Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ahojte, dostal som Kickstarterovký kód na upgrade zo štandartnej edície na Deluxe na GOG, kto by mal oň záujem, napíšte, darujem (medzičasom som si dokúpil Deluxe upgrade a hra sa mi sama upgradla na DC, teda kľúč, ktorý mi teraz zaslali, mám navyše).

Treba vlastniť štandartnú edíciu hry na GOG, inak upgrade nefunguje, odskúšané.
Bard´s Tale Trilogy Remastered už má Laurona.
@Richmond (09.05.2019 18:53): Dost záleží na tom, co od BT IV hráči očekávají. Rozhodně to není mainstreamová záležitost a z druhé strany do ní šijou pamětníci původní trilogie. Je to docela nevděčná pozice. Já si třeba teď z fleku nevybavím jediný moment, kdy bych zauvažoval, že jí pošlu k ledu, protože už je toho někde příliš, nebo je to nezáživné apod. Kdykoliv se totiž BT IV dostanou na podobnou hranu, tak se hra vytasí změnou prostředí. Rozhodně to tedy neupadne v nějakou rutinní šeď.

Podle mě s tím hodnocením hýbe i to, že se málokdo přehoupne přes první dvě lokace. Důvodem můžou být ty souboje, protože inkvizice má v okolí Skara Brae silně obrněné jednotky a jako na potvoru na to potřebuješ bojovníky/tanky s jednou konkrétní dovedností. Pokud si vyplácáš body na něco jiného, tak je problém na světě. Přitom hned na to následuje les Inshriach, takže jen obrazný krok od změny prostředí. Je tu navíc podobné pendlování jako v Might & Magic X: Legacy. Další věc jsou texty, ono je toho ve hře relativně dost (úplně jsem zapomněl zmínit, že hra je komplet nadabovaná) a někoho ten příběh prostě třeba nezaujme.

Hardwarově je to opravdu náročné, pokud neplánuješ upgrade, tak to asi nebude úplně ono. Grimrocky jsou proti tomu špičkově optimalizované. Na druhou stranu, pokud jde o možný zážitek, Skara Brae je skoro na chlup stejné jako v původní trilogii ;)
[neexistující komentář]: Vlil jsi do mých žil naději :) Ovšem musel bych upgradovat domácí kompl, což se mi už 7 let nechce, protože to pořád na to domácí hraní stačí (a dohrál jsem na něm v pohodě i Grimrock 2 nebo ORder of Battle). Vypadá to, že jsi jediný, který to z místních dotáhl až do konce. Což nevím jestli tvou vytrvalostí nebo tím, že hra není tak zlá (tipuju obojí) :) Osobně mě tedy láká návrat do Skara Brae, které už mám docela z jedničky prochozen skrz naskrz, lákají mě i ty souboje. Takže stále nechávám ve wishlistu :)
Pomaličku, polehoučku se prokousávám ve hře dál a dál. A musím říct, že je to jen lepší. Zajímavější prostředí, mapy a hlavně souboje. Družina už má magické vybavení, umí spoustu útoků a kouzel a má také víc "oprtunity", takže toho zvládne za kolo daleko víc. Určitě to doklepu, takové oddychové adventurní RPG po práci.
@RNDr. Gunár Pavel (24.09.2018 14:12): A popritom čiastočne ignorujú zákazníkov GOG, ktoré je vyprofilované, aj keď dnes už trochu neoprávnene, ako obchod pre pamätníkov a staromilcov. Schizofrenický prístup...

