme tu obtížnost. Dáváte to na elite na první místo? Já to jedu furt pátý a to jsem předchozí tři obtížnosti dojel na prvních místech levou zadní. Zajímaly by mě vaše osobní zkušenosti, kdybych porovnávali. Já jedu na klávesnici. S volantem bych si asi více věřil a možná bych i tu elite dával, ale na klávesnici dojet první je podle mě nemožné. Ty mrchy někdy vedou i o půl minuty :-D

EDIT: A jak mluvíte o poslouchání jezdce. Myslím, že ty šipky pomohou více a dá se podle nich dobře orientovat. Ukážou jak moc je prudká zatáčku a máte to vizuálně. Jsou ještě k tomu rozlišené barvou, takže se dají vnímat i periferně.
@USER47 (08.09.2017 18:15): Já můžu objektivně soudit graficky více Dirt Rally a tam v Německu jsou ty stromky takové fakt hodně světlé a takové kreslené. Působí to divně. Z videí na youtube mi přijde, že čtyřka moc nepokročila, ale jsou to pouze videa, takže to nemůžu odsoudit tak jednoznačně. Přece jen mi ale dojde, že BF1 nebo Crysis 3 jsou podle mě trochu dál. Na grafiku jsem úchyl, ale zase netvrdím, že to je nejdůležitější věc. Záleží samozřejmě na tom jízdním modelu, tratích a autech.

Jinak ta trať v Řecku mi přijde asi nejhezčí, co se týče DR. Pokud tedy čtyřka vychází z generátoru, tak je to trochu škoda, ale jako velký problém bych to ze svého pohledu neviděl.
Nepopsal bych to jako kreslený, ale je to barevně o něco živější. Většinou to vypadá o chlup líp, protože DiRT Rally bylo přece jen dost vyblitý, v D4 jsou i lepší efekty počasí a obecně lepší nasvícení.

Co je ovšem výrazně horší je design tratí, protože díky tomu generátoru vypadaj všechny dost podobně a ten samotnej systém generování znemožňuje existenci třeba těch serpentinovejch tratí s výhledem do úrolí, jako jsou v Řecku v DR apod. Celkově nepůsoběj moc jako reálný cesty, ale jako něco poskládaný generátorem.

Jízdní model je divnej především proto že auta držej jak přibitý a je dost těžký jim rozhodit zadek, a to i silnejm zadokolkám. Předpokládal bych, že když v zatáčce se silnou zadokolkou na šotolině dupnu na plyn, tak mi to sklouzne a proročím kola, v D4 je to skoro bez šance. Něco je s tím fyzikálním modelem dost blbě. Rallycross je ale dobrej, tam to z nějakýho záhadnýho důvodu funguje všechno celkem dobře, asi maj na to jinej model pneumatik či tak něco.
@USER47 (08.09.2017 17:18): Popsal jsi to naprosto přesně. Co se týče D4, tak ten jsem nehrál, ale přijde ještě o něco více kreslený graficky. Teď nevím, jestli je to jen můj pocit nebo to tak bere více lidí. Ono už u Dirt Rally mám problém v Německu, že ty stromy jsou hodně nerálné a to hraji na ultra. Srovnával jsem screeny Dirt Rally a Battlefield 1, tak ta zeleň je úplně něco jiného. BF1 prostě vypadá reálně a když lidé říkají, že Dirt Rally je graficky reálnější než předchozí Dirty, tak pořád nevím. Ony měly hromadu nereálných efektů, ale zase vegetace mi přišla uvěřitelnější a ne tak kreslené jako v nejnovějších dvou dílech.

Jízdní model je jinak arkádovější? Nebo v čem divný? Kdybych si to chtěl potom vyzkoušet? Dirt 3 jsem bral jako projížďku krajinou. Dirt Rally více jako něco, kde si chci zkoušet kam až se dostanu. Na klávesnici jsem se dostal až na elite obtížnost a je to hardcore. Furt jezdím tak na 5. místě a to jsem předchozí tři obtížnosti dal na první místo. Tu třetí myslím na druhé.
Mám dojem, že se šampionát restartovat nedá. Ale můžeš prostě všechny eventy přeskočit a začít novej. Nicméně by tě to hodilo na poslední místa a pokud už jsi vylezl do vyšší obtížnosti, vrátilo by tě to o stupeň dolů.

