Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Dunemaster (22.10.2023 20:17): Poslední dobou je nějak moc projektů v práci a raději zase hraju než píšu. Rád bych se k tomu vrátil, každý týden si říkám že už něco opět napíšu. No a neděle večer a zase nic. A přitom témat na články je tolik.
@Pluto (10.05.2021 23:31): jj vím o tom. Opravdu udržet soustředění po 12 min je peklo. Velmi obtížné, vůbec se nedivím že od toho odstoupili. I na volantu to musí být záhul, ačkoliv to asi bude příjemnější.
@Rapier (10.05.2021 23:10): Délka rychlostních zkoušek odpovídá realitě, spousta pozdějších i dřívějších titulů volí radši kratší délky, protože hráči mají problémy udržet koncentraci po celou dobu. Grafika hry není špatná, je taky postavená podle reálných zkoušek jezdících se tehdy v britském šampionátu. Dokonce existuje i přesné zmapování zkoušek ve hře. Pěkně o tom mluví tvůrci i v tomto videu.
Tohle rally má vážně brutálně dlouhé erzety. 12 min není výjimkou ale spíše standardem, 6 min tratě jsou ty kratší. Už mě bolí ruce z ovladače. :) Fyzika i přes stick grass je docela slušná, není problém vypadnou z tratě, obzvláště s WRC Škoda Octavia a ve vysokých rychlost je problém se udržet na asfaltu. Kvílení pneumatik se ozývá často. Musím uznat, že grafika není špatná i po těch 21 letech a některé scenérie jsou vysloveně oku lahodící. Cítím se jako bych jezdil v UK. :)
CMR cuká, RC zase jsou přední kola vždy v prokluzu. Úhel kol neodpovídá zatáčení, takže to furt jakoby hrabe.

To jsou všechny ty divnosti, co člověka trknou, když to hraje poprvý a pak si na ně zvykne a už mu to nepřijde.
@Sasakr (10.05.2021 15:21): jistě tratě má RC 2000 hezké, reálné, pekelně dlouhé erzety, o tom žádná. Běžně 10+ min. jízdy. Včera jsem jel cca 12 min. v noci. :)
Auta ale nevypadají tak hezky jako v CMR2, celkově okolí tratě u CMR2 je na to o něco lépe. RC 2000 neprospěly vůbec ty fototextury terénu, budov, atd. Taktéž vizuální efekty, třeba ten výfuk je v CMR2 výše. A ano tratě v CMR2 jsou nesmyslně široké ale nejsem si úplně jistý zdali by na šotolině, apod. ty auta tak báječně seděla jako sedí (skoro jakoby přibité) v RC 2000. S posledním oficiálním patchem je možné upravit fyziku, přilnavost na konkrétním terénu. Uvažuji že si s tím trochu pohraji, protože mě přijde funny jak jedu erzetu v 150+ km/h a auto stále sedí jak přibité. V reálu bych byl pos.... strachy na takové úzké cestě. :)

RC 2000 ve finále nejvíce paradaxně škodí ta hranatá fotorealistická grafika. CMR2 zkrátka působí o něco lépe, samozřejmě je to rok novější hra než RC 2000, tak jistý grafický pokrok tam znát je.

To řízení na PC je ale fakt divné. Platí pro klávesnici i analogový gamepad. V CMR2 se kola okamžitě nevrací do neutrálu, tady auto jakoby sebou neustále trhá. Vypadá to rušivě. Pohyb doleva nebo doprava prostě není plynulý. Něco jiného bude asi když to připojím k volantu ale já zatím zkoušel jen gamepad/klávesnici.
Teda mně naopak přijde RC graficky lepší, realističtější než Colin 2. Pamatuju si, že jsem to hrál krátce po sobě a RC strašně pomáhají ty realistický tratě. V Colinovi jsou navržený prostě pro hru (široké, skoro rovné), zatímco v RC člověk věří tomu, že ta silnice někde je.

Jinak zkusil jsem si PS1 verzi hodit do mobilu, ale teda hrát se to moc nedá. Auto se podivně klepe, bez analogového plynu se to řídí blbě a citlivost řízení je taky nějaká divná. Asi si nebudu kazit vzpomínky na super PC verzi.
Včera jsem to intenzívně jezdil na gamepadu (Logitech F510), a překvapilo mě jak auta více méně dobře sedí na cestě. Tam kde vozy v konkurečním Colin McRae Rally 2.0 kloužou (více méně všude ale nikoliv na asfaltu!) tak tam se dá v RC 2000 jezdil opravdu pořádně rychle.
Každopádně zdá se mi že graficky CMR2.0 zestárnul lépe, a nejspíš díky vizuálních efektům + fantastickým zvukům (obzvláště zvuk výfuku stojí za to) tak nějak působí na první dojem lépe.

