Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Reklama Klukovna.cz

Watch Dogs 2

78

Diskuze

« Novější Starší »

@orlop (23.01.2017 16:51): Ja ti k tomu poviem približne to isté, čo Paul. Tieto hry majú skutočne veľa nastavení, ktoré majú neskutočný vplyv na výkon, no rozdiely v tom, čo vidíš na obrazovke sú minimálne. Problém u PC hráčov je ten, že si často všetko automaticky ponastavujú na maximum a potom sa divia, že ich stroj to nemusí stíhať. Inak áno, nehrávam na najvyšších nastaveniach, pretože môj PC by to jednoducho nestíhal. No to neznamená, že nemám určité nároky na kvalitu grafiky. Napríklad u zmieňovaného Deus Ex: Mankind Divided som pociťoval väčšie problémy, ale stále to bolo v pohode hrateľné.

Zhodnime sa na tom, že sa tak úplne nezhodneme, pretože toto sa podľa mňa so stavom Unity bezprostredne po vydaní nedá porovnáť. Tvoj názor ti neberiem, ber to tak, že len k nemu poskytujem alternatívu, aby si CrocoRay neurobil o hre mylnú predstavu.

@orlop (23.01.2017 16:51): koukal jsi na geforce guide ?
http://www.geforce.com/whats-new/guides/ ... nd-performance-guide
Ta hra má několik nastavení co brutálně žerou výkon aniž by adekvátně k úbytku výkoinu zlepšovaly grafiku (extra details, multisample AA, pixel density, SF fog, HFTS stíny..).
když se tyhle věci povypínaj/sníží tak co jsem koukal WD 2 jede solidně, lépe než jednička.

A tyhle nastavení skutečně jsou overkill pro budoucí hardware.

@M.a.t.t. (23.01.2017 16:24): Z hlediska bugu na tom tak zle rozhodne neni (byt teda ta mizejici auta je HODNE zasadni problem). Ale z hlediska optimalizace je na tom rozhodne mnohem hur nez zminene AC (Arkham Knight jsem myslim nehral), optimalizace jakozto graficka performance je dle meho nazoru u WD skutecne naprosto priserna a myslim, ze hur optimalizovany titul jsem nehral opravdu dlouho, jestli vubec nekdy. Muzes se mnou nesouhlasit, ale za svym nazorem si stojim.
To, ze to dokazes prejit, nebo ze ta hra dokaze fungovat bez vetsich problemu na mene vykonnych strojich z nizkymi detaily mozna uzivatele s mene vykonnymi stroji presvedci, ale ja jsem zvykly hry hrat na vysoke detaily a divat se na hezkou grafiku bez vetsich problemu a ve srovnani s ostatnima hrama to WD2 nenabizi. Kdyby mel potencial a stejne jako kdysi GTA IV se vymlouval na to, ze vyssi nastaveni jsou tam jen pro budouci pocitace, ale pritom i s nizsimi vypadal dobre, tak se to da omluvit. Jenze v porovnani s hrami, ktere uz jsem zminil, nevypada nijak zajimave ani na nejvyssi urovni a pritom nabizi desetinovy vykon. To je proste definice spatne optimalizace, nezlob se na me.

@orlop (23.01.2017 16:17): Ja som ale nikde nepísal, že WD2 je technicky dokonalý. Nie je, ale ja som s ním naopak výrazné problémy nemal, takže takisto hovorím z vlastnej skúsenosti. Rozhodne si nemyslím, že je na tom tak zle, ako v čase vydania napríklad Assassin's Creed: Unity alebo Batman: Arkham Knight, pričom ty z neho robíš podobnú tragédiu. Je totiž rozdiel ak niekto napíše, že hra nie je ideálne optimalizovaná a iné, ak niekto napíše, že je "naprosto príšerná" ;)

No a hodnotenie na Steame je mi osobne úplne ukradnuté a aj preto, čo som napísal, ho neberiem. Jeho uživatelia sú totiž schopní aj kvalitnú hru odsúdiť na základe tohto aspektu.

