Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Dunemaster (22.04.2023 22:29): No mě se Londýn nelíbí. Z toho kochajícího hlediska mě víc láká třeba Forza Horizon 4, kde by mělo být to nejlepší z britského venkova. Úplně si představuju, jak tam vířím smykem popadané listí a projíždím mezi těmi kamennými zídkami. Ale těch tisíc her co vlastním a nehrál jsem mi vždy před koupí ruku zarazí :D
@Red (29.07.2020 19:58): Tak dohráno. Jednička je pro mě pořád jednička, ale za tuhle hru se Ubisoft stydět nemusel. První dojmy (příběh a postavy nic pro mě) se mi víceméně potvrdily, na druhou stranu se jedná o příjemný relax s různorodými aktivitami. Já to bral jsem to i jako takovou prohlídku města a kultury kam asi v reálu nezavítám. Dále tomu dalo nadstavbu autíčko a dron, se kterými jsem i vyzobával různé collectibles. Uvítal bych, kdyby byla nastavitelná kamera, třeba i z vlastního pohledu a auta tu byly tak dvakrát pomalejší a těžší, hned bych si to lépe užíval. Takhle je pocit z jízdy nic moc. Střelbě jsem se vyhýbal, nepřátele jsem likvidoval zdálky přes kamery/dron, výjimečně zblízka.
Zdar hoši, mám pro vás jednu libovku. Instaloval jsem teď u bráchy WD2. Stalo se následující:
Hra chvíli jakoby nabíhá, dole v liště se objeví ikona, která následně zmizí. Tlačítko hrát je ale v uplay zašedlé. Klient tvrdí, že hra běží. Jenže ono se nic neděje. Když pak dám ukončit přes správce úloh, stále klient tvrdí, že hra běží. A situace je i obráceně. Když ukončím klient a pak jdu do správce, hra stále běží - bere 30% CPU a to samé na ram. Co se to sakra děje??
Sestavu má v pohodě - i5 4570, rx 570, 14gb.
@Red (29.07.2020 15:57): Spíš si mě moc nepochopil, v tomhle díle nejde o Wicka, spíš Legacy, co bude následovat, tam má postavu co bude asi tím inspirovaná. A jinak, já taky na tu kulturu nejsem, ale blbnout a hackovat město, je sranda. Ale co, já říkám, pro mě je WD2 spíš turistika zajímavými lokacemi :)
@Milfhunter (29.07.2020 09:14): Pěkný seznam, hlavně Sanitarium cením, málokdo si na to vzpomene. Ale třeba na ten Kotor 1 bych musel reagovat stejně, jako ty na rdr2. :D

Já kdysi ještě na staré sestavě WD2 zkoušel a po dohrání té úvodní mise se mi to v městě začlo sekat jaxviňa, necítil jsem ovšem sebemenší motivaci si hrát s nastavením, a tak jsem rezolutně věděl, že to vlastně ani nechci hrát.
Jinak já jsem WD 2 asi čtyři hodiny zkoušel, jednička mi přišla ve všem lepší ale asi největší problém jsem měl s postavama. Asi jsem už starej, ale prostě k tý partě by mi mnohem víc sedlo vloupání do kabinetu na Berkeley pro zabavený mobil než to co tam dělají. Navíc auta v San Franciscu nejsou vůbec třeba a zbraně jsou zakázaný, tak mi přijde škoda, že jediné, co je progresivní, je ta tlupa dětí.
@Milfhunter (29.07.2020 09:14): omlouvám a kaji se, to je opravdu neodpustitelný společenský přešlap. Jinak pěkný seznam her se kterým souhlasím, ale chybí ti tam ještě Witcher 2/3, Vampire Bloodlines, Fallout New Vegas, Planescape Torment, Mafia a RDR 1&2. Oh snap.
@HolyMeatball (29.07.2020 00:20): Za mě: Bioshock, Bioshock Infinite, Deus Ex, Spec Ops the Line, Thief 2, Sanitarium, Pathologic, kotor 1, Silent Hill 2, Prey 2017.
Výčet her, kde já osobně jsem si užíval příběh.

