Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Heh. Prazvláštní. Mám zcela opačný názor. Původní grafika mi přijde hezčí a lépe mi sedí i celkovou atmosférou. Tahle nová se jen více blíží realitě. Zahrajte si těch pár prvních minut a vyběhněte si na Tarisu k okraji nějaké městské plošiny. Mě na první hraní hned ta kombinace grafiky a hudby chytla.
Nebude to nikdy, protože jim Disney dřív pošle cease and desist upozornění. ¯_(ツ)_/¯
No vypadá to moc pěkně, ale maj nějaké datum vydání? To bude tak za deset let ne?
@Ferdish (30.04.2016 14:05): Cokoli je lepší než absolutní "všechno je stejná šedá chodba" uniformita původní hry, takže skvěle - obzvlášť možnost hrát jako FPS vypadá zajímavě, pokud bude dobře zpracovaná, tak by to pro mě mohlo být dost na to abych se ke hře ještě někdy vrátil, což jinak už moc nehrozí.
@Tulareanus (30.04.2016 11:48): Úžasné...jednu z mojich najmilších Star Wars hier a RPG ktoré som kedy hral (navzdory všetkým muchám, ktorými trpela) prerobili na hyper-super grafické porno pre HD-filov v štýle Deus Ex: Human Revolution :/
Lol, teď koukám na ten web a už jim asi někdo naznačil, že jsou trochu mimo, protože předchozí odpověď "absolutely" na otázku legality nahradilo "we believe so" a přidali dovětek o nutnosti vlastnění originálního KotORu:-D.

Za těchhle podmínek by jim to Disney třeba i pustil, nicméně furt je to spíš v úrovni toho, že by jim to nestálo za právní sraní a špatný PR, než že by to bylo legální...
Jejich odpověď na otázku "Is this legal?" mi přijde značně naivní a nutí mě lehce pochybovat o tom, že vůbec vědí, co dělaj.

A to, že ze hry zjevně existuje jen pár modelů naimportovanejch do UDK, ten dojem nijak nezlepšuje. Takovejch projektů je tuna, nějakej patnáctiletej moder něco vymodeluje, hodí to do SDK a oznámí moderní remake masivní hry, kterou dělal tým desítky lidí mnoho měsíců. Pak si uvědomí, že nemá nárok kamkoli se dostat, a projekt odumře v základech.
@Mirus (16.12.2015 12:16): Já to hrál tak 5 let zpátky naposled, to nebylo ani přes stream. Buď to padalo, nebo se to nehratelně sekalo na dvou planetách, ta hra prostě byla technický průser. Ale vím, že jsem to nakonec vyřešil tak, že jsem si na notebooku přepnul na integrovanou grafiku. A stál o 2 verze ovladačů starší a šlapalo to. Bylo to hodně pokus/omyl.

Budu doufat, že se to od té doby vyladilo... :D Jak dojdu z práce hned vyzkouším.
Musím tuhle srdcovku dneska nainstalovat, kéž by to tak jelo bez crashů, když už je to GOG verze. Předvánoční čas, zázraky prosím dějte se.
No dobře, úplně skvěle to nefunguje - někdy po cutscéně se mi hra zminimalizuje do lišty a nejde zpět nahodit. Řeším to tak, že když se to stane, odstraním všechny videa ze složky s hrou a hra je pak přeskočí. Poté je tam vrátím.
Já už to nějaký ten měsíc mám (leden? únor?). Graficky tomu asi schází nějaké particle efekty a stíny nejsou defaultně zapnuté. Jinak to ale vypadá skoro jako originál... A na 5'' displeji se to hraje celkem obstojně.
Píší o zdařilém portu. Ovládání by mělo být dobré i na mobilu. Nicméně na screenshotech vidím horší grafiku, než měla původní hra.

