V-Rally 4 je štvrtým dielom série, ktorej počiatky sa datujú až do roku 1997, kedy vyšiel prvý diel na konzoli PlayStation. Obsahuje režimy Kariéra (nazvaná V-Rally mód), Rýchlu hru (Quick Game) a Multiplayer. Vozidlá sú licencované, a tak môžete usadnúť za volant Lancie Stratos, Mitsubishi Lancer Evo, Porsche 911, Fordu Fiesta, pričom nechýba ani napríklad česká Škoda Fabia.
Kariéra je hlavnou zložkou hry. V nej si môžete kupovať autá, vylepšovať ich a taktiež si najímať mechanikov a manažérov. Aby ste sa posúvali vpred, musíte vyhrávať preteky, odomykať si silnejšie autá, pomôcť vám môže i najímanie lepších mechanikov a manažérov. Obsahuje päť druhov pretekov, konkrétne klasické rally (rýchlostne skúšky), V-Rally Cross, preteky do vrchu (Hillclimb), preteky bugín a Extreme-Khana.
V režime Quick Game máte prístupné všetky autá, pričom trate sa generujú náhodne. Dostupný je i lokálny multiplayer a splitscreen obrazovka.
Nějak se od toho nemůžu odtrhnout, 40+ hodin za poslední tři týdny. Auta líp brzděj, líp držej stopu při smyku než třeba WRC, ale úplná arkáda jako Dirt 5 to rozhodně není. Hra se dobře hraje na gamepadu. Na pc docela ucházející grafika s nádhernými sceneriemi. Rally map je 6, každá mapa je veliká cca 4x4 Km, s cca 30km tratí. A to je prostě na rally hru málo. Je to i největší vada V-Rally, že se nesoustředí čistě jen na rally. Jsou tu i další disciplíny, Extreme-Khana nuda, Buginy nuda atd. Kdyby se vývojáři vyprdli na ty ostatní blbosti, mohlo bejt rally obsahu mnohem víc. Doufám že až dokutěj Test Drive, zase se pěkně vrátěj na rally píseček, protože rally uměj udělat zábavný.
Takhle je to tak 6 z 10
Takhle je to tak 6 z 10