@Paul (28.07.2020 23:41): Takhle mě misgenderovat, já jsem útočná helikoptéra. Doufám, že to uvidí admini a dostaneš ban za transfobii.
@Paul (28.07.2020 22:22): U spousty her mě zajímá i příběh, Mafie NAPŘÍKLAD :) ale WD2 jsem fakt chtěl kvůli té turistice, než kvůli story. Ale víš co, první mise plynou ve fajn tempu, až potom se ale hra začne brát úplně vážně a ta atmosféra tomu prostě nesedí.
@Paul (28.07.2020 22:22): Nemáš zač, vždy rád pomohu :). Pokud považuješ příběh RDR 2 za kvalitu, tak to ti ke spokojenosti stačí málo. Kromě audiovizuálu, kterej je úchvatnej, je hra naprostej průměr.
@Milfhunter (28.07.2020 20:49): Jo on byl příběh a mise v RDR2 naprostej odpad? Wow. Brb jdu to přehodit na nulu, díky za brilantní argument okamžitě vedoucí ke změně názoru.

(čímž neříkám že po tobě chci nějaké argumenty - zkrátka se neshodnem a nemá smysl se dohadovat)

@David_Cravford (28.07.2020 20:53): v pohodě, prostě kladeš prioritu jinam. Když tě baví město a blbnutí v něm a příběh a mise pro tebe nehrajou velkou prioritu, proč ne.
@JohnCZ (28.07.2020 21:10): Já to musel upravit příspěvek, pač to mohlo znít trošku ofenzivně, tak se omlouvám. A ano, vadí mi jakým stylem jsou mise sestavený. Je fakt něco jiného, pokud člověk může dělat mise v klidu, jako když například se snaží dostat pro balíček peněz. Jenže místama ta hra chce, aby se Marcus dostal do samotného kořenu, kde mu hrozí že ho odhalí a tahle hra skutečně není stavěná na close combat. Řekněme, že vezmu autíčko, tu kvadropéru a aktivuju určitý prvky. A stejně musím do toho nitra, bejt v úzkém kruhu, bez pořádného krytí a možnosti jak se bránit. Já hraju i na nejtěžší obtížnost, takže přímá konfrontace je nemyslitelná. A tyhle mise jsou furt v tomhle stylu. Jen se mění exteriéry a interiéry. Tahle hra nenabízí navíc příliš gadgetů, se kterýma experimentovat. Z toho mi vychází, že chci mít ty mise spíš za sebou, protože pokud člověk selže, vrátí ho to na začátek kontrolního bodu. A když si k tomu připočtu postavy, které mě fakt nezajímají, tak nevim no, ta náplň mi pak nepřijde zajímavá co se týče hlavních misí.
Taky jsem nebyl z příběhu nadšený, ale zrovna interakce mezi postavami i postavy samotné mi přišli vcelku fajn. Spíš mi vadilo, jak Ubi dokáže poměrně přesně trefit saoučasné téma (v tomhle případe zneužívání dat korporacemi), ale taky pro jistotu o něm radši nic neříct, aby se náhodou někdo nenaštval.
@David_Cravford (28.07.2020 20:53): " Jako, pokud si někdo myslí, že jsem já kupoval WD2 kvůli příběhu a postavám, tak je fakt padlej na hlavu :D"

A přesto tu remcáš právě nad příběhem a postavami. :D Ty snad od současné Ubi openworld hry čekáš něco jiného?