@M.a.t.t. (23.01.2017 16:11): Mozna je v tom vtip, ale je to fakt. S DX:MD jsem zadny optimalizacni problem nemel. Ja nevychazim z hodnoceni na Steamu, ale z vlastni zkusenosti na dvou ruznych strojich, z nichz jeden uz z herniho hlediska o moc silnejsi byt nemuze. Ale pardon, pokud se na tomto webu hry hodnoti dle hodnoceni na Steamu a nikoliv zkusenosti, tak si dam priste pozor :D

Jinak ted jsem ty komentare rozklikl a hned treti odshora rika: "The game is really good so far I have played BUT the part no one seems to be talking about is that this game is not optimized properly!"

@orlop (23.01.2017 16:06): Vtip je v tom, že o príšernej optimalizácii, množstve bugov a mizernej funkcionalite zatiaľ píšeš len ty jediný a aj celkovo je cítiť, že po technickej stránke má hra ďaleko od iných naozaj zle technicky vyladených hier. Stačí sa pozrieť na Steam a užívateľské hodnotenia, ktoré sú veľmi priaznivé. Pritom práve tam to užívatelia nechávajú hrám za tento aspekt naozaj vyžrať, čo si nakoniec odniesli aj také kvalitné tituly ako Deus Ex: Mankind Divided, či Dishonored 2...

@M.a.t.t. (23.01.2017 15:45): Nezlob se, ale pokud je plna aliasingu, pri maximalni konfiguraci bezi na high-endove masine 4fps a rozjet ji na 60fps ve 4k by znamenalo v podstate vsechno podstatne vypnout nebo stahnout na nizka nastaveni, tak je to priserna optimalizace. Na stejnem stroji mi bezi ve 4K na 100% detaily Division, Star Wars Battlefront i Witcher 3 a vsechny tri zminene hry vypadaji o poznani lepe nez WD2.
Tak je asi neco spatne.

@kuler91 (19.01.2017 21:09): Tohle je fakt hra, u které jsem neměl pocit, že je od Ubi. Takové ty klasické stereotypní Ubi prvky více méně zmizely. Celkově tam není vidět taková ta typická šablonovitost.

Pro mě by třeba 3 hodinové demo bylo na rozhodnutí asi málo. Přece jen to chce víc hodin, než se to dostane pod kůži a než se to trochu rozjede. Za první 3 hodiny jsem tak maximálně patnáctkrát umřel u první mise, přesně, jak píše JohnCZ o pár příspěvků níže.

Já furt koukám po 2, ale ubisoftu už nic nevěřím ... Poslední hra co mě celkem bavila byl Splinter cell.
Sice se stydím, ale stahuju aktuálně "demo" ... pokud mě to chytne, tak to vemu, pokud ne, tak to koše :) Škoda, že není vyzkoušení ta 3 hod plná verze na základě které bych se rozhodnul, takhle nemám jinou možnost.
Každopádně tomu moc nedávám ...

Za me i kdyz je dvojka rozmanitejsi, tak mi to pribehem prijde horsi a mam problem se s tou partou sblizit. Je to cilene na mladou generaci a to sbirani followeru mi prijde stejna blbost jako fenomen youtuberu :)

Tak ono sa to dá hrať aj akčne, i keď je cítiť, že tvorcovia kládli dôraz práve na stealth. Ak sa hráč pokúsi riešiť všetko tým, že to tam vystrieľa, musí sa pripraviť na vlny nepriateľov, ktoré začnú útočiť zo všetkých strán. Čo vlastne môže byť pre niekoho plus, pričom na najvyššej obtiažnosti sa môže slušne zapotiť :)

@Chuck (19.01.2017 20:15): Na nejvyšší detaily určitě ne, ale na nějaké střední či vysoké by to jet mohlo dobře, pokud optimalizace není tak hrozná jako v jedničce. Ale co jsem se díval na benchmarky, tak by to nemělo být tak hrozné.