Terajší majitelia Interplay môžu aj naďalej spokojne spávať.
Na GOGu to nemá achievementy, přitom to bylo před vydáním avizováno, to samé BT trilogie. Na Steamu je přitom ty samé hry mají. Pan Fargo mě tentokrát nepotěšil, tak snad alespoň Kickstarter CE to mírné zklamání částečně vykompenzuje.
@Red (21.09.2018 20:16): ICQ mám jen na komunikaci s Richmondem, vlastně je to ideální, mám tak krásně a jasně separovanou platformu pro pokec o starých hrách, s nikým jiným o nich už takhle pořádně vlastně nepokecám :-). Jinak tam už vlastně nikoho v kontaktech nemám kromě ještě jednoho člověka, který tam taky je a s tím si ale napíšu tak 2x do roka :-) Jinak jsem tady bohužel modernista a mrhám spoustou času na Facebooku :-D
@Bodkin (21.09.2018 19:11): V pohodě, taky mám laťku, Wiz 1 - 5 asi taky nezkousávám, asi by to muselo být v nějakém tom SNES remasteru, abych to byl schopen hrát torchu regulérně. Ultima V ok, Ultima IV - měl jsem dlouho rozehrané, jde to, ale je to hooodně na hraně. Might and Magic 1 zase oproti tomu považuji za jeden z dílů, které jsem si z této série užil nejvíce. Co se týče Bards Tale, obecně nejsem nějakým fandou této série, daleko raději mám Gold Box sérii od SSI, která se mi fakt líbí. K Bards Tale mě snad asi vždycky lákalo město Skara Brae a to asi jen proto, že je to krásné atmosférické město, které bylo i v Ultimě 7 a dodnes na něj vzpomínám :-)
@Bodkin (21.09.2018 19:11): Já třeba prvního Barda považuju za nepříliš dobrého. Těch negativ je tam dost, ale rpg systém není špatnej. Jak psal Mick, ty jednotlivé classy jsou docela zajímavé a já si nejvíc oblíbil monka, který jede komplet bez armoru a bez štítů a AC se mu snižuje každý level, brzo z něj bude mašina :) Variací je tam docela dost. Ale vše táhne zatím dolů až příliš velká rozloha a trochu prázdnota. Není to tak sevření jako ve Wizardry 1-3. Takže za mě určitě to je vykopávka, dnes téměř nehratelná (i díky ukturné obtížnosti v počátku). Ultima 4 je ale dle mého jiná liga. A takový Might and Magic 1 je pak vyslověně lahůdka!
@Ringo (21.09.2018 16:01): Hrál, nebo přinejmenší zkoušel. Ale ta hranice tam je docela pohyblivá bych řekl, jak se ty hry blíží k těm na kterých jsem vyrůstal, tak je to víc víc snesitelné. Ultima IV - meh. Ultima V - ok. První bards tale - meh, (další jsem pak ani nezkoušel), Wasteland - skoro-ne-meh.
@Richmond (21.09.2018 13:45): Nějak jsem ty odpovědi získat musel, a tohle byl nejrychlejší způsob.

Ale jako jo, pokud člověk není masochista, herní historik nebo ty hry nehrál v době vydání, tak staré Bards Tale, Ultimy, Wizardry a podobné jsou většinou nehratelné nudné vykopávky. Až od devadesátek je to jakž takž hratelný.
Poznatky po dalších x hodinách.
– Jakmile se vyhrabate z města a hra vás přestane vláčet za ruku (bod, za který se recenze od RPS nejspíš nedostala), podstatně se zlepší. Nepovinné dungeony, zajímavější puzzly, hezčí lokace.
– Vůbec neprocuje stun. Fajn zjištění, když do něj investujete skill pointy. Kdyby fungoval, combat by možná nebyl tak jednoduchý.
– Respec není, ale dají se najmout nové vlastní postavy od žoldáků.
Co se mi hodně líbí jsou puzzle na magických zbraních který jim odemikají bonusový vlastnosti. Fajn nápad :)
Ja mám trošku taký pocit, že Fargo vedel, že Bard´s Tale Iv flopne. Nejakú veľkú reklamnú kampaň pred vydaním alebo príbehový navnadzovací trailer, ako mala T:ToN, nevydali, akoby tušili, že až tak nezabodujú.

Ale naozaj sa čudujem tým nezrovnalostiam v Lore, to si naozaj nevedeli ustrážiť? O.o
To mi hlava nebere.
@Bodkin (21.09.2018 11:35): Asi som mal odcitovať celý Mickov post. Napísal: "Naskriptované NPC, ktoré vám hra núti do družiny, namiesto vlastných ľudí v parte."

Komplexnosť RPG systému posúdiť neviem. Nehral som to. Reagoval som na posty, tých, čo to hrali.
To by mě ty prodeji po pár měsících i celkem zajímaly. Mega ani náhodou. I za dvě stě tisíc budou rádi. Spíše to ale imho bude méně.
@valcik (20.09.2018 09:50): Fargo ma hlavne uz ted nekdy otevrit ten svuj shop s hrama a kryptomenou, to snad bude na dodelani W3 stacit. Po ni stejne ohlasil, ze jde do duchodu.