Co mě na RC2000 štve nemožnost nastavit na gamepadu citlivost otáčení volantu. Obzvláště v opakovaných záběrech hra vypadá divně, tedy jak analogovým joystickem na gamepadu točím volantem doprava nebo doleva, tak kola se hrozně nezvykle rychle vracejí do neutrálu, což působí jak na klávesnici tak gamepadu rušivě a nezvykle. CMR2 tím netrpí. V RC 2000 se dají nastavit dead zone a jak moc se volat má otáčet ale nejde snížit křivka aby byl pohyb plunulejší, nebo jsem nepřišel na to jak.
@Rapier (08.05.2021 08:55): Tohle je ten klasický problém s HW nároky. Drtivou většinu her můžeš spustit na nižším HW než jsou oficiální min. požadavky. Jenže pokud chci přidávat na databázi nějaké směrodatné informace, musím vycházet z těch oficiálních včetně zdroje. Když jsem přidával HW nároky jen do komentářů, mohl jsem si tam napsat i něco, co nešlo ozdrojovat, ale vycházelo to třeba z vlastní zkušenosti...

Edit: vidím, že existují i zdroje na 233 MHZ, důvěryhodnost nejde posoudit, ale upravím zajímavost.
@H34D: jsi si opravdu jistý těmi min. požadavky? Pamatuji si že jsem to jezdil na AMD K6 233 MMX.
Je zde sance nejak restartovat pohnojeny zavod?

A jinak, nejake tipy na dalsi dobre rallye hry do cca roku 2003?
@Junglista (komentář): k těm časům na jednotlivých úsecích - hra podle mě bere celkový průměrný čas (nebo průměrnou rychlost). Tím pádem na rychlých úsecích se dá vždy získat, kdežto na pomalých ztratit. Jinak ten první šampionát se dá vyhrát, ale ten druhý - zejména díky opravám, se mi nikdy vyhrát nepodařilo.
@Red (27.03.2020 20:18): Ono Pentium bylo prapůvodně 586, jako pokračování řady, ale protože číselné označení není patentovatelné (tj. konkurence může používat stejné značení), tak přešli na přeznačení slovem. Aspoň tak si to vybavuji, ale už je to let...
@ajne (27.03.2020 18:07): no ty screenshoty z IRC jsou mi nějaké povědomé. Je to hodně let, možná se pletu. Fakt už nevím, zkusím se zeptat toho kamaráda, zdali si to ještě pamatuje.

@Red (27.03.2020 18:17): 586? To slyším poprvé v životě. :) Aha, takže to je Intel Pentium založené na P5 mikroarchitektuře, nikdy jsem o 586 neslyšel a to si troufám říct, že něco po PC vím. odkaz
odkaz


The Intel Pentium is a fifth-generation x86 architecture microprocessor, introduced on March 22, 1993. It is the successor to the 486 line. The Pentium was originally to be named 80586 or i586, but the name was changed to Pentium because numbers could not be trademarked. 586 is however, used in programming referring to all the early Pentium processors, and Pentium-like processors made by the Intel competition.

Tak jo zdá se že název 586 se opravdu velmi krátce a jen někde použával. No vida!
@ajne (27.03.2020 18:07): Jj mě to právě zarazilo.
Jinak já měl 586 (jelikož to nikdo nezná tak říkám 486, než abych byl za blbce... bylo to prostě něco mezi 486 a prvním Pentiem) a myslím že jsem to na něm hrál, stejně jako Test Drive 4 nebo NHL 98 (to bylo hodně bizarní, v maličkém okýnku a ješte interlaced, ale bez trhnutí:)))
@Rapier (23.03.2020 21:09): To asi nebylo IRC, to mělo jako minimum Pentium 100, to by se na 486 moc nehýbalo (IRC umělo i 3D akceleraci). Ale mělo to ještě předchůdce (Network QRally, nebo tak nějak, to jsem neměl), a to by mohlo být na 386-486.
@ajne (23.03.2020 16:21): když jsi zmínil International Rally Championship , tak to bylo asi první Rally jaké jsem kdy v životě hrál u kamaráda na 286 nebo 386.

