Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@rikuhahl (18.12.2023 15:22): Jako ten svět má docela potenciál, takže je opravdu škoda té koridorovitosti. Ale hlavní výtky jsou QTE zakončení soubojů s bossy, to mě sr..štvalo neskutečně, a také způsob navazování hratelnostní části s příběhovými sekvencemi. Např. byla cutscéna, pak jsem půl minuty sešplhával do díry, dva kroky a další cutscéna. Plus ty pomalé rozhovory za každými desátými dveřmi s Edge, kdy se Nilin vždy tak courala... :)

Na druhou stranu má hra i jasná pozitiva - sci-fi mám rád a tohle je pěkně odvyprávěno, Memory Remix je super nápad, super grafika i po letech a vizuál celkově, soundtrack...jako hraní určitě nelituji :) Zbytek v komentu někdy o víkendu :)
@adam.kulhanek (27.07.2023 12:39): Jj, ono to kroužení myší a trefení se do toho okamžiku bylo dost nešťastný, určitě by to šlo nastavit líp, kdyby se chtělo :) Ale za ovládání jsem ubral maximálně těch 5%, takže nic extrémního ;) Každopádně fajn hra.
@rikuhahl (komentář): Na gamepadu se mi skutečně hrálo celkem v pohodě, včetně těch paměťových pasáží. Tam to chtělo pouštět ten čas trochu pomaleji, abych tu možnost změny vůbec postřehl.
Bylo to dobré. Jen to chtělo více těch vzpomínkových pasáží. Ty byly nejzajímavější.
@rikuhahl: Jsem rád, že se líbilo! Čekal jsem jak budeš hodnotit když jsem viděl, že máš rozehráno :)
Když to přeženu, tak v roce 2025 mě fakt nebude zajímat že to měl Karas ve výzvě. Mě to teda nezjímá ani teď, ale tak... :)
Já to bral, že se to teď píše pro vyvolání pozornosti místo "sex". Vzhledem už k patnácti pluskům u Karasova komentu to imho funguje. :)
@Red (07.02.2018 16:05): A proč varování? Výzva za rok skončí, ale komentář tu zůstane, nevidím důvod proč to tam psát, ale na druhou stranu, pokud má někdo tu potřebu to tam napsat, tak zase proč ne?
@Karasman (komentář): není lepší psát "Herní výzva 2018 - 2. Krize identity " na konec komentu? Když už to teda musí bejt. Protože takhle v náhledu mám samý "Herní vázva bla bla" místo prvních pár vět z komentu.
@Karasman (komentář): I po přečtení Tvého komentu jsem se znovu zapotil při vzpomínce, jak jsem s tou hrou zápasil. :-) Tak aspoň že jsem si vyzkoušel něco trochu jiného, než na co jsem byl zvyklý. ;-)
Páni, dá se něco dělat s tím tragickým ovládáním? Myš je těžkopádná, kamera si dělá co chce, místo aby poslouchala mě.
Chápu to tak, že tohle je ukázkový příklad konzolového ovládání, které nebylo optimalizováno pro myš a klávesnici.
@Walome (12.10.2015 14:03): Já jsem si musel zvykat hlavně na celkové ovládání, jelikož podobně bojovou hru jsem nikdy nehrál. Když jsem byl asi ve druhé polovině, tak jsem s tím dokonce seknul, hlavně kvůli bossům, ale nakonec jsem se nejen s nimi dokázal porvat. ;-)
@mazar1234 (12.10.2015 12:43): těžko popsat. Ona si skáče kam chce, lozí kam chce, nepřišlo mi, že se hýbe dobře. V kombinaci s tím, že se semtam nechytne kde se má chytnout a tak to pro mě bylo smrtící.
@Walome (12.10.2015 11:34): "ovládání"? To ma zaujíma, predpokladám že si to určite hral na gaypade. Mne sa to ovládalo úplne pohodlne a to bola moja prvá hra v živote čo som hral na gaypade.

@Chuck (12.10.2015 12:32): Gameplay to má úplne nulový, keby to nevyzeralo zaujímavo a nebolo to pomerne originálne tak tomu dám 10% za spustiteľnosť.
Neznám hru, kde by mě boss fighty bavily. A tady jsou udělány tím nejhorším možným způsobem. Jsou příšerně dlouhé, musíte několikrát opakovat během souboje jednu a tu samou věc (kdyby to bylo 3x, ale tady je to určitě víc jak 5x), aby boss byl na chvíli zranitelný a mohli mu nakopat zadek a když už je zranitelný, musíte najít jeho pravé já mezi kopiemi, jinak se zregeneruje a na konci je quick time event, který když nezvládnete, musíte bosse dorazit znovu... Horší bossy měla už jen hra Enslaved: Odyssey to the West... Jinak hra překvapivě kvalitní. Klasické souboje baví a příběh není špatný.
To mi připománá že jsem po dlouhý době chtěl k téhle hře napsat komentář a nějak se mi to z hlavy vykouřilo. Rozhodně to chce posílit explore prvky (ve hře jsem jednoduše sledoval kam chce hra abych skočil místo toho abych si svou cestu sám promýšlel. To vedlo k absolutnímu vypnutí mozku. Bojovka dobrá ale zas tak zábavná abych kosil desítky nepřátel nebyla. Ovládání vyladit (třeba absurdní přetáčení času přetáčením myší). Droni a jiné prvky způsobující okamžitou smrt a dlouhé načítání = v některých pasážích se víc čumělo na loading než hrálo.

