Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Say (15.06.2013 21:21): Vizuál je tady o dost jiný. Mnohem sterilnější a jednodušší, což byl sice záměr, ale zkrátka tu není tak velký smysl pro detail. Po stránce hratelnosti je to tak z 2/3 zdrhání a hledání cesty dál a 1/3 souboje, které staví spíš na využívání prostředí, než na kombech.
Moc hezký komentář, hlavně první odstavec je kompletně můj případ :-D
Nic nehlásili ani neoznamovali. Poslední zpráva o ME2 je tohle:

"We have nothing to announce," said Gibeau speaking in the latest issue of Game Informer. "We love Faith. We love the property. It's really about how and when do you bring it back?"

"It's on the list. It's just about looking at what teams are available, who's got the right quality approach to it, and who understands it."
http://www.videogamer.com/xbox360/mirror ... _on_the_list_ea.html

To znamená, že v současný době na tom nedělá nikdo. Ten chlápek z EA akorát naznačuje, že snad někdy na tom někdo dělat začne, pokud nebude mít zrovna na práci nic jinýho. Což taky nemusí být nikdy. Můžou to bejt jen kecy pro fanoušky, třeba se jim do toho nechce kvůli špatnejm prodejům jedničky a raději budou recyklovat Battlefieldy a Dragon Age.
To, že někdo před třemi lety nejspíš pracoval na ranným vývoji ME2 a vyslepičil to v CV, neznamená oficiální oznámení. Nic moc nenasvědčuje tomu, že se na tom pracuje teď, DICE maj nejspíš dost práce s tím, dělat pro EA každý dva roky Battlefield.
Neohlásili nic. Jen čas od času někdo pronese, že by dvojku rád někdy udělal...
Teda, DICE opravdu ví, jak z potenciálně dobré hry udělat zajímavou hříčku. Lineární koridor (který se tváří jako město), trapné "souboje" a nepřátelé v kombinaci s nulovou podporou této činnosti, příběhové animace, které vypadají jako South Park, až na horší grafické podání a ne moc vtipný obsah (ať už úmysleně nebo neúmyslně).

Přitom modely i celé visuální zpracování vyloženě křičí po příběhových sekvencích v engine hry. Opravit (nebo odstranit jejich používání) modely zbraní, přidat použitelný (a využitelný - a samozřejmě zábavný) boj zblízka, překopat (úplně) příběh, přidat variabilitu v mapách, zvednout dobu hraní z 4-5 hodin na 12-15 a mohla tu být dobrá hra a ne jen pěkné tech demo.
jj je, navic je to presnejsi, tohle byla jeho prvni divka, ne Mary Jane a i dle nazvu to vypada, ze to bude ctit komixovou predlohu
Kovi81 - je to Gwen Stacy, pokial ma pamat neklame. Okrem toho, co by si od toho cakal, ved je to zase total restart :)
vykradacka slusna... ale vubec nevim, co si o tom novem spidermanovi mam myslet... co to tam bylo za zenskou? to ma byt felicia hardy? protoze mary-jane to snad neni. kazdopadne jsem na to hodne zvedavy.
Taky někomu příjde trailer na nového Spíďu tak trochu vykrádačka ME? Od času 1:41 je to docela evidentní:-) A hudba je často docela taky podobná.
Tak jasně, průměrný člověk přestává fungovat po zásahu jednou kulkou kamkoliv a průměrný SWAT příslušník na první ránu do 30 zpravidla nemine... Tady realizmus člověk nenajde skoro nikde (i u her od Bohemia Int. by se o tom dalo polemizovat).

Mě osobně to neustálé pronásledování policií vyhovovalo, dodávalo to dost adrenalinu. Nicméně chápu, že někdo má radši větší pohodičku a rád by si to prošel v klidu bez spěchu. Já bych se ale v takovém případě asi začal brzy nudit :)
no pokud jsou ovšem těsně za prdelí celou hru, tak by byl dost slušnej amatérismus aby všude přišli dvě minuty po tobě :o)

A to nepočítám jednu buchtu, proti běžejm policajtům swatu, těžkejm kulometům a vrtulníkům... Ale OK tohle je blbost ve všech hrách.
Co je na tom nereálného? Když chlupatí zjistí poloho největší osiny v zadku ve městě, tak je jasné, že tam budou co by dup.
Jo s tím se sice dá souhlasit, ael mě prostě všechno to střílení ve hře moc nesedělo. A hlavně nemám rád když se vytvářej napínavý situace, že když někam vlezu tak do pěti minut je tma celá četa fízlů. Je to sice hra ale v tomhle chci trochu realismu.
No jo, ve hře, kde jde o rychlost, není tohle zrovna nejlepší přístup... Jinak proběhnout se to dá (i když s obtížemi při otevírání dveří) a eliminace beze zbraní je celkem přijatelně těžká, jen se musí opatrně na ty maníky s těžkým kulometem.
No mě přišlo že to moc nefunguje. např: mise na u konce na lodi kde vylezu z dodávky. Asi 10x jsem zkoušel vylézt potichu a schovat se za auto. Poplach jsem spustil vždy i když mě nemohli vidět Možná je jde sejmout ručně (dost těžký) anebo proběhnout úplně zkrz ale to mě zas nebavilo, hlavně z toho důvodu že pak z tý lokace nic nemáš. A já si rád celou lokaci vžydcky prohlídnu.
Cobot: všechna místa se dají vyřešit bez střelby, dokonce je za to ocenění.
Měl bych dotaz ohledně toho time trial pack - je volně ke stažení, nebo je přiložený k originálním dvd jako bonus? Hrozně rád bych si to chtěl zkusit, vypadá to fakt parádně.
Vzhled, chování, nebo charisma... On celý příběh není zrovna silnou stránkou ME a strávíš jeho sledováním sotva pár minut.

Ale když je ti celá hra nesympatická, tak s tím nic nenaděláme, že? Mě se taky nikdy nebude líbit tupé západní fantasy, svět v Planescape, nebo Baldurs Gate...
o vzhled mi neslo, pokud myslis vzhled, tak to je snad sumak...
Fg - Pochopil bych to u příběhem hnaných her. ME ale stejně jak spousta jiných akčních her (třeba v takovém Modern Warfare často člověk ani neví, za koho hraje) není zrovna nějak zvlášť story-driven. Naprostou většinu hry tvoří akce, akrobacie a atmosféra, která nemá s vzhledem hlavní postavy nic společného.
ja uz se lek, ze se tady nekdo vytasi s tou kostitrasovou ojetinou sesterskou znackou Knight Raidera - Keira Knightley :)

NL: ale jde videt, ve skle ;) a v te jedne animaci :D

"od kdy se odsuzuje hra jen kvůli neoblíbení hlavní postavy" - myslim, ze pokud se s postavou neszijes, tak je to totalni pruser, pak muze byt pribeh jakykoliv a muze ti byt akorat tak volny...jako treba u teto hry a mnoha dalsich, konkretne u EA by clovek ani daleko moc chodit nemusel xD neeebo treba milovany Chejmleón :)

Tulareanus: Bejvávalo. Někdy v SW - Ep. 1. =(

Bursoft: A nežere moc?
Nevkusníci, všetci predsa vedia, že najelegantnejšia značka je Natalie Portman, hoci teraz z nej niekto spravil minivan. :((