Já o hře uvažuju, ale teď celkově vůbec nehraju a navíc je ta cena poměrně vysoká, tak uvidím časem za pár měsíců. Jednička mě celkem bavila.

Po 20 hodinách pořád hodně baví, ale narazil jsem na docela závažný bug. To, že mi ingame foťák sem tam divně osvítí fotku, to bych ještě přežil, ale dneska se mi komplet zresetovaly statistiky nalezených památek. Měl už jsem více jak polovinu, takže mě to docela dost hodně sere. Prý tenhle problém má od launche hry poměrně dost lidí a furt to není fixnutý. C'mon Ubisoft!

Koukám, jak se tu řeší kvalita hry. S orlopem se v jedné věci výrazně neshodnu a to je gameplay. Jsem rád, že akční stránka hry ještě více ustoupila a rozhodně jsem rád, že hra tolik nekrade důraz na řízení vozidel, které je, co si budem, ne zcela povedené. Nevím jak v pozdější fázi hry, ale absenci otravných honiček s policií vítám. Hra má celkově mnohem bohatší design a není to tak okatě schematické, jak minulý díl a chybí i takové ty otravné Ubi archetypy (odemykání mapy, statistiky kam se podíváš). Hlavně to nemá mise jak přes kopírák. Pořád to sice nemá kdovíjak promakaný design misí jako takových a většinou to je jen o tom někam dojít, někoho hacknout, maximálně vyřešit nějakou hádanku, ale je to protkané dialogy a má to vždycky nějaké příběhové pozadí (často i vtipné), což je strašně fajn po všech těch Ubi s generickým contentem.

Ovladatelnost je rozporuplná. Co se týče samotné postavy, ta je supr. Animace na jedničku, člověk má opravdu immersive pocit z pohybu. Hackování je ale na M/K složitější a ne tak intuitivní, protože už to není jen jednotlačítková záležitost.

A obtížnost! Sakra, než do toho člověk trochu pronikne, ta hra je překvapivě docela těžká. Prvních několik misí jsem velmi často chcípal. Ale ten pocit, kdy si člověk naplánuje za pomocí gadgetů postup, odemkne si přístup, připraví si trasu a následně provede bez chybičky svůj důkladný plán je k nezaplacení.

@orlop (14.01.2017 16:11): Názor a komentář respektuju, ale také musím říct, že mám vše celkem úplně obráceně. Bugy jsem nezaznamenal skoro žádné (ale uznávám, že ESC je nešťastně řešený). Honičky v autech mi tak moc nechyběly. Osobně jsem hru včetně téměř všech vedlejších misí dohrál asi za 35 hodin. Z ovládání jsem po příšerné jedniče byl nadšený a gameplay byl neskonale zábavný. V čem ale naprosto souhlasím je San Francisco, které je fakt parádní :-) A ta cena je, pravda, brutální. Ubi asi srovnal ceny konzolových a PC verzí :-/

@orlop (14.01.2017 16:11): Jediné výraznejšie problémy, ktoré ma sprevádzali, boli občasné pády do Windowsu, čo by som bral. Ale nedialo sa to tak často, aby mi to kazilo zážitok. :)

No čo už. Za mňa sú kvalitné diely a oba trochu iným spôsobom. Dvojka mi vlastne dosť sadla aj preto, že sa uberala viac GTA štýlom, ktorý môžem.

@M.a.t.t. (14.01.2017 16:09): Promin, jeste jsem dopsal edit a ty uz jsi reagoval :)
Ty zasadni bugy a chyby v ovladani jsem ve svem komentari popsal celkem konkretne, pokud ty takovou zkusenost nemas, nebo ti to nevadilo, pak chapu, pro me to byl jeden z duvodu skutecnych frustraci pri hrani a na vyslednem hodnoceni se rozhodne podileji konskym kusem.

