Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Watch Dogs 2

78

Diskuze

« Novější Starší »

@David_Cravford (19.07.2017 19:14): To je těžká otázka. Los Santos mě asi nadchnulo víc, což ale přičítám i osobním sympatiím k LA. LS je taky větší a asi i různorodější. Ale Bay Area v WD2 je taky parádní svět, moc hezká krajina a počasí. Taky láká k projížďkám při západu slunce atp. Graficky bych řekl, že WD2 je o kus dál proti GTA5. Detailů má taky plno. Zkrátka obě města mám rád, těžká volba...

Může mi někdo vysvětlit proč má Sitara stejný animace jak Marcus ? To tam nemohli dát aspoň animaci z AC Syndicate nebo něco? Působí to trochu úchylně :)

@Garret (14.03.2017 09:47): sharpness je dobrý hlavně v kombinaci se SMAA TX2, protože tenhle AA to trochu maže. Ale jinak je to nejlepší AA, vyhlazuje dobře a na výkonu skoro nic nestojí.
Toho jsem si nevšiml, ale ta hyperarkádovost aut mě tu štve asi nejvíc.

@Paul (13.03.2017 19:41): nasázel jsem to tam, ale přijde mi to stejný. je fakt, že nižší fps není tak poznat jako u Mafie III a prakticky mi tady vůbec nevadí. kdyby to takhle měly všechny hry, tak neexistuje něco jako "fps whore" apod. :-)

akorát toho nastavení sharpness jsem si vůbec nevšiml a s ním to vypadá mnohem lépe. měl jsem to předtím vypnutý.

jinak, všimli jste si, že když narazíte v malé rychlosti rohem auto do překážky, tak že vás zastaví, ale ve vyšší rychlosti jí projedete skrz? tomu říkám zájem o zachování arkádovosti :-)

@Korbitch (14.03.2017 09:07): Tak druha generace je Sandy Bridge, takze to by bylo v pohode :) Tak mohl bych ho vyzkouset a kdyby byl v pohode, neco mu za nej dat, pro nej asi porad lepsi, nez kdyz mu bude proste lezet doma v supliku.

@Garret (13.03.2017 14:50): tak nastavení mám tohle:

https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13w7u1g.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_138nuc8.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_1366u97.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13h7uav.png

běží to takhle
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13peuig.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13c0ua4.png

https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13viu9h.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_13qquir.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_1367u1z.png

Celkově jsem s perf spokojen, běží to o dost lépe než Mafie, hlavně i díky tomu že i v momentech kdy framerate klesne k těm 45, tak je framepacing ok a není to znát tak moc.
Stejně tak to běží o dost líp než jednička WD.

@CrocoRay (13.03.2017 14:20): Nepamatuju si, že nějak výrazně, ale je to možný - hustá vegetace sráží FPS v kdejaké hře. Mnohem víc mi vadil ten microstuttering u "dočítávaní" věcí a pop-up oken. Projdu dveřmi, stutter, jedu rychle městem, doskočí mi v minimapě cosi, stutter, naskočí mi v HUD úkol, stutter... apod. To bylo docela nepříjemné, ale zas ne natolik, abych to nějak řešil mimo šachování z nastavením grafiky. Po tom jednom velkém patchi se to zlepšilo, ale furt to nebylo ideální.

@Korbitch (13.03.2017 16:16): No, na 4k by mohla zvládat i ten Watch Dogs 2, pak se podívám, jak si vede. 1080 měla docela problémy a ve 4k to v pohodě padalo na 20 fps, když dali vše na max. Takže i ta 1080ti by měla problémy, pokud by chtěl někdo 60 fps, ale tak nějak si říkám, že kdo má 4k rozlišení, tak 60 fps pro něj asi není to nejdůležitější. Ale tak řekni kámošovi, ať pořídí dvě a zapojí v SLI. Pak si třeba jednu koupím za půl roku :-D

Ale jako ten Watch Dogs 2 sice místy vypadá úžasně na ultra nastavení, ale ty nároky jsou podle mě i tak přehnané na tom ultra nastavení. V 1080p to dokáže vyždímat i tu 1080 a to je karta původně určená na 4k. Teda alespoň se to o ní tvrdilo.

@Korbitch (13.03.2017 16:00): Jo jo, trochu mi to uniklo, ale je fakt, že já na tohle zase tak moc peněz nemám, tak mi to nemusí vadit.

