Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Pillars of Eternity II: Deadfire - Beast of Winter

02.08.2018
28.01.2020
kompatibilní
72
12 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Beast of Winter je prvním z celkem tří rozšíření pro RPG hru Pillars of Eternity II