A jako backer zase smutnim, ze moje pripadna negativni recenze se uz do hodnoceni na Steamu nepocita. Jak rad vzpominam na skemrani tvurcu Jagged Alliance Flashback, nebo Bedlam, at dam hre jeste sanci a treba i svuj nazor zmenim na kladny :D
Pár poznatků po +/- 8 hodinách.

– Na nic nižšího než ultra se mi textury ani neobtěžují načíst.
– Design prostředí je většinou opravdu na palici.
– Puzzly už se dostaly přes obtížnost "pro předškolní děti" a projevujou nějakou nápaditost.
– Když jsem vlezl do jedné věže "mimo pořadí", půlka z ní nefungovala.
– Na mapě je vyznačená každá blbost... ale checkpointy ne.
– Combat není špatný, ale na herním poli 4x4 se toho moc vymyslet nedá.
– Zatím má smysl stackovat jen sílu, inteligence je k ničemu.
– Pořád doufám v respec.
– Inventář se zasekl někde v 90. letech.
– Obětní šutry, na které si musíte složit code wheel, jsou fajn touch. Akorát se to ze hry nedovíte.
@Bragi (20.09.2018 10:49): U mě to rozbitý není. Až na ty delší nahrávací časy všechno frčí hezky. UI mi přijde fajn, snad jen nasazování předmětů pravým tlačítkem myši chybí, RPG systém a souboják jednoduchý, ale zábavný.

Zamrzí nemožnost tvorby vlastní družiny. Ono to vlastně jde, ale je to hodně krkolomné a nejde to najednou. Chápu, že je to tam asi kvůli předpřipraveným charakterům a nějakým jejich osobnostem a akci v příběhu. Ale vsadil bych se, že dodají i tu možnost s vlastní družinou, bez toho je znovuhratelnost na nule.

Co se týče ukládání, tak mi to nevadí, ukladacích totemů je všude relativně dost a před tužším soubojem byl zatím vždy.

Kolem a kolem se to hraje dobře.

@Bodkin (20.09.2018 10:02): Ha, tam jsem to večer vypnul. Měl jsem tušení, že se to rozjíždí pozvolna :)
Ako si tak prechádzam recenzie na Steam a GOG, jediné na čom sa všetci zhodnú, sú technické nedostatky. A tie sa dajú postupne opraviť. Inak každý vidí problémy niekde inde. Starší pamätníci hre vyčítaju príklon k modernejším herným mechanikám a pre ďalších je to zase krok späť, ako napríklad kritika systému ukladania.

Neviem to posúdiť, zatiaľ som si len pozrel videá z hrania, ale povedal by som, že v InXile chceli vysjť v ústrety jedným aj druhým a výsledok je dosť nesúrodý. Ale keď sa to vezme s odstupom, je to až tak rozbité?
@MickTheMage (19.09.2018 21:36): Mně se naštěstí bugy vyhýbají. Jen mě zaráží delší nahrávací časy. Změna lokace znamená snad 30 vteřinový loading.

Má to svoje kouzlo, ale svět je takový nemastný, neslaný. Jsem zvědavý, kdy se objeví nějaký zajímavý puzzle. Zatím jsem na žádný nenarazil a to už jsem oběhal první společníky a vyleveloval někam na 8. úroveň :-/
Den po vydání někde na 140 místě žebříčku na steamu..pokud do toho inxile narvali veškerej kapitál, tak mám dojem že budou zavírat krám :/
A dalsi mily bug, nemozem v Skara Brae od nikoho nakupovat - nic. Obchodnik povie, fajn pozri si co ponukam... Nic sa nestane a potom. Ah, som rad, ze ta zase vidim... Uf. :)
Tak abych to popsal jako správný backer a naštval spoustu lidí teda, tak bych to řekl naprosto jednoduše. Prostě nějaká firma se rozhodla, že vytěží na slavném jméně, naláká staromilce na stařičkou sérii coby pokračování, ale přitom to obalí do klasického zjednodušeného novodobého shitu, aby zaujali hráče dnešní. Autoři hry nemusejí vymýšlet nové reálie, vykradou pár nápadů z těch starých dílů, čímž nabudou představy, že staré hráče nadchnou, ale zbytek je naprosto standardní novodobý gameplay, který toho s původní sérii má vlastně máloco společného. Tolik můj názor. Třeba se pletu :-)
@Bragi (19.09.2018 11:33): No to je pravde mozno jadro pudla. Vyjst v ustrety milenialom a zaroven pamatnikom starej trilogie. Neviem sice cim presne mali vyjst v ustrety pamatnikom - mozno akurat tym save systemom a exploraciou, pretoze zvysok stoji za staru belu. Ten zvysok je prave to, co ta ako prve odradi. Ono ak tej hre das sancu, zacnes v tom citit potencial a dobre umysly, lenze... to nestaci.




