Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (03.09.2012 18:20): Je stěžování a stěžování... Kdybys napsal sůbojový systém je špatný/nevybalancovaný/příliš náročný tak nemožu říct ani popel, protože opravdu má hodně much, ale ty tady píšeš o věšání a lámání ruk a to je hnusné a podle mňa neco úplně jiného než stížnost.

@Shoggot (03.09.2012 17:54): Soubojový systém néni kvalitní, to jsem nikdy netvrdil. Co tvrdím je, že pokud si člověk dá prácu vytvořit a naplánovat postavu tak soubojový systém funguje skoro bez problémů. To s těma výčitkama jsem psal Bodkinovi pro srovnání. Proč sů vaše výčitky fér a moje ne?
@Matthew.J (03.09.2012 17:20): Parta nadšenců za to ale chtěla prachy a dostala je ode mne. Ovšem boje mi neustále kazí dobrý požitek, proto si za své utracené prachy alespoň stěžuji.

Ty boje jsou špatné především v tom, že jsou dlouhé a únavné a když ne boje tak jejich následky. 300 sekund otrava. To je zasraných 5 minut. Pět minut ti tam někdo neustále škytá a slupe lektvary libovolné kvality. To ti říkám já, taky nadšenec.
I kdyby Inquisitora dělala stará slepá paní bez rukou a nohou, budou výčitky k hratelnosti vždy fér. A tvoje schopnost prosekat se až do třetího aktu nijak nevypovídá o kvalitě soubojového systému, který, kde opravdu musím souhlasit s ostatními, je masochistický.
@Solidor (03.09.2012 16:24): Cheaty na dovenostní a vlastnostní body by tvůj problém měly řešit.

@Bodkin (03.09.2012 16:06): A mně přijdů stejně tak nefér výčitky zdejších hráčů. Inquisitora dělala parta nadšenců takže tvoje výplody o věšání a lámání mně dost rvů žily. Kdyby byl ten soubojový systém tak strašně špatný, nebyl bych teď na konci třetího aktu a nebavil bych sa u ňho tak dlůho (hraju na střední obtížnost nevím jak je na tom lehká a těžká).

@Shoggot (03.09.2012 16:04): Já to nevidím jako průser, ale jako problém, který má hned nekolik řešení.
@Matthew.J (03.09.2012 15:12): Já si nechci třicet hodin vytvářet postavu. Prostě bych radši nějakou ultra easy obtížnost pro jelita, jako jsem já. Nemůžu přece při vytváření postavy vědět, které dovednosti budu nejvíc potřebovat za patnáct hodin hraní.

@Bodkin (03.09.2012 16:06): Nevadí mi ani tak kvanta textu, ale spíš jeho obsah. Vše okolo hlavního děje bylo v pořádku. Ovšem dát každému vedlejšímu NPC hromadu zbytečných (i když kvalitně napsaných) keců není přece nutné.
@Matthew.J (03.09.2012 15:39): Tys to psal.

KAždopádně tvé výčitky jsou docela nefér, ta hra není ani tak hardcore, jako rozbitá. Místy mi opravdu přišlo, že si dotyční brali nápady a mechaniky odjinud, ale nedocházelo jim, jak v původních hrách vůbec fungovaly.

Inquisitor je brilantní co se atmosféry a textu týče, ale za ten boj by měli někoho pro výstrahu pověsit na nejbližším stromě.
A to je ta chyba. Když o souboje nejde a tvoří hlavní náplň hry, kde je vlastně ona tvorba postavy nejkritičtější, je zaděláno na průser.
@Shoggot (03.09.2012 15:25): Kdes vyčetl, že o ně nejde? Napsal jsem, že Inquisitor néni o sůbojoch. To znamená, že nejsů na hře to hlavní. A každý bodík je rozdíl mezi tím jestli bude postava normálně hratelná nebo hůř hratelná až nehratelná. Pokud si postavu opravdu dobře naplánuješ užiješ si aj ty sůboje (ke konci hry už je to teda trochu stereotyp a otrava, ale o tom víc až v komentáři...). Ano Inquisitor má dost problémů. A vývojáři nebyli elitní viz můj poslední příspěvek. Vývojáři nebyli schopní hru udělat jednoduchů dokonale vybalancovanů a bez bugů a nekteří hráči ju nejsů schopní pořádně hrát...
Udělat ale hru, která není o soubojích a je hlavně o příběhu a zároveň jí obdařit tím, že plánování každého vlastnostního a dovednostního bodíku je pro přežití v oněch soubojích (o které tedy vůbec nejde!) nezbytné buď svědčí o vývojářské schizofrenii, nebo mnohem jednodušeji: neschopnosti.
A je jedno, jestli je člověk hardcore hráč nebo ne, protože hrát se soubojovým systémem, kde každý bodík je rozdíl mezi dohráním hry a nedohráním, ačkoli o ty souboje tedy vlastně nejde...je jednoduše nuda nebo masochismus.
@Solidor (03.09.2012 14:51): Těch třicet hodin měls věnovat vytvářání postavy. Když vidím, že je neco špatně tak asi začnu novů hru. Ne, že s velikým utrpením prolezu první akt a zjistím že ve druhém mňa sundá aj nejslabší kostlivec. Inquisitor je hardcore a plánování každého vlastnostního a dovednostního bodíku je životně důležité. A pokud na to nedokázals přijít behěm těch 30ti hodin sám, vždycky sas mohl snížit k cheatom a hru vklidu dohrát... Protože inquisitor o sůbojoch opravdu néni. Je hlavně o příběhu.
Autoři inquisitora nebyli žádní vývojáři proto 10 let. S vývojem sa dost potýkali a po jeho dokončení sa vrátili do svojich oborů.

