Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@90210 (05.11.2020 12:39): Prvni Syndicate jsem dohral na Amize CD32, byla to desna herni seance co trvala 30 hodin, nedokazal jsem se od toho zvednout dokud nebyl konec. Asi moje nejdelsi hrani v kuse :)
Syndicate Wars jsem hral na PS1, hra tam byla trochu odlisna od PC verze. Nebyla tak rozmachla a byla takova kompaktnejsi. Mela min misi (15 misi za kazdou stranu tusim?) ale styl a grafika byli stejne jak na PC a vypadala docela hnusne, i kdyz mi to nijak zvlast nevadilo.
Oba dily jsem pak pozdeji hral i na PC, prvni dil i datadiskem American Revolt, ktery jsem na Amize nemel.
me druhy dil zas tak moc odlisny od prvniho neprijde, je to prakticky to same, jen to 3D zobrazeni nepusobi tak cool jako ta spritova 2D grafika u jednicky. Ale hratelne mi to prijde hodne podobne.
Jinak ja tu nehodnotil plno her co jsem hral/dohral, nechce se mi v tom tady hrabat, vzpominat co jsme kdy hral a jak bych to mel hodnotit. Ale kdyz uz jsme tady teda tak ohodnotim :)
Kdyz to tady ozilo....po mojich oblibenych Syndicate a Syndicate Wars prisla tahle srajda a ja na to smutne koukal a neveril vlastnim ocim :) Ukazkove potopeni skvele serie do hlubin oceanu...
@Paul (03.11.2020 19:42): Měl to být spíš takový protipól ke komentu Jack_Darka, který to zařadil mezi pros. Osobně mi použití podobných dubstepových songů u závěrečných titulků (nejen u her) moc nevoní. Zajímavé ale, že v tom traileru to na mě působí přesně opačně. Tam to tempo naopak hezky rozpumpuje. Každopádně je to jen taková drobnost.
@JohnCZ (komentář): ten tvůj con "song skrillex" mě donutil zagooglit ten reveal trailer, pamatuju si že mě tehdy docela dost vyhajpoval a ten song se mi líbil - a upřímně, trailer i song se mi líbí i dnes. Ale co jsem netušil, on je ten song dubstepoidní předělávkou původního songu Danger z 1993 Syndicate.
Ja to dohral a bavilo, chvolkama jsem si rikal ze je to divny ale nebylo.to tak hrozny...
Proč tam sakra všechno svítí jak na Vánoce? Každá chodba osvětlená aby vypálila oči... A to dementní mačkání F co 5 minut abych si otevřel dveře nebo rozbil zámek a vlastně abych udělal cokoliv, ach jo. No a není lepší řešení obtížnosti pro "silnější" nepřátele, než jim zvýšit odolnost z jednoho zásobníku na pět zásobníků a u boss fightů třeba na dvacet. Geniální. Příběh lepší nekomentovat...

Uplně mi to přípomnělo druhý FEAR, stejně konzoloidně stupidní FPS. Hráči to museli minulou generaci fakt milovat, že jich vzniklo tolik a vesměs každá je takové průměrné šajze přes šablonu. Aspoň že to bylo na 4 hodiny.
K dalšímu hraní se docela dokopávám. Už ani nepomáhá feelin alá Blade Runner. Dám na vás a uvidím, jak na tom bude druhá půlka :D Každopádně škoda, že cyberpunk FPS není víc, neonový záře a extrahování upgrade chipů má něco do sebe.
Ten skrillex trailer byl peckovej. Pamatuju si jak mě vyhajpoval :)
Škoda že u tý hry nedali lépe příběh (ale psal to Richard Morgan, stejnej člověk co napsal Crysis 2, takže se nedivím) a level design, mohlo to být opravdu super. Ten základ (výživný přestřelky) tam byl měrou vrchovatou.
Je to přesný opak BF4, tady je první půlka katastrofální a nudná, za to druhá půle to částečně vynahrazuje, ale i tak žádná sláva. Jediné co opravdu stojí za to je audio a ještě u mě občas zábavné přestřelky, kdy jsem se fakt vyřádil. Naštěstí jsem nic nečekal a hype ze začátku si nepamatuji, jen ten trailer se Skrillexem.
@Victor (19.05.2014 10:56): Přesně trailer byl fantazie, hodně udělal Skrillex a parádní střih, hra je pak docela nuda, i když teď jsem v tom plovoucím městě a tam to zachraňují alespoň tužší nepřátelé a je radost je kosit. Dnes vyzkouším snížit přesvícení a ten FOV a snad to bude lepší.
@ViRus (17.05.2014 23:27): O prasáckém použití Bloomu vyšel svého času dost dlouhý a vtipný článek. Bloom doteď nejde IMHO vypnout, což je asi největší technický průser celé hry.

