Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ve verzi z obchodu žádnej skidrow není. Než se srát s warezem, si raději počkej do desátýho kdy na gog.com vyjde za sto korun originálka plně opatchovaná.
ešte sa chcem spytat či crack a skidrow mam skopirovat do jedneho suboru uloženej hry alebo rozelene ?
k tejto rozsirenej edicii potrebujem mat aj nainstalovaneho aj zaklinaca 1 alebo to ide aj bez toho ?
Garion - Ale notak, třeba Torchlight jednou dohraju...:) Ale možná... pokud do poloviny hry jedinkrát neumřu na nejvyšší obtížnost, možná to udělám...XD
Jak tak znam Marcussse, v pulce hry to zabali a rozjede to znovu na hardcore :)
Tak informace o hardcore obtížnosti byly už dříve, ale teda neni to zrovna záležitost prvního hraní :D:D
Hydr0gen: Tak podle těch bonusových videí všechny ty pohyby co dělá geralt v jedničce se dají zvládnout i přímo v reálu, ale je teda pravda, že některé ty pohyby ve skupinovém stylu by mohlo být fakt zajímavé vidět někoho skutečně používat při souboji s mečem :D Případně i některé pohyby v rychlém stylu stály za to, že jsem až koukal, že ten meč udrží :D i když zaklínačské meče jsou dost lehké :)
Tak pokud si matně vzpomínám, už v jedničce dělal občas min.zvláštní pohyby - hlavně např.při použití skupinovýho stylu (takový ty otočky, kdy si div nelehnul, aby dosáhl i na ty za sebou). To co vidim tady mi přijde podobný...
marwel: Teda doufám, že to meditování kde se mi zlíbí zruší a bude potřeba ohniště, jako tomu bylo u jedničky.

A ještě jednu věc jim neodpustím... Taky vám přijde vizáž a vůbec animace a pohyby Geralta jako od nějakého namachrovaného bouchače? Takového borečka z něj dělají=/
Awesome!

Nektera z poslednich prezentovanych videjek ohledne dvojky me trochu rozhodily, ale tohle krasne ukazuje, ze pujde o velmi zajimavy akcni soubojovy system se znacnou porci taktiky (alespon na tezkou obtiznost).
Vic: ,,Nejvetsi chyba hry je pro me zatim to, ze jeji hrani spolkne spoustu casu."
Tse. FPSkář=P

A mimochodem spletl si asi kila s librami=)
Say: zapsal jsem se přímo v knihkupectví v Brně. Takže link asi neexistuje...
Tak, dohráno...:)
Nakonec jsem se sklonil k 90% (hlavně kvůli technickým chybkám, bojovému systému atd.) - vysvětlím zítra v komentáři...
Snad dvojka splní své sliby a vynese mne do nebes...:)
Já jsem zvědav na tu novou Zmiji. Ale ještě jsem neměl čas si pro ni skočit.
Chark: snad to vyjde - v Praze byl loni, nechal jsem si podepsat první díl povídek, aniž bych je četl. Dnes bych si nechal podepsat každou knihu, co od něj mám (jen tak mimochodem, stálo tam přes sto lidí a na každého se podíval a usmál).
Tak trochu mimo hlavní téma: byl jsem v Brně v knihkupectví Dobrovský na České a na červen plánují autogramiádu A. Sapkowského. Ale jen pokud bude dost zájemnců. Tak jsem se tam zapsal do petice/mail listu a doufám, že to vyjde.
No moc vysoké hw nároky teda nemá na to jak vypadá. Ale z toho soubojového systému trochu strach mám ten v jedničce jsem si poměrně oblíbil :) i když měl teda své mouchy.
překombinovaný soubojový systém, vysoké hw nároky a obecné nevychytanosti, protože se teprv učí používat svůj nový engine.
Say: To delalo na pomalejsich strojich a bude to stejne i ve Witcherovi. Interiery byly jen technicka zalezitost, souviselo to s tim, ze se designovali na uplne stejne mape sveta, ale uplne mimo vstupy do nich (pravdepodobne na tom delali jini designeri), takze se interiery a exteriery udelaly zvlast a potom uz se jim to nechtelo davat dohromady nebo tam byl jiny zadrhel napriklad kvuli neprizpusobeni enginu pro takovou vec, tak se udelalo to nejjednodussi - "teleport" mezi vstupy/vystupy, potom je samozrejme nutno nacitat.
Garion: Jestli si dobře vzpomínám, tak se v Oblivionu stejně exteriéry načítaly (zásek obrazu, nápis ,,loading", nebo možná i bez něj). Ale pořád tu byly ty interiéry. Ve Witcherovi 2 prý nic takového není.
Say: Vzdyt neco takoveho bylo uz ve spouste her, napriklad v Oblivionu, kde se nacitaly pouze vnitrni prostory, ale venku se to nacetlo jednou a zbytek se donacitaval postupne. Kdyz to udelas spravne, stoji te to jen o trochu vic RAM a VRAM (placnu treba 10%).
Už je docela dlouho známo, že ve Witcherovi 2 nebudou loading screeny. Tak by mě zajímalo co je bude tahle vymoženost stát. RAM? HDD? Mrtě delší načítání hry samotné?
Osobně mě teda v Risen oslnil právě prvek explorace a perfektní atmosféry světa, příjemný dialogy a questy taky plus. Ale Zaklínač je o dost dál v možnostech ovlivňování příběhu, svět má taky nádhernej, a víc mě v něm bavily souboje.
Možno práve že sa Risen na nič nehrá. Všetko ako má byť a krásny ambient k tomu. Väčšinou som skeptický k novým hrám, Risen a v podstate aj Witcher ma presvedčili, že nie všetko nové je zlé.
Aby bylo jasno, já Risen taky nijak neshazuji... Jen jsem chtěl vědět, čím Ebba tak oslnil. Toť vše.
Paul: nechcel som aby to tak negatívne odo mňa vyznelo, ja v podstate chválim aj Witchera, na koridorovku je to super. 80% u mňa je možno ako 90% u niekoho iného. S Risenom sú to obe špičkové RPG. Klobúk dole pred poliakmi.
"Risen bol vyrovnaný ... jeden z mála akčných súbojov čo mi nijak neprekážal (väčšinou preferujem klikanie zhora, alebo turn-based)." // Sice je to slovensky...
Ebb: Však ve Witcherovi máš souboje také shora. Dokonce je můžeš i pauzovat (což v Risenu není, jestli si dobře vzpomínám).
Ebb: Jo o tom jsem i četl že prej igni udělali moc silný. Já už hraju jen s flash modem, kde je hodně igni oslabené. Pokud ale hraješ s mečema (nvm kdo by chtěl hrát s igni ...) tak je to v pohodě.

Zaklínač dost ztrácel holt na nedostatku peněz. Ty věci co mi na něm vadí jsou čistě technologický jako to co jsi zmínil (nahrávací obrazovky, loadingy, vlastně celkově i ten engine kvůli kterému spousta věcí nešla udělat). Ve všech ostatních směrech, ale zaklínač risen rozhodně poráží.