Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Red (11.12.2013 15:59): Ale tak i těch 40 % svědčí o tom, že něco nuda není. Vypadá hezky, má hezký vychytávky (např. proletění čelním sklem při nehodě a další drobnosti) a obyčejné blbnutí na ulici také ujde.
Ale já to dosud nedohrál. Mizerné postavy, mizerná hlavní postava, mizerné ovládání vozidel, mizerné ovládání pohybu, běžné padání a pokažení uložené pozice, takže musím rozehrát save, který je dost starý a tak podobně.
Cokoliv dělat v GTA 4 je nuda. Nevycházím z údivu že to někdo dokázal dohrát a ještě tu hru hodnotí pozitivně.
@Sinister (komentář): Tam můžeš mít tágo zdarma? Aha :D tak to jsem taky neměl... já splnil friendship s nějakým dealerem zbraní abych zjistil, že ta sleva je mi stejně k ničemu, páč peněze mám víc, než potřebuju, a tím jsem skončil.

Já teda i tak tágo používal furt, protože ježdění byla nuda.
@Hrdlodus (11.12.2013 12:22): Právě tenhle výčet pro mě klasifikoval hru jako průměr. Plus mě bavily přestřelky i honičky a to navzdory potížím s nimi spojenými. Nad vody průměru to táhne ještě podle mě slušný scénář.
... při rekapitulaci dojmů jsem váhal mezi 60-70%, nakonec jsem se přiklonil k horní hranici právě kvůli scénáři, který mě hnal dál.
@Sinister: Ještě by to chtělo v komentáři lépe obhájit hodnocení. Komentář obsahuje negativa, která platí (a pro mě hru neuvěřitelně potápějí, ačkoliv jsem GTA vždy hodnotil vysoko). A hodnocení říká, že hra je slušná. Přitom z kladů jsou zmíněny pouze grafika, zvuk, dabing a značka(!).
Three Leaf Clover je docela těžká mise, ale na přepadení banky v San Andreas to nemá, to bylo teprve pravé peklo :-D
...a vůbec, kam se poděla svoboda při plnění misí, kterou GTA obyčejně oplývalo? Teď dělám tu misi, jak pronásledujete bikery v metru - jednoho sundám v klidu už na ulici, ale do druhého jsem vysypal (naprosto 100% přesně) několik zásobníků (odhadem osm), ale s frajerem to nic nedělá. Jen proto, aby člověk musel plnit tu perverzní a odporně sračkoidní misi, kdy s chopperem musí jet po kolejích.
Když nad tím tak přemýšlím, 60% je možná ještě zbytečně hodně.
No neviem, ale táto misia prišla aj mne suverénne najťažšia a to hlavne kvôli umelej inteligencii spoločníkov, ktorých neustále nabiehali do rany policajtom a kryť ich nebola vôbec zábava.
@Coldplaz (30.11.2013 16:37): Nu, rozmazlený - mám rád, pokud hra funguje, pokud je hraní o hraní a ne o designérských nedostatcích. Chci říct - když už teda zařadili autoři tu SMSku, která tě vrátí na začátek úkolu (co je vůbec za kreténský výmysl? Co tak vrátit před přestřelku? Abych nemusel přes celý město deset minut řídit jako debil), proč nemám znovu brnění? Proč tam nemám zaparkované své auto?
A takhle je to v téhle hře se vším. Nedovedu pochopit, že když si Rockstar uprdne, do židle, přispěchají fanoušci a z té židle udělají papežskou stolici.
@Garret (30.11.2013 16:30): Jednička? Nepočítaně. Když zavzpomínám, divím se, že jsem to vůbec dohrál.
Zase na druhou stranu, Mafia měla alespoň checkpointy. Sice přísně rozmístěný, ale měla je. To GTA4 až do prvního datadisku nezná.
@Hrdlodus (30.11.2013 16:03): Nesmrtelní parťáci (resp. samooživující se) jsou standardem tak od roku 2007.
Ona totiž AI, která je ovládá, je asi nejubožejší, co jsem za své hraní viděl. Dělám misi v bance. Packie mi umřel už z těchto důvodů: vběhl mi před hlaveň, vyběhl vstříc mnou hozenému granátu, zasekl se fízláckého auta, když jsme museli přeběhnout ulici, spadl na něj hořící vrak fízláckého auta po explozi, nechal se zastřelit, když čuměl do zdi a nehýbal se, byl zastřelen, protože se kryl za popelnici, kterou si sám ukopl, přetahoval se se SWAŤákem o turniket, tváří v tvář, takže nebojoval, ani neuhýbal.
Velká část z tohoto výčtu se stala opakovaně (situace s granátem a situace s vběhnutím před hlaveň dokonce 3x a 4x).
EDIT: Couvání, pěkně zády k policejní barikádě už ani nepočítám. To je samozřejmý standard.
Co mě se týče, tak drzost Rockstaru nezná mezí - je poměrně známou věcí, že počítačem ovládaní parťáci chcípaj. Chcípaj hodně. Z miliardy různých důvodů. Takže se Rockstar rozhodl k logickému kroku - na jejich přežití postaví úspěch/neúspěch mise. Kreténi.
Prosím vás, JAK se dají přeskočit mise? Cheat, bug, cokoli. Jsem opravdu ochoten použít cokoli, jen abych se zbavil mise 'No.1'.
...a prosím, vynechte komentáře typu: "Vždyť to není těžký, zajel jsem to napoprvé."
@KRoman47 (10.10.2013 21:50): Tak zrovna tenhle prvek mi nikdy nepřišel důležitej. Je fakt že GTA a Mafie to měly propracované, ale když to třeba v Saboteurovi nebo LA Noire téměř chybělo tak mi to bylo volný. Podle ohlasů to vidím tak že GTA V bude minimálně 2x lepší než IV. Hodně se mluví o zbytečně složitém gui nebo malé inovaci.
Snad tam bude lepší vizuální destrukce aut, co jsem viděl něco málo videa z konzolí, tak ani náraz traktorem do boku policejního auta nezpůsobil ani jednomu vozu žádnou deformaci, směšné. No přinejhorším se o to snad postarají modeři, do té doby GTA V oželím.
Tak z GTA V som (pochopiteľne) nadšený. Dopadlo to lepšie než som predpokladal, len stále neviem, kde mám zobrať čas na hranie. :D