Ale tak jak je to jeho koníček a má prachy, tak na tom nevidím nic špatného :-) Ona ta 1080 stejně nestačí na 4k a tohle se hodí. Jediné co je trochu extrém, je fakt, že si pořídí GTX970, kterou za 4 měsíce vymění za 1080 a hned na to chce 1080ti :-) Já kdybych na to měl více peněz, tak z 980ti přecházím na 1080ti a takhle bych highend vyměňoval za highend další generace.

@Korbitch (13.03.2017 15:06): Za 4 bych ji bral. Ale 1080ti ještě není, ne? Teď se moc o to nezajímám, tak mi možná něco uniklo, ale tak na netu se to dá hned zjistit. Ale i tak se divím, že nepočká do další generace, když ta 1080 vydrží v pohodě :-)

@Korbitch (13.03.2017 14:51): A za kolik tu GTX 970 chceš koupit? Předpokládám, že ta cena v odkaze se tě netýká, protože to už bych rovnou šel do GTX 1060, která mívá v nových hrách o něco lepší výsledky a dá se sehnat levněji. Jinak na té 970 by to už jelo dobře, ale i tak bych bral raději 1060ku.

@Garret (13.03.2017 14:50): ono je to zvláštní ale taky už nemám rock stable 60. Můžu třeba jet v jeden moment přes centrum SF a mít dokonalých 60, ale pak jsem jinde na vlastních a 45. Níž to nejde, hrát se to dá, ikdyž to není ideální. Screen můžu postnout, můžem porovnat.

Mimochodem zkoušel jsem nahrát video, a stejnej problém jako u Mafie - jak ta hra brutálně drtí CPU, tak CPU nestíhá enkódovat, a přestože hra samotná je plynulá bez záseků, tak ve výsledném videu jsou brutální záseky. Ale možná by tohle šlo eliminovat snížením kvality Shadowplay rekordu, default je snad 50mbit, což je brutus.

@JohnCZ (13.03.2017 13:56): Při jízdě kolem parku, na venkově a tam, kde je vegetace ti počet snímků neklesal? Já míval na ultra ve městě 40-50 fps. Snížené jsem měl tedy hlavně ty dvě zmíněné nastavení. A kolem parků mi to klesalo i na těch 33 fps. V jedné části konrkétní mi frame padal na 26, ale to byla malá oblast, kde grafika byla fakt excelentní a všude spousta vegetace, takže jsem to dokázal přežít, i když to cukání tam bylo citelné.

@Korbitch (13.03.2017 12:21): No, když si zadáš na youtube název tvé karty spolu s názvem hry, vyjedou ti nějaké benchmarky na ukázku. Samozřejmě záleží i na zbytku sestavy, ale dejme tomu, že nějakých 40fps na střední by to snad jet mohlo. Zkus trochu pohledat video ze sestavy, která je té tvé nejbližší. Já to hrál na GTX 960 a na vyšší/velmi vysoké se staženými stíny na medium to jelo okolo 40 fps. Nutno ale dodat, že se mi hra dost potrhávala jednak při rychlé jízdě a jednak při donačítávaní různých pop-up oken. Je to sice lépe optimalizované jako WD1, ale pořád ta optimalizace není nic extra.

@Korbitch (13.03.2017 11:53): Ta volumetrická mlha mi frame nijak nesnižovala.

Nejnáročnější jsou stíny a extra detaily. U těch stínů především to PCSS a HFTS, které zmiňuje Paul. Ty dvě nastavení mají takový vliv, že tam kde jsem míval 40 fps, jsem naměřil pouhých 20. Ale takový velký vliv to mělo jen v denní dobu, kdy svítilo slunce. V noci byl ten frame jen o něco málo nižší.

A řekl bych, že na nejnižší detaily hra bude hratelná i na takové kartě. Při ultra detailech to vyžralo moji GTX 1060 jak nic a se vším na maximu v 1920x1080 nebyl problém dosahovat výsledků jako 15 fps :-D

@JohnCZ (13.03.2017 12:10): stíny mám jen na "high" i na 1070. Přijde mi že vypadaj líp než na ultra, protože na ultra jsou přehnaně ostrý a nepůsobí to realisticky. A ty speciální PCSS a HFTS sice vypadaj dobře, ale framerate snižujou o dvacet a zas tak poznat nejsou.

Tak cca za měsíc se na to vrhnu. Co jsem tak vyčetl z recenzí, tak se svou kartou se ani nemám pokoušet o to, zapínat jakousi volumetrickou mlhu, jinak mi prý rovnou uletí oba větráky.