A clovek, ktory nechape fungovanie kontextu v case a priestore v suvislosti s hodnotenim, by sa asi nemal pohybovat na strankach kde sa hodnotia hry
@Bodkin (19.09.2018 11:17): Veď práve. Tvorcovia chceli vyjsť v ústrety aj pamätníkom starej trilógie, aj novým hráčom. Asi predpokladali, že staromódny hard core dungeon by prilákal málo nováčikov. A všetkým sa proste nezavďačíš.

Hráčske negatívne recenzie sú druh manifestačnej spätnej väzby. Rovnako ako pozitívne. To je v poriadku.
@Bragi (19.09.2018 10:59): To rozhodně, ať se k tomu vyjadřují a dávají negativní recenze. To je správně, má jediná idea byla, že pro člověka, kterému je to vše jedno/cizí a vidí: "Jů, TB dungeon, to chci!" jsou jejich připomínky a stížnosti jedno, protože na rozdíl od nich je IP nepoznamenaný a snáze dokáže příjmout jejich designová rozhodnutí, anžto to nemá s čím srovnávat. Nic víc, nic míň.

Btw - Tohle se částečně stalo i mě, ale protože jsem hrál před tím, jen tohle The Bard's Tale, tak je ta nová hra příliš málo vtipná, příliš seriózní a trapně fantasyklišovitá. Ale baví, především ta explorace a puzlíky, to mi fakt sedlo, žádné debilní stoupání na plošinky ve správném pořadí.
@Bodkin (19.09.2018 10:31): To je práve problém pri financovaní hier cez Kickstarter a podobne. Ľudia, ktorí hru takto zafinancujú, očakávajú aj ústretovejšie jednanie zo strany tvorcov hry a predpokladajú, že sú oprávnenejší sa vyjadrovať ku hre ako zákazník, čo si ju kúpi po vydaní, prípadne v predpredaji. A nespokojných je vždy najviac počuť.

Či je takéto očakávanie oprávnené alebo nie, je na dlhšiu debatu. Každopádne s tým mali v InXile počítať. Ušetrili by si nemálo problémov.
@Tarhiel (19.09.2018 10:15): InXile sa akosi takmer vždy podarí spraviť pri vydaní nejaký prešľap. Wasteland 2 plný chýb a nedomysleností, normálna edícia Tormentu namiesto ultimátnej plus ignorácia GOG pri bonusových predmetoch pre backerov, teraz neodladený Bard's Tale.

Nakoniec sa to aj tak utrasie, hru postupne odladia, recenzie sa posunú smerom ku kladnému hodnoteniu a celé sa to uzavrie ako nedostatok komunikácie medzi vývojármi a vydavateľom a hráčskou obcou. A psy budú štekať a karavána pôjde ďalej.
@Tarhiel (19.09.2018 07:35): Tím myslím, že pokud nejsi jedním z nich, tj člověk, který má velmi jasnou představu, jak by BTIV vypadat, chovat a cítit, takže vlastně chceš jen nový dobrý dungeon crawler s TB souboji. Takže nejen že je ti jedno, co ta skupina má o hře co říct, ale poslouchat je ti může ještě uškodit (vykašleš se na to, přičemž by sis tu hru dozajista užil).

A člověk který dal Legend of Grimrock 90% nemá co mluvit o lineárních RPG systémech.
@Widl (19.09.2018 08:29): @MickTheMage (19.09.2018 08:51): No, tak ak sľúbili Bard´s Tale IV ako pokračovanie a uzatvorenie deja pôvodnej trilógie (čo, pokiaľ viem, sľúbili), tak fanúšikovia sú naštvaní právom.