Příběh je klasicky spíš do počtu, ale naopak co do rozmanitosti misí mi přišel WD2 jako jedna z nejlepších současných Ubi her, protože obsahuje minimum ubíjejícího copypaste obsahu.
@Paul (28.07.2020 20:28): Jako, pokud si někdo myslí, že jsem já kupoval WD2 kvůli příběhu a postavám, tak to fakt ne. já a hacking, vůbec nemám s tím nic společného. To téma mi je absolutně neosobní, a scénář tomu fakt nepomáhá. Miluju open world hry a kupoval jsem tohle kvůli městu. O čemž i svědčí skutečnost, že mám nahráno někde 70 hodin a sotva polovinu story mám za sebou, protože blbnu po městě. A aby toho nebylo málo, ty dialogy a cut scény v týhle hře jsou naprosto zkratkovitý, náhlý apod. Jakmile jsem se pomstil za jednu postavu a Marcus pět vteřin brečel, najednou BUM, další mise a Marcus "hahah hehehe jdeme dál hackovat". Skutečně, to je logický no :))
@Paul (28.07.2020 18:39): Protože všechno ostatní je téměř to nejlepší, co jsem v tomhle žánru zažil. Město, architektura, různé ty aktivity, rádia, grafika.... vždyť tam SPOILER umře jedna postava, která se vyskytla asi ve dvou cut scénách, jak mám soucítit s někým takovým? Marcus se tam pak sesype, ale podle mě scénář absolutně vůbec neprohloubí ani jeden charakter. Paradoxně se mi nejvíc líbí Němec, kterej k tomu všemu přistupuje docela zajímavě a diplomaticky.
Tak moc rád bych dal téhlé hře sto procent, ale ty stupidní hlavní mise jsou takovej trash, že to prostě nejde. Hacknout data v FBI budově? Výborně, respawn třiceti agentů co na hráče jdou ze všech stran. Získat masku toho cápka? Výborně, FBI obsadí budovu gangu a tím se spustí automatická palba mezi nimi, ale pokud hráče najdou uvnitř toho bordelu, půjdou po něm obě strany. Jenže Marcus musí bejt v tom kruhu aby mohl získat data. Kdo tohle vymýšlí? Vždyť to je frustrující furt opakovat dokola, protože hráč ani nemá chvilku klidu na to aby si vyhrál s těmi misemi. Ten příběh a postavy jsou absolutní dno.
@M.a.t.t. (05.06.2019 12:22): že mi temnější/cyberpunkovější nehipsterský ladění jedničky sedlo víc je samozřejmost, ale mě víc sedl víceméně i gameplay - ježdění i gunplay byl v jedničce lepší + mi sedla kamera blíž k postavě než ve dvojce. Dvojka měla taky některý pozitiva, hlavně v tom, že struktura hry bylo o kousek méně schematická, nebylo tu tolik copy/paste + některý zlepšený featury (lepší parkour, droni, víc možností hackingu).
Tak jednička měla vážnější a temnější příběh a takovou temnou atmosféru. V porovnání s dvojkou je to asi jako Max Payne 1 a 2 v porovnání s trojkou. Ne tak doslova, ale prostě jednička je temnější a atmosferičtější.

Dvojka má ale lepší mise, mnohem lépe zpracované město a super aktivity. Obsahem jedničku nekompromisně drtí a graficky je také mnohem hezčí.

Já asi jedničku hodnotil lépe, bo tehdy mě posadila ve své době na prdel a líbila se mi více než pak dvojka, když jsem ji hrál. Ale objektivně bych řekl, že je dvojka lepší. Nebo jak tak nějak nezaujatě, když si vezmu body ve kterých je lepší jednička a dvojka, tak dvojka toho má více.
@Paul (05.06.2019 11:43): Podľa teba možno nie, pretože ti ide viac o príbeh (i keď si úprimne myslím, že jednotka ho nemá lepší, iba vážnejší), ale zase tuto mi príde, že si v menšine :) No objektívne je skutočne vidieť, že po stranke hrateľnosti a ďalších aspektov spravil Ubisoft v dvojke istý progres, akurát beriem, že každému to nemusí stačiť.
Dělat třetí díl hry za miliony kde předchozí díly nebyli nic moc, tak to dokáže jen UBI;) Ale třeba to bude dobrý, poslední asasin je uz taky snesitelnejsi.
Hlavně aby konečně udělali dobře optimalizovanou hru a příjemnější ovládání vozidel :)
Tak co říkáte na pokračování. Myslíte, že série prospěje zasazení v dystopické budoucnosti? (Londýn, kdo ještě neví). Informace, že půjde hrát za libovolné NPC je taková úsměvná, protože nepočítám, že by to bylo jiné, než třeba v Prototype a může to hře dle mě spíš uškodit. Ale nevím, dlouhou dobu si říkám, že bych si nějaký díl rád zahrál a ta trojka mi zní asi nejlíp.
@Korbitch (06.05.2019 08:09): Aha, tak to nechápu. To už mě napadá jen bug, ale takhle hra nemůže fungovat, protože já závody fakt nejel skoro vůbec.