@Paul (12.03.2017 23:06): Až po 15 hodinách? Kura, já měl na tu mlhu potom tak hodně štěstí, že mě štvala i při přestřelkách. Ze začátku jsem ji moc neviděl, ale potom byla téměř všude. Zvláštní, že někteří ani za celou hru na ni nenarazili a měli ji prý zapnutou. Jinak Golden Gate jsem pak viděl už jen v té mlze a nikdy bez ní :-)

Jinak ty útoky na staveništích mě taky někdy štvaly. Kolikrát jsem tam chtěl jen přeběhnout a už zaútočili.

Docela mě tu štve jak itchy trigger finger tu všichni mají. Tohle je zrovna hra co se má hrát nonlethal aby to ladilo s tématem, příběhem a celkovým laděním, ale přitom stačí vlézt na blbé parkoviště nebo blbé staveniště a strážníci okamžitě pálí jakobych byl alláh akbar v sebedestrukční vestě. Občas to tu fakt bije do očí.
Tohle měla i ta třetí Mafie řešený lépe a logičtěji, nejdřív varování, pak pozorování, a když neuposlechnu, útok.

A btw co ty online funkce, měli jste to zaplý a hráli to ? Já vypnul všechno kromě hacker invasions, ale uvažuju že je vypnu taky, spíš mě to otravuje. Ten nápad i provedení je dobrý, ale prostě když si dělám něco singlovýho a do toho mi tak skočí někdo jinej..opruz.

Jo a po 15 hodinách hraní jsem konečně zahlédnul tu SF mlhu, projel skrz ní přes Golden Gate:

https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_129bsn2.png
https://abload.de/img/watchdogs2_2017_03_12j2s5d.png

Fakt impresivně zpracováno.

@JohnCZ (11.03.2017 13:39): Právě. Je super, kolika způsoby to jde řešit. Já například nevylepšoval skilly pro střílení a zbraně prakticky vůbec. Věděl jsem, že je nechci moc používat. Vylepšoval jsem hlavně všechny vychytávky.
Nějaký ten článek jsem si přečetl a inspiroval se, co se vyplatí a co ne :-)

@M.a.t.t. (11.03.2017 15:36): Jojo, ty reakce lidí byly super. Občas byly trochu zbytečně vyhrocené - třeba jak tě každej vyfuckoval, i když sis dělal jen blbé selfíčko, ale prostě měl jsi z toho světa fakt takovej pocit života a to bylo hodně fajn. Tohle jsem cítil naposled u GTA V. Jednou jsem dokonce zahlédl, jak nějaká ženská nabrala řidiči před sebou auto a oba dva vystoupili a začali se hádat a sprostě se urážet. Něco podobného bylo i v jedničce, ale tam to působilo hrozně umělé a okatě naskriptovaně.

@M.a.t.t. (11.03.2017 15:36): V tom máš pravdu, ale já na stealth nikdy moc nebyl a vždycky se radši prostřílím skrz. Vlastně někdy jsem to zkoušel i u her, které jsou přímo jako stealth žánr :-)

A ty náhodné události se mi též dost líbily. Sice jsou dost komické a přehnané, ale ani nevím, v které jiné hře jsem narážel na tolik různých situací. Tak trochu si říkám, že kdyby to pořádně zdokonalili a udělali z toho herní mechanismus, tak by to mohl být nový styl v městských akcích. Myslím jako do každé té náhodné situace zakomponovat hráče a pomocí různých interakcí to ještě ovlivňovat a pomáhat si tak třeba i při plnění misí apod. Ale to by dalo asi hodně práce. Jen mě to tak napadlo.

@CrocoRay (11.03.2017 15:30): Watch Dogs 2 sú skutočne primárne stavaní ako stealth hra. Stealth tu funguje oveľa lepšie, ako v mnohých iných Ubisoft hrách, o to viac, že často ani nemusíš byť priamo na mieste a iba využívať autíčko a dron. :) Osobne som kombinoval akčný a stealth postup, s tým, že sa mi skutočne nechcelo loadovať, ak ma nepriatelia zbadali. No to, že obtiažnosť išla v tom prípade nahor, som bral ako fakt a nevadilo mi to.

Inak , čo sa tu spomínali tie náhodné udalosti s okoloidúcimi, či postávajúcimi ľuďmi, tie mi prišli fakt cool. Už dávno som nemal pri nijakej podobnej hre dojem, že celá oblasť fakt žije a tu sa to podarilo :)

@M.a.t.t. (11.03.2017 15:22): Tak mně stačí chcípnout i jednou a už jsem nasraný :-D A u těchhle dvou jsem chcípnul vícekrát, takže mě to celkem štvalo. Jako vždy jsem to do půl hodiny udělal a nikdy to nevzdal, že bych musel hru vypínat, ale i tak mě to štvalo, že tam furt nějací obrněnci vybíhali a zvlášť, když už jsem byl u konce a tomu poslednímu se podařilo mě sundat, tak jsem byl docela dost vzteklý.