Kariéra je koncipovaná tak, že pořád postupuješ. Začínáš automaticky v nejlehčí obtížnosti s trochou peněz na nějaký slabý starý auto, pokud se umístíš na prvních třech pozicích, postupuješ o obtížnost nahoru, kde zároveň vyděláváš víc peněz na lepší auta apod. Pokud se dostaneš někam, kde na to nestačíš, a umístíš se na posledních třech pozicích, vrátí tě to do nižší obtížnosti. Takhle to časem přizpůsobí obtížnost jakž takž tvejm schopnostem.

Jinak pokud ti DR jede bezchybně, D4 by ti taky mohlo jet, je to o chlup náročnější, ale ne nijak drasticky. Ale tratě jsou horší a jízdní model je divnej.
Zvuky jsou jinak masakr, optimalizace prvotřídní, graficky nádherný. Design tratí a jejich délka takový, jaký jsem si přál.
Má to nulové loadingy, mezi spuštěním hry a závodem mě dělí jen jedna minutka než se tam dostanu.
@USER47 (08.09.2017 16:53): Tak mám otázku: Dá se úplně restartovat šampionat? Já přeskočil nechtěně dva eventy a nyní jezdim ve Finsku. Bylo by to pro mě nejlepší.

Jinak první trať ve finsku, třetí místo. Druhej závod jsem byl druhej s méně než 10ti sekundovou ztrátou. Začínám se do toho dostávat. Je to ale upřímně neskutečnej adrenalin, takhle napnutej jsem u závodní hry byl posledně u prvních Shiftů :-) mám celkem respekt k tý rychlosti.
První DiRT je imho dost šit, ale občas to lidi z nějakýho záhadnýho důvodu mají rádi. Celý je to rozblitý nějakým strašným grafickým filtrem a fyzika nula. Auta zastavěj ze stovky na šotolině asi na metru.

DiRT 2 je celkem příjemná hra, ale moc rally pod tím nánosem dudebro balastu není. Erzety kraťoučký a široký.
@USER47 (08.09.2017 16:26): Jenže mě to poslouchání spíš otravuje a stejně bych se ani nesoustředil na to co on říká :D v každý rally hře, co jsem zatim hrál, jsem to měl vyplé. Dirt 3 to nepochopitelně neumožňuje..
Erzety v Dirt 4 jsou i dlouhý (zhruba stejně jako ty delší v DR), ale hra jako taková je imho o dost horší. Za tejden vychází WRC 7, který vypadá velmi slušně, ale to asi taky nerozjedeš. Pokud ti jede DR, zůstaň u něj, lepší rally hra zatím asi není. A spolujezdce se poslouchat nauč, dokud nemáš každou erzetu namemorovanou, tak se bez něj obejdeš dost těžko.
Tak začni s Dirt 4, tam je to trochu líp vybalancovaný ve smyslu mezi simulátorem a arkádou.
@USER47 (08.09.2017 15:56): Spolujezdce mám vyplého, protože mě to otravuje a nestíhám vnímat co všechno říká. Mě dělá problém i pokořit první zatáčku v německu... ale na druhou stranu nevim, jakou rally hru hrát. Jiný mě nebavěj. WRC 3 je sice graficky hezký, ale má hrozný tratě, kde každou chvíli potkávám 180tkový zatáčky. Dirt 3 pro změnu má kraťoučké erzety a ty ostatní eventy mě tam vůbec nebavěj... proto se asi budu pokoušet o dirt rally a doufat, že se zlepšim.
Začni se starejma autama (mini apod) a jezdi na půl plynu. S gamepadem se to dá hrát celkem bez problémů, jen to chce trochu se krotit s rychlostí. Poslouchej spolujezdce, před zatáčkama brzdi, zrychlovat můžeš postupně, až se naučíš jezdit jakž takž čistě. Nějaký velký kejkle s nastavováním aut ani nejsou potřeba, především ne v začátcích.
@piraten (08.09.2017 15:39): Nečekal jsem, že po dvou hodinách hraní budu kralovat a tak podobně :-D mě momentálně nejde o to zajíždět top časy, když se učim na single eventu, né kariéře. Jde mi o to, že ani neudržim prostě pořádně to auto na té trati. Koukal jsem, že se daj jízdní vlastnosti auta i nastavit, ale v tom se taky vůbec nevyznám..
@David_Cravford (08.09.2017 15:35): Tak ak si čakal, že po dvoch hodinách v tom budeš s gamepadom kraľovať a tvoje prvé kroky smerovali k Subaru, tak sa potom netreba čudovať, že si musel stále reštartovať.