Bohužel mnoho studií co dělalo svého času špičkové letecké (a jiné) simulátory byly téměř výhradně britské studia, a takřka všichni skončili, s výjimkou Codemasters.
@oldgamer89 (23.03.2020 16:36): Tak předchozí díl je šíleně arkádový, skoro úplný opak svého následníka. Ve své době mne to hrozně bavilo, ale nevím, jestli by to dneska nebyla trochu nuda. Ale skvělá hudba a ty desítky hodin zábavy tenkrát, na to nezapomenu. Skvělá nostalgie.

Škoda, že Magnetic Fields skončili, Lotus, International Rally Championship a Mobil 1 BRC, u těch her jsem strávil kus dětství, a rád na to vzpomínám.
@ajne (23.03.2020 16:21): předchozí díl/y bohužel (ještě) neznám, to intro z odkazu je taky fajn :) teď mám před sebou asi ještě 200 starších her na dohrání, tak hned potom se pustím do auto-moto restů :D jinak mi se nejlépe jezdilo asi ze Saxem..
@Pluto (23.03.2020 16:20): Jo už to asi vidím, to byla ta zprzněná bezejmenná (MF Hothatch). No jo, ale to je asi takový, jako kdybych si to tam namódoval - je to tam, ale s licencovanými a profesionálně udělanými auty se nemůže rovnat.
@Pluto (23.03.2020 16:20): Jasně, vždyť píšu, že to byl prcek, myšleno ve všech ohledech. Tak na Corollu tam si nepamatuji, za co to byl bonus? Když jsem si to teď zkoušel vygooglit název hry a Corollu, tak jsem nenašel jediný screenshot.
Jinak díky za intro, jsem si zavzpomínal, naprostá špička. Grafika se záběry ze hry dnes neoslní (ale tenkrát jsem si našel i na CD videosoubor a pouštěl si ho sólo z Windows :-) ), ale rychlé tempo a naprosto bombastický energizující soundtrack - naprostá špička. Ale oni intra uměli, viz předchůdce:

https://www.youtube.com/watch?v=Z6lDYA0Xzmc
@oldgamer89 (21.03.2020 17:59): Já jako dlouhodobý nadšenec do Japonské Toyoty jsem ve BRC trochu ostrouhal, chyběla tam Corolla WRC. Nejvíc mne asi bavilo jezdit prckem Microu, brácha ji měl, takže jsem ji znal i z reálu, nebyla sice úplně rychlá, ale hodně mrštná a malá, takže na zatáčkovité trati se s ní dobře vyhrávalo. Problém začal na trati s dlouhými rovinkami...
Mobil 1 BRC je jednou z mých nejoblíbenějších vzpomínek na herní dětství. Ta grafika má určité zajímavé kouzlo i dnes, byť samozřejmě zestárla. Spolu s arkádovitým předchozím dílem (International Rally Championship), NFS 2, NFS 3 a morbidnějším Carmageddonem jsou v mém top nejhranějších her té doby. I si úplně vzpomínám, jak jsem tenkrát vyškemral upgrade na K6-2 533Mhz, jen abych tuhle hru rozchodil (Cyrix 6-86MX 233MHz na to opravdu neměl).
@oldgamer89 (21.03.2020 17:59): z Colin McRae Rally série mám nejlepší vzpomínky na první díl, ten byl super. Dvojka mě už tak trochu minula, trojku jsem přeskočil, čtyřku hrál chvíli a doma mám DVD s CMR 2005 který je vcelku slušná rally hra. I když graficky se mi už nelíbí jako kdysi. Ze starších Rally her mám dodnes v oblibě DiRT 3. Ten se fakt povedl. Dirt 4 jsem koupil ale pořádně ještě ani nehrál a lahůdka je Dirt Rally, tam jsem tvůrcům přispěl a zakoupil už nedokončenou verzi hry před oficiálním vydáním.