Ale frustraci jsem asi taky necítil. Zase takový extrém to nebyl a zažil jsem mnohem těžší hry. Ale když začátek procházím v pohodě a pak najednou nějaké maso, tak je to dost nezvyk.

EDIT: Ale když už je řeč o frustraci, tak jak si třeba vzpomenu na závěrečného bosse z Prototype, tak jsem byl už dost nervní.

@M.a.t.t. (11.03.2017 14:41): Ke konci, když jsi dostal pod kontrolu ten granátomet a dostal na chvíli možnost hrát za někoho jiného než za Marcuse. A pak ta mise, kde jsi v takové budově pod Golden Gate ničil ty bílé automaty. To byla mise též už ke konci hry. Líp už to popsat nedokážu. Snad jen hodit přímo odkaz na misi, ale to se mi moc nechce.

A záleží jakým stylem jsi to hrál. Pokud jako Zbyisek, tak to nejspíš bylo dost snadné. Pokud jako já, že jsi všechno vykosil a pozabíjel, tak už to obtížné bylo. Teda alespoň pro normálního hráče.

Úprimne neviem o ktorých misiách hovoríte, takže zrejme neboli až tak náročné :)

Docela otravný že hra mi běží 60fps bez stutteru, lépe než kdy běžela jednička, ale přesto mi zobrazuje v pravém horním rohu čas od času hlášku že nemám paměť a kdesi cosi. Otravný to vždycky zavírat.

Jo no, záleží na tom, jak to člověk hraje. Ale mně vyhovuje vždy styl Rambo a případně si trochu vypomoct nějakou tou vychytávkou. A takovým způsobem byla hra poměrně těžká :-) Teda ke konci. Ze začátku to bylo v pohodě.

@JohnCZ (11.03.2017 12:42): Ta mise s barabiznou byla naopak jedna z nejjednodušších :-D Stačilo to proletět dronem, z dronu tam šoupnout bombu a bum. Postup opakovat u druhého a třetího objektu zájmu. Nemusel jsem vůbec vystoupit z auta :-)

@JohnCZ (11.03.2017 12:42): S tou barabiznou a tím granátometem byly dvě nejtěžší mise, bych řekl. Akorát s tím granátometem to máš tak na 3 minuty, když se ti to povede. Ta mise, kde máš vyhazovat do vzduchu ty automaty je podstatně delší a když tě zabijou ke konci, tak to naštve.

Já osobně vyhodil do vzduchu rychle první dva a pak se utekl schovat na střechu a tam si našel útočiště, z kterého jsem všechny obrněnce pozabíjel. Já jak jsem to jel tím akčním stylem celou hru, tak jsem vždy zkoumal, kde je nejlepší útočiště, kde mě hůře můžou obklíčit, tam jsem to obsadil a kosil postupně. To byla vždy moje taktika. A nejlépe tak, aby byly dva kryty, protože se mě často snažili vyhánět granáty. Tu s těmi výbušninami jsem dal též tak na pátý až desátý pokus. Ale už jsem byl zvyklý to jet akčním stylem, takže mě to zase nějak nezaskočilo, že se to nedá jet stealthem.

Ale úplný závěr už byl celkem jednoduchý. Tam těch obrněnců až tak moc nebylo a dali se tedy i snadněji hacknout, aby nevolali posily. Ale ty dvě mise byly dost těžké. Zbytek jsem dával i s povoláváním posil. Jak nebyli obrněnci, tak jsem běhal jak šílenec a všechno kosil. S obrněnci už jsem si vždy našel dobré místo, kde mě nemohli obklíčit a postupně kosil, takže se to dalo.

@CrocoRay (11.03.2017 12:29): Ten tichej postup je potřeba natrénovat. Ze začátku jsem strašně chcípal a nešlo mi to, protože jsem to neuměl, neodhadl reakce AI apod. Jakmile to ale chytneš do ruky, hraje se to příjemně. Akční postup je opravdu o dost těžší, asi i proto, že hra se jakože snaží tě spíš nasměřovat do toho stealthu, který je i logičtější v kontextu s příběhem a postavami. Nejhorší jsou právě na tom ty posily, které tě rozdrtí raz dva, když ti vpadnou do zad. AI je dost agresivní a rychle se přemisťuje. Ale jak řikáš, tomu se dá vyvarovat různými vychytávkami, které je potřeba různě kombinovat - obzvlášť na vyšší obtížnost a s blížícím se závěrem. Jakmile to hraješ bez nich, je situace hned o dost těžší.