@orlop (14.01.2017 16:01): Samozrejme, nik netvrdí, že hra je dokonalá a ponúka bezchybný príbeh. Ten ma síce bavil, no v niektorých častiach mi prišiel naťahovaný a zážitok mi výrazne dvíhali zábavné vedľajšie aktivity. Samotná hra je z môjho pohľadu skrátka natoľko kvalitná, že ju môžem s čistým svedomím označiť za najzábvnejšiu Ubisoftiu hru od Far Cry 3. Sklamanie dokážem pochopiť, ale v niektorých názoroch sa skrátka nezhodneme. Príbeh jednotky mi nijak zvlášť lepší nepríde (ale príde mi dostatočne motivujúci) a nijaké zásadné bugy ovplyvňujúce gameplay v nej ozaj nevidím.

@M.a.t.t. (28.12.2016 12:23): Ja to primarne nesrovnavam s jednickou - ze je WD2 o poznani lepsi nez prvni dil ve vetsine aspektu je pravda, ale to stale neni dost, abych tu hru hodnotil lepe. Jednicce jsem dal vic ciste proto, ze prisla s necim originalnim a rozhodne nemela takove problemy s ovladanim jako tento dil. Dvojka uz si body za originalitu nezaslouzi a gameplay - byt oproti prvnimu dilu komplexnejsi - je spis otravny nez cokoliv jineho.
Velkou soucasti jednicky take byly honicky v autech, ktere diky hackovani byly neco pro me skutecne noveho a zabavneho. V tomto dilu je tenhle aspekt uplne zabity. Teoreticky tam je, ale prakticky je nevyuzity.
V podstate s tebou souhlasim ve vetsine tvych argumentu - ano, pribeh se hodne venuje invazi do soukromi. Ale to neznamena, ze je to dobry pribeh. Ano, je to jedna z nejmene zabugovanych her od Ubisoftu, to ale nic nemeni na tom, ze bugy v ni jsou a to velmi zasadni a zasadne ovlivnujici gameplay. A tak dale.
Dal bych te hre urcite vic procent, kdyby nebyla tak draha. U AAA, vicemene single player titulu, ktery full content prodava za silenych 100EUR (a i tak k nemu jeste nabizi vzhledova DLC), navic od tak velkeho studia, se nedaji primhourit oci.
A ze jsem zaujaty? Mozna ano, mozna jsem proste jenom opravdu hodne zklamany, protoze to tema, prostredi i zanr maji velky potencial, ktery zde zustava nevyuzity.

Začíná mě dvojka zajímat čím dál víc. Jednička je sice příšerná, ale každý si zaslouží druhou šanci.

Bravo! Ubisoft vydal hru, u které nejsou vedlejší aktivity na prostřelení lebky. Zatím mám za sebou cca 8 hodin a baví to náramně! :)

@orlop (komentář): Nesúhlasím skoro v ničom a mám dojem, že si voči hre nezmyselne zaujatý. Vyčítanie absencie ovplyvňovania príbehu a niekoľkých koncov mi príde trochu zvláštne, nakoľko to nemali ani Watch Dogs, kde ti to zjavne nevadilo. Na príbehu som osobne ocenil, že ďaleko viac ťaží z celej problematiky narúšania súkromia ľudí, kým v prvom dieli išlo skôr o kulisu a ústrednou témou bola obyčajná pomsta. Výtku ku hrateľnosti nechápem taktiež, nakoľko hra ponúka oveľa funkčnejší stealth a nielen vďaka dronu, či autíčku ponúka ďaleko viac možností prechádzania a aj hackovanie je omnoho komplexnejšie a variabilnejšie. A čo sa týka bugov, tam mi príde kritika tiež trochu zvláštna, nakoľko práve Watch Dogs 2 sú čo sa týka stavu bezprostredne po vydaní asi najlepšie zvládnutou Ubisoft hrou za posledné roky. Ani multiplayer nie je určite horší ako v jednotke, ale kto chce psa biť... ;)

@CrocoRay (27.12.2016 23:02): Souhlasím cizina je prostě cizina ale v tom dojíždění domů je sakra rozdíl. Kamarád třeba bydlí v Německu, v Řeznu skoro u hranic a autem je doma u Plzně za pár hodin a může přijet prakticky kdykoliv je třeba, což by ze Sydney asi těžko dával, a navíc ten poměr ceny za benzín a za letenku :) Já byl nejdál v Londýně.

