Watch Dogs 2 je pokračování open world titulu Watch Dogs (2014). Dění se přesouvá z Chicaga do slunečného San Francisca a hlavním protagonistou je tentokrát Marcus Holloway. Tento šikovný hacker se po neblahé zkušenosti se zákonem rozhodl přidat k již známé hackerské skupině DedSec. Ta si za svůj cíl neurčila nic menšího, než vyřazení ctOS 2.0 (Centrální Operační Systém) v San Franciscu, skrze který mocní monitorují a manipulují občany města. Není třeba dodávat, že se ve špatných rukou ctOS 2.0 může v okamžiku proměnit v životu nebezpečnou zbraň.
Tentokrát by mělo být hacknutelné téměř cokoliv a kdokoliv ve vašem zorném poli, ne pouze předem určené objekty jako v prvním Watch Dogs. Můžete tak například nejen přepínat semafory, vybírat peníze z bankomatů, ale taktéž náležitě využívat všudypřítomných kamer, odposlouchávat telefony, ovládat drony a mnoho dalšího. Změnou prošel i open-world koncept. Svět San Francisca je tak na rozdíl od předešlého Chicaga přístupný celý od samého začátku hry.
Jako v předchozím díle zde hraje podstatnou roli stealth a vše je možné dokončit bez zabití jediného člověka. Rozšíření dozná upravitelnost vašeho oblečení, zbraní, nástrojů, i vozidel, u kterých je po kritice hráčů přepracován model řízení. Zlepšení se dočká dříve asynchronní multiplayer. Klasické PvP módy zůstávají, přibude však plnohodnotný co-op do příběhové kampaně. Spolupracující hráči se spolu budou moci dorozumívat také sadou základních gest.
[neexistující příspěvek]: Jo já tak plácám, neber to doslovně. Každopádně ty nehraný a backlog už zabírají pro mě nepředstavitelný měsíce hraní.
Pro: suprový herní svět, postavy a humor, pocit z pohybu, hratelnost, rozmanitost, absence Ubi šablony, stylizace, detailní grafika, mimika postav, dlouhá herní doba, překvapivě místy docela vysoká obtížnost
Proti: jízdní model bych ještě potunil, ke konci dějová linka již trochu ztrácí dech, občas až příliš rychlé reakce AI a vyvolání poplachu, optimalizace, osobně bych ocenil víc wow momentů