Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Arantir333 (18.12.2012 18:05): Steam verze/ krabicová verze? Ve druhém případě bych vyzkoušel ten nejnovější patch. Spíše bych to ale tipl na problémové ovladače, především vyzkoušej čistou instalaci aktuálních Nvidia či AMD driverů. Určitě neuškodí ani aktualizace DirectX či Windows Update.

Více poradit bohužel nemohu, jak zmiňoval 7c, standardně jediný "problém" spočívá v chybové hlášce při ukončování, která však na nic podstatného vliv nemá.
@Arantir333 (18.12.2012 18:05): Standardně to hází jen chyby při ukončování. Jde to vyřešit trochu oklikou přes úpravu parametrů spouštěcích souborů (nástroj pro ladění kompatibility pro vývojáře), ale zase to trochu zpomalí spouštění, co si vzpomínám (nakonec jsem to vypnul).
Hra po úvodní "znělce" s logem Ubisoft a krátkým videem ze hry, vždy hodí černou obrazovku a spadne.

Mám win7 64bit a HD 7950.
@Wulfgar (10.08.2012 16:54): Ještě kdyby tu byl nějaký přepínač na plížení - přece jenom, z toho zařezávání nekromantů člověka po čase začnou bolet (léta netrénované - kde jsou časy Doom 2 DM) prsty.
@Walome (14.08.2012 19:39): Ale vím, dostanu - milieu co které dokáží přinést jen Frankové z Arkane a šumné designy, co umí jen bulharský estét Vlodko Andonov! K tomu kopu Dark Messiahovského zařezávání a to vše moc chci. U Battlefieldu naopak vím co bych obdržel až příliš dobře - western klíšei krátkou kampaň ve skořápce luxusní grafiky, mapy bez botů, MP a pak "závazek" koupit každé DLC co EA z Dice vymačká.
Dark Messiah: Crusader (na M&M se už vůbec neodvolávat, ale výtvarný styl DM zachovat a hezky vyaugmentovat) na Source 2 se slušným rozpočtem přímo od Arkane by bylo to nejlepší možné oživení předčasně zhaslé tradice šermířsko-kopacích bakchanálií.
Co Crusader vlastně nabídl lepšího, než Dark Messiah? Napadá jen mě volnost pohybu, ovšem ta byla za cenu měsíční krajiny. Tím ale nechci říct, že by Source remake/sequel nebodl, drahý Bodkine. :)
@7c (14.08.2012 15:59): To je pravda, byť se to u mne poněkud mísí s neustálým "Kdyby to tak mohli ještě promakat a srát na M&M."

Jinak doufám, že k této hře jsou nějaké SP mody, o ty si to vyloženě říká.
Doporučuju si tuhle hru zahrát za zloděje, dostaví se až nebývale silný zážitek se skvělou atmosférou.
@Bodkin (10.08.2012 15:12): Jo, ten šaman je asi nejtužší boj ve hře, mám dojem. Teda až na tu trapnou variantu s kamenem do hlavy, probodnutím, opakováním do omrzení.

Nejotravnější potom je, jak se všichni dovedou tak šikovně schovávat před lukostřelci - jen tak se z mostku bavím ostřelováním 3, 4 rytířů dole, kteří pobíhají jak zmatené slepice, ale poměrně rychle prostě zalezou za nějaký rožek a odmítají vystrčit nos, zbabělci. Stejně jako ten kyklop - na to, že je stejně zranitelný jen do oka, se prevít za tím sloupem krčil jako němec v zákopu.
Gah, ten souboj s náčelníkem a šamanem Rudých lebek byl k posrání, nikde žádné nabodávátka ani shazovátka a když člověk začaroval, tak na něj skočili všichni přítomní orkové. Šestkrát jsem toho zmrda probodl na zemi. ŠESTKRÁT. Pak mě jedním kopnutím zabil.

Tak jsem ho znova dorubal k zemi, probold a chtěl utéci ale zvedal se nějak rychle, tak jsem ho kopl a on si rozbil hlavu o podstavec sochy. Takže přežil jen jeden charge útok, probodnutí a kopnutí -.-

Plus je v tom poučení, nikdy nedávejte někomu náčelnictví i šamanství, jedním rázem přijdete o všechno.

@7c (10.08.2012 11:38): Posledně jsem to hrál také jako fotbalový simulátor. Tentokráte blbnu jako magik a také to má své kouzlo - telekineze, freeze a charm jsou nejužitelnější věci. Obzvláště dobré je popadnout sud, vrazit ho do ohně, dokud nezačne hořet a použít ho jako takový silnější fireball.
"Problém" DMoMM je dle mě v tom, že nejde o FPS, ani FPM, ale primárně o FPK - First Person Kicker :-) Potom, co člověk přistoupí na pravidla stanovená hrou, jde o docela zábavnou záležitost. Jen prostě nesmí očekávat, že půjde o hru zaměřenou na boj chladnými zbraněmi. Primární zbraní ve hře je kopání a fyzika, a využívání prostředí. Jako příklad je tu třeba Ghoul - jedna hlavička = -50 hit pointů, jejich kombo útok -80 hp (vše s plátovou zbrojí). Samozřejmě jsou extrémně rychlí a jsou tu i nějaké ty problémy s blokováním jejich útoků. Přitom hráč dává zásahy v rozsahu (odhadem) 10-30 hp - takže "upižlat" takového Ghoula trvá o něco déle (Ghoul pro změnu nemá problém zasadit 1-hit-kill). Vynásobte si Ghoula pěti a máte tu standardní "Ghoulí" potyčku. S (autory designovaným) využitím prostředí jde ale v podstatě o pět kopnutí, kdy nabodnutí Ghoula na všudypřítomné bodce na zdech či sloupech je okamžitá smrt - boj vyřešený do půl minuty.
Mulťák chci zrovna teď někdy v následujících dnech vyzkoušet.
za jinou postavu než za bojovníka mě hra hrát nebavila - hru jsem ani za žádnou jinou postavu než bojovníka nedohrál.
Co jsem hru hrál naposledy tak se mi ji podařilo dohrát úplně bez použití jakýkoliv léčivých předmětů ( lektvary, jídlo, kouzla ) na nejtěžší obtížnost.
z takovéhle hry by si měly vzít všechny akční hry příklad a ještě ten bojový systém vylepšit. ( ale opak je pravdou např: takový Dead Island - ten já považuji za herní odpad )
Tedy na to že jsem to v 6. kapitole málem vzdal, tak nakonec musim uznat že to není marná hra :) Škoda že ti bossové byli povětšinou slaboučcí, nejefektivnější bylo nepřátele pokopat buď ze srázu nebo na bodáky a ghoulové? Bral bych kdybych je zabil a byl by od nich pokoj, ale proč se proboha museli pořád respawnovat? A outro také nemuselo bejt tak odbyté. Škoda no, mohla to bejt 90ka.
Až tak pozdní? Sakra, těšil jsem se že budu zabíjet beholdery, harpyje, gremliny, minotaury či tak něco.

Ale jinak je to docela fajn.
O to nejde. Tam není po might a magic ani památka. Jediné co tam vidím je Lord of the rings. A o pána prstilů opravdu zájem nemám.

Pravda, možná je to tím, že jsem hrál jen HoMaM a z MaM 6,7 jsem viděl jen pár hodin, ale...
On je to vlastně HL ve fantasy prostředí. Hrátky s fyzikou jsou na denním pořádku. ;-)
Čuju z toho Half-life, Arx fatalis a pána prstenů. Po might a magic ani vidu ani slechu.