Subjektivně bych chtěl uplně jiný žánr bez QTE, hopsání a ručního bojování v roce 2xxx, ale což.
Pokud tu dvojku někomu prodají, tak je snad tentokráte donutí tam dát nějaký zajímavější gameplay.
Parížske štúdio sa nejako rozbehlo. Prekvapivé je to pre mna hlavne z hladiska (ne)úspechu Remember Me. Nepredalo sa toho veľa a jedneho času lietali internetom kačice o zavretí štúdia.

A dnes? makajú na 2 úplne nových značkách. Epizodická adventúra Life Is Strange (prvú časť už mám kúpenú a som zvedavý) a novooznámené RPG Vampyr (distributor rozbiehajúci sa FOCUS HOME Interactive). Rozhodne zaujímavé zasadenie deja - obdobie po konci prvej svetovej vojny.

No, držím im palce. Snáď to bude kvalitatívne bližšie hre Vampire: The Masquerade - Bloodlines ako k prepadáku Dark.
Houly šit, ty nekonečné monotónní souboje od poloviny hry si mohli odpustit, čas abych si znovu zahrál Deus Ex :-P
Fu tak dohrane, moja gamepadova premiera na PC a islo to tak celkom dobre musim uznat. Prekrasna hra z hladiska grafiky. Gameplay celkovo urcite zabavny az na niektore veci, ktore u mna spadaju do kategorie "otravna blbost".
V prvom rade to remixovanie spomienok, z hladiska gameplay ma to absolutne nebavilo a totalne otravovalo a nudilo - takze takto nie vazeni. Esteze tam toho nebolo viac.
Dalsia vec samozrejme zakoncenie kazdeho bossfightu debilnou QTE srackou, to proste uz dnes v hre nemoze chybat ze vazeni (developeri)....
Zopar (2 max mozno 3) az zbytocne prepalene suboje ako mensia vycitka (oproti predoslym velkym).
Takze vysledny verdikt - krasna a zabavna hra s niektorymi zbytocnymi chybami. Obaval som sa ze to bude podstatne horsie, nastastie nebolo.
Tak zatial som niekde v Kapitole 3 a musim povedat ze po pociatocnom nie prilis kladnom dojme (z hladiska gameplay) je to ovela lepsie, hra ma dost bavi a prekonava povodne ocakavania.

Akurat ta vsuvka s tym "pozmenovanim spomienky" ma vyslovene gameplayom otravovala a povazujem to z hladiska gameplay za "nudnu picovinu".

... BTW to sa uz naozaj kazdy (rok 2010+) BOSSFIGHT musi, proste musi koncit debilnou zasranou priblblou retardovanou stupidnou QTE srackou? Ach jo, konzolova dan asi.
@Shoggot (10.04.2014 15:41): Na tú hlášku si nespomínam, kde presne zaznela?

@Maximus (10.04.2014 15:18): Ja som hlavne od Remember Me čakal ďaleko viac adentúru a ono je to v prvom rade bojovka, na čo som si chvíľu zvykal, rovnako ako na systém súbojov, ktorý mi naplno došiel až neskôr :) A viacero ľudí do hry podľa mňa šlo s inými očakávaniami. Inak som na tom podobne ako Memphis, tento žáner nijak zvlášť neobľubujem, o to viac ma prekvapilo, že ma to vlastne bavilo.
"This little Red Riding Hood has a basket full of kickass!"

Nevím, kdo tohle do scénáře napsal, ale asi na něj jako malého sahal jeho strýc nebo co.
Tak Remember Me je hra nepochopena? Cize kto da horsie hodnotenie hru nepochopil?
@Daemon (10.04.2014 12:38): Ok, chápu dobře... Hráls hru kvůli soubojům=) A teda promiň, ale pod pojmem hratelnost si představím variabilitu gameplaye. Tu teda Remember Me nemá vůbec žádnou a v rámci soubojů je to spíš prašť jak uhoď.
@Say (10.04.2014 12:28): Proč by ne, když jsou souboje základem hratelnosti a pro někoho je hratelnost u her stěžejní (já vím, šokující)? Tvrdit, že hratelnost je u hry "navíc", je pro mě jedna z nejhorších věcí, co můžeš o hře říct. Ne každému stačí, že hra vypadá hezky.
@Say (10.04.2014 12:28): "a souboje jsou vesměs "navíc"" no prave preto by nemuseli byt zbytocne zdlhave.
Ale tak zatial som presiel iba uplny zaciatok cize par subojov. Je mozne ze casom budem nepriatelov likvidovat ovela rychlejsie ako je tomu teraz, vdaka citelne stupajucemu DMG postavy.


Ale jedno tej hre musim uznat, zaistila si ze si ju naozaj budem pamatat bez ohladu na to ci je dobra/zla ci ju dohram/nedohram atd. Dovod je vsak prosty - je to tozit uplne prva PC hra, ktoru som hral na gamepade.
@Daemon (10.04.2014 12:24): Používám to jako obhajobu k tomu, že si nemůže stěžovat na jednu složku hry (souboje) a automaticky tak odsuzovat celou hry, když příběh je tu podle mě hlavním nosným prvkem (v těsném závěru vizuál) a souboje jsou vesměs "navíc".
@Say (10.04.2014 11:42): Tak akční adventura není nic nového, takže běžný hráč může celkem spolehlivě předpokládat, co ho čeká. To, že hra není "ani ryba, ani rak", používáš jako obhajobu? Protože něco takového mi přijde spíš jako vada - Totiž to, že hra dělá víc věcí a nic z toho pořádně.