Krabicovky jsou lepší..
Diskuze
@kurcatovium (21.02.2014 08:18): Prdele, napsat to o minutu dřív... :D ale to mě ani nenapadlo, že je to na steamu ;)
@Walome (21.02.2014 07:48): Aktuálně ve slevě na steamu.
@Všivák (21.02.2014 08:11): Takže nedá :)
@ViRus (21.02.2014 08:15): Supr :)
@Všivák (21.02.2014 08:17): Proto kupuju tu dolní :)
PS: to nový aukro je nějaký divný :(
@ViRus (21.02.2014 08:15): Supr :)
@Všivák (21.02.2014 08:17): Proto kupuju tu dolní :)
PS: to nový aukro je nějaký divný :(
@ViRus (21.02.2014 08:15): Ta horní je teda podle mě předražená.
@Walome (21.02.2014 07:48): Jistě že, dokonce byla v Levelu jako plná hra, třeba aukro.
@Walome (21.02.2014 07:48): Já jsem to koupil v globusu na čerňáku za 200. Viděl jsem i originálku v Jihlavě v JRC.
Dá se tenhle majstrštych vůbec někde legálně sehnat?
@Isair (20.02.2014 19:51): Dělání kluziště s mágem taky néni marné. :D
@mazar1234 (20.02.2014 19:38): Za poslední roky to pro mě byla asi nejzábavnější akční hra (na PC). Plně doceněno až po několika dokončeních (obdobně se šplhalo nahoru i mé hodnocení z původního "meh").
P.S. "Konzolová kliko-rubačka" je jako co? Kliko-rubačky jsou tak maximálně na PC .-) Zlatý konzolový/arkádový standard jsou naopak propracované boje, kde musí hráč znát každý úder a pohyb. V posledních letech se vynořil nový trend u her - jak to nazvat, asi "kombajn"? - kde prostě hráči stačí náhodně mačkat tlačítka a napodobovat tanec svatého Víta a boss/nepřítel nakonec padne, ale to je daň za vydávání her pro širší publikum (asi casual?) - kde už hráči nechtějí vynakládat čas a úsilí na to, aby se naučili hru hrát. Časy Contra nebo Castlevanie už jsou asi pryč (z mainstreamu).
Jinak DMoMM patří spíš do té první kategorie - ve smyslu, že při stylu "kombajn" je (na vyšší obtížnost) smrt hráče otázkou pár sekund.
P.S. "Konzolová kliko-rubačka" je jako co? Kliko-rubačky jsou tak maximálně na PC .-) Zlatý konzolový/arkádový standard jsou naopak propracované boje, kde musí hráč znát každý úder a pohyb. V posledních letech se vynořil nový trend u her - jak to nazvat, asi "kombajn"? - kde prostě hráči stačí náhodně mačkat tlačítka a napodobovat tanec svatého Víta a boss/nepřítel nakonec padne, ale to je daň za vydávání her pro širší publikum (asi casual?) - kde už hráči nechtějí vynakládat čas a úsilí na to, aby se naučili hru hrát. Časy Contra nebo Castlevanie už jsou asi pryč (z mainstreamu).
Jinak DMoMM patří spíš do té první kategorie - ve smyslu, že při stylu "kombajn" je (na vyšší obtížnost) smrt hráče otázkou pár sekund.
@mazar1234 (20.02.2014 19:38): Já bych naopak vyzdvihl hru za "thiefa" (resp. se zaměřením na stealth a backstab)... vážně zábava, DM tím rázem získává úplně nový rozměr:).
@mazar1234 (20.02.2014 19:46): Pozdě ale přece!
Ok tak som to zobral, aj tak to mam zadarmo, resp. ako odmenu za zabavu.
(mal som na wallete 3.39 z predaja CS:GO picovin).
(mal som na wallete 3.39 z predaja CS:GO picovin).
@mazar1234 (20.02.2014 19:38): Především musim vyzdvihnout hru za bojovníka.
@mazar1234 (20.02.2014 19:38): Toho sa vôbec nemusíš báť, takže pokojne ber :)
@mazar1234 (20.02.2014 19:38): Neni to konzolové. Podle mě to má jeden z nejlepších a nejzábavnějších soubojových systému. Soubojový systém tu má hloubku a do jednoduchosti konzolí má daleko.
Sakra na Steame za 2.49E, mam normalne chut to na haluz kupit, ale nie som si moc isty ci to nebude prilis konzolova kliko-rubacka.