Pro mě asi nejtěžší byla ta mise v té barabizně pod Golden Gate, kdes měl vyhodit do vzduchu nějaká 3 místa s HW. To nejde udělat potichu, jakmile odpálíš první, najednou se na tebe sesype hromada obrněných nepřátel a ty musíš ještě nějakým způsobem vyhodit do vzduchu zbylé dvě, přičemž ta budova má asi jen 3 vchody (jedině snad přes střechu), takže se o nějaké volnosti a možnosti utéct nedá moc mluvit. Tam jsem měl po delší době i pořádný raqe quit. Druhý den jsem to ale kupodivu dal hned na první pokus, ale to tak bývá. :D

@Paul (11.03.2017 09:23): @JohnCZ (11.03.2017 12:06): Tu část s gránatometem jsem nakonec dal tak, že hned jak se mi povedlo sundat tu první várku, tak jsem to běžel hacknout a pak jsem se schoval na střeše a postupně je zabíjel. Ale dostat se na tu střechu bylo pro mě celkem obtížné a vždy mě hned ze startu sundali. Buď jsem se dlouho zdržoval s těmi vepředu, až dorazily posily, které mě zezadu sundaly. Nebo jsem se ty ty původní snažil dostat co nejrychleji, že mě ve zmatku zabili oni. A gránatomet by byl účinný, kdyby ti debilní obrněnci nebyli tak odolní.

Jinak obrněnce se dá sundat normálně na blízko, ale já stealth moc nemusím. Paralyzér jsem nezkoušel, ale na to už odpověděl John. Já se vždy prostřílel přes celou hru a to je mnohem obtížnější než tichý postup, který moc nemusím. Tak i proto si stěžuji na tu vyšší obtížnost, ale dalo se to. Pak už mě hra donutila používat i hackování a bránit zavolání posil, protože s respawnem obrněnců už byla obtížnost místy masakr.

Jinak chvílemi jsem zkoušel i ten tichý postup, ale snažil jsem se to dělat co nejrychleji, že mě stejně vždycky chytli a musel jsem zbytek postřílet.

A blbé je, že buď si navolíš výbušniny nebo hackování a rušení posil. V tom zmatku a nervozitě, když je všude hromada obrněnců a já mám zaplé výbušniny, jsem i trochu zazmatkoval a nepřepl na rušení co nejrychleji. Ale to je o cviku. Já se většinu hry snažil spíše prostřílet a až ke konci mě to nutilo používat i jiné vychytávky.

@Paul (11.03.2017 09:23): Dají se v pohodě obejít většinou a není jich zas tak moc. Případně je můžeš sejmout taserem (vylepšený taser je sundá tuším na jednu ránu) a pak ve spánku dorazit pokud nechceš, aby se probrali. Drtivou většinu hry lze projít non-lethal. Ono celkově je v závěru nepřátel v některých lokacích tolik, že se akční postup nevyplatí (obzvlášť pokud nerveš skilly do zbraní).

@CrocoRay (11.03.2017 01:05): Yeah, u toho granátometu jsem taky párkrát umřel. To nebylo úplně šťastně dořešené. Ta zbraň je dost neúčinná.

Tak dohráno. Ke konci mě celkem štvala ta vysoká obtížnost, kde byli samí obrněnci a pokud jsem včas nezrušil volání o posily, tak ten respawn mi dost lezl na nervy. Ale jinak mě hra bavila.

Nejvíc mě ale štvala ta mise s gránatometem, kde furt běhali ti obrněnci. To jsem dal až tak na dvacátý pokus a většinou mě zabili hned ze startu.

Jsem si udělal "selfie" (zlo) před oddávajícím se párem a jejich famílií, ženich začal pózovat, nevěstě se to nelíbilo, začali se hádat, ženich dal nevěsty bráchovi pěstí, pak se začali rvát další dva členové jejich famílie, panika, někdo zavolal poldy, nevěsta poslala ženicha do hajzlu.

Ok.

@JohnCZ (10.03.2017 17:10): U AI jsem si toho všiml jen jednou, ale pobavilo mě to. Týpek rozbíjel basebalkou auto a řval "Ty podvádějící děvko". K němu přiběhla policajtka, zastavila se pět metrů od něho a utekla :-D

Ale jinak ty bugy se dají přežít. Vždycky to hodím do menu a pak už je to dobré. Ne, že by mě to nějak těšilo, ale nepatří to mezi ty bugy, které mě rozzuří nejvíc. A možná to hře odpouštím i proto, že mě to celkem baví. Kdyby mě hra nebavila, tak s tím vozíkem bych byl asi už poměrně naštvaný, bo tam mi to trochu hraní zkomplikovalo. Takhle jsem to překousl a jedu dál.