@Kuba1911 (27.12.2016 21:36): Tak ono když jdeš do ciziny na delší dobu, tak je jedno, jestli je to jen na jihu Evropy nebo na druhém konci Země, ne? :-) Jediná věc, která by to mohla částečně ovlivňovat je fakt, že třeba rodina je dál. Ale když je navštívíš jednou za čas, tak i z Australie jsi letadlem tady poměrně rychle. Nějaký ten den cesty nebo dva nepovažuji za něco hrozného. Taky jsem celkem dost kdysi cestoval. Teď už sedím doma na prdeli.

@orlop (komentář): Předem: Nerýpu, jen se ptám :) Jak píšeš že znáš San Francisko dobře to jsi tam nějaký čas byl? Ptám se čistě jen ze zvědavosti protože taky rád cestuji ale nedovedu si představit že bych se do ciziny na delší dobu úplně odstěhoval. Nota bene do města vzdáleného přes půl zeměkoule :)

roflmao ted jsem sel na misi ze mam ukrast v nejakych strezenych budovach par balicku.. spojilo me to s nejakym hracem, asi to byla teda coop operace a ja si nevsiml.. no a on vyradil na chvili veskery systemy, takze vsechno zhaslo a nefungovalo.. sli jsme dovnitr a umistili se za rohy.. ja jsem zacal palit tou elektrickou pistoli a on pak snipou z dalky kazdej ten znehybnenej target zabil.. vzali jsme ty balicky.. ten posledni pomoci dalkove ovladanyho auticka.. a vybehli ven.. tam prijelo auto, ja zastrelil ridice, ze ukradnu auto.. a ukazualo se ze za volantem byl nejakej hrac :D utekli jsme

pak jsme odjeli na misi ze mame ukrast jachtu.. tak jsme tam dosli a vzali tu jachtu a ujizdeli.. zacli po nas jit po prestrelce s gangsterama fizlove.. tak ja jsem ridil a on hackoval helikopteru aj ejich cluny.. pak jsme museli jet pod nejakej utes a zbavit se vsech poldu.. tak jsme se schovali za jedno z jejich aut a odstrelovali je.. jako fakt husty

ale trochu me mrzi ten ne uple skvelej technickej stav, chce to jeste par patchu

@Paul (29.11.2016 22:56): No .. popravdě vůbec nechápu, jak to může mít zatím takovej úspěch. Mě ta hra začala být před nedávnem strašně nesympatická a stačí mi vidět jen ten main obrázek a mám z toho osypky.

Jinak koukám že je to pěkně drahý, PC krabicovka za 1600 na xzone je výsměch. Nejlevněji jsem to našel na uk.gamesplanet, což je supr shop, ale i tam to stojí litr. Mám na to chuť, ne že ne..

Na steamu zatím hodnocení 84%, což je na poměry Ubi nevídané :)

Tohle je skvělé. nVidia vydala svojí ultradetailní graphics guide, a jedna položka mě velmi zaujala:

http://www.geforce.com/whats-new/guides/ ... 2-temporal-filtering

V podstatě solidní porce výkonu zadarmo ve stylu checkerboard renderingu na PS4 Pro. Snad se tohle dostane do všech her.

A celkově tahle PC verze vypadá skvěle, vypadá to že se Ubi z jedničky dost poučili.

"Temporal Filtering" is, in our opinion, a revolution for gaming, enabling significant bumps in image quality and performance, without a reduction in detail of other settings. Essentially, free performance with no readily-seen drawbacks."

