@Gordon (28.03.2015 14:45): Tohle byla také původní hra, jen decentně vylepšená graficky a odstínem. Postavy tam byly OK, akorát mě dodnes mrzí, že CM 10: Light Edition už nefachá. HL2 Update jsem zkoušel, ale raději zase smazal.
Diskuze
@Paul (28.03.2015 13:32): To mě na cinematiku nejvíc odpuzuje, mění to, postavy vypadaj jinak atd. a nemam ani chuť ho zkusit.
Takže ten Update je pro mě přívětivější, jde s ním znát ta grafická změna ale hra je furt původní
Takže ten Update je pro mě přívětivější, jde s ním znát ta grafická změna ale hra je furt původní
@mvp23 (28.03.2015 13:26): +11
Tak ten HL 2 Update je schválenej Valve a jen vylepšuje aniž by měnil styl co Valve nastavili...cinematic mod je trochu něco jinýho.
HL 2 vypada peckove i dnes. Fakt nechapu, ze ma nekdo naladu se srat s nejakym updatem, kdyz to ve finale vypada skoro stejne.
@MartinezZ (27.03.2015 22:18): Moje řeč. Kromě toho, ty změny jsou naprosto minimální, pomalu bych ani nepoznal, že tam něco je jinak.
@Jack_Dark (27.03.2015 18:54): Nějak nevím, proč se tak o tom Update všude píše, když už léta je tu stále aktualizovaný Cinematic Mod. Nehrál jsem ani jednu těch dvou modifikací, ale minimálně podle videí a fotek je Update jen slabej vodvar CM.
Dnes vychází Half-Life 2: Update. Update opravuje spoustu malých i větších bugů, ale především přidává spoustu nových grafických efektů. Nové částicové efekty, včetně předělané mlhy a páry hře dodávají atmosféru, detailnější stíny, vylepšené světelné efekty a efekty vody a vodní hladiny pak zakrývají zub času. Bystří hráči si pak všimnou nových skyboxů a předmětů vizuálně rozšiřující herní svět.
Chcete vědět víc?
http://store.steampowered.com/app/290930/
Chcete vědět víc?
http://store.steampowered.com/app/290930/
@Garret (18.02.2015 23:14): Vlastně s tebou musím souhlasit. Akce je taková "prázdná", stoky nesnáším ve všech hrách a tady zastoupily 2/3 prologu, ale jak jsem psal níže, prosvištěl jsem to a začala 1. kapitola, která je atmosférou i akcí opravdu úplně někde jinde. Ano, prolog je opravdu dlohý (asi 5 hodin a o 2 hodky bych ho zkrátil), ale i když to říkám velice nerad, protože to zní dost blbě, tak když překousneš tu nudu ( i když mě zas tak hrozná nepřišla) a dostaneš se konečně do toho "Underhellu", tak se to neskutečně rozjede na plné otáčky.
Nechci do toho nikoho nutit, ale zase nechci, aby ostatní hodnotili jen dle tvé špatné zkušenosti ( i když zasloužené), protože ten mod (na to, že je zdarma) si zaslouží pozornost a uznání.
+ díky za tip na Gray, vyzkouším
BTW: Mám pocit, že prolog lze i přeskočit, ale už to mám odinstalované, takže nezjistím.
Nechci do toho nikoho nutit, ale zase nechci, aby ostatní hodnotili jen dle tvé špatné zkušenosti ( i když zasloužené), protože ten mod (na to, že je zdarma) si zaslouží pozornost a uznání.
+ díky za tip na Gray, vyzkouším
BTW: Mám pocit, že prolog lze i přeskočit, ale už to mám odinstalované, takže nezjistím.
tak tady je ten koment na Underhell, kdyby to někoho zajímalo:
Modu jsem si všiml na základě jeho vítězství v jedné z anket modů roku 2013. Abych byl upřímný, netuším, co na něm lidi vidí... Nejedná se o dokončenou verzi, ale ta hodina mi stačila k tomu, abych jej zavrhl.