A btw tam je datum vydání konec dubna. Teď na 4. května to stálo asi dva dolary. Nicméně jsem měl pocit, že se to pro mobily prodává už minimálně půl roku. Asi to bylo jen na iOS.
Však je to 13 let stará hra, dnenší vrcholná generace mobilů zvládne i lepší, natož co tablety :-)
Jenom mám své pochybnosti o hratelnosti na mobilu, a pokud jde o tablet+gamepad, to už to rovnou můžu hrát na notebooku, ne?
@Jab (01.03.2015 12:37): Člověče, strávil jsem skoro čtyřicet minut hledáním, tak přidávám alespoň onen widescreen mod, který vylepšuje i textury.
...to omezení znaků v odkazu je směšné, takže to napíšu sem - účel doporučeného pohrávání si s rozlišeními ve hře je srovnání lišt (quick itemy apod.). Měnění rozlišení v ingame neovlivní nainstalovanou modifikaci, protože ta radikálně přepisuje konkrétní soubory a textury (?).

EDIT: Mimochodem, jeden fungující widescreen fix už v odkazech je. Dokonce jsem ho tam dával já ;) Tenhle je nicméně pohodlnější.
@valcik (01.03.2015 11:21): @Jab (01.03.2015 11:38): Říkal bych tomu spíš grafická korekce. Neumím si představit, že bych to hrál v původním rozlišení s tlusťochy nebo s okraji... Rovněž vylepšení textur považuju za must.
Chci říct, že některé hry stárnou hůře než jiné. Kotor se mi strašně nelíbil už v době vydání a čas k němu, podobně jako k prvnímu a druhému Gothicu, rozhodně nebyl laskavý :/
V jedničce jsou mody imho zbytečné. Ve dvojce The Sith Lords Restored Content Mod a to úplně stačí.

Btw na problémy s kamerou si stále nevzpomínám. Nebudu obviňovat bytost na stoličce. Sám bych tipoval spíše nějaký bug.
@Borghal (28.02.2015 23:35): [Force Persuade] There's not any problem with my chair, young padawan!

@Sinister (01.03.2015 01:39): Nope, prvú hru som si strihol bez modifikácií. Ale moja slabosť pre paladinov v nablýskanej zbroji zavinila, že som sa pridal na svetlú stranu sily a keď trošku ochladnem, dám si to celé znova za špatňáka. Potom prihodím aj mody a uvidím. :)
@valcik (28.02.2015 19:39): Mně paradoxně dost pomohla aplikace widescreen patche. FPS drop i lag byl mnohdy spíše nezřetelný, ale vliv na gameplay mnohdy dost očividný. Zkoušels to? Jinak souhlasím s tebou ve většině věcí v komentáři...
Na zběsilé nabíhání přes miny si vzpomínám, ale to mě myslím štvalo spíš ve dvojce.
Tady bude chyba spíš na židli. Přidávám se s názorem že ovládání -kamera- je tu úplně v pohodě, ostatně jako v každé další third-person hře z té doby. Jestli to fakt nebude nějaký bug či compatibility věc. Mě to vždy poslouchalo na slovo. Skutečný horor s kamerou, to jsou všechny portované konzolovky s myší - Dark Souls, Darksiders apod.
Akorát to zasekávání, no, to zdá se v roce 2004 neuměla spousta vývojářů pořešit.

Uznávám, jsem neobjektivní, podle mě je to dokonalá Star Wars hra. Boje by se pravda daly vylepšit, ale žádná katastrofa to není a na druhou stranu to člověku dává ten správný pocit neporazitelného heroismu :-)
@Eru (28.02.2015 19:34): Mal som, nepomáhalo. Hneď po zadaní pokynu a odpauzovaní naskákali borci na mínu. (Hral som za scouta, asi to chcelo scoundrela a jeho sólo-stealth-režim.)
Nene, žiaden bug. Pandrláci sa mi zasekávali často! Napríklad v boji proti drakovi na Dantooine, kde ma zastavil nájomný žoldák. Odvážne som vyrazil do útoku, mydlím hajzla jak divý a keď ma po chvíli jeho banda skolila, zbadal som, že moji parťáci boli zaseknutí o mŕtvolu draka a za celý boj nevypálili jedinú ranu, mor na nich! ^^

@Jab (28.02.2015 18:48): Dosť ma štvali aj skripty. S vypnutými sa to nedalo hrať, pretože to prepínanie postáv počas boja a teda aj neustále preskakovanie kamery z jednej postavy na druhú mi brnkalo na nervy. A keď som so zapnutými bojovými skriptami odhalil nejakú nálož, za ktorou stála banda súperov, moji odvážni parťáci so zbraňami na boj zblízka nabehli rovno na míny skôr než som stihol reagovať.