Bohužiaľ je to simulátor, a simulátory väčšinou nie sú pre netrpezlivých ľudí.
@piraten (08.09.2017 15:29): Zkusil jsem jezdit s mým oblíbeným Subaru ve Walesu a samozřejmě, že pomalou jízdou, a pak jeden šampionat s autem z 60 let a prostě mi to nejde. Nahraný mám asi dvě hodiny, ale kolik restartů jsem u toho už udělal.. hraju to na gamepadu, nechce se mi dávat peníze do volantu.
Jde i o to, že jsem lehce vznětlivej a trpělivost mi je celkem cizí a nebaví mě to pořád dokola opakovat. Proto si asi budu muset nechat zajít chuť.
@David_Cravford (08.09.2017 15:21): Hráš na volante? Koľko hodín máš už v hre najazdených?

Odporúčam začať s najpomalšími autami 60-tych rokov, ideálne s predokolkou a v RZ sa nehnať čo najrýchlejšie. Nie je nič zlé na tom sa to postupne učiť aj pomalšou jazdou, postupne budeš sám od seba zrýchľovať. Jo a najľahšia krajina je podľa mňa Nemecko, tak možno smeruj svoje kroky tam, ale ani Grécko by nemuselo byť zlé. Zo začiatku mi to vôbec nešlo vo Fínsku(jedna chyba pri skoku a v tej rýchlosti je to konečná) a Švédsku(ten !#$@ sneh!!!). Kupodivu aj Monte Carlo sa vlastne celkom dalo.
Mám asi smůlu. Na mě je jízdní model dost hardcore a můžu bejt kolikrát rád, že dojedu k prvnímu mezi času. Asi si budu muset nechat zajít chuť, a spokojit se s nudným dirtem 3, nebo fakt nevim...
@Korbitch (14.05.2017 23:00): Mám právě ten Driving Force GT co doporučuje Kwoky a na ježdění jsem s ním spokojený. Většina her byla bez problému, ale bacha jestli stále ještě hraješ The Crew a chceš ho na to, tak zrovna tam mi dost zlobil a různě se mi měnilo nastavení force feedbacku, v ostatních hrách v pohodě.

Oproti levným šidítkům je to fakt slušný volant, má dobrý držák na stůl, jediný nevýhody který na něm vidím jsou na pedálech. Pokud máš koberec, tak je to asi v pohodě, mají i takový vycvákavací zoubky aby to na koberci drželo. Ale na hladkým povrchu kloužou, což by u mě nevadilo, protože mám stůl u zdi, takže je opřu o zeď, jenže mají debilně vyvedený kabel dozadu, takže při opření o zeď hrozí, že ten kabel časem zlomíš. Já to řeším pantoflí, stejně řídím bos, takže jí vždycky dám mezi pedály a zeď, a ten kabel jde těsně vedle. :) To jen takový drobný uživatelský pohled na věc, jinak je to dobrej volant. Samozřejmě pokud chceš spojku, nebo konzolovou řadicí páku, tak se musíš poohlédnout jinde, tohle má jen brzdu plyn a ta páka je sekvenční.
@Korbitch (14.05.2017 23:00): To je těžká otázka. Záleží na tvým rozpočtu a hlavně na tom jak často budeš jezdit. Pokud jen občas, stačí něco solidního kolem 3000+, na levnější opravdu nemá cenu koukat, jen ti to znechutí ježdění. Takový volant při nepravidelným ježdění udělá kupu služby. Pokud to myslíš na pravidelný ježdění, vyplatí se našetřit na něco lepšího. A na lepší pedály k tomu :)
Já jel na core i5-4460 3,2 GHz, 16 GB RAM a GTX 1060 6 GB RAM na ultra se vším všudy a bylo to naprosto plynulé. Fps jsem ale neměřil, i když je možné, že stabilních 60 to nebylo. Ale záškuby nebo citelné drhnutí jsem nějak nezaznamenal.