Kombinuje jakési hororové prvky se SWAT střílečkou. Hráč začíná ve svém domě, kde po několika úkonech a rádoby hororových momentech nasedá do auta a jede do práce. Banda teroristů obsadila místní nemocnici a je potřeba jednat. V tu chvíli začíná akce v nepěkně vytvořených kulisách. Prostředí je prázdné a bez nápadu. Pár výstřelů a přesouvám se do stok (jak jinak), které svým megalomanstvým připomínají trpasličí město Moria. Nepřátelé tupě nabíhají, někteří jen tak stojí otočení jiným směrem, než kterým se ozývaly výstřely a celkově je akce hodně nudná (a rozhodně to není mým odporem k vojenským nebo policejním hrám).
Po chvíli dostávám echo, že teroristi obsadili vlakovou stanici a já se náhodně objevuvší dírou ve zdi přesouvám do metra, kde mě čeká zase nudná střelba...
Tenhle typ modů mi nevyhovuje. Možná, že se autoři snažili po příběhové stránce, ale hratelnost je důležitější...
@Fatality (18.02.2015 15:08): zkusit můžeš i Cry of Fear, který k dispozici na Steamu. osobně mi přijde jako mod strašný, ale co já vim :-) jinak jsem už mnohokrát zmiňoval Grey, to je fakt nářez a asi nejlepší mod do HL2, co jsem hrál
Modu jsem si všiml na základě jeho vítězství v jedné z anket modů roku 2013. Abych byl upřímný, netuším, co na něm lidi vidí... Nejedná se o dokončenou verzi, ale ta hodina mi stačila k tomu, abych jej zavrhl.
Kombinuje jakési hororové prvky se SWAT střílečkou. Hráč začíná ve svém domě, kde po několika úkonech a rádoby hororových momentech nasedá do auta a jede do práce. Banda teroristů obsadila místní nemocnici a je potřeba jednat. V tu chvíli začíná akce v nepěkně vytvořených kulisách. Prostředí je prázdné a bez nápadu. Pár výstřelů a přesouvám se do stok (jak jinak), které svým megalomanstvým připomínají trpasličí město Moria. Nepřátelé tupě nabíhají, někteří jen tak stojí otočení jiným směrem, než kterým se ozývaly výstřely a celkově je akce hodně nudná (a rozhodně to není mým odporem k vojenským nebo policejním hrám).
Po chvíli dostávám echo, že teroristi obsadili vlakovou stanici a já se náhodně objevuvší dírou ve zdi přesouvám do metra, kde mě čeká zase nudná střelba...
Tenhle typ modů mi nevyhovuje. Možná, že se autoři snažili po příběhové stránce, ale hratelnost je důležitější...
@Fatality (18.02.2015 15:08): zkusit můžeš i Cry of Fear, který k dispozici na Steamu. osobně mi přijde jako mod strašný, ale co já vim :-) jinak jsem už mnohokrát zmiňoval Grey, to je fakt nářez a asi nejlepší mod do HL2, co jsem hrál
Co se HL2 modů týče, měl jsem rád ty, které nevybočovaly z hratelnosti původní hry. I když kolikrát měly pitomý level design, byly nakonec fakt parádní zábavou, i z hlediska herní doby. Jinak best of pro mě samozřejmě Minerva, popř. ten Garretem zbožňovaný mod. Štve mě ale fakt, že díky Steamu a Valve si už řadu věcí nezahraji.
Když nad tím ale tak přemýšlím, HL2 Mod maraton by to zase chtělo, je to už fakt dlouhá doba.
Když nad tím ale tak přemýšlím, HL2 Mod maraton by to zase chtělo, je to už fakt dlouhá doba.
@Garret (18.02.2015 15:19): I když to tak možná vypadalo, tak jsem tě samozřejmě do toho nechtěl nutit. :)
@BINGMAN (18.02.2015 15:10): To je důvod, proč si píšu koment ke kazde věci, co nedohraju a odlozim... Abych se k tomu po roce zase nevrátil a neztrácel s tím čas :-) ale protože to vyhrálo nejaky zebricek to urcite nezatracuju, jen jsem tomu nepřišel na chut. Ostatně, dohrál jsem uz i horší modifikace.
