Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Cathan (30.04.2022 10:06): vzhledem k tomu že tam je nového obsahu dvakrát tolik co v původní hře a ten název ultra deluxe je metahumor, tak by to jednoznačně mělo mít vlastní profil
Dáme Ultra Delux jako součást této hry, nebo to založíme jako novou hru?
@Laurona (14.01.2017 16:29): snad jen vtip. btw zkus posbirat achievementy, nejake nove stripky by to otevrit melo.

Kazdpadne se u komentare musim pozastavit nad tim, ze zrovna u tehle hry muze clovek povazovat za vrchol zabavy neco jako "kdyz jsem tam tudy sla po desate, zazvonil telefon" - to uz smrdi nejakou profesni deformaci >_>
Blbě se zeptám...když procházím kolem květináče s kapradím tak je mi ve hře řečeno, že si mám zapamatovat jak vypadá, že se mi to bude v pozdější fázi hry hodit...jenže jsem si pak nikde žádného jiného kapradí nevšimla...neví někdo, zda to mělo něco znamenat nebo to byl jen vtípek?
jsem kouknul pro zajímavost na ten odkaz českýmu dabingu - jestli je ten dabing stejný jako v tom traileru - tam musím říct že to tím to hru dost kazí - stačili by české titulky - ten originální anglický hlas je také hnací síla té hry, neodmyslitelnou součástí, patří mezi to nejlepší, nejzábavnější na té hře. pobyt v kumbálu
Komentar od hrace, co tomuhle kusu dal 100% fakt hovori za vse: "sám jsem prostě 4 hodiny mačkal ta tlačítka ( první 2 hodiny byly nejtěžší - byla to nuda do zblbnutí ) "

Skoda casu a penez. Zrcadlo nastavene hram / zrcadlo nastavene zivotu. Bullshit.

Klidne mi napiste o Great planu, ktery jsem nepochopil, bude-li vam to stat to. Treba si nasypu popelnik na hlavu a vytrham vlasy. No, ale nerek bych ze k tomu dojde. Takze zatim asi nejslabsi hra me dlouholete PC herni historie.
@LuccinyHry (18.12.2013 23:36): Mě to ze všech filmů nejvíc připomnělo dokonalou Adaptaci - úplně stejně to rekurzivně vypráví o vyprávění, o tom jak vypravěč (ne)ovládá příběh a jak se mu jeho dílo hroutí pod rukama, když nedokáže ovládat sebou vytvořenou pseudorealitu.
Zrovna koukám na House of Cards (3. série, epizoda 7, tedy Chapter 33) a Francis to tam chvilku hraje, mazec :-D
tady asi první hodina zrychleně + nějaká herní hudba, ... :
The Stanley Parable BURN BABY BURN part 1 THE BABY GAME ENDING game with a baby
- ze začátku hláška Lo Wanga ze hry Shadow Warrior
- ze začátku vzkaz od Stanleyho manželky + ke konci jak ho manželka vítá doma
- někde uprostřed ta informativní tabule ohledně dosaženého skóre ve hře - zpomalil jsem to takže jsou vidět i portréty např: Adolfa a dalších ( myslím že jeden je ten sépiják ze seriálu Spongebob v kalhotách )
@H34D (18.12.2013 23:21): já jsem tento skrytý hardcore ending včera pokořil - bez použití nějakého programu - sám jsem prostě 4 hodiny mačkal ta tlačítka ( první 2 hodiny byly nejtěžší - byla to nuda do zblbnutí ) - po dvou hodinách to tam přidalo toho psa takže jsem musel být pořád soustředěn ( pořád běhat od jedno tlačítka k druhému ) - takže to bylo vcelku zábavné, přitom jsem poslouchal TV ( dávali Harry Potera ).
- celé svoje hraní jsem si nahrál - pak vytvořím takový vtipný sestřih té záchrany toho dítěte
- také jsem zjistil z jednoho videa že když napíšete: facepunch - tak to vtipně změní grafiku ve hře
další úžasná hra určená pro testování hráčovi zvídavosti, trpělivosti - ve stylu hry Antichamber. Také podobnost se hrou Save the Date. Skvělé hlášky ve stylu Portal 1, 2 - když schválně dlouho neděláte to co vám ty sondy říkají / to co máte aby jste postoupili dál ve hře. Tady se píše o 13 koncích ale tady z videa na youtube se mluví 18 - než jsem se rozhodl do popisu tohohle videa kouknout a nahlédnout na ty konce co jsem minul se mi podařilo dosáhnout všech základních 10 endingů, 1 tajný - to Nebe pro Stanleyho, easter eggy kde se mluví / píše o endingu: bílá tabule a ten kumbál.
zítra si vyzkouším ty co jsem minul a hru si ještě důkladněji prozkoumám.

