Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
@Isair (23.01.2014 20:19): Rayman, EWJ apod. jsou uplne jina plosinovkova liga, to se vubec neda srovnavat. Je tam spousta napadu a vychytavek, skvela grafika, hudba etc. Duke byl ostatne sracka uz v dobe vydani...
@90210 (23.01.2014 20:14): Já měl vždycky vcelku rád čtvrtou a šestou epizodu (pátá se tuším také celkem dala)... jinač souhlasím, zbytek za moc nestojí. Ale zase vyloženě špatné hry to také nejsou, přinejmenším fajn oddechovky (snad až na třetí díl, který měl pár složitějších pasáží).

Ale EWJ vypadá vážně parádně, co si budeme nalhávat:). I toho prvního Raymana bych v budoucnu rád zkusil (Origins byl mimochodem taktéž moc fajn).
Jo jo joooo, je to doma :-)), jako musím říct, že zas tak těžké to nebylo.
Hmm bude to chtít tréning a trpělivost a asi bude potřeba hodně pokusů, hlavně ten modrý klíček mi dělá zatím největší potíž.
@Walome (19.01.2014 23:00): Nevím nehrál jsem, ale až to, jestli vůbec, dohraji, tak mé nervi budou potřebovat odpočinek a já chuť někoho zmasakrovat :-), takže na řadu přijde FPS a advetura.
Ty voe, jako nechápu proč to předposlední nerozdělili na dvě části....

edit: Hell Yeah! Boss Level :-)

Teď jsem si přečetl tu dobovou recenzi Eise a dostala mě věta "The Lost Vikings není hrou nijak náročnou ani složitou..." :-D, já si nedokážu představit, že bych se kdy dříve dostal alespoň tam, kde jsem dnes. Možná bych měl větší trpělivost a také fakt, že moc her co jsem měl na prvním pc nebylo.
Jsem v 35 kole a už vážně teču, může mi někdo vysvětlit kuva jak se skáče do těch, jak to napsat, pásů co vynášejí, asi pomocí větru nahoru. Já chi do prkýnka dubového dolů.
29. bylo fakt peklo, začínal jsem cítit, že na mě docházejí porodní bolesti a za chvíli porodím, to je tak :-)

Jo a NESNÁŠÍM SKÁKÁNÍ, TO JE FAKT PEKLO AAARGH!!

edit: 31. už dnes nedám už si pletu přepínání postav s akcí..
Další 4 levelýky za mnou, ještě 16..., začíná přituhovat jedno kolo jsem dělal snad 15x, ale jinak bomba a jak jsem již napsal, ty hlášky "mám pocit, že nás někdo sleduje" :-D
Ha, první den v továrně, jednou rozkrájen, pak zatlačen bucharem, ale to pude to pude :-)
V Egypte uz to zacina trochu prituhovat, designove je IMHO nejlepsi predchozi zona v praveku, nebo kde to je.

Ta hra je porad bozi, nejtezsi je predposledni kolo, kde je kritickej skakaci moment, kterej je ale az na samym zaveru. Takze clovek musi pokazdy 10 minut makat na to, aby se k tomu mistu vubec dostal, umrel a musel jet znovu, peknej vopruz.
@ViRus (08.07.2013 00:21): Hezkyy :) já to hrál po dlouuuuhé době v roce 2010 a bavil jsem se u toho nehorázně. Ale poslední level jsem trpěl jako zvíře - jo a bez youtube bych u toho byl ještě dneska. Jen jsem nikdy nepochopil, proč mají "ten s mečem" a "ten se štítem" stejnou image.
Další restít rozjíždím, stále je to pěkné, jen tedy nevím jestli se nezamotám do toho přepínání postav :-)
Upřímně, já bych bez yt byl pořád v tom Egyptě a nevěděl, že jde lézt po stromech :)
Dvojka je hlavně děsně přeplácaná - chtěl jsem se po ní po jedničce pustit, ale stačily mi screenshoty... a nemohl jsem najít leál dload.
Hmm, SNES verze by nemusela být špatná, přes emulátor by se možná dalo i nějak rozumně quick-savovat.
V jednicce to jde resit nekolika zasahy esc., ve dvojce (pokud si dobre vzpominam) ne. Dvojka (spolecne s Allied General asi nejzajimavejsi hra, ktera jeste neni pridana do databaze} byla vubec velkym zklamanim. Priserna renderovana grafika, ktera roztomile o 5 let starsi VGA nesaha ani po kotniky, udesny dabing, celkova prekombinovanost puvodniho jednoduchyho principu...Radsi bych si zahral SNES verzi, ktera je ve VGA a vypada podobne, jako jednicka na PC.
Po pravdě mě už animace v tomhle díle po každé smrti neskutečně sere, jestli je to ve dvojce jen o kousek delší, tak díky za radu - ani na to nešáhnu :)

A jsem v posledním levelu, ten předposlední nakonec nebyl tak těžký (po těžkém tréningu). Ano, 3x jsem spadl na těch žebřících a 2x mě sejmula ta ruka úplně nakonci, protože jsem nemohl najít ten skrytý žebřík. A samozřejmě 100x jsem umřel ještě na dalších místech po různých malých chybách a nepozornostech... které jsou tu smrtelné.
"Sice by hru dohral kazdej uplne v pohode, ale asi by se k ni uz nikdo nevracel...a my se tady o ni nebavili."

Přesně tak. :)
Nejvetsi vopruz je predposledni kolo, respektive pasaz az uplne na konci, kdy se skokanem musite preskakat z zebriku na zebrik a pod vami je laserove pole. Skokan z zebriku nekdy skoci a nekdy rovnou spadne dolu a uskvari se, coz je dost frustrujici vzhledem k tomu, ze je to skoro na konci levelu a cely se to musi dost zdlouhave opakovat.

Savepointy by hru znicily, 95% levelu neni vubec rozsahlych a hratelnost by dost IMHO upadla. Sice by hru dohral kazdej uplne v pohode, ale asi by se k ni uz nikdo nevracel...a my se tady o ni nebavili.

Priklad jak vybalancovanou hratelnost pokazit je v druhym dilu, kde po vasi smrti nasleduje neuveritelne zdlouhava a nepreskocitelna animace s vilou, jakasi obdoba horicich drakkaru z jednicky. Po 10. smrti je to uz nesnesitelny - uninstall.
Kód do posledního levelu je myslím MSTR, pamatuju si to ze starýho SCORE a tehdy jsem měl za to, že to znamená mistr :D
Už mě zase zabila ta vystřelující ruka nakonci, já jí fakt nesnášim :/ ;-(
Jeden save-point za kolo by dost bodnul, ale to holt z hlediska dané doby nebylo přijatelné. :P