@Garret (18.02.2015 14:51): Já nečekal nic a dostal jsem zábavnou "skoro taktickou" akci, kterou jsem asi za 4-5 hodin prosvištěl a řekl si "fajn modifikace" pak ale přišel zvláštní konec a já na to "aha, tak to uvidíme až v dalším díle" a ono se pak objevilo "End of the Prologue, Chapter 1: Underhell" a já u toho zkysnul dalších 10 hodin. A 1. kapitola je hratelností i atmosférou dyametrálně odlišný od prologue. Zatímco prologue byla opravdu jen akce, který ukázala, co umí a co tě čeká, 1. kapitola to ukázala v plné kráse. A kde v mnohých chvílích šla akce úpklně stranou a stala se z toho čistá stealthovka. je tam totiž pár situací kde se to jen hemží nepřáteli, ale jako na potvoru se nikde nepovaluje žádná zbraň :) Takže pokud jsi zkoušel jen prologue, zkusil bych tomu dát ještě šanci. Možná tě to nakonec bude bavit.
Ty jo, to by mi tu mohl některý znalec vypsat dva tři zásadní mody Half-Life 2, jako je ten Underhell, ne? Chtěl bych právě něco samostatného, to by bylo super to zkusit :) Znám jen Stanley Parable a teď tohle, dám si to do záložek a pak vyzkouším, díky za tip :)
@BINGMAN (18.02.2015 14:41): Kdysi se tomu říkalo Total Conversion (Třeba Platoon pro Duke Nukem 3D) :P
Ale díky za tip! U HL1 jsem se nejvíce nahrál horrorového They Hunger, takže tohle je mi po chuti.
Hodnotit bys ji mohl, pokud ji přidáš - vzhledem ktomu, že potřebuje jen SDKčko a ne další hru, tak je to podle nových regulí DH možno... (viz Black Mesa atp)
Ale díky za tip! U HL1 jsem se nejvíce nahrál horrorového They Hunger, takže tohle je mi po chuti.
Hodnotit bys ji mohl, pokud ji přidáš - vzhledem ktomu, že potřebuje jen SDKčko a ne další hru, tak je to podle nových regulí DH možno... (viz Black Mesa atp)
@BINGMAN (18.02.2015 14:41): Ja to zkoušel minulý rok, když to dostalo ocenění nejlepší modifikace roku. Vůbec mě to ale nebavilo a prislo mi to spíše dost hloupe. Psal jsem na to koment, at budu doma, muzu ho postnout.
Hrál tady někdo modifikaci Underhell? http://www.moddb.com/mods/underhell
Podle mého nejlepší modifikace, jaká kdy pro hru vyšla. Dalo by se to přirovnat k ačnějšímu Silent hillu. Nejenže jsem se u ní bál víc, než u primárně hororových her jako Outlast nebo Amnesia, ale i u střílení jsem se bavil mnohem víc, než u vysokorozpočtových her jako Call of duty.
Tahle modifikace je opravdu spíš hra v source enginu, než mod. Nové zábavné mechaniky, hra zabere kolem 15ti hodin, Velice chytrá AI (podobná jako byla ve F.E.A.R.u), velmi zábavné střílení, ale hlavně ta atmosféra a příběh! Velmi zdatný je i voiceacting. Dohráno na jeden zátah a kdybych tuto modifikaci mohl hodnotit, prdnu ji i 95 %. Bravo!
Podle mého nejlepší modifikace, jaká kdy pro hru vyšla. Dalo by se to přirovnat k ačnějšímu Silent hillu. Nejenže jsem se u ní bál víc, než u primárně hororových her jako Outlast nebo Amnesia, ale i u střílení jsem se bavil mnohem víc, než u vysokorozpočtových her jako Call of duty.
Tahle modifikace je opravdu spíš hra v source enginu, než mod. Nové zábavné mechaniky, hra zabere kolem 15ti hodin, Velice chytrá AI (podobná jako byla ve F.E.A.R.u), velmi zábavné střílení, ale hlavně ta atmosféra a příběh! Velmi zdatný je i voiceacting. Dohráno na jeden zátah a kdybych tuto modifikaci mohl hodnotit, prdnu ji i 95 %. Bravo!