@Paul (23.11.2016 21:48): jasný, rozumím. Jabka s hruškama jsem míchal schválně. Rozdíl se v digitálu stále zmenšuje (beru steam jako monopol). Na pc nepotřebuješ speciální devkit, ale na psn i xbla si můžeš vydat hru v podstatě sám. Schvalovací procesy už nejsou tak komplikovaný a neplatí se snad ani za opravy.

Já se řadím ke skupině, která si počká raději na opatchovanou hru ve slevě. Existují výjimky, kdy podpořím z nostlagie nějaký projekt.

@oleav (23.11.2016 18:47): to jsou dvě různý věci. Sony/MS si berou podíl ještě extra nad těch 30% co si berou pokud si člověk koupí hru digitálně, a hlavně mají extra podíl z krabicovek, což u PC není.
Někteří publisheři už ale zkoušejí nabízet PC hry za stejnou cenu jako konzolovky, protože proč ne, když to lidi jsou ochotní koupit. Větší zisk, yay :/

A proč bývají konzolovky obvykle vlastně dražší? Člověk by řekl, že když se to vyrábí na jeden přístroj se stejným HW (než oznámili PS 4 Pro a Scorpiona), bude to jednodušší a levnější, než na počítače, kde musí počítat s různými sestavami o často markantně rozdílných výkonech.

Já si včera pouštěl hodinovej záznam na hrej.cz a jednička mi oproti tomuhle odpadu připadá zlatá ... Já furt čekám, kdy začně ubisoft zase dělat kvalitní a zábavné hry a ne tyhle <> kde nelze ani nastavit obtížnost. Co mě dokáže ještě vytočit to, když na PS storu svítí WD 2 season pass za + 1K a v textu si ještě dovolí upozornit na "dobrou cenu" ... načež pak na novinkách čtu ""No more DLC that gamers have to buy for the full experience" - Ubisoft" ... Jestli jsem si dřív o EA myslel že jsou mizerové, tak v porovnání s tim, jaké vydávají hry ubisoft jsou to hvězdy ...
No nic .. upřímně jim přeju velmi malé prodeje, protože podobné hry mi fakt chybět nebudou. Nejhorší na tom je to, že tyhle hovadiny z 90 % kupují jenom konzoláci, ale aby někdo podpořil viz skvělej Dishonored 2, který na poměry konzole šlape skvěle to ne ... Lidi raději sypou prachy do těchto kinder her .. :(

@kuler91 (18.11.2016 20:41): Me spis mrzi, ze dodrbali heroese :( .. Jinak hry od nich nehraji. A kdyz uz tam udelaji nahe postavy, tak ma vyjit patch, kde to bude cenzurované.. A popravde nechci hrat za cokoladu :( .. Radeji asiata, a nebo nejakeho polarnika.

Celkově to vypadá na piču :D ...
Já nevím, kdo v ubisoftu vymyslela myšlenku, že hry se musejí dělat i pro retardy. Začínám být dost alergický na miliony featurek, ukazatelů, berliček ... Ani v tom dishonored není taková vychytávka na jeden čudlik, kdy člověk vidí pohyb všech NPC v celém baráku a přes všechny zdi ... navíc to tady člověk ani nepotřebuje. Ubisofte běž fakt už do hajzlu ..
jejich hry začíná jít být čím dál víc pro dětské publikum, ale když mě bylo 10-12 let, tak si nepamatuji, že bych měl už tenkrát potřebu hrát tyhle berličkoviny ... Téměř bez znalosti AJ jsem se raději potil u 3 thiefa, kde jsem kolikrát vůbec nevěděl, co se po mě chce, ale i přesto si hru užíval a dohrál.

@kuler91 (04.11.2016 09:07): Předčasně asi ne, protože mám pořád tři nebo čtyři hry na seznamu a nevím, kdy to stihnu dohrát. Ale určitě do toho teď jako do novinky půjdu. Ale na optimalizaci jsem fakt zvědavý. Ona i ta jednička mi na core i5 4460 3,2 GHZ, 16 GB RAM a GTX 1060 6 GB RAM padala sem tam na 30 fps a občas i níž. Nic hrozného, ale když to člověku jede 70 FPS a najednou to klesne na 27, tak to trhání je docela citelné, i když je to třeba jen na půl vteřiny.