Ja som backer, no pôvodné hry som nehral, preto sa k nej (zatiaľ) vyjadrovať nebudem, no nezrovnalosti v lore sú prinajmenšom zvláštne, o to viac, že na značke pracujú pôvodní tvorcovia (viac-menej).

To, čo vadí ako backerovi mne, že zase nám dali kľúče len na štandardnú edíciu, pritom hru som backol na najvyššiu možnú digitálnu edíciu, teda mám nárok na Ultimate Edition.
Zvyšné odmeny nám poslali v linku na stiahnutie cez CrowdOx, no ja chcem mať všetko na jedno mieste, či už by som si vybral Steam alebo GOG kľúč - to je presne dôvod, prečo som hru zabackoval tak vysoko.

Podobnú chybu spravili už v T:ToN, kde sa im tiež na to ľudia sťažovali, tak nám nakoniec poslali upgrade na ultimátku. Nechápem, prečo znova spravili tú istú chybu.

Ja by som povedal, ze Bodkin tomu nerozumie, ale nechame ho v jeho svete. Ta hra ma viac problemov nez by sa mi pacilo, ale zaroven ma nieco do seba, co sa tyka explorovacich mechanik, hadaniek atd.

Okrem inych problemov, ktore som uz stihol vymenovat. K problematickym veciam este ratam na pohlad nudny a velmi linearny RPG system. Naskriptovane NPC, ktore vam hra nuti do druziny, namiesto vlastnych ludi v parte a ine drobnosti. :)
Největší problém backerů je asi v tom, že chtěli Bards Tale IV a v tomhle ohledu dostali kočkopsa. Některý vlastnosti předchůdců chybí, některých je míň, některý jsou navíc. Lore je taky různě pomotaný, postavy který umřely jsou zase živý, zdravý, ale vystupují úplně jinak.

To mě netrápí, mně stačí zábavný RPG, v což pořád doufám :)
Technicky to není moc povedené, laguje se to, šíleně dlouho se všechno načítá a sem tam jde vidět, že ta hra neví jestli spadnout nebo pokračovat (ještě mi nespadla), ale ty boje a hlavně explorace to docela bohatě vyvažují (jinak bych u toho doteď neseděl).

"Co mě zaráží nejvíce jsou komentáře lidí, kteří kritizují zjednodušení proti předchozím dílům nebo rovnou komentáře zklamaných backerů, což dost těžko jde popsat jako "lidi co nenávidí inXile". "

To jsou ve skutečnosti nejsnáze ignorovatelní lidé, pokud tedy nepatříš k nim, pak je nejlepší držet se od toho dál.
@Paul (18.09.2018 22:13): Já bych to neviděl tak jednoznačně. Že je tam nemálo lidí s technickými problémy je zjevné, že tam budou také lidi, kteří píší do recenze nic neříkající ptákoviny je všude stejné (člověk, který vyloženě nenávidí inXile si asi nepůjde koupit hru, refundovat a psát recenzi, minimálně jich nebude nějaké podstatné množství).

Co mě zaráží nejvíce jsou komentáře lidí, kteří kritizují zjednodušení proti předchozím dílům nebo rovnou komentáře zklamaných backerů, což dost těžko jde popsat jako "lidi co nenávidí inXile".

Ale na fundovanou analýzu je samozřejmě brzo.
Neposlouchejte Micka, ten tomu vůbec nerozumí. Je to super, až na ten 'vážný' příběh. V podstatě je to hra, ze které si dělal prdel její předchůdce The Bard's Tale. Naštěstí krysy jsem zabíjet nemusel, začal jsem už ve velkém.

Jsou tam Save místa kde se sejvuje, jsou tam Luck totemy, kde můžu savovat nebo to vytěžit za XP a je tam Uložení při odchodu ze hry (ale to se smaže, když se tam zase vrátíš do hry).