Aby neumřeli i pracovníci Valve.
@MartinezZ (31.01.2015 09:12): JJ, chudáci důchodci, se toho nemusejí ani dožít (a nejen ti!)
Nepospícají. Nemají kam. Peníze nepotřebují a třeba by HL3 dnes vydaná newbyla taková herní ani technologická pecka, jako ve své době HL2. Čekají na příležitost. Nicméně i tak by neměli otálet dlouho, protože jim všichni věrní čekatelé umřou stářím!
@MIGtheDRAGON (31.01.2015 08:44): Po vydání prvního Half-Life Valve uvedl, že chce vydávat další díly v rozmezí pěti let. Jak to dopadlo, vidíme :-D
@fak (31.01.2015 08:34): Takovéhle vtípky kolovali ale i třeba okolo Duke Nukem Forever a nakonec to hodně lidí pak zklamalo. Prostě se chtějí vyhnout stejné situaci. A ono to není jakoby valve momentálně vydělávalo málo peněz :D ti k úspěchu HL3 ani vydat nemusí.
@Whirt (29.01.2015 23:39): Valve jsou stejně blázni. Kdyby udělali HL3 tak myslím, že by strhali všechny prodejní rekordy. O HL3 už kolujou roky vtípky, jsou v různých seznamech typu "vyjdou možná někdy nebo nikdy". Ale bezesporu to každý chce, episody nepřinesly bohužel nic výjmečného, příběhově už vůbec ne, i když jsem si je samozřejmě s chutí zahrál.. Takže budem doufat. :-)
@Fatality (29.01.2015 16:36): V tý scéně ještě páčidlo nebylo, znám to zpaměti, ty dveře byli pootevřený a on si nejspíš myslel že maj fyzickej model tak do nich jen chodil a nenapadlo ho zmáčknout E.
Musím souhlasit s Isairem.
Dokud nebude příběh dokončený, těžko se s dosavadním materiálem dá mluvit o sci-fi nadprůměru. A s tím jak si to Valve a (především) fanoušci zavařili s přehnanými očekáváními, která budou snad jen růst, se zakončení jen tak nedočkáme.
Dokud nebude příběh dokončený, těžko se s dosavadním materiálem dá mluvit o sci-fi nadprůměru. A s tím jak si to Valve a (především) fanoušci zavařili s přehnanými očekáváními, která budou snad jen růst, se zakončení jen tak nedočkáme.
@Garret (29.01.2015 23:30): Tak jasně když zatím skončil jen debilním cliffhangerem a nechal spoustu věcí nedořešených;). To však o jeho kvalitě nikterak lichotivě nevypovídá.
HL má jeden z nejlepších příběhů, který nikdo nedokáže popsat
Na HL se mi relativně líbí, že je prostý jakýchkoliv cutscén, má celkem sympatické postavy a neustále se tam něco děje, byť ne vždy něco důležitého... (přičemž veškerý děj se odehrává bez přerušení gameplaye a je viděn vždy z očí hlavní postavy= lze se do děje snáze ponořit imo). Ale ty řeči o nějaké zázračné kvalitě příběhu jsem v tomhle případě nikdy nepochopil. Nejen, že ten příběh ani není pořádně uzavřen (a asi ještě dlouho nebude), ale hlavně to byla vesměs jen variace na takové to star gatovské klišé "Goauldi chtějí ovládnout svět, přičemž si zotročili už pár světů předtím", ehm. Co se týče sci-fi příběhů, z mého pohledu spíše podřadnější schéma.
Half-Life má jeden z nejlepších příběhů. Rozhodně alespoň na poli akčních her. Tady příběh nevypráví, ale žije..
NEvím, jestli ti dát plus, protože říct o HL2, že je příběhu prostý mě bolí. Nemá vlastní příběh ve smyslu jeho začátku a konce, je to pokračování v prvním HL započatého putování a v datadiscích a dalších (snad!) pokračováních rozšiřovaný. Svým způsobem je obohacovaný drobnostmi i v Portalu a Portalu 2.
@Gordon (29.01.2015 16:15): A nemusel se tam páčidlem rozbít nejdřív zámek? :-D
@Jo_Do (komentář): U těch dveří stačilo zmáčknout E... :D Ale jinak hezký jen mám výtku vůči absenci příběhu protože po celou dobu se nějak vyvijí a neustále se někde něco dozvíš, ale bezpříběhový místa tam jsou... třeba v ravenholmu.
@mvp23 (21.01.2015 10:32): Tak mohli bychom to dát do "Všeobecně o hrách" a udělat si z toho takovou malou anketu. ;-)
To je dobra diskuze, kolik mame nejvic zarezu u ktere hry, tak co ji prenest jinam? ;)
Já jsem dohrál už po dvanáctý Bioshock 1 a přijde mi jako kdybych v Rapture opravdu prožil kus života.
@Maximus (21.01.2015 08:54): To rozhodně mám. Nedávno jsem asi pojedenácté dohrál RtCW. ;-)
@Chuck (21.01.2015 08:47): Urcite mas aj Ty hru o ktorej nevies nic zle napisat a povazujes ju za tu najlepsiu aku si kedy hral :)
@Maximus (komentář): To není komentář, ale chvalozpěv. :-)
@Gordon (17.11.2014 07:22): aha tak dokonce ještě jinak, asi jsem viděl ten blue shift no.
@koudy_cz (16.11.2014 20:52): O tom vím, ale nebyl to remake ale neoficiální pokračování podle videí se to mělo odehrávat asi v pozdní části sedmihodinové války, nebo krátce po ní. Blue shift se měl taky předělat do source enginu, někde jsem viděl ukázky kde to bylo mezi sebou srovnavané.
@Mirus (16.11.2014 20:43): Kvalitních modifikací do hl1 je spoustu, stačí hledat.
Paranoia, ta je ve starým enginu a vypadá jak v source.
Zombie edition (zde hraješ za headcraba :D)
@Mirus (16.11.2014 20:43): Kvalitních modifikací do hl1 je spoustu, stačí hledat.
Paranoia, ta je ve starým enginu a vypadá jak v source.
Zombie edition (zde hraješ za headcraba :D)
@Gordon (16.11.2014 20:15): Na OF se mám dojem dělal remake, nějaký nezávislý, jiní lidi, než co dělali Black Mesa, ale už jsem o tom taky dlouho neslyšel (nebo to možná bylo na BS, teď fakt nevim).
@Gordon (16.11.2014 20:33): Vřele děkuji.
@Mirus (16.11.2014 20:25): Jedná se o modifikaci do HL1 kde hraješ za vorta. Napsal jsem to předtím trošku jinak.
@Gordon (16.11.2014 20:15): Napsal jsem tvůj mod do gůglu a nenašlo.Dej tip / stránku/..
@Coldplaz (16.11.2014 19:06): Já si to dávam každej půlrok hezky poctivě od Black mesy až do epizody dva... :D
A ještě navíc mám na kontě několik hodně kvalitních modifikací. (Point of view atd.)
Ps: plus ještě Blue Shift a Opposing force, škoda že nejsou taky v novým enginu jako hl1...
A ještě navíc mám na kontě několik hodně kvalitních modifikací. (Point of view atd.)
Ps: plus ještě Blue Shift a Opposing force, škoda že nejsou taky v novým enginu jako hl1...
Hráno a dohráno / již několikrát/ 6 července.Zatím nemám chuť :D
+ všechny ačívmenty hotové..
+ všechny ačívmenty hotové..
Já už to mám za sebou .. nedávno jsem procházel HL2 a datáče :)
škoda, že není HL3 confirmed, když je to výročí :D
škoda, že není HL3 confirmed, když je to výročí :D
Dnes je 10. výročie HL2, kto si tú hru pôjde znova zahrať?
@mvp23 (12.10.2014 00:15): "...so wake up Mr. Freeman and smell the ashes" :D to je maras