Já ti neporadím, protože už jsem to hrál dávno a nevím, kde přesně jsi skončil. Jestli jsi náhodou něco nepřehlédnul a není tam nějaký chyták, že máš něco najít v mobilu a ty jsi to neudělal. Bug takový šílený tam podle mě být nemůže, že ti to nezobrazí mise.

EDIT: Podle mě nejpravděpodobnější, že jsi někde v dialogu něco přehlédl a máš hlavní misi v mobilu nebo někde něco musíš vzít na uskutečnění mise, ale není to na mapě vyznačené. Jakože v GTA V jsi třeba bral určité typy aut pro loupež a taky jsi je neměl na mapě. Tady možná něco podobného.
@Korbitch (05.05.2019 19:36): Já moc vedlejších aktivit upřímně nesplnil a plnil jsem, co jsem měl na mapě a žádný problém u mě nenastal. Ale já už ani nevím, jaký je tam rozdíl mezi vedlejším a hlavním questem - jakože označení na mapě nebo jak se to přesně odlišuje. Já prostě plnil, co přišlo a sledovanost jsem nikdy neřešil. Upřímně jsem o ní ani nevěděl. To až podle toho článku jsem si to tak vyložil.
Jestli se něco na té další hranici sledovanosti neotevře, tak s tím končím. Vynucovat si odemčení hlavní příběhové linky vedlejšími aktivitami, to je strašná ubohost.
@Korbitch (22.04.2019 17:54): Z toho článku mi vyplývá, že máš splnit vše, co máš na mapě a asi se ti něco odemkne. Já už si to moc nepamatuju, ale tam zase takový rozdíl mezi vedlejšími a hlavními nebude a oboje je zábavné.
Zdary, právě jsem hacknul ten zaminovaný bunkr a potom nevidím na mapě žádnou další příběhovou misi, jen samé vedlejší? Co teď?
pánové, jak je to s tim glitchem a interiérem? koukal jsem na video, jak s motorkou lze jít do interiérů - wall glitch, ale mě to nefunguje. je to patchnuté, nebo dělam něco blbě? :D
@Korbitch (29.03.2019 05:00):

@JohnCZ (29.03.2019 06:37):

@marwel (29.03.2019 09:32):
Pánové, jízdní model je hodně arkádovej a má to okamžitou brzdnou dráhu, lehce to jde do smyku když trošku zatočím, ale baví mě. Neříkám, že je to nějakej top, to rozhodně ne. Ale autem skoro vůbec nejezdím, pokud nedělám taxíka, takže mě to až tak netankuje. Ten svět si víc užiju v chůzi.

Jinak co se týče ozvučení, za mě je to monumentální. Ať už je to v šachtách, ten izolovaný zvuk, klakson aut je ohromný, nazvučení bouchaček je úplně kolosální a celkově je audiovizuál brutálně promakanej. A nevim jak vy, ale já zbraň použil jen jednou, když jsem sejmul online hráče protože jsem neměl odemknutou jednu vychytávku. Jinak zbraně nepoužívám vůbec. Absolutně se to nehodí k Marcusovi, takže tohle mě opět netrápí.
Fyzika je trošku kolísavá no, člověk by čekal že po srážce s autem, Marcus nějak odlétne, hodí hubu na zem a on jen prackama pohladí kapotu auta :D v tomhle třeba GTA IV je rozhodně dál.

Ale celkově můžu s klidem prohlásit, že WD2 přechcalo i to prázdné GTA 5. Interiéry, ta indie muzika, město, NPC, varibialita misí, je pestřejší. WD2 považuju za takovou úlevu, že se u hry dokážu zabavit na x hodin, ANIŽ BYCH NĚKOHO ZABIL. A příběh je fakt slabej, i o charaktery mi tolik nejde v týhle hře, ale jak je všechno kompletně volný s průběhem a hra na mě netlačí, tak vlastně všechno plním rád.