@Všivák (20.01.2013 09:08): Řekl bych, že hra za normální meče + magii je pravděpodobně efektivnější než za plížení a dýky (myšleno tak, že při druhé variantě se při hraní bez ukládání mohou častěji vyskytnout situace, které končí smrtí). Nicméně při "rogue" variantě se mi (podobně jako tomu je při volbě podobného stylu v jiných hrách) líbí, že má hráč zpravidla stále situaci pod kontrolou - zaútočíš v okamžiku, kdy je to pro tebe výhodné. Navíc DMoMM je opravdu "stealth friendly" hra :)
Já jsem si teda užil i hru za válečníka. Systém krytí a výpadů je tu bombastický. Sek z výskoku nebo z rozběhu taky nemá chybu.
dohrál jsem to dvakrát a pokaždé za dýkaře. to propichování krčků je prostě kouzelné :-) (nehledě na to, že hned ze začátku lze v jednom ze secretů nalézt dýky, které jsou jinak dostupné až někdy v polovině hry, tzn. celkem overkill pro rozjezd)
@7c (19.01.2013 21:39): Naprostý souhlas, mám podobné zkušenosti... stealth průchod hrou je rozhodně o několik řádů zábavnější nežli obyčejné rubání/kouzlení, taktéž mohu Ebbovi doporučit. Nadto mi i v těch férových soubojích přijdou dýky jako mnohonásobně zábavnější a snad i silnější zbraň než prosté meč+štít.
Občasné pády při načítání map jsem naštěstí v mé verzi nezaznamenal, nicméně chybová hláška při vypnutí hry (na Win Vista/7) byla celkem běžná, nikoliv však fatální chyba.
Občasné pády při načítání map jsem naštěstí v mé verzi nezaznamenal, nicméně chybová hláška při vypnutí hry (na Win Vista/7) byla celkem běžná, nikoliv však fatální chyba.
@7c (19.01.2013 21:39): Hmm, vďaka za tip, možno to o pár rokov tak vyskúšam keď sa k tomu vrátim.
K technickej stránke, tie bugy a ostatné veci boli najmä ešte v 2006 keď tá hra vyšla. Teraz po rokoch, som mal problémy, len s občasným CTD, a pádoch pri vypnutí hry. Žiadna tragédia sa nedeje, preto som aj ten comment začal "Aj ak budem ignorovať katastrofálny release plný bugov, "...
K technickej stránke, tie bugy a ostatné veci boli najmä ešte v 2006 keď tá hra vyšla. Teraz po rokoch, som mal problémy, len s občasným CTD, a pádoch pri vypnutí hry. Žiadna tragédia sa nedeje, preto som aj ten comment začal "Aj ak budem ignorovať katastrofálny release plný bugov, "...
@Ebb (19.01.2013 13:41): To je spíš problém osobního vkusu - respektive přístupu, myslím.
Doporučil bych hrát na nejtěžší obtížnost, za specializaci na plížení a dýky, nebo luky a hra dostává novou dimenzi.
Po svém prvním hraní jsem MoMM taky plácl nějakých 60% z milosti, ale když jsem ji po letech (měl jsem chuť zahrát si hru v podobném stylu, a bohužel jich tedy opravdu moc není) znovu zkusil, dohrál jsem ji 3 x po sobě a bavil jsem se opravdu hodně (a ano, taky mě to šokovalo).
Jediné technické chyby, které zůstávají jsou ta hláška při ukončení hry a potom občasné padání při načítání map (předpokládám, že obě by bylo triviální opravit, ale Arkane buď už nemůže, nebo spíš nepatří mezi společnosti, které se starají o svá dítka po vypuštění do světa).
Jinak pro mě osobně je nejvíce vymazlená část hry právě dýka a "backstab", lepší a víc "odměňující" zpětnou vazbu v akční hře nepamatuji snad od Oni.
A naposledy - v zásadě jde o čistě akční až arkádovitou hru s RPG prvky na pozadí světa MM a nedůležité příběhové linie. Arkádovitostí mám na mysli, že hráč bojuje proti herním mechanismům, a ne přímo nepřátelům (tj. nesmí spoléhat na zkušenosti z reálného světa, ale přijmout mechanismy toho herního - např. bodáky na zdi = instantní smrt, atd.).
Doporučil bych hrát na nejtěžší obtížnost, za specializaci na plížení a dýky, nebo luky a hra dostává novou dimenzi.