Ale funny thing je, že na ultra to nevypadá na ultra, ale nejede to, jako by to bylo ultra. Ehm.
@Phoenix (18.09.2018 22:00): Z toho bych zatím závěry nevyvozoval - ta hra má cca 50 hodin herní doby a je venku pár hodin, takže lidi co píšou recenze buď prostě z nějakého důvodu nenávidí inxile, nebo jim ta hra nefunguje po technické stránce.
@Ringo (18.09.2018 21:12): Fargo tam už nemá nikoho zo starej školy, do W2 všetky assety nakúpil v Unity Store a na tomto asi makala omladina odkojená na moderných kusoch. Však aj to užívateľské rozhranie je akési divoké, všetko tam bliká, rotuje a zoomuje jak v japančíckej konzolovine a pritom je to tuším PC exkluzivita!
@MickTheMage (18.09.2018 19:24): Zrovna jsem psal Richmondovi na ICQ, že mi tam nějak dle těch videí nesedí ta rádoby reál grafika, že to prostě nesedí s gameplayem Bards Tale. Tam prostě patří čtverce a kresba. Ten Obliv sedí, Bards tale v grafice Oblivionu je přesně to, co hráč této série předpokládám nemůže chtít. Chápu snahu zaujmout moderním kabátem, ale....když ono to prostě nesedí. Asi podobná chyba jako vyrobit Net Hack do grafiky Beholdera v Dungeon Hacku. Ztratí to kouzlo a člověk má pocit, že hraje pořádně herně oje**ného Beholdera :-)
Hodinka hrania a sama negativna skusenost. Za prve som sa asi po 20 minutach zasekol medzi nejakymi debnami a neslo to nijako odseknut. Takze som zacal hrat hru znova. Potesi. V zapati som zistil, ze hra v 21. storoci ma checkpoint saving system - a teda ked je clovek nasrany ako ja, nemoze ju opustit kde chce. Ked som si chcel vytvorit obvykleho elfa, boli tam len zenske na vyber.

Portrety, celkvoa art direction, UI su zle. Vobec sa mi to nepaci. Graficky, ludia vyzeraju akoby utielky z Oblivionu.

Momentalne plusy? Hudba. A to je tak zatial vsetko :) Radsej to necham tak a vratim sa k tomu inokedy.
@Richmond (18.09.2018 11:50): Nic z toho mě vyloženě neodpuzuje. Když je ten soubojový systém dobrý, tak v pohodě. Ten Skeldal nebyl jiný. BaK jo, to byla příběhová hra. Družníci s charakterem, enchanting atp. Chápu, proč mě to chytlo.
@Jab (18.09.2018 07:47): Být tebou ,dám ruce pryč. Jestli to bude duchovní nástupce původní série, tak skutečně nic pro tebe, to bude klasika, rozlehlé dungeony, občas hádanka, jinak souboje a pasti.
@Bodkin (17.09.2018 20:16): Kvůli těm tahovým soubojům na to s mírným očekáváním hledím i já. A to je co říct. :) Ostatně z vykopávek mě opravdu bavily jen Betrayal at Krondor a Brány Skeldalu. Obé i pro ty tahové souboje.
Takže už zítra.

Původně jsem to chtěl ignorovat, jenže je to 'dungeon' s tahovými souboji a já tu pořád vykřikuju, že dungy s realtime souboji dělají jen šupáci, tak bych měl tohohle Barda tedy docenit.
@Ronik (29.08.2018 18:36): Oboje uz mam predplatene niekolko rokov, takze to nie je moj pripad :) Mat ich budem, tak ci onak, ale kedy to mam hrat - to netusim. Este stale som nedohral druhe Pillars (ci ma este zmysel spominat Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor...)
@HEX (29.08.2018 18:45): Pathfinder - já jsem u těhle "baldursovek" hodně vopatrnej. Mám v to v merku, ale vyloženě se nějak netěším.
Insomnia - na mě rubací/střílecí souboje, obávám se plný cutscén, tedy to co mi bud vadit i na tom Cyberpunku 2077. Mea culpa, já vím :)
@Richmond (29.08.2018 18:14): Tak to byl výkřik nějakého herního novináře, moc bych to nebral vážně, jen mi to přišlo vtipné :) Ascendant i Bard vypadají pěkně, ale předobjednávat nebudu ani jedno.
@Ronik (29.08.2018 14:23): Might and Magic nevadí, Heartstone netuším, co může mít za dopad. Pořdá doufám, spolu s Ascendentem v podzemí jediné 2 crpg hry, na které jsem v tomhle roce zvědavej...
Tak podle citace na website hry je to prý kombinace Hearthstone a Might and Magic. Ještě chybí trocha Dark Souls :))