Jednu škodulku mám ale budu měnit za francouze, tedy až se rozjede opět výroba.
@Rapier (21.03.2020 17:52): Já jsem se k této hře dostal asi až v roce 2002 nebo 2003, ale i tehdá, několik let po vydání, se mi grafika moc líbila a vše ostatní vypsané v komentáři jakbysmet. Oproti kluzákové arkádě Colin McRae Rally 2.0 nebe a dudy. Ale Colin byl zase zábavný v jiném měřítku..
Jinak co se týče světel, naprosto souhlasím, na ta jsem si vždy dával největší pozor :)
Díky za info o Felicii v jiných hrách, já jsem to myslel spíše jako takové plus pro nadšence do Škodovky, což já určitě nejsem..
@oldgamer89 (komentář): mám na Rally Championship jen ty nejlepší vzpomínky. Ve své době to vypadalo neskutečně dobře, tenkrát v 99/2000 jsme na tu fotorealistickou grafiku zírali s otevřenou pusou.
Pravda je ale, že to ovšem chtělo to mít v době pořádné dělo, mě to na AMD K6 233MMX a ATI Xpert&Work 8MB AGP moc dobře neběželo ani v 800*600.

Jízdní model byl dost hardcore a tratě pekelně uzoučké (tak jako v reálu), ne jako v konkurenční sérii Colin McRae Rally kde máš doslova dálnice, na druhou stranu tam zas auta těžce plavou po silnici. :)
Co se týče jízdního modelu, existují, existovaly mody na fyziku jízdy, něco na to téma jsem myslím četl v readme k patchi od tvůrců hry, šlo to nějak upravit. Více o BRCH zde odkaz.

Co ovšem bylo peklo byly světlomety a jízda v noci, jakmile jsi o ně přišel, neviděl jsi na cestě překvapivě nic. :) Na to nezapomenu!

Mimochodem Škoda Felicie je i v jiných závodních Rally hrách viz. odkaz
@Red (21.03.2020 15:06): To je přesně ten důvod, proč jsou Rally Championship 2000 a RBR brány jako jedny z nejrealističtějších rally her. A právě realistická délka zkoušek byl jeden z hlavních rysů, proč byla ve své době hra tak dobře vychvalována (ale i kritizována).
@Pluto (21.03.2020 14:59): Já to chápu, ale nehraju hry kvůli simulaci skutečnosti. Tady jsou na mě etapy moc dlouhé, jako bych si třeba ve formulích stěžoval kdybych měl odjet stejně kol jako ve skutečnosti. Tím nekritizuji hru, jenom není pro mě.

Dirt Rally mi vyhovuje víc, tam jsou všechny etapy do deseti minut a většina do 5.
@Red (21.03.2020 14:54): Délka zkoušek odpovídá skutečnosti. Není to jako nějaká arkáda, kde máš RZ dojetou za pět minut. A i o tom rally je - ne jen umět řídit auto, ale dokázat udržet koncentraci a vyrovnanou výkonnost po celou RZ/etapu/soutěž.
@Pluto (21.03.2020 13:59): díky za opravy a zajímavé info, Octavii v zajímavostech opravím na Kit Car, jinak píšu ''z mého pohledu'', to znamená, že pro mě je to nejlepší simulátor, i když reálně je samozřejmě RBR vymakanější, to nepopírám..
@oldgamer89 (komentář): Já osobně bych to nenazval "nejlepší rally simulátor", přeci jen RBR je přeci jen krapet dál. Každopádně se jedná o jeden z nelepších herních počinů ohledně rally, to bez debat. Byla to tehdy vpodstatě reakce Magnetic Fields na první opravdu realističtější rally hru – Colin McRae Rally. Ta vyšla ve stejné době jako jejich předchozí dílo International Rally Championship a svou kvalitou ji převálcovala. Odpověď se prostřednictvím RC2000 skutečně povedla a hra se zase přiblížila více realitě. Kromě velice dobré fyziky (na svou dobu) přišla hlavně s realistickou délkou rychlostních zkoušek, které opravdu odpovídaly/odpovídají realitě, čemuž se neblíží ani řada současných děl. Výběr vozidel odpovídá tehdejší realitě v britském šampionátu, který byl určen výhradně pro vozy s jednou poháněnou nápravou. Proto jsou vozy třídy A8 (i s WRC) jen jako bonusové. A ve hře Škoda Octavia WRC není, je tam jen starší model Škoda Octavia Kit Car. A na závěr ještě jedna poznámka – po konci Magnetic Fields část z týmu přešla do Warthogu, kde se podíleli na Rally Championship Xtreme a hlavně Richard Burns Rally…
Tak nevím, že bych si to pamatoval špatně? Měl jsem za to, že ani s manuálem se nešlo přehoupnout přes poškozenej stupeň. No možná se pletu.
Saskar, to by asi na situaci nic neměnilo. rozdíl je v tom, že když máš automat, tak ti to nepřeřadí, když si řadíš sám, tak ten stupen přeskočíš. vím, že v tom byl rozdíl.

když jsi měl nastavenej automat, tak ti to donekonečna přeskakovalo třeba z tý dvojky na trojku, ale čtyřku, které byla ok, to nezařadilo.