Po svém prvním hraní jsem MoMM taky plácl nějakých 60% z milosti, ale když jsem ji po letech (měl jsem chuť zahrát si hru v podobném stylu, a bohužel jich tedy opravdu moc není) znovu zkusil, dohrál jsem ji 3 x po sobě a bavil jsem se opravdu hodně (a ano, taky mě to šokovalo).
Jediné technické chyby, které zůstávají jsou ta hláška při ukončení hry a potom občasné padání při načítání map (předpokládám, že obě by bylo triviální opravit, ale Arkane buď už nemůže, nebo spíš nepatří mezi společnosti, které se starají o svá dítka po vypuštění do světa).
Jinak pro mě osobně je nejvíce vymazlená část hry právě dýka a "backstab", lepší a víc "odměňující" zpětnou vazbu v akční hře nepamatuji snad od Oni.
A naposledy - v zásadě jde o čistě akční až arkádovitou hru s RPG prvky na pozadí světa MM a nedůležité příběhové linie. Arkádovitostí mám na mysli, že hráč bojuje proti herním mechanismům, a ne přímo nepřátelům (tj. nesmí spoléhat na zkušenosti z reálného světa, ale přijmout mechanismy toho herního - např. bodáky na zdi = instantní smrt, atd.).
@Všivák (19.01.2013 14:01): Hej hej teraz už viacmenej bez bugov. Hral som to dva krát, prvý raz ešte hneď po release a to bolo peklo.
@M.a.t.t. (19.01.2013 13:55): Presne začiatok bol ešte celkom OK, po to obsadenie lode cca (koniec 4. kapitoly tuším?)
@RNDr. Gunár Pavel (19.01.2013 13:54): To by som rád vyskúšal, ale neviem či sa k tomu dostanem. Mám toľko hier rozohratých -- hlavne secret world, ten stále žere najviac času, navyše práca sa teraz kopí.
@M.a.t.t. (19.01.2013 13:55): Presne začiatok bol ešte celkom OK, po to obsadenie lode cca (koniec 4. kapitoly tuším?)
@RNDr. Gunár Pavel (19.01.2013 13:54): To by som rád vyskúšal, ale neviem či sa k tomu dostanem. Mám toľko hier rozohratých -- hlavne secret world, ten stále žere najviac času, navyše práca sa teraz kopí.
@Ebb (19.01.2013 13:31): Dark Messiah je FPS s prvky RPG, Arx Fatalis je RPG. Arx Fatalis opravdu není bojovka, už kvůli tomu, že s převážnou většinou postav se nebojuje, situace mají různá řešení (násilné/nenásilné atd.), postava kombinuje předměty atd. Dark Messiah je lineární, Arx nikoli. To bych mohl rovnou říct, že Diablo je evoluce Crusader No Remorse.
Jinak Dishonored je svým způsobem evoluce Dark Messiah, ale Arx je opravdu něco úplně jiného.
Ad otřesný combat: Jak už tady padlo, UI není žádný zázrak, ale v kolika FPS je UI výborná? Ve třech? Zády k propasti se rozhodně pokaždé nestaví, už kvůli tomu, že v každém levelu jaksi není potřebná propast, navíc rozhodně ne vždy se i v případě nepřítele u propasti podaří jeho sražení dolů. Enviroment kills jsou nadužívané, o tom žádné, ale pořád to není žádná tragédie.
O vedlejších úkolech či hraní odlišným stylem za různé typy postav samozřejmě ani slovo, které primárně FPS něco podobného nabízí?
Jinak Dishonored je svým způsobem evoluce Dark Messiah, ale Arx je opravdu něco úplně jiného.
Ad otřesný combat: Jak už tady padlo, UI není žádný zázrak, ale v kolika FPS je UI výborná? Ve třech? Zády k propasti se rozhodně pokaždé nestaví, už kvůli tomu, že v každém levelu jaksi není potřebná propast, navíc rozhodně ne vždy se i v případě nepřítele u propasti podaří jeho sražení dolů. Enviroment kills jsou nadužívané, o tom žádné, ale pořád to není žádná tragédie.
O vedlejších úkolech či hraní odlišným stylem za různé typy postav samozřejmě ani slovo, které primárně FPS něco podobného nabízí?
@Ebb (19.01.2013 13:43): Jo, a nevim jakou máš verzi, ale já jsem měl hru bez bugů.
Nemyslím si , že u mňa to bolo pohľadom prvej osoby, proste mi to pripadalo strašne ťazkopádne :)
@Ebb (19.01.2013 13:43): Jestli chceš opravdu stupidní soubojový systém, zahraj si třebe Dark Vengeance.
