Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@HolyMeatball (02.09.2012 22:34): po dohrání je konec a už se nedá pokračovat.

taky jsem to dal na normal na mága, ale osobně si myslím, že hraní za mága je nejlehčí. je to tuhý souboj, ale takový Bhaal mi dal zabrat více :-)
[neexistující příspěvek]: Hraju za paladina (blondýnovi z obalu se nedalo odolat) na normal, s poměrně slušnou sbírkou kouzel a vyupgradovanou magií. Many ale zas tolik nemám, takže taktika - v jednom kuse resurektovat padlé, využívat Reapera kdykoliv se naskytne možnost + další podpůrná kouzla mi moc nevychází. Jinak v družině mám už skoro od začátku archmágy, pak černé draky, obry, zlé beholdery (ti červení) a alchymisty. Draky jsem teprv nedávno nahradil královské hady, se kterými jsem taky hrál de facto od začátku a říkám si, jestli by to s nima nešlo líp. >_>

Mno každopádně teď jsem došel do Murocku, takže dodělám poslední hlavní quest a pak se k tomu zkusím vrátit. Předpokládám teda, že se tu dá hrát dál po dohrání hlavní story?
Povedlo se někomu vyhrát ten battle se svou vlastní, místy dvojnásobnou družinou? Já nad tím teďka seděl asi hodinu a půl a furt se mi nepovedlo přijít na taktiku, se kterou by se to dalo udělat. :/
Tak Marshanský močál konečně pročištěn od všeho živého i neživého, krom kobek, které zatím nemůžu otevřít. Ta hra se mi líbí čím dál víc, ale jedno nechápu - proč mi v inventáři tak brutálně klesá framerate? >_>
@Bodkin (08.06.2012 11:31): Podivné. V poslední době jedna z her, které bych po prvním spuštění dal 100% - perfektní dojem, bezchybně detekované nastavení (tj. nemusel jsem vůbec nic přenastavovat), krásné úvodní menu. Asi mám v PC nějaký ruský hardware...
Tak dnes podruhé po asi 3 letech dohráno, prvně za mága, nyní za bojovníka. Perfektně vyvážena hra až do konce, pravda, že ke konci jsem už spěchal k cíli. Pěkný "tuctový" pohádkový příběh a rasy, pestrost jednotek, stále je co na hrdinovy vylepšovat. Čas rozjet datadisk...
@Bodkin: Třicítka, nula, nyní pajda... tímto tempem budeš za pár let na devadesátce :).
@valcik (08.06.2012 11:28): Musel jsem hacknout .ini a zadat rozlišení, jinak se mi to nechtělo spustit. Tentokráte to už ani neproblíkává a vydržel jsem u toho přes hodinu. Asi stárnu a blbnu.
Mimochodem, jak je to tu s respawnem? Ostuda, že jsem si ještě nevšiml, ale vždycky jsem asi měl na mysli jiný věci. *.* Žádný tu není, ne? A když už, tak opakovaně se spawnujou jen weak a very weak tlupy, ne?
Mám za sebou nějakých 9 hodin a pořád jsem se pořádně nehnul z místa. V podstatě akorát v jednom kuse nabírám další a další side questy, přičemž na jejich plnění prdím. S vyjímkou teda pomsty ducha v lese, což byla nekonečná bitva (trvala kolem půl hodiny). Odměnou mi ale byl levelup na pátou úroveň. No, očmuchal jsem pomalu každý kout na ostrově, nejvyšší čas se začít věnovat těm questům. >_>
King's Bounty je nejen neskutečně návykový bezedný žrout času, ale v porovnání s dnešními herními "jednohubkami" je v podstatě nekonečná :) Dohrát ji opravu dlouho trvá. Já to hrál už kdysi dvakrát za Paladina a od určité části (třičtvrtina?) už jsem měl jednotky, které byli takřka ultimátní. Zabrat mi tak nedalo ani finále, ale boj se svým dvojnásobným zrcadlovým protějškem jsem zatím nedal ani jednou. Třeba je to u kouzelníka v tomhle questu jednodušší. Možná zkusím časem znovu.

Datadisky mě už ale moc nechytly.
@KRoman47 (06.05.2012 23:37): Ne, hlavní jsou tuším - Najít plugeny (platidlo), vyřešit bratra (chce se ženit), zajít pro truhlu (s duchy zuřivosti), odletět na jeden malilinkatý ostrůvek a zabít obří želvu, poté se zpřístupní loď do další lokace.
@Eru (06.05.2012 22:04): Já právě prošel vše, co jsem zvládl. Zbyli mi tam jen nějací obři, jinak tam nikde už nic nebylo, jestli jsem něco nevynechal. Splnil jsem ty úkoly na hřbitově, pro ty žabáky a nějakého draka, jestli si dobře pamatuji. Pak ti Griffini...ale hůl jsem nedobyl, skoro všechny jednotky, které jsem používal, jsem už vyčerpal. Lukostřelce, medvědy, rytíře a snad nějaké mnichy. Už je to doba, co jsem to hrál, skoro rok.
Já se po 17 hodinách nebyl schopný dostat z ostrova, vylmlátil jsem tam skoro vše, ale nepodařilo se mi porazit tu živou hůl na věži bratra krále nebo co, už je to dlouho. Ale fakt mě to bavilo na rozdíl od Heroes 4, které jsem si onehdy kupoval na GoG.
Co si pamatuju, závěrečný save mého prvního (loudavého) dohrání vypisoval skoro 50 hodin. U druhého už to bylo něco pod 40.
je to tak chytlavé, až to děsí. musí do toho sypat nějaké éčka nebo co.

každopádně herní doba se těžko odhaduje, já tam strávil na normal 52 (herních) dní...
Po pěti hodinkách jsem se vůbec nehnul z místa (akorát jsem nakouknul do bažin, kde jsem dostal solidně na prdel), sotva jsem dokončil první králův quest a jeden dva vedlejšáky, ještě furt se trochu krkolomně seznamuju se všemi herními mechanizmy, ale je to fakt strašidelně chytlavý. Jsem se to plánoval hrát tak hoďku dvě, a vono ne. Že jsem ale po pěti hodinách dokončil teprv tři questy (trénink nepočítám) mě taky docela děsí. Troufnul by si tu někdo v číselné podobě vyjádřit tu pověstnou délku (s řádnou explorací etc.)? Já jenom jestli to se svým momentálním deníčkem stihnu dohrát aspoň do další zimy. O.o
say: jo jo jen jsem reagoval na Drolina. Grafiku už jsem v tom přispěvhu neřešil.
bartas: Mluvils o nadsázce v příběhu (zřejmě rakce na Drolina). Já ale říkal že mi příběh/pohádkovost nevadí. Takže nevím, proč to rozebíráte. Kapišto?=)
Během souboje děláš v kole tahy, to už tak bývá. Ale na hl. mapě v této hře žádné tahy neděláš.