Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Dark Messiah of Might and Magic

  • PC 60
• Možnost hýbat nejrůzněji objekty a dostávat se (nejen) k tajným lokacím.
• Několik zajímavých možných způsobů zabíjení nepřátel (záleží na okolí, množství nepřátel, dovednostech...).
• Žádná mise není přes kopírák. Co kolo, to nové prostředí.
• V počátečních mapách se objevuje nové způsoby jak plnit mise, což donutí hráče občas i zapřemýšlet.
• Výborná grafika.
• AI nepřátel.
• Fyzika.
• Bossové jsou opravdu unikátní. Souboje s nimi byly příjemným oživením.
• Ovládání je téměř intuitivní.

∙ Lano na šípu je fajn a hráč se někdy dostane i do míst, kde nemá co dělat, ale tahat nekonečné množství sebou...?
∙ Zabíjení na dálku se mi moc neosvědčilo. Možná to bylo kvůli špatné specializaci.
∙ Hra klade důraz na akci a její varianty. Děj i RPG ustupují.
∙ Poměrně krátký příběh (dohráno za jeden den), což mi zase tak nevadilo, protože...

◦ ...v polovině hry začne procházení kol nudit. Herní princip se stává po čase stereotypní, jakoby vývojářům docházely nápady. Chyběl mi nějaký pořádný zvrat v ději.
◦ S tutoriálem hráč objevuje velice zajímavé způsoby zneškodňování nepřátel, časem ale zjistí, že skopnutí do propasti se dá použít téměř vždy a se 100% účinkem.
◦ Ze světa Erathie, kterou stvořili 3DO, a pro který byl typický starší look, se tady stává nová dimenze - vůbec mi do světa M&M (který mám velice rád) nezapadal.
◦ Mapy ze začátku vypadají rozsáhle a zdá se, že bude co zkoumat, ale tajných lokací tam není mnoho a věci, které jsem tam našel většinou nestály za námahu.

Pro: Slušné odreagování v zajímavě zpracovaném fantasy světě.

Proti: Ke konci se stává herní princip nehorázným stereotypem.

+7 +20 −13