Tahle hra má výborný soubojový systém. Jediný rozdíl je, že obvykla se to řeší pohledem třetí osoby. Tady to ne každý dokáže ocenit.
Mne mnohé lokácie pripadali stereotypné a neprehľadné, AI mi nevadilo ale combat ma az príliš často nebavil a pripadal mi zdržujúci, hlavne pri prevahe nepriateľov (a konkrétne luk mi prišiel vyložene otrasný, preto som ho ani nepoužíval) a aj dej je vyrozprávaný pomerne nezaujímavo - konieckoncov ani Dishonored po tejto stránke nijak zvláśť nevyniká. Nevravím, že je to úplne hrozná hra ale ebbov názor v tomto prípade chápem a to som si úvod hry naozaj užíval, postupom času však moja spokojnosť upadala.
@Ebb (19.01.2013 13:41): No já tě nebudu přesvědčovat o něčem co ti prostě nesedlo. Každopádně jsem zvědav, co budeš říkat na Hunted: The Demon's Forge. To bude zase točo. :)
@Jack_Dark (19.01.2013 13:38): Ách jaj, Arx Fatalis nie je dungeon! Arx Fatalis je first person action roleplaying game. Možno záleží podľa tvojej definície dungeonu, ale ak do nej spadá Arx tak tam musí spadať aj Dark Messiah. V čom sa tieto dve hry líšia podľa teba? Veď gameplay je takmer totožný.
@RNDr. Gunár Pavel (19.01.2013 13:37): Mňa ten combat v Dark Messiah vyslovene sral. Hovorím to tak ako to je, nebavil ma, otravoval ma, toleroval som ho len aby som sa dostal ďalej. Nepáčilo sa mi budovanie adrenalínu, ani to ako postava švihala mečom, ani to ako bodala dýkami, mágia zle reagovala (občas ovládaniu jebalo a trvalo pol sekundy kým vypustil spell - kvôli čomu som potom minul) a streľba z luku bola úplne príšerná.
Ak sa ešte vrátim k tomu predchodcovi Arx Fatalis, to slovo som tam dal do úvodzoviek, aby bolo jasné, že to nie je treba brať úplne doslove.
Ak sa ešte vrátim k tomu predchodcovi Arx Fatalis, to slovo som tam dal do úvodzoviek, aby bolo jasné, že to nie je treba brať úplne doslove.
@Ebb (19.01.2013 13:31): Arx Fatalis je dungeon RPG, kdežto Dark Messiah je bojovka. Žádná evoluce z Arx Fatalisu, máš tu dvě rozdílné hry v dvou různých herních odvětví.
@Ebb (19.01.2013 13:13): Nevysvětlil jsi nijak tu prázdnotu ani patetiku.
Arx Fatalis lepší soubojový systém? Ne, jistě nadprůměrný pro RPG, ale pro akční hru příliš pomalý.
Severance, Mount and Blade to jsou dobré alternativy k tomu, co je v Dark Messiahovi, ale za jednoznačně lepší se označit nedají. Třeba v MaB ses často dostal do bezvýchodné situace, jakmile jsi musel přejít do krytu a neměl jak ustupovat dozadu, zkrátka každý má své pros & cons...
Srovnání se Skyrimem jsem se dopustil jen proto, že v propagaci bylo zřejmé, jak se snaží setřít hranici mezi RPG a akční bojovkou, netvdil jsem, že bojový systém Skyrimu by měl být standardem pro ostatní, jen jsem chtěl prostě říct, že systém boje nablízko který je v Dark Messiah by byl pro Skyrim lepší. Jediné co se ve Skyrimu skutečně povedlo byla lukostřelba, s melee se tam od Morrowindu nic zásadního neudělalo a je to sakra znát.
@John Mirra (19.01.2013 13:35): Na ty se chystám a jestli je to tak jak říkáš, tak se těším dvojnásob. ;)
Arx Fatalis lepší soubojový systém? Ne, jistě nadprůměrný pro RPG, ale pro akční hru příliš pomalý.
Severance, Mount and Blade to jsou dobré alternativy k tomu, co je v Dark Messiahovi, ale za jednoznačně lepší se označit nedají. Třeba v MaB ses často dostal do bezvýchodné situace, jakmile jsi musel přejít do krytu a neměl jak ustupovat dozadu, zkrátka každý má své pros & cons...