Ale už asi budu pomalu končit. Uplay mi ukazuje 70% dokončení, což mi přijde zvláštní, když spoustu obsahu jsem podle mě nesplnil a hru jsem ještě taky nedohrál. Většinou u Assassins mám 60% dokončení po dohrání hry.

@CrocoRay (10.03.2017 16:59): Jestli budou lidi dostatečně řvát, tak to tam snad přidají. Stejně jako přidali možnost ztlumit si hlasitost hudby.

Tyjo, ty na ty bugy máš nějak smůlu. Nic takového si nevybavuju, když nepočítám AI, která někdy dělala opravdu psí kusy.

Teď mě pobavila ta vedlejší mise, kde se nabouráváte do bankomatů a můžete okrádat lidi nebo jim naopak peníze darovat. Ty hlášky mě celkem bavily: "Váš účet je na nule. Přeji pěkný den." :-D

Ale zase nějaký bug, když jsem se měl dostat na střechu a chyběl tam ten vozík. Pomohlo až vypnout hru do menu a znovu načíst. To jsem ještě cestou narazil na jiný vozík vzdálený 1 km, tak jsem pro jistotu jel s ním, kdyby tam ten druhý určený nebyl. Po cestě za mnou fízlové vyhrožovali, že jestli nevypadnu, tak mě zavřou, tak jsem ještě měl strach, že po mně půjdou fízlové. Nakonec jsem tam s tím pitomým vozíkem dorazil po pěti minutách a ten původní už tam byl. Ty bugy trochu naštvou, ale dá se to přežít.


Jinak u toho označování cesty nevím, zda to nějaký patch vypne. V jedničce bylo to samé a ve dvojce to dali znovu bez možnosti vypnutí. Přišlo by mi divné, kdyby to teď najednou s patchem až teď opravili. Ale možné to je.

@Paul (10.03.2017 16:40): Třeba s nějakým upgradem. Po vydání jsem si stěžoval, že nejde měnit hlasitost rádia (jen úplně vypnout). A hle, po upgradu to už jde. A přibylo i více položek v nastavení (třeba FPS lock). Tak třeba na tom ještě zamakají dál :)

@Garret (10.03.2017 14:47): je to vopruz, ruší to..nechápu že tam je tři prdele HUD položek a tenhle immersion breaker vypnout neumožněj.

@montana (10.03.2017 16:21): no není to můj šálek nehipsteroidního kafe, ale ono se to zas tak vážně nebere, takže to zatím toleruju. Ale samozřejmě že prakticky jakákoliv jiná open city akce je mi tématem blíž :)

@Paul (09.03.2017 23:51): A ty rakovinotvorny postavy a stylizace te nedeptaj? Ja ten tri hodinovej trial musel po hodine vypnout :)
Ta stylizace pusobi jako kdyz se rodice pubertaka snazi byt cool, daj si kalhoty pod prdel a ksilt dozadu.

Mně to právě vyhovovalo, protože mi to dost ulehčovalo navigaci, ale beru, že ta možnost vypnutí tam být mohla. Jinak já občas narážím na bug, že nemůžu vlézt do některého auta a musím si jít ukrást jiné. Není to extra časté, ale zase ani tak výjimečné, že bych to potkal jen jednou nebo dvakrát. Občas se mi to prostě stane. Trochu to naštve, ale přežít se to dá. Anebo jsem musel misi nahrát od posledního checkpointu, protože jsem se hacknul do pokoje a nemohl jsem se napojit na kameru. Nejlepší, že jsem tu webku našel normálně a ani za prase jsem se nemohl napojit, tak mi došlo, že to bude asi nějaký bug. Po načtení už to šlo normálně.

Jinak některé postavy jsou docela zajímavé. Třeba to tlusté prase mě docela pobavilo. Tak mě napadá, že z těch škaredých holek, co to na mě v životě zkoušely mi takováhle obluda v mém obludáriu chybí :-D
Ale jsem zvědavý na ten příběh. Ze startu mě nudil, ale pak mě docela chytil.

Dá se nějak vypnout ta modrá šipkolajna na silnici když si někam dám waypoint? Je to dost otravný. Tohle měla mimochodem Mafie lepší, ty jakobyznačky byly supr.
V nastavení HUDu jsem to nenašel.
Jinak jsem teď byl navštívit Ubisoft SF, pěkný :)

Tak první dojmy dobrý, to SF mě tu snad bude hodně bavit, ale trochu mě deptá ta ultra arkádová fyzika aut...co bych dal za tu fyziku z Mafie, nebo třeba z Crew, plus ty interiéry...

