Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ja mám momentálne rozohraté GTA V a naozaj je to čo sa týka animácií asi top kvalita. Rockstar má toto neskutočne premakané. Witcher 3 bude v animáciách o niečo topornejší, to je isté, ale zase ten obrovský svet bude plný detailov.
@montana (17.05.2015 19:56): Takže co se koní týče, je to alá Skyrim a stále vede iks let starý Red Dead Redemption :) (?)

Jo a denní režim npc určitě mít nebudou, nikdy je neměly - i v tom Gothicu to vydrželo jen v jedničce. Co díl, to menší důraz na tuhle fíčuru, která podle mě vytváří jednu z nejlepších atmosfér, jakou jsem kdy ve hře potkal.
Comix přečtený, OST naposlouchaný, videa prohlédnutá, paper toys... není barva v tiskárně, takže nic. Jdu spát ať to rychleji uteče.
@LIUWIL (17.05.2015 20:32): No, ja si zasa myslím, že práve preto, že to nie je ME, tie zmeny budú drastické - veď si zober, aké rozdielne zážitky mal človek, ktorý hral Witchera 2 podľa toho dôležitého rozhodnutia relatívne na začiatku hry.

Je síce pravda, že zmeny z W1boli skôr kozmetické, no W3 na W2 príbehovo naväzuje (jednotka bola ucelený príbeh), tu očakávam markantné zmeny podľa toho, či človek save má.
Jak to ze konzolojdi hrajou? Na twitchi 10k viewers. Neni datum vydani 19.? :D ://
@PhyrexiaN (17.05.2015 20:00): Osobně čekám jenom nějaké bonusy plus možná pár zmínek. Rozhodně to není Mass Effect, zvlášť když se tak drastickým způsobem mění formát hry.
Osobně už staré savy ani nemám.
Zdravím,
nevíte, co všechno se bude dát importovat z předchozího dílu? Není někde nějaký soupis událostí, které mají vliv z předešlých her?
Tak furt bádám jestli mi bude stačit aspon na medium při sestavě gtx960 8gb ram win8 64
a PhenomII x4 955 s taktem na 3.7 ghz tak až budete někdo hrát tak dejte vědět jestli radši nemám koupit novej procesor aj desku.
Teda kdyz je clovek namlsanej Rockstarem, tak si vsima fakt kdejake blbosti... uplne tam chybi nejaka interakce s vetsinou okoli. Kere, stromy nebo povesena zvonkohra uplne zmizi, misto aby byly animovany. Chovani lidi je jen kulisa, ne ze by meli nejaky denni rezim ala Gothic (aspon zatim mi to tak prijde). Jsou tam zajimave detaily, ale bohuzel zatim pro me vynijaky spis ty nedodelky a chybky. A to mam Day 1 patch stazenej.
Asi to jeste nejakej ten patek chtelo do vydani.

Rozhovory beru zpet. Nektery jsou toporny a divny, ale jiny zase hodne pekny. Libi se mi to poklidne tempo.
Trochu mi vadi, ze nejde zapnout chuzi. Ovlivnuje se jen naklonenim analogu, coz je otravny, kdyz se chce clovek klidne prochazet.

Behem prvniho pestniho souboje mi tam splasene bugoval kun, takze jsem na nej dvakrat omylem nasednul. Jeste lepsi to bylo chvilku predtim, kdyz jsem byl v hospode a pri rozhovoru bylo v okne videt, jak se tam mota dokola a prevraci :D
Jeho animace ma dost much a pri vykroceni ze srazu se najednou bugne, ohne o 45° a stahnou se mu k telu zadni nohy :))
Na EG.cz vyšly vynikající články o překladu od vrchního překladatele (3 díly, tohle je ten poslední)
http://www.eurogamer.cz/articles/reporta ... stina-pro-zaklinac-3

A na FB vyšel fantastickej Q&A s hlavním překladatelem a korektorem:
https://www.facebook.com/notes/700036990122468/

Moc hezky jsem si početl. Např. téma bugů:

AH: Teď jsi mi připomněl topivce, kterého když jsem zabil, tak se vleže začal vlnit jako had a zvesela se odvlnil krajinou pryč. Lituju, že jsem si z toho neudělal video.

FŽ: Mně to dělali nekkeři. Když se mi nějakého podařilo přeseknout vejpůl, horní půlka trčela bezvládně ve vzduchu a ta spodní si odkráčela do lesa jakoby nic. Jinak žádné tyto bugy už byste ve hře pochopitelně najít neměli.
To že jednička se skládala z kousků povídek/série patří mezi její kvality... s chutí bych si zahrál hru postavenou na libovolné povídce, i kdyby jen volně tak jako v jedničce. U vlastního příběhu už to není taková jistota - může to být dobré, ale taky o dost horší. Nebo prostě jen jiné, což v kontextu série taky není nejlepší.
@Bodkin (17.05.2015 13:14): Jednička měla hloubku díky atmosféře. Válka s Nilfgaardem je nesmysl.