Srovnání se Skyrimem jsem se dopustil jen proto, že v propagaci bylo zřejmé, jak se snaží setřít hranici mezi RPG a akční bojovkou, netvdil jsem, že bojový systém Skyrimu by měl být standardem pro ostatní, jen jsem chtěl prostě říct, že systém boje nablízko který je v Dark Messiah by byl pro Skyrim lepší. Jediné co se ve Skyrimu skutečně povedlo byla lukostřelba, s melee se tam od Morrowindu nic zásadního neudělalo a je to sakra znát.
@John Mirra (19.01.2013 13:35): Na ty se chystám a jestli je to tak jak říkáš, tak se těším dvojnásob. ;)
@RNDr. Gunár Pavel (19.01.2013 13:03): "Kopy, seky, body, křížení mečů a nutnost počítat se staminou...nikde jsem dodneška nezaznamenal promakanější boj. Nebo ukaž, kde je teda lepší."
Dark Messiah jsem nehrál, ale nejlepší soubojový systém je podle mě v Jedi Outcas a Jedi Academy. Just saying :)
Dark Messiah jsem nehrál, ale nejlepší soubojový systém je podle mě v Jedi Outcas a Jedi Academy. Just saying :)
@Jack_Dark (19.01.2013 13:28): Ja tomu nerozumiem o čom sa bavíme. Dark Messiah je očividná evolúcia Arx Fatalis žánru. Obe sú to akčné lineárne -- dungeonové -- bojovky s nejakým minimálnym RPG vývojom, občasným dialagom a cut-scénou. Takisto očakávam, že Dishonored je další stupeň toho istého, len v inom kabáte -- aj keď som to ešte nehral.
@Ebb (19.01.2013 13:18): Proč to srovnávat s Arxem když každá hra byla o nečem jiném a odlišná, jen proto že to dělalo stejné studio musí to být automaticky lepší a nástupcem Arxu?
Nezáživné lokácie z pohľadu grafického designu, nie to či mali tie stále sa opakujúce interaktívne stlpy, debny a dva druhy pascí.
@Drolin (19.01.2013 13:03): Keď to bude za desinu tak pôjdem do toho určite. Trailer som ešte ani nevidel.
@Drolin (19.01.2013 13:03): Keď to bude za desinu tak pôjdem do toho určite. Trailer som ešte ani nevidel.
@Ebb (19.01.2013 13:13): whoa whoa whoa, toto ze je nastupce Arx Fatalis? Neprastil ses nekde do hlavy?
@RNDr. Gunár Pavel (19.01.2013 13:03): Neviem, v akom vesmíre, sa nedá považovať Dark Messiah za nástupcu Arx Fatalis, keď je to ten istý dev team, žáner a celková hrateľnosť. Práve s Might and Magic svetom to malo spoločné tak max pár mien v intre, ktorý aj tak väčšina odklikala.
Gunár, dať Skyrim ako benchmark melee combatu, je rana pod pás. Arx Fatalis mal lepší combat, Severance: Blade of Darkness, Mount&Blade ... neviem mám pokračovať?
To, že je to patetické a prázdne nemá predsa nič so žánrom.
Gunár, dať Skyrim ako benchmark melee combatu, je rana pod pás. Arx Fatalis mal lepší combat, Severance: Blade of Darkness, Mount&Blade ... neviem mám pokračovať?
To, že je to patetické a prázdne nemá predsa nič so žánrom.
Dark Messiah len prázdna a patetická akčná bojovka bez duše.
A její hlavní chybou, budu hádat, je, že si dovoluje být bojovkou a není namísto toho "nadřazeným" RPG.
nezáživné lokácie najmä v strede hry -- ten orkský ostrov
Lokace byli designově výtečné, plné schovek, interaktivních předmětů, odboček a vizuálně krásných výhledů. Ukaž lepší.
otrasný combat
Ve Skyrimu je špatně rešený boj na blízko, a právě z Dark Messiah si měli vzít příklad, spíš to vypadá jako by tě štvalo, že boj tu právě má nějaký systém. Kopy, seky, body, křížení mečů a nutnost počítat se staminou...nikde jsem dodneška nezaznamenal promakanější boj. Nebo ukaž, kde je teda lepší.
dementnú AIčku
Byla jen blbá k demenci měla hodně daleko.
pravdepodobne ešte horšie než Crusaders of Might and Magic.
Droline? Ebb ti trashí Crusaders!
dej ktorý by to mohol nejak zachrániť je podobne sub-par ako všetko ostatné.