@Bodkin (03.09.2012 15:01): Jo jedy sů opravdu jedovaté. Inkvizitor sa dokáže vyléčit sám a za paladina jsem ze začátku při každej otravě dorazil ty s kým jsem bojoval a odběhl do města (kněží před kostelem v hillbrandtu ťa udržíja naživu nebo možeš zaběhnůt za mnichem do kostela a zaplatit mu za úplné doplnění). Tady je tá realističnost opravdu na škodu. A lektvary proti jedufungujů na principu snižení nebezpečnosti ne léčení jedu. Sů jich myslím 2 druhy ale teď nvm. Až mě dojde NTB ze servisu tak to dohraju a napíšu koment.
@Solidor (03.09.2012 14:51): Já bych chtěl někoho pobodat za 300 sekundové otravy + málo a nefungující antiotravové lektvary a to srkání lektvarů, to je jak u blbých. Doufám, že za to tomu designérovy přelámali ruce.
@Matthew.J (03.09.2012 13:53): Myslím, že těch třicet hodin, které jsem obětoval bylo víc než dost. To za deset let vývoje nedokázali hru pořádně vybalancovat? Abych nemusel při každém setkání s nepřítelem třikrát reloadovat?
S tím, zda si hra zaslouží čas aby si hráče získala je to dost pofidérní.
@Solidor (03.09.2012 10:55): Když si neumíš vytvořit postavu tak potřebuješ pit jeden lektvar za druhým, to sa nedá nic dělat. Možná kdybys Inquisitorovi věnoval čas který potřebuje a který si zaslůží pochopil bys co děláš špatně. Samozdřejmě taky potřebuješ hru opatchovat verze 1.01 byla hodně problematická.
@Solidor (02.09.2012 22:58): Něco na tom je. Moje výpravy do podzemí na konci prvního aktu začínaly vždy stejně - inventář kompletně naplněný lahvičkami všech tří barev. Je ale fajn, že shodně docházely všechny tři - mana, život i výdrž - takže je to vlastně dobře vybalancované... :-)

Mimochodem, kdo to hrajete, tak za jakou postavu? Já mám už přes rok rozehraného "mága" a nevím jestli to byla dobrá volba.
@Bodkin (02.09.2012 22:34): Přesně to jsem si říkal. To měla byt adventura. Ne, že by byl vývoj postavy špatný. Akorát néni úplně vybalancovaný a na to jak na něm hra staví, nejsů popisky nekterých dovedností dostatečné. A soubojový systém néni žádný klenot. Jak už jsem psal, postavu jsem zakládal na 4x, ale stálo to za to a teď už si ani tolik nepřeju aby to byla adventura. Ve hře je potřeba nepřátele odlákávat ze skupinek. V pozdější části hry už budeš(s dobře udělanů a vybavenů postavů) zvládat aj skupinky slabších nepřátel. Diablovka to opravdu néni, ale soubojový systém funguje podobně jak v diablu akorát s tím drobný rozdílem, že nepřátele bývajů obvykle stejně silní nebo silnější než ty. :D A je tady pauza v menu a inventáři.

@Sinister (02.09.2012 22:23): Četl sis popisek Inquisitora tady na DH?
@Sinister (02.09.2012 22:23): Boj není tak k posrání jako u Lionheartu, takže ano, je to takový lépe udělaný lionheart. Diablovka to v žádném případě není, to spíše Divine Divinity.