Ale u dvojky s tím stejně kvůli procesoru už tak nějak počítám a měnit nebo taktovat se mi jej nechce.

@kuler91 (04.11.2016 09:07): počkám si, teď jedu deus ex, pak buď Dishonored 2, WD2 nebo Hitman, ale WD2 nebudu kupovat dokud nebudou venku recenze a info o tech. stavu, jedna Mafie 3 mi stačila.

Tak jak to vidíte ? Půjde do toho někdo "předčasně" ? Furt váhám, horší, než obstojná jednička to určitě nebude a pokud bude alespoň průměrný příběh, tak by to nemuselo být tak zlé, navíc do vydání mass effectu a horizonu času dost, takže stejně nic lepšího ( krom D2 ) ted nevyjde ... :)

Dle nového videa se zdá, že město v této hře bude lepší než než v Driver: San Francisco.
No ale myslete si o mě co chcete, ale konečně se někdo zaměřil i na typické San Francisco prvky - lanová tramvaj + normální tramvaj. Opět ale chybí trolejbusy!
V Driverovi chyběly tyto prvky všechny. V Grand Theft Auto: San Andreas byla aspoň lanová tramvaj, stejně tak v Midtown Madness 2 - tu se dala i vykolejit.
Jediná hra, kde ty prvky byly všechny je Bus & Cable Car Simulator: San Francisco. Ale tady to vypadalo strašně.

Proč se tvůrci her pouští do SF, když to nedodělaj pořádně?

Zatím jediná hra - akční gangsterka, kde byly i trolejbusy byla hra HEi$T.
Obrázek, že nekecám a oficiální trailer..

Nevím kdo hru dělal, ale hra nebyla bohužel dokončena.

@Red (03.10.2016 15:23): Pravda, je toho hodně. Ale vlastně všechno jsou to závody. U těch si člověk to město tolik neužije. Mimochodem, právě hraju The Crew a ano, navštívil jsem i San Francisco :-) Je to fajn, ale stejně se těším, až si ho prolezu důkladně s patřičnými detaily a to i pěšky.

@Zbyisek (03.10.2016 12:51): No tak relativně nedávno právě v Driver: San Francisco, potom třeba v Midtown Madness 2 případně Vette. Ulicema San Francisca se projíždí taky v Test Drive 4, Test Drive 5, Test Drive 6, Race Driver: GRID, Need for Speed: The Run nebo The Crew.

A nemám nic proti San Franciscu, je to pěkné město. Jen to není pro mě důvod proč nějakou hru hrát, jako by byla třeba jakákoliv neamerická metropole.

@Red (30.08.2016 00:56): Mě třeba San Francisco taky láká. Říkáš, že je všude. Kde prosím přesně? Vím jen o GTA San Andreas a Driver 1. Takže se těším na nové kvalitně udělané a poměrně věrohodné Frisco ve Watch Dogs 2.

Co se týče hrdiny tak nevím. Lidi tak nějak obecně prý hejtovali jedničku, takže si řekli, že ve dvojce udělají asi nového hrdinu. Přitom třeba hrdina byl pro mě to poslední, co mi vadilo :-)

SF je taky všude, to samotný mě tedy nenaláká.

Proč změnili hrdinu? To byl tak nenáviděnej?

20 minut gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=-XMg0bCU1P8
A hype je mrtev :)
Gameplay a stealth ok, rozšíření možností z jedničky, ale ta stylizace hipsta hacka je prostě strašlivá, sbírání followers je na pěst, vypadá to hnusně, auta vypadaj arkádoidně a snad hůř než v WD1..
Teď už mě tam láká jen to SF. Asi počkám na slevu.