Příběh byl jednoduchý, funkční, nepřekombinovaný a s dobře napsanými rozhovory, možná sis předstvoval scénář na základně nějaké románové tetralogie. Tohleje asi nejlepší příběh (minimálně nejlépe podaný), co se v rámci celého MaM vyskystl..
Možno je to len mojou únavou z Fantasy žánru
Nebo únavou hrami Ebbe.
na svojho 'predchodcu', Arx Fatalis, nechytal ani zďaleka.
... Jo, protože obojí bylo primární RPG a hra ze stejného univerza, Ebbe, prosím tě!
Sorry ale tenhle tvůj komentář byl zatím tvůj nejodbytější rant.
A její hlavní chybou, budu hádat, je, že si dovoluje být bojovkou a není namísto toho "nadřazeným" RPG.
nezáživné lokácie najmä v strede hry -- ten orkský ostrov
Lokace byli designově výtečné, plné schovek, interaktivních předmětů, odboček a vizuálně krásných výhledů. Ukaž lepší.
otrasný combat
Ve Skyrimu je špatně rešený boj na blízko, a právě z Dark Messiah si měli vzít příklad, spíš to vypadá jako by tě štvalo, že boj tu právě má nějaký systém. Kopy, seky, body, křížení mečů a nutnost počítat se staminou...nikde jsem dodneška nezaznamenal promakanější boj. Nebo ukaž, kde je teda lepší.
dementnú AIčku
Byla jen blbá k demenci měla hodně daleko.
pravdepodobne ešte horšie než Crusaders of Might and Magic.
Droline? Ebb ti trashí Crusaders!
dej ktorý by to mohol nejak zachrániť je podobne sub-par ako všetko ostatné.
Příběh byl jednoduchý, funkční, nepřekombinovaný a s dobře napsanými rozhovory, možná sis předstvoval scénář na základně nějaké románové tetralogie. Tohleje asi nejlepší příběh (minimálně nejlépe podaný), co se v rámci celého MaM vyskystl..
Možno je to len mojou únavou z Fantasy žánru
Nebo únavou hrami Ebbe.
na svojho 'predchodcu', Arx Fatalis, nechytal ani zďaleka.
... Jo, protože obojí bylo primární RPG a hra ze stejného univerza, Ebbe, prosím tě!
Sorry ale tenhle tvůj komentář byl zatím tvůj nejodbytější rant.
@Ebb (19.01.2013 12:55): Ano, ač tedy nečekaně, když to nemělo podporovat XP :). Imho jde o další Arkane hru, u které je trailer lepší jak samotné dílo, ač oproti DM je to po všech stránkách propracovanější a kvalitnější. Moc nedokážu odhadnout, jak se ti to bude líbit (hra jako taková má velice silné výkyvy), tak jsem na tvé resumé zvědavý.
@Drolin (19.01.2013 12:53): Až keď cena padne pod 10-15 eur, nemám to zrovna vysoko na priority liste :), ty si to už hral?
Ebb: Budeš zkoušet/zkoušel si Dishonored? Na tvůj názor jsem zvědavý.
@Matthew.J (10.01.2013 01:23) a @Všivák (10.01.2013 00:04): Sakra, že já to z toho disku mazal (omylem).
@Walome (09.01.2013 22:40): Toto je po zaklínačovi druhá hra, která sa mně vybaví, když přijde řeč na ženské postavy.
@Walome (09.01.2013 22:40): Jo, a ještě ke všemu jako ženská vypadá moc dobře.
@Matthew.J (09.01.2013 22:20): Hmm, sukuba, to zní dobře.
Já tu hru měl na disku, ale už nemám, každopádně po té, co jsem hrál Dishonored, mám tuhle hru v hledáčku.
Já tu hru měl na disku, ale už nemám, každopádně po té, co jsem hrál Dishonored, mám tuhle hru v hledáčku.
@Eru (09.01.2013 22:04): Asi myslel talentové větve.
Já bych spíš nezmiňoval ty různé konce, které byly ve stylu ME3. Radši možnost přiklonit sa k sukubě nebo k tej borce co už nvm jak sa jmenuje. :-) (sukuba je teda plus sama o sobě)
Já bych spíš nezmiňoval ty různé konce, které byly ve stylu ME3. Radši možnost přiklonit sa k sukubě nebo k tej borce co už nvm jak sa jmenuje. :-) (sukuba je teda plus sama o sobě)