Jediná věc co mě sere, že nejde asi dát vlastní hudbu do hry. To bych moc rád uvítal. A ty závody s dronem, zlato prostě nedám.
@marwel (29.03.2019 09:32): Jojo, ten pocit z jizdy je většinou fakt děsnej. Auta pocitově jak krabice od mléka a pokud nehraješ na gamepadu, tak se nedá často ani plynule rozjet. Paradoxně mě díky tomu baví vice jezdit s nějakejma těma pomalejma herkama, kde je aspoň cítit jakási "hmotnost" vozidla, byť je to spíš dané omezenou rychlostí/ne tak zběsilou akcelerací než jízdním modelem jako takovým. Přitom u openworld hry, kde se sakra jezdí autama, by tohle mělo být snad trochu lépe pořešené. V tomhle ohledu zlaté GTA IV. I když i to mělo své mouchy, tak tam člověk při šoférování cítil váhu vozidla opravdu v každé zatáčce.
@JohnCZ (29.03.2019 06:37): S tim jizdnim modelem, je to divne ze? To byl clovek rekl, ze by na tom nemelo nic moc byt. Proste pokud nechces simulaci, tak tam soupni jizdni model z Need for Speed nebo Burnoutu, tedy megaarkadu a bude to fungovat, ale oni to dokazou vzdycky tak zprasit.
@David_Cravford (28.03.2019 23:14): Jo, ten svět je vymodelovaný parádně a taky jsem tam hodiny je tak bloumal, pozoroval dění a pořádal výlety po městě. Navíc je to jedna z mála takhle variabilních Ubisoftích openworld her, takže hodně bavil i obsah. Jen to řízení vozidel, na tom by mohli máknout. Nechápu, že je jízdní model u dnešních openworldů obecně takový problém.
Už mám odehraných někde 15 hodin a hraju to na vysoké/ultra + vypnuté některé nastavení, co by hodně žrali výkon.
Asi nejhezčí open world hra, co jsem kdy hrál a pravděpodobně...možná nejlepší? GTA SA je hned vedle, ale tam to dost zachraňuje nostalgie.

WD 2 je snad první taková hra, kdy radši chodím pěšky a sleduju ten život kolem sebe. Marcus se perfektně ovládá, hudbu lze poslouchat i během chůze a ty NPC tam maj brutálně dlouhé konverzace, smrkaj, krkaj si, kašlou, tuna detailů tam je, taky mě těší docela velká interakce s okolím, že tam nepůsobím jako duch, ale můžu na lidi reagovat a oni reagují na mě.

Nyní jsem navštívil 4 úžasné interiéry Nudle (škoda, že druhá polovina je zamčená :() a projížděl tam ten robot. Heknul jsem ho, aby tam tancoval a pouštěl písničky a lidi to fotili, natáčeli a smáli se při tom :D tahle hra je hrozná žranice na čas, když to člověk hraje vyloženě pomalu jako já.

Interiérů je taky hrozně moc, i když bych uvítal nějaké víc ikonické na styl Nudle, nebo na styl praček z GTA IV. Takové alternativní, než oblečení, fast foody a tak.
@Komiksumec (komentář): Jízdní model má Ubisoft hrozný všude. Od Wildlands, přes Watch Dogs až po Far Cry. Hodně se to odvíjí od NEfyziky, kterou ve hrách mají. Já jsem si tady koupil krosku, silničku, jeep a dvě auta z muscle třídy. Víc není potřeba. Sporťáky jsou tu vyloženě směšný. Výše zmíněné se dá řídit.
Tak mám za sebou první misi.
Cutscény vypadaj v pohodě, ale víc mě dostala grafika samotná. Město vypadá barevně, nádherně a to málo, co jsem viděl, se v pohodě vyrovná los santos z pětky. Dojmy z toho jsou fakt příjemné a u tohohle budu strávit fakt nekonečně dlouhou dobu.

Mám otázku ale:
Lze nějak vložit do hry vlastní hudbu? Rádia tam jsou, ale je jich hrozně málo na tak velkou hru.

@HELLER (08.09.2018 16:28): Jestli má něco v té hře zásadní vliv, tak všechny ty vyhlazovací blbinky. S tím si určitě doporučuju pohrát, ty rozdíly ve vizuálu nejsou zas až zásadní a jejich povypínáním nebo použitím jiné vyhlazovací techniky se dá získat hodně výkonu. Ale při megarychlé jízdě městem nepomůže nic, tam se to stejně občas trhne.
njn, tak se to budu snažit překousnout. U AC Origins jsem měl až na minimum propadů stabilní framerate.