co se týče toho konce kde zmačkne to tlačítko pro aktivaci toho zařízení pro kontrolu mysli - tak se aktivuje autodestrukce - já jsem strávil asi 30 minut zkoušením jestli jde nějak uniknout, podobně i s tím výtahem co se chová jako by nějak jel, nebo po spuštění hry prostě stát na místě ( ozvala se sice nějaké hláška, čekal jsem že mi někdo zadá nějaké instrukce co jaké klávesi má Stanley mačkat ) - ale jak jsem zjistil z toho videa tak je třeba aby Stanley ty dveře zavřel
- zjistil jsem že se prostě vyplatí hru resetnout ( ne jen loadnout nějaký save ) - někdy se objeví nějaké změny v kancelářích ( změny místností, předmětů, zvuk jako by venku pršelo, hlášky vypravěče, zvonící telefon - myslím že mimo jiné mu tam volala / nebo nechával vzkaz Stanleyho žena ), nebo jsem taky zkoušel několikrát zasebou spáchat sebevraždu skokem dolů do toho skladu, opětovný vchod nějakých místností třeba tohošéfa - to už pak raději nechá ten tajný vchod otevřený, nebo zkusit zadat ten kod než mi ho řekne, co se toho miminka týče tak jsem vydržel asi téměř 10 minut - mysle jsem si že to autoři přece nemůžou myslet vážně - nenechat to dítě uhořet více než 4 hodiny
@Drekt (23.12.2013 22:37): V hodně hrách jsou drobné (a už docela otravné) meta momenty, kde jsou hlášky typu "připadám si, jako by mě někdo řídil," "všechno to násilí, to jsou ty videohry" nebo tam máš rovnou stánek s hrama, části Bioshock Infinite se dají taky tak interpretovat, ale nic co by bylo tak plně meta jako tohle asi není. Jo, Far Cry Blood Dragon je taky dost nad věcí ;)
Nikdy jsem nevěřil, že tu někdy použiji hodnocení 100%, ale tohle je dokonalé :D
Znáte nějaké podobné hry?
@H34D (18.12.2013 23:49): Já se za to, že mi to připomínal nestydím ;) akorát to jako příklad v tom kontextu asi fakt nedává smysl, neb to, že je to bez kulis přece neznamená, že vidíš do vytváření příběhu, to zas já uznávám.
LuccinyHry - Odendat to nemusíš, však si stůj za svými pocity, když ti Stanley připomínal Dogville, tak na tom není nic špatného. Mě právě jen zajímalo, jestli k tomu nemáš nějakou doprovodnou teorii. :)
@H34D (18.12.2013 23:21): Popravdě řečeno jsem Dogville viděla už před hodně dlouhou dobou a ten komentář jsem odkopírovala od tamté původní verze Stanleyho, takže už je taky starší. Momentálně nemůžu to Dogville vysvětlit jinak, než že mě při hraní muselo napadnout -wow, to je jako Dogville- což byla pravděpodobně instinktivní reakce na tu vizuální stránku. Takže dík za upozornění, než abych se na to koukala znova, tak to odendám ;)
M.a.t.t. - pokud narážíš na 4 hodinové hraní hry o záchrany dítěte, tak to nikdo nemohl splnit jen mechanickým odklikáváním myškou, protože po hodině to tam přidá pejska a musíš rychle přecházet mezi 2 tlačítky. Řešením bylo vytvoření scriptu, který v přesné sekvenci mačká pohybové klávesy a aktivaci pořád dokola. Ten script se pustí na 4 hodiny a máš vymalováno :)

LuccinyHry - Jen poznámka na okraj - jak Dogville obnažuje konstrukci narativu? Stranger than Fiction je výborný příklad, ale Dogville tam nesedí. Narativ je tam "normální", pokud ti jde o vizuální zpracování, pak jde o to, že Trier chtěl skloubit film a divadelní inscenaci.
Pro me byl nejvetsi problem, ze kdyz uz jsem hral mod, tak tohle uz nemelo takovy dopad. Navic jsem nejak ze zacatku strefoval hlavne "stare" cesty.
Oproti pôvodnému módu pridáva naozaj dosť nového obsahu a určite stojí za vyskúšanie. Ale bez pomoci by sa mi všetkých 13 koncov určite nepodarilo odhaliť. Obzvlášt jeden je zameraný na trpezlivosť a tú asi veľa ľudí nemalo :)