Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Při hraní všelijakých modifikací musím kolikrát psát jejich autorům, ať mi poradí s postupem, opraví to, pošlou funkční link a tak. Nezávidění hodná situace, ale jsem kolikrát odhodlaný to dohrát, dá-li se. Velmi nerad nechávám takové věci nedohrané. Ale občas zkrátka smůla. Někdy zase naopak, ale ta uplynulá doba, mezi tím.

Před čtyřmi měsíci jsem jako první rozehrál absolutní novinku Wolfenstein 3D - Claw of Eisenfaust, jakýsi port na PC ze SNES. Hraji, super, bavím se, odsýpá to. Někde na konci, asi Episode 5 a Level 6, brutálně zkysnu a řešení nikde. Více tady, včetně rozuzlení. Komentáře dole. Mám tam stejný nick.

Tím horší je následné rozehrávání dalších věcí, protože mě to pak strašně demotivuje. Ale přeci jen jsem si to v lednu a únoru poté vynahradil jinými Wolf3D mody.
@Všivák (12.08.2016 20:37): Jeden čas jsem uměl první epizodu nazpaměť takovým způsobem, že jsem ji mohl hrát i poslepu. Celá se dala proběhnout doslova za pár minut. Všechny epizody za 4 hodiny nejsou imho nic nereálného.
@mazar1234 (24.02.2016 20:54): Jo, je to fakt tak, viz mapa. Ale aspoň je ta tajná oblast s lékárničkou vidět z jedné strany (i když si nejsem jistý, jestli je vidět i klíč), takže se dá přijít na to, jak se tam dostat. A když tak koukám na tu mapu, tak musím říct: ty falešné výtahy jsou perfektní. :-)
Pamatuji si dobře, že stiskem MLI se obnovilo zdraví a doplnily zbraně a střelivo? Páni, to byly časy, kdy jsme tohle hráli u kámoše na jeho 486ce.. Možná to byla dokonce 386ka :) To už je spíš pro pamětníky...
@PavelU (17.05.2015 12:35): Verze druhá. Bloudění beru, pokud je relativně střídmé. Nějaká moc rozsáhlá bludiště nemusím. Mapky jsem využíval hlavně pro nalezení secretů. Nebaví mě zkoušet každou stěnu, jestli jde odsunout. Pokud je secret nějak vyznačený - obraz, mrtvola poblíž, slepá chodba... pak to je v pohodě, ale kolikrát není jiná šance jak secret najít, než zkoušet každou stěnu.
@Lukaskon (17.05.2015 10:39): SDL port? To schvaluji, jaká verze přesně? Jinak tento port v poho vezme 1920x1080, starší verze to ale neumožňovala. Ovládání myší tam je, pro otáčení do stran, ale využíval jsem i klávesy A (otočení nalevo) a D (otočení napravo). O zobrazení mapy nevím, nechybí mi. Bloudění ke hře patří, i když v Renovaci to bylo v jedné epizodě fakt peklo! Léčení krví znám, taky mě to překvapilo, zajímavá vlastnost. V průběhu dubna jsem pár modů k Wolf3D dojel, takže spokojenost.
@PRIVATE MARTIN (17.05.2015 10:22): Tuším, že je to Wolf4SDL. Oproti původnímu Wolfu žádná změna, krom rozlišení a kompatibility. Mapky zahrnují kompletní úroveň včetně nepřátel a tajných oblastí. Vždycky jsem klasicky prošel úroveň, pak si otevřel mapu a hledal secrety, co jsem minul.
@Lukaskon (komentář): Takisto ďakujem za zábavné čítanie a pripájam pod neho aj svoj virtuálny podpis. :D
Len som chcel vedieť, pod ktorým emulátorom si to hral? Podľa prítomnosti mapy by som tipoval NewWolf, alebo?
@Lukaskon (komentář): Doteď jsem netušil:
- že existovaly dva různé releasy, jeden se třemi epizodami a druhý včetně Nocturnal Missions (epizody 4-6), protože jsem vždycky hrál šestiepizodovou verzi
- že boss páté epizody je žena
- že se dá léčit krví

Výborný komentář, díky.
@Tarhiel (12.05.2015 01:05): Shrnuje to ve druhé větě. Hlavně mu vadí další chaoticky se šíříci modifikace Brutal Doomu a neustálé žádosti, aby jeho modifikace fungovaly pod Brutal Doomem.

Takže tento článek byl postován Bodkinovi jako odpověď na jeho dotaz - tedy že mody od Realm667 s Brutal Doomem kompatibilní nebudou
@leebigh (12.10.2014 17:57): Super, hned jsem to vyzkoušel :) Mám tam WOSHUD.PK3, u kterého se zobrazuje dobře stav nábojů, v té gold verzi BD Hudu mi to u jedné zbraně nezobrazovalo. Jinak ikonka hlavního hrdiny z Wolfa tam je. Rozehráno na čtvrtou obtížnost, zatím pohodička. Brutalita a zvuky pěkné.
@GodOfTheSick (27.03.2014 09:56): Myslíš tohle? To jsem kdysi zkoušel, ale fungovala mi dobře jen první epizoda. Pohodlností ovládání to bylo samozřejmě někde jinde, než hraní původní hry ve Wolf4SDL. Ani mi nepřišlo, že hraji pod ZDoomem, vypadalo to poměrně věrohodně.
@PavelU (26.03.2014 22:23): Tak já jsem modifikace nikdy moc nehrál. ZDoom verze má širokoúhlý obraz taky a hlavně tam jde kompletně nastavit gamepad včetně citlivosti páček při turning/strafe, což Wolf4SDL neumožňuje, když funguje jenom na verzi Wolfa 1.4.
@GodOfTheSick (26.03.2014 21:40): Přes ZDoom jsem jej nikdy nehrál, tedy krom různých Wolf konverzí. SDL port považuji za jedinou možnost, jak si dnes zahrát co nejvěrněji původní hru. Byť tam beztak je řada odlišností, ale mně to vyhovuje i tak. Ten port je dobrý v tom, že jej bez potíží spustíš, naběhne fullscreen, nedomrví to plochu a hlavně v tom fungují i modifikace :) Dnes převážná většina z nich k Wolfovi3D vychází právě pro uvedený SDL port.