Hooza, tak si to zahraj, jsou tam hned v druhý etapě, myslim.

"Já to řešil právě volbou automatické převodovky, která mne nutila jezdit co nejopatrněji" to jsem řešil volbou slabšího auta, s WRC jsem byl pořád na střeše, s A1 jakybysmet!
@vodkasesemtexem (12.03.2016 01:19): Já to řešil právě volbou automatické převodovky, která mne nutila jezdit co nejopatrněji :-) Jinak podařilo se mi to celé dojet přes klávesnici, jako ostatně všechny staré hry kromě Sports Car GT. Na nejdelší erzetu si pamatuju něco lehce přes 25 minut, ovšem to jsou již nějaká léta, co jsem to hrál. Není vyloučeno, že v budoucnu se k ní vrátím - pro jistotu mám uchovány všechny podstatné sejvy.
Nechci kecat, protože jsem to nikdy celý neodjezdil - dycky mě zklamalo auto nebo počítač, ale 35minutový erzety jsou tam určitě, 45ti možná taky! A to jsem byl na špici! Dojeli jste to někdo vubec?

Nešlo zařadit, sekvenční řazení - to je tvoje chyba, že jsi jezdil s automatem. Jednou jsem takovou chybu taky udělal, a vymstilo se mi to. Na konci etap je auto tak zničené, že jste vubec rádi, když vás pustí na start...
@lseling (08.03.2016 06:21): RBR byla naprosto super, ale měl jsem jen levný volant a to mi dělalo problémy, jelikož bylo místy třeba šlapat na plyn a zároveň i brzdit, což ten volant najednou neuměl, musel jsem si pomáhat tlačítkem a to nebylo nic moc. Jinak bohužel RBR už má taky dost křížků :( Ale taky bych ji měl hodnotit, taková hra si to zaslouží :)
Někdo tu zmínil rozbitou převodovku. V týhle hře mě točilo, že když nešla zařadit třeba trojka, tak jsem prostě nemohl zařadit čtyřku, i když v reálu by to samozřejmě šlo. Pokud mě paměť neklame, tak hra měla jen sekvenční řazení, a tak se pak člověk z dvojky nedostal.
@pipboy (07.03.2016 16:30): Rozpis 1-nejostřejší 6-nejrychlejší, se ve hrách poprvé objevil v Colinovi jedničce, tam byl protože ten samý rozpis používal Colin v reálu, tehdy to byl neobvyklý rozpis a jestli se nepletu, tak McRae byl ve své době jediný, kdo takový rozpis měl a nejspíš ho i vymyslel (?). Ostatní jezdci s anglickými rozpisy (třeba Kankkunen, Burns, Vatanen, Wilson sen.) zatáčky označovaly slovy "easy", "medium" apod. což asi z dnešního pohledu může působit docela směšně :-)
Ne vždycky. Třeba na tomhle videu je vidět, že Hayden Paddon používá stupnici s malejma číslama pro ostrý zatáčky. Všimni si čísel na volantu.
https://www.youtube.com/watch?v=9q7EYVJL9XU

Stejná stupnice třeba tady, co-driver M. Wilsona má 1-6 stupnici a připodobňuje to k zařazený rychlosti použitý v zatáčce (ačkoli to asi nebude úplně přesný přirovnání). Ale je to starší video, třeba dneska převažuje něco jinýho.
https://www.youtube.com/watch?v=7ZPt8eNpA7g
Těch systémů je víc, v zahraničí se podle mě používá převážně ten šestistupňovej, ale slyšel jsem, že u nás většina lidí jezdí s desetistupňovým. Sám nezávodím, tak nevím a už si nepamatuju, jak to bylo v RCh2000:).