Ale jak s oblibou říkám, 'Inquisitor je po Planescapu druhá hra, kterou bych raději viděl jako adventůru a ne rpgčko.'
Tohle se skloňovalo hodně jako Diablo-like hra, je to tak? Nebo je to spíš podobné třebas Baldur's Gate?
Tak tak. Spousta lidí preferuje Steam jako jedinou digi distribuci a už kvůli tomu je dobré, aby tam Inquisitor byl.
[neexistující příspěvek]: Proc sis to nekoupil tenkrat v ramci akce "Zaplato kolik chces" ?
Přesně jak píše Matthew.J, je třeba přemýšlet nad každým investovaným bodíkem, protože když postavu špatně rozvrhnete tak holt budete umírat... taky jsem hru dohrál za kněze až na třetí pokus.
@marwel (20.08.2012 20:53): Mosíš si dobře rozvrhnůt postavu. Já jsem inquisitora rozehrával na 4x . Ale při 4tém rozehrání už bylo pití lektvarů menší než v diablu. Teda aspoň za paladina nvm jak za ostatní zatím.
@Bodkin (20.08.2012 19:54): O ano, a vetsina nepratel te davala tak na tri rany. Jsem vic mackal klavesu pro healing potion nez klikal na nepratele.:-) Dost me to nastvalo, protoze pribeh vypadal zajimave, dialogy jsou dobre napsane a ma to sympatickou grafiku. Ale hratelnost se nevyrovna ani tem nejhorsim, nejbeckovejsim hack n slash RPG.
No, já pochopil Bodkinův post tak, že pauzování tam není:). Pokud vím, tak Inquisitor je právě klasická diablovská klikačka.
Škoda, tajne som sa tešil na ťahovku. Ale na druhej strane som sa bál diablovskej klikačky, pauza je teda dobrá správa! Na Slovensku konečne klesla cena na prijateľných 11€, kúpim teda placku a pobijem pár heretikov. >:-|
Aký to má vlastne súbojový systém? V popise hry to nevidím, ani komentáre to neupresňujú.
@Ferdish (18.06.2012 19:35): Unikátní štít lhářovo zrcadlo je v tajnej chodbě v kryptě na honickém hřbitově. Dveře sů kůsek před tím lávovým polem. BTW já jsem ho dostal s pěkně shitoidníma statama... Je v truhle (BTW důfám že žádný boss ve hře nemá HP jak tá truhla) kterů hlídajů 2 prokleté duše a 2 kostlivci a po rozbití zámku na vás vyletíja další 2 duše. Duchy mám ten dojem nejde zranit obyčejnýma zbraňama já su pallach lvl 11 mám s sebů Huga lvl 12 a Diabola lvl 8 a aj jeden duch nás bez lektvarů do 5ti vteřin všecky sundá. Fungujů na ně pečetě(na ty je ale potřeba mana takže pokud máte int 3 jak jsem měl já mosíte pár lvlů počkat :-) ).

Těsně před tím lávovým políčkem je cihla která jde zatlačit do zdi. Tuší nekdo k čemu je dobrá?

Edit: Poklad u dračí skály je v jeskyni na severu. Je potřeba přejít přez lávové pole a u obra od kterého jde dostat úkol na krádež ovce (je to druhý mluvící obr první dycky zaútočí) v pravém dolním rohu jeho komůrky je u zdi skrýš, která obsahuje sekeru krále davida. Po otevření skrýše klasicky 3 prokleté duše. Tak mňa napadá, že když mu slůbíš tů ovcu tak ti možná pomože ty duše zabit. Já jsem ho sundal zrovna, takže nvm.

Edit 2: Žlutý luk Ahalaarova vůle je v trollí jeskynive v lokaci cesta ke dračí skále skrýši vlevo od toho trollího oltářa který zraňuje(jak je ten roztrhaný rytíř). Po otevření vyletí silný duch co dává AoE DMG.

Edit 3: Čtete si doufám popisky u žlutých předmětů?! Ten u kůže svatého Ambrosia opravdu nemá chybu. :D
Zdravím, neviem či túto diskusiu ešte niekto sleduje, ale rád by som vedel, kde v prvom akte možno zohnať unikátne vybavenie (zbrane, brnenie a iné, opísané zlatým písmom). Zatiaľ som našiel čižmy sv. Baudolína, ktoré mi dal veterán v hostinci a kožu sv. Ambrózia z dungeonu pod cintorínom v Hillbrande. Dajú sa ešte niekde nájsť? Najlepšie zbraň s veľkou výdržou, alebo ešte lepšie nezničiteľná :). Mám prelezené všetko až na železné doly, a tiež neviem kde nájsť ten pohanský poklad u Dračej skaly. Poradíte niekto? Díky!