Hra s velkým potenciálem, kterou dělalo skvělé studio (oba Riddickové jsou výborní, jednička přímo špičková a to mluvím pouze o jejich FPS portfoliu) a stejně ji dokázalo nepochopitelným způsobem zazdít. Pro mě osobně obrovské zklamání.

EDIT: Tak snad něco řeší SweetFX (které se v poslední době stává téměř nutností).
Přesvícené je to víc než dost to tedy jo. Všudepřítomné ukazatele z xbox ovladače taky začínají pěkně srát, když chci otevřít blbé dveře jedu decathlon, plytké, k postavě zatím žádný vztah a zatím ani k nikomu jinému, nejraději bych jim všem ustřelil prdel a šel spát... :-), jen audio je fantazie a u přestřelek se vcelku vyřádím, běh skluz, zlomení vazu, suicide jo to je fajn.
Dá se už nějak nastavit FOV, vypnout motion blur a snížit přepálený bloom?
Tak jsem Syndicate dohrál, single. Celkově mě to bavilo (mám prostě rád cyberpunk), perfektní pocit ze střelby a přestřelky zábavný, world design parádní. Ale co mi při hraní vrtalo hlavou, ten příběh je hrozně blbě vyprávěn. Ale fakt hrozně blbě, tempo je mimo, postavy jsou špatně a nezajímavě vykreslený, geniální Wincott je v podstatě nevyužit...

A při titulcích mi to docvaklo. Written by Richard Morgan. Stejnej kretén co kompletně domrvil příběh u Crysis 2. Fakt doufám že už ho EA, ani žádná jiná herní firma, k ničemu dalšímu nepustí. Možná píše slušný knihy, ale hry mu nejdou vůůůůůbec.
tyjo mrzí mě co o tý hře slyším. Nemůžu se zbavit pocitu, že by se s tím dalo dělat leccos...
Jack Dark: Promiň, že se tak nejapně ptám, ale z toho komentu mi to tak vyznělo - víš, že Skrillex je ten, kdo ten song zpotvořil, že ano? R_R
@Feidias (02.05.2012 15:36): echt, HL2 a Metro 2033 byly pořád mnohem otevřenější, než tohle. A ano, tady se nic moc zajímavýho neděje nikdy. Já vlastně ani pořádně nevím, za co těch šedesát. Asi za to, že to vůbec nenudí a odehraje se to jedním dechem, no.
@Feidias (02.05.2012 14:53): To město vypadá skvěle...vypadá. Párkrát z něj uvidíš docela hodně, ale nikdy se jím neprojdeš. 95% hry běháš po repetitivních interiérech. Ale jo, nejednou jsem si řekl, že v takovýmhle světě bych si úplně klidně uměl představit něco rozsáhlejšího. Mohla by to být zajímavá světlá variace na temnější přístup Human Revolution. Ale co naplat, v týhle hře je celej ten svět jenom kulisa, doslova.
Tak dohráno. Úsměvně krátký, nevyvážená obtížnost, nezajímavý děj, ale jinak vcelku zábavná decentní střílečka. Kdybych si to ale koupil sám, asi bych litoval.
@NateLogan (27.04.2012 22:55): Nejsem si úplně jist, nač narážíš. D:

