The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG [chybný odkaz na hru] od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším, herní svět není nijak zidealizovaný, nahota i vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní akčnější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a slabý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu, jinak to může pro hráče vyústit v nepříjemné následky, zde se hra očividně inspirovala u hry Fahrenheit.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů i darů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
Zaklínač 2: Vrahové Králů vychází v ČR i ve světě ve stejný den a bude k dispozici jak v klasické edici, tak v té sběratelské s velkou spoustou bonusů.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším, herní svět není nijak zidealizovaný, nahota i vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní akčnější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a slabý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu, jinak to může pro hráče vyústit v nepříjemné následky, zde se hra očividně inspirovala u hry Fahrenheit.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů i darů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
Zaklínač 2: Vrahové Králů vychází v ČR i ve světě ve stejný den a bude k dispozici jak v klasické edici, tak v té sběratelské s velkou spoustou bonusů.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG [chybný odkaz na hru] od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idelaizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu, jinak to může pro hráče vyústit v nepříjemné následky, zde se hra očividně inspirovala u hry Fahrenheit.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů i darů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
Zaklínač 2: Vrahové Králů vychází v ČR i ve světě ve stejný den a bude k dispozici jak v klasické edici, tak v té sběratelské s velkou spoustou bonusů.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idelaizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu, jinak to může pro hráče vyústit v nepříjemné následky, zde se hra očividně inspirovala u hry Fahrenheit.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů i darů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
Zaklínač 2: Vrahové Králů vychází v ČR i ve světě ve stejný den a bude k dispozici jak v klasické edici, tak v té sběratelské s velkou spoustou bonusů.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG [chybný odkaz na hru] od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idelaizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu, jinak to může pro hráče vyústit v nepříjemné následky, zde se hra očividně inspirovala u hry Fahrenheit.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů i darů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idelaizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu, jinak to může pro hráče vyústit v nepříjemné následky, zde se hra očividně inspirovala u hry Fahrenheit.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů i darů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG [chybný odkaz na hru] od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idelaizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu, jinak to může pro hráče vyústit v nepříjemné následky, zde se hra očividně inspirovala u hry Fahrenheit.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů i darů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idelaizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu, jinak to může pro hráče vyústit v nepříjemné následky, zde se hra očividně inspirovala u hry Fahrenheit.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů i darů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG [chybný odkaz na hru] od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštestí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který sa da využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštestí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který sa da využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG [chybný odkaz na hru] od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštestí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který sa da využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Proti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii nebo třeba jen vrhací nože tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštestí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který sa da využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, ale lze je nyní více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč kromě hlavních příběhových questů narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG [chybný odkaz na hru] od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG [chybný odkaz na hru] od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG [chybný odkaz na hru] od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG [chybný odkaz na hru] od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG [chybný odkaz na hru] od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG The Witcher od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
The Witcher 2: Assassins of Kings je druhým dílem úspěšného RPG The Witcher od polského studia CD Projekt RED. Právě první díl, který byl recenzenty i hráči přijat velmi dobře, umožnil vzniknout svému pokračování. Ačkoliv je celý svět opět založen na díle A. Sapkowského, tak ten se na tomto díle žádným způsobem nepodílel. Znalci knih o Geraltovi zde najdou množství styčných bodů a známých postav, nicméně ani pro ty, kteří knihy nečetli, by neměl být problém proniknout do hry a plně si ji užít.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.
Stejně jako první díl, i dvojka je určena hlavně těm dospělejším. Herní svět se snaží být co nejméně idealizovaný, nahota, válečná brutalita či vulgarismy jsou běžnou součástí hry. Příběh volně navazuje na ten z předchozího dílu, kde se Geraltovi podařilo zabránit vraždě krále Foltesta, ale nyní se opět objevuje nové nebezpečí a silní nepřátelé, jejichž úmysly nejsou z nejčistších.
Oproti jedničce došlo k přepracování soubojového systému, kde už tolik nezáleží na správném načasování, takže boje jsou nyní dynamičtější. Geralt má k dispozici dva druhy útoků - silný a rychlý a pak obranný a úhybný manévr. Možnost používat různé lektvary, magii, nebo třeba jen vrhací nože, tu je samozřejmě také. Lektvary lze pít, nebo míchat jenom počas meditace, meditovat je naštěstí možné mimo boje téměř všude. Pěstní souboje jsou nyní řešeny formou quick time eventů a slouží hlavně k obohacení hry. Quick time eventů je ve hře více, ale některé jdou vypnout. Mírnou změnou prošly i dialogy, občas je nutné vybrat správnou odpověď v časovém limitu. Další novinkou je zjednodušený stealth mód, který se dá využít na neosvětlených místech.
Cílení na starší publikum potvrzuje i přepracovaný systém vztahů s partnery v družině, kdy byl opuštěn systém kartiček z prvního dílu, nyní je lze více rozvíjet pomocí dialogů. Nicméně, stejně jako v jedničce, i zde nelze parťáky ovládat přímo, ale jednají sami za sebe. Během hry hráč, kromě hlavních příběhových questů, narazí i na řadu těch nepovinných, spoustou svých rozhodnutí, i těch na první pohled nepodstatných, dokáže ovlivnit děj a s následky se setká třeba až za nějaký čas. Kromě vedlejších questů jsou přítomny různé drobnosti pro odpočinutí si, jako je hra v kostky nebo páka v hospodě.
CD Projekt RED později vydal, stejně jako u prvního dílu, rozšířenou edici a to i formou patche pro vlastníky původní hry. Nová edice obsahuje mimo jiné zbrusu nové intro a outro, nové cut-scény a kromě oprav různých bugů i několik nových misí, které prodlužují hratelnost.
Příběh Geralta z Rivie pokračuje v třetím díle s názvem The Witcher 3: Wild Hunt.