Mimochodem, kromě zatáček uslyšíš ještě tyhle věci:
http://spatialstage.com/blog/media/blogs/RallyNotes/Images/Connectors.JPG
http://spatialstage.com/blog/media/blogs/RallyNotes/Images/Crests.JPG
http://spatialstage.com/blog/media/blogs/RallyNotes/Images/Jumps.JPG
@USER47 (07.03.2016 12:57): Aha díky udělal si mi v tom borderl.. Myslel jsem že čím vyšší číslo, tím pomalejší zatáčka. Levá 1 projíždim naplno pod plynem. Levá 9 brzdim a otáčim o 180 stupňů. V Dirt Rally je to tedy naopak a navíc jen šest stupňů (což by nevadilo). Je v tom nějakej "standard"?
Jasně, třeba v Dirt Rally musíš opravovat a obvykle ti čas nestačí na všechno (což můžeš trochu ovlivnit výběrem mechaniků), ale poškození obvykle nemá až tak zásadní vliv na jízdu, pokud fakt někde v rychlosti netrefíš střeba strom.

Opravy limitovaný časem se řešej přinejmenším i ve hrách od Milestone, tedy ve WRC sérii a v novým SLRE.

V normálním rally se asi pravidla řešení oprav lišej závod od závodu. Tuším, že ve WRC to funguje tak, že během erzet a přejíždění může na autě pracovat jen řidič a navigátor za použití nářadí, co s sebou vezou, při opravách na přejíždění mezi jednotlivejma erzetama jsou časově limitovaný tak maximálně tím, aby byli včas na startu.

Ovšem pak jsou opravy v service parku, do kterýho se dostanou maximálně párkrát za závod, tam na autě může pracovat limitovanej počet mechaniků s nějakým časovým omezením. Ty limity se pak myslím ještě lišej podle situace, někdy je to 15 minut, někdy 45 minut a tak, je to celkem komplikovaný a až tak se v tom nevyznám.

Co se navigátorů týče, tak ten systém je jednoduchej. To číselný označení 1-6 značí ostrost zatáčky, od jedničky coby nejpomalejší po šestku coby nejrychlejší. Pak ještě speciální výrazy jako crest (horizont), hairpin (vracečka), acute, square atd. Tady máš názornej obrázek:).
http://blog.codemasters.com/wp-content/u ... -RALLY-pacenotes.jpg
@Cobot (07.03.2016 12:28): Pro navigátora existovala i čeština, takže se ji dalo lépe vnímat za rychlé jízdy.

V reálu je to jako ve hře. Po zajetí daných RZ je mezi dalšími nějaká časová mezera, kdy mají mechanici čas provést opravu auta, pokud je poškození tak vážné, že to nestihnou, auto ze závodu vypadává, nebo mechanicky nezvládne následnou RZ a závodník končí. Ale už chvíli Rally nesleduji, tak se třeba pravidla změnila :)
No jo jenže naučit se ty dlouhatánský trasy moc nešlo. Když to člověk podělal v poslední třetině, tak to jet znovu úplně velká motivace nebyla.

Je dneska vůbec nějaká hra, kdy by člověku nestačil čas na opravu auta musel by vyjet s poškozeným? Podle mě je to celkem hardcore. Prostě pokud člověk rozmlátil auto tak se ta hra nedala dohrát, když něměl dost času na opravy. A pokud si dobře pamatuju, tak ta možnost opravy nebyla po každým závodu, ale po třeba až po dvou.

btw: jak je to vůbec v reálu? Jak se řeší opravy v rámci rally?

@ajne (07.03.2016 12:12): já těm navigátorům vůbec nerozuměl. Vůbec jsme nechápal co znamená levá pět a tak. Dneska už sice vim o co jde, ale kolikrát je stejně nestíhám nebo jim blbě rozumim.
Rally Championship mám hodně rád. Dokonce mám doma krabicovku. Jediný co mě na týhle hře ale vadilo byl pocit, že jezím s krabicí od bot v uzoučkym vymletym korytu. Auto pokud si pamatuju nic nevážilo.

Ale super hra. Na svojí dobu nádherná grafika. Jízda po tmě nebo ve sněhu. Celkově ty douhatánský cesty lesem. Fakt paráda. Já dost končil na tom, že mi nevyšel čas na opravy v depu. A ono pak vyjíždět z rozmláceným autem na trať, kdy vám třeba nefunguje trojka je celkem pech. Pak už jsem většnou nedojel. Bylo to na mě dost těžký a bohužel jsem to nikdy nedohrál.