---

Podle všeho jsem už za půlkou a furt se mi do ruk nedostaly granáty. To je v tom jako jenom nějaká side featurka, která se projeví jenom v jedný misi? >_> A teda, jak jsem si ze začátku vychvaloval obtížnost, tak musím říct, že má pěkně klesavou tendenci. Zatím. Faktem ale zůstává, že to zatím vůbec nejtěžší mi hra naservírovala už v první misi (ten ninja hňup na nádraží), což mi prostě hlava moc nebere.
Tak jsem to konečně jakože rozehrál a ty vole...je to teda podstatně horší a otravnější, než jsem čekal. Nejvíc mě serou ty věčný tutorialy, kdy ta baba v pozadí pro jistotu zopakuje každou malichernou kravinu aspoň pětkrát. A ten bloom...ten bloom. A animace některých postav jsou solidně zaglitchované, aspoň teda v mý kopii. Na druhou stranu, docela mě to baví a v prvních dvou hodinách se chalanům podařilo mě zabít, čehož si cením.
Gunár: ještě nikdy jsem si u hry nekoupil sběratelskou edici (u filmu asi nejvzácnější co mám je 5 disková edice Blade Runner na DVD), ale takhle když někdo dá na net fotky tak to vypadá dobře. Je to samozřejmě ale ještě dražší...
@USER47 (03.03.2012 18:38), @Feidias (03.03.2012 18:35): Vám jež na pěkných věcech nelpíte, nechť dobře slouží download. Manuál je dnes z praktického hlediska zbytný, z estetického hlediska ale vítaný. Prodávat hru bez něj, to je jak dát do obchodu hru bez coveru. Manuál, pokud se na něm neškudlí a grafik je kreativní, zajímavě doplňuje estetickou stránku hry a potěší každého nahodilého i vědomého sběratele her. Dobře, když ne manuál, tak ať přikládají do DVD pouzdra artbook stejného formátu.. Proč je tam sakra jen bílej papírek a na kvalitním kříďáku výsměch v podobě DLC/Online Passů?

Jestliže si koupím hru za 1000+, tak bych očekával, že to nebude vypadat jak DVD ze stánku za 50, ale že to bude mít nějakou přidanou hodnotu. Kvůli tomu jsem si dobrovlně zvolil retail, namísto pouhých jedinček a nul! A tou přidanou hodnotou je u standartní edice manuál, nebo prostě něco víc než nic... To, že je kvalita DVD krabiček i tiskovin od EA, Ubisoftu, nebo Activisionu dnes tak mizerná, to není o tom, že je to "zbytečný", nebo že tomu padají za oběť stromy. Kdepak, to je jen snaha uškudlit na zákaznících a maximalizovat si zisk, tam, kde by se škudlit vůbec nemělo. Když je dnes často lépe zabalena krabice snídňových cereálií za 30Kč, než hra za 1500, pak je něco sakra špatně.
A k čemu by u takový hry byl manuál? Moc nechápu to lpění na věcech, který vzhledem k moderním trendům ingame tutorialů a přístupný hratelnosti stejně nejsou k ničemu.
já už krabice nekupuju... těch 1200 bych za střílečku co projdu za 12 hodin prostě nedal i když je třeba výborná. I když je tam třeba mulťák je to tak nesrovnatelné s obsahem co nabízí třeba rpg či Strategie...
Utrácet za hry přez litra a nebýt "vatař"(jak píše Gunár) mně přijde ujetý. Chápu sem tam nějakou srdcovku, ale jinak by mě těch penez bylo líto. Vždyť si stačí chvíli počkat a cena rapidně klesá.
Já mám dobu před a se Steamem - jeho slevy mě přivedly na správnou cestu:)
A to je právě ono, ty si to myslíš ale ještě nevíš že nemáš :-D
Dal jsem za možná i větší hovadiny i více než 1k a v hlavně to srovnané mám docela obstojně :-)
Doktore tak asi bych to taky tak viděl, ale nedokázal bych to podat tak aby to ostatní chápali :-D
@Arcee (02.03.2012 12:12): Člověk, která dá za tuhle hru 1200, nebo dokonce ještě více za konzolovou verzi je především v 9 z 10 případů vatař, který neřeší zda si "dopřeje" půl roku starou ředkev, nebo se plácne přes kapsu a koupí si právě přivezenou hrušku.