A nesouhlasím. Nějaký nekritický obdiv ke studiu není na místě sice nikdy, ale když studio vydá několik na sobě nezávislých povedených her, dá se to pochopit. Takhle ne.
@Tvojematka (17.05.2015 12:43): To jim moc fandíš/křivdíš. Jednička hloubku neměla, byla to jen přepsaná mozaika příběhů a postav ze série. To až dvojka začala být dostatečně svá a pozornosti hodná. Byť stejně mě sere, že tam zas tahají Nilfgaard do války. Doufám, že to budou mít kurevsky dobře vysvětlené, jinak na to budu všude nadávat.

Láska je studiu není o počtu jejich her.
@HolyMeatball (17.05.2015 12:30): Zákonitě ne, ale ta pravděpodobnost je docela velká, už jsem ohledně toho paranoidní.
Když napíšu na eurogamer, že komunikace CDPR je poslední dobou chaotická - což je naprostá pravda - schytám během dne snad 20 mínusek.
Když admin fanstránky na FB napíše proti nějakému kroku CDPR oprávněnou konstruktivní kritiku, slízne si X nasraných příspěvků, že furt jenom kritizuje. Je to úplně mimo, ta velká láska ke studiu, co udělalo dvě hry, které obě staví na charakterech z knížek, což jim dodává hloubku. Až CDPR bude mít za sebou několik úspěšných her, z nichž většina nebude Zaklínač, bude to víc na místě. Ale teď?
@Paul (17.05.2015 06:51): Tohle vypadá skoro stejně. Každopádně tyhle grafické módy většinou vypadají dost hnusně- zkoušel jsem je ve dvojce.

A módy moc neuznávám a nepoužívám. Hodnotím hru jako takovou, jak ji udělali tvůrci.
@BINGMAN (16.05.2015 14:06): Ano, ale mohly by mít v sobě špetku osobního charakteru. A v knize je párkrát Yenn popisovaná i bez kouzel. A i s těmi kouzly byla furt popsaná jako zralá dáma a ne dvacítka z časopisu.

@Paul (16.05.2015 14:50): Ano, charakter je něco víc, než jen vizuální idealistická dokonalost. Ale nemá cenu se zatím do téhle debaty pouštět... Je to jen soudě podle obrázků. Uvidíme jak dialogy etc.
@Paul (16.05.2015 12:35): Vypadá tuctově a uměle. Yenn, Ciri i Triss vypadají jak sestry a jiná barva vlasů je trochu málo vzhledem k tomu, čím vlastně mají být. Jsem zvědavý, jak budou mít napsané charaktery.
@7c (16.05.2015 11:55): Tak samozřejmě že pokud by to dělali jen na PC a specificky na high-end hardware tak by to mohlo vypadat ještě lépe. Ale zase je otázka jak moc by to bylo ořežáno v jiných směrech, když by na tom kvůli očekávání nižších prodejů museli omezit budget a ambice. Přeci jen na konzolích se těch kopií prodá hodně.

(ideální by bylo kdyby si všichni konzolisti nakoupili high-end hardware, všechny hry mohly být na něj a nemuseli jsme tohle řešit, ale to se nikdy nestane :-)
@Paul (16.05.2015 06:21): Tohle samozřejmě nijak nerozporuji, nicméně kdyby šlo o čistě PC hru, tak mohla vypadat mnohem lépe. Ale jak jsem psal, jde jen o můj vesměs nezúčastněný pohled - k W3 se dostanu stejně až někdy ve Steam slevě za €5 a tou dobou už snad bude venku Enhanced Edition.
Tak chvilku zahrano (fakt jen chvilku, usinal jsem :D) a bohuzel ty rozhovory nejsou opraveny. Fakt jim to casto moc nesedi do huby a rozhovory celkove jsou dosti toporny. Stejne jako animace a pohyb, na ktery si asi budu docela dlouho zvykat.
Snad se k tomu dneska dostanu vic.
@Paul (15.05.2015 21:04): jistě je to tam i psaný, že to vzali někde z druhý ruky a musí to lidi brát z rezervou, ale to že se musí přizpůsobit konzolím je bohužel nejspíš pravda. I tak ta hra vypadá skvěle :-)
@Paul (15.05.2015 22:39): Myšleno v tom smyslu, že konzole je primární platforma a PC verze se musí přizpůsobit (vzhledem k tomu, že jde o stejnou architekturu, dost dobře nejde o "port" v pravém slova smyslu - ostatně to vesměs platí pro většinu současné generace konzolových her).
Nicméně obecně je W3 už také konzolová hra (priorita číslo jedna jsou konzole) s PC portem. Trochu smutné s ohledem na CDP začátky (samozřejmě chápu že business je business, říkám to spíš s povzdechem vzdáleného pozorovatele). Když to srovnáme, není PC verze GTA V výrazně lepší než konzolová?