@Aba (19.09.2013 02:03): Neprepisoval (raz, keď budem na to budem mať náladu ten komentár napíšem na novo), ale ani mne sa moc nepáči. A RDR som na hard nehral (zatiaľ), mám to rozohraté na medium (ako asi všetky hry), na hard si to dám až keď to budem hrať druhýkrát (hlavne by som to chcel teda dohrať konečne aj na to medium :D).
No me teda docela vadi, ze maji furt jiny obleceni. Kdyz si je oblecu jak chci a v kazde misi mi to prekopou, tak je to docela na nasrani.
GTA V válcuje čtyřku úplně ve všech věcech. Jen poslouchat rozhovory NPC bych mohl několik hodin. Přepínaní postav funguje lépe, než jsem očekával (např. po každém přepnutí mají nějaké jiné oblečení, jsou uprostřed jízdy autem nebo telefonátu). Neobsahuje hromadu nudných tréninkových misí a grafika je opravdu hezká, hlavně plná detailů (např. v misi, kde sabotujete mobil, aby jeho tvůrci explodoval u hlavy).
Včera jsem byl v Alza centrále a viděl jsem jak tam hrajou GTA V. To jsem viděl špatně nebo to už vydali? Moc to nesleduju.
Musím souhlasit s Indian, ta hra je nejlepší GTA a hra vůbec, hlavně co mě nadchlo je realističnost. Coural jsem se po pláži a okukoval baby v plavkách, Přišel jsem k dece a slunečníku kde stála baba s mobilem v ruce a její chlap ležel na dece. Tak jsem ji nejdřív okukoval a ona něco že mám odprejsknout, já tam stál furt a čuměl na ni a obtěžoval, nato vstal ten chlap a že prej jsem si o to řekl a mám to mít a vytáhl mobil a zavolal policajty. Za chvilku se objevilo na kopečku policejní auto, vystoupil cajt a začal mě honit. Vyhráli si opravdu s detailama.
GTA V - vzhledem ke velikosti světa a velkém počtu aktivit je to asi nejlíp vypadajíci hra na současnou generaci konzolí co sem kdy viděl a co sem kdy hrál. Promakaný do posledního detailu a proletět se v noci nad Los Santos je opravdu zážitek :-)

@Walome (18.09.2013 10:17): ano The Saboteur byl rozhodně hodně ošklivej a tohle neni ten případ

a aby jste si nemysleli, že jsem nějakej zaslepenej GTA fanboy, to opravdu nejsem... jen ta hra je prostě skvělá :-)