Takovému jsou dilemata nás, "socek", cizí. Takový kupuje i víc než jednu novinku za měsíc a ještě mu vždykcy pár tisíc na další zábavu zbyde od cesty. Takže bych tě opravil tak, že jedině člověk který dá za tuto hru litr a má příjmy zhruba tak nízké jako my, by se měl zamyslet nad tím, zda nepřehodnotit svůj způsob nakupování her. :)
1200 bych za to nedal no a tady vidím, že to možná není ani na těch 300. Twl to mě docela mrzí, mohlo to bejt dobrý...
No člověk kterej dá za tuto hovadinu litr to v první řadě nemůže mít v hlavě dostatečně srovnané...
Clovek, ktery si to koupil ted tezko bude psat svuj nazor, kdyz oblicejem rozmlatil klavesnici.:-P
@Garret (02.03.2012 11:53): Jistě že má jiný pohled na věc, když si hru koupí přistupuje k ní jinak a nesmaže ji z disku po dvou hodinách. Ale u tebe je situace jiná, když stahuješ desítky her je to prostě jen další z řady na disku.
zahráno 2 hodiny. smazáno. neříkám, že je to špatnou hrou. ale mě prostě ten neuchopitelný level-design začíná neskutečně srát. stát v místnosti, kde je pode mnou jen prázdnota, to už se snad nenosí. místnosti nemají žádný nápad, bloom je neskutečně přestřelený. jdu si zahrát Crysis 2. zase...
Tyjo to nejsou moc dobré ohlasy na to, že se na tuhle hru docela těším.

Fg: jak myslíš to za 3 kila, ta hra je normálně za plnou cenu ne (Tedy 1.2 K)?
Tak na toto já s prominutím seru. Nuda, ztráta času, tuctovej příběh a koridorovka jak prase. Grafika nic moc a o fyzice se radši taky zmiňovat nebudu, snad jen ten soundtrack za něco stojí. Dohrál jsem snad 30% a dál už pokračovat nehodlám... ŽŽŽ titul...
Jo, to jádro týmu odešlo a založilo Machinegames, kde teď kutí nějakou hru pro Bethesdu na enginu idtech5 (rage).
To je fofr já se v tom vůbec nevyznám, všude mi vyskakují nějaká posraná čísla. Jakou to má délku hrací dobu..?
měním názor, jako Deus Ex to fakt neni =D je to spíš střílečka ty hackovací blbinky použijete málokdy =)
Lidi zdá se mi to jen nebo ta hra má opravdu až tak moc nechutně rozmazaný obraz? Neví někdo jak to eliminovat..?
Spomínam si svoiho času na demo hry TimeShift, o to viac ma prekvapilo ako odlišná bola plná verzia hry a to aj graficky. Tiež si myslím to čo Garret ale to nič nemení na tom že demo pre hru je niečo ako trailer pre film a všetci vieme ako trailery klamú. Naviac na databáze na ktorej hodnotí tak málo uživateľov môže každé hodnotenie výrazne zamávať hodnotením.

Ja by som to vyriešil tak, že v profile hier by bolo možné prepnúť na hodnotenie ľudí ktorí ich dohrali a kauzy ako táto by vôbec nemuseli byť. Alebo pridať k profilom hier kolonku hodnotenia dema :D
Gunár: jenom můj názor k tomu hodnocení. Myslím si, že mají kolegové pravdu. Já když kouknu na hodnocení tak doufám, že to hodnotící člověk dohrál jinak mě to moc nezajímá. Hodnocení dema mě fakt nezajímá protože si ho můžu zahrát a stáhnout sám. Jako zas je pravda, že hodnocení by mělo být jen orientační a neřídím se dle něho úplně právě proto že netuším proč a na základě čeho to někdo tak hodnotil. Nicméně fakt je to hodnocení docela k ničemu a otevírám tohle téma z toho důvodu, že to tak podle mě chápe hodně lidí.