Jinak dal jsem preset high, zvýšil texture resolution a filtering ultra, zapnul HBAO, tu mlhu a SMAA TX2, a zatím se to drželo na 60ti i při jízdě centrem SF, grafika jela na 80% a všechny čtyři jádra procesoru na 100, což je dost masox.

@CrocoRay (09.03.2017 20:05): záleží hodně i na framepacingu, když má jedna hra 30fps a špatnej framepacing a druhá 30 a dobrej, tak je to neskutečnej rozdíl ikdyž jako běží stejnou rychlostí. Mafia 3 měla framepacing docela blbej.

@Garret (09.03.2017 20:25): jsem si říkal cabbage lake, wtf, pak jsem si uvědomil aha, Kaby :)

Po Kaby jsem taky koukal, ale docela se mi nechutí že je to jen renamed Skylake, ta lenost Intelu už je prostě otřesná. A bohužel Ryzen se ve hrách moc nepředvedl, tak nevím jestli ceny budou dolu nějak výrazně, ale taky bych to už docela rád obměnil. 6 let mi žádný CPU ještě nevydrželo. Pentium 100 jsem měl 3 roky, Durona 800 jsem měl 3 roky, Athlona 64 3000+ taky 3 roky, Core 2 Duo E4400 4 roky.

@Zbyisek (09.03.2017 17:33): @Paul (09.03.2017 16:26): Tak mně se ta mlha teď objevuje častěji. Ze začátku ani moc ne, ale teď co jsem hrál tak pět hodin v kuse, tak Golden Gate už jsem v mlze viděl hodněkrát.

Jinak kdybych měl srovnat plynulost, tak z osobního pocitu mi přijde, že je při 40ti fps plynulejší než třeba Mafia 3. Jinak já to mám na ultra a snížené mám jen vyhlazování, stíny a vypnuté extra detaily. Vesměs mi to jede těch 40 fps, ale v jedné části mapy to klesá i na 25 :-) Ale je to jen jedna část na mapě, kde se vyskytuje více detailů. Ale při těch 40 fps mám fakt pocit, že hra běží víc hladce než některé jiné hry. A to třeba i kdybych to srovnal s jedničkou, kde jsem furt měl takový pocit menšího škubání.


@Garret (09.03.2017 19:41): A tak taková hádka může být důvod k sebevraždě :-)

@Paul (09.03.2017 18:52): ne, klesá to na 50, ale není to tak rušivé jako v Mafii. s vyhlazování je to zabité i v pěších pasážích. jinak mám všechno na Very High, resp. High.

teď jsem byl svědkem situace, jaxe hádají týpek s holkou. holka mu řekla, že spala s jiným, že se k ní chová jako k hovnu. vyprovokovala ho aby jí dal facku, poslala ho do prdele a šla pryč. vlezla na vozovku, málem ji srazilo auto a začala utíkat po cestě, mezi tím ji málem sejmulo dalších 5 aut. mezi tím týpek taky vlezl na vozovku, ale ten to povýšil na další level - neustále do sebe nechal najíždět auto, až se za ním vytvořila kolona asi dalších 20ti aut. to první do něj furt najíždělo a týpek furt uhýbal a zůstával na silnici... ta jejich "nová revoluční" pedestrian AI stojí za vyližřiť, ale vytváří to komické situace. nebo tady - dva cajti se postaví do silnice a stojí. a za nimi dopravní kolaps :-)

Docela mě potěšilo, že je ve hře vedlejší mise, kde potkáte Aidena Pearce. Jen škoda, že se to netýká hlavní linky.

Jinak ještě jeden screen té volumetrické mlhy, jak se vleče po okolí.

odkaz

Tak nejvíce se mi asi líbí zpracování vody a vegetace. Místy hra tedy vypadá opravdu skvěle. Na tu mlhu jsem narazil podruhé a žádný rozdíl ve výkonu jsem nezaznamenal. Vlastně bych řekl, že frame je ještě malinko vyšší, když třeba projíždím kolem parků, kde to jinak padá i na 35 fps. No zkusil jsem nahrát pár obrázků, tak snad to bude fungovat. Když ne tak nic no.

odkaz
odkaz
odkaz
odkaz

@CrocoRay (08.03.2017 15:01): Jop, však jsem to říkal. Ta variabilita tam je. Takhle to má bejt, nevím co to je jinak za standard cpát do her jednu misi na 20x.

Ta mlha se neobjevuje moc, za celou hru jsem na ní narazil jen párkrát (většinou jsem ji viděl jen někde v dáli... Golden Gate v mlžném oparu ale stojí za to), ale když už ano, tak mě to vždycky fascinovalo. U jiné hry jsem takovou věc ještě neviděl, tak jsem na to trochu čučel jak sůva z nudlí. :)

@Paul (08.03.2017 11:29): @JohnCZ (08.03.2017 12:07): No, já tu mlhu viděl zatím jen jednou a moc často se neobjevuje a to jsem z ní hned vyjel, protože mě naháněli fízlové, takže jsem zase tak moc ohledy na ni nebral :-) Frame určitě nijak neklesal a v noci hra běží plynuleji, ale určitě se na ni více zaměřím, jak se zase objeví. Jinak ty extra detail jsou největší požírač výkonu. Pak ještě docela žerou ty maximální nastavení stínů, ale už ne tolik. S těmi extra detaily při maximu to klesá i na polovinu.

Každopádně hra je zábavná. Vedlejší mise jsou opravdu udělané dobře a nejsou tam jen ty nudné minihry jako v jedničce. Každá má nějaký menší vlastní příběh a svým způsobem hlavní linku obohacují. Například se mi líbila mise, kde mám jezdit závody s elektrickými kárami a pak shánět nějaké díly na vylepšení, abych mohl porazit konkurenční univerzitu. A je tam toho více. Už ne jen to "Jdi a zabij".

Pak mě taky pobavilo, když mi hra řekla, že mám hacknout nějakého hráče. Tak jsem to teda zkusil, on na mě nepřišel a já ho úspěšně hacknul. A nakonec jsem za to ještě dostal achievement "Takhle se trolí" :-)

Ta mlha je boží, jak se valí přes kopce a chová se opravdu jako mlha a fps to moc nežere. Na to tam jsou jiní adepti. :D

@Paul (07.03.2017 20:41): Ta mlha se objevuje jen v noci a zatím jsem ji viděl jen jednou na chvíli, takže ty nároky neposoudím přesně, ale neřekl bych, že zrovna tahle položka žere moc výkonu a frame dolů nějak nešel. Jinak je snížená viditelnost, ale za něco extra bych to nepovažoval. Mlha v Battlefield 1 se mi líbila více :-)

Nejvíce výkonu žere podle mě maximální nastavení stínů. Ty mám nastavené na ultra, ale pak tam jsou ještě dvě vyšší možnosti. A pak dodatečné detaily, kde je upozornění, že to má extrémní nároky. Tam mi nejvíce šel frame z průměrných 45 na 20 fps. Ty dvě věci jsem snížil a frame se hýbe mezi 40-50. Celkově ten rozdíl ve vizuálu zase tak velký nebude, i když rozdíly bych asi poznal, kdybych udělal dva screeny a zkoumal.

Ale frame klesá pouze přes den. V noci to jede plynule a nastavení nemá tak velký vliv. Jinak když snížíš ty dvě zmíněné položky jako já, tak ti tvá GTX 1070 hru utáhne v pohodě těch 60 fps a hra vypadá pořád skvěle. Takové propady jako u jedničky tam nejsou a řekl bych, že je to lépe optimalizované. Ale na ty dvě nastavení to chce aspoň 1080ku.

Já si zahrál cca před měsícem na piráta a prostě ne .. ubisoft hry = nuda :) Štěstí, že jsem to nekoupil a to jsem to měl plán v případě WD 2 udělat vyjímku u Ubisoftu,. Je to opět takové nijaké, jako celek to není špatné, ale je to taková průměrná zábava, takže nic pro mě. Musel bych mít asi opravdu velkou herní krizi :)
Jako u ostatních her od Ubi, tak po tomhle už teď neštěkne ani pes ...

Tak už jsem u toho nějakou dobu strávil. Graficky je to místy opravdu hodně pěkné. Především tam, kde je vegetace u různých parků apod. Ale taky je to kurevsky náročné. Hraji sice téměř na maximální nastavení a spoustu položek mám nastavených na ultra a hra se drží 40-50 fps v průměru, ale pak tam jsou asi dvě položky, které dokážou dost vyžrat výkon a při úplném nastavení na maximum mi hra jede pouhých 20 -25 fps během dne.

Na to, že mám GTX 1060 6 GB a jedu v rozlišení 1920x1080, tak musím říct, že je to docela dost náročné. Ani se nedivím, že ta hra v 4k rozlišení dokáže dát zabrat i GTX 1080 a frame může padat i pod 30 fps.

Ale město se mi jinak líbí a je zpracováno dobře. Zatím jsem splnil tak dvě mise a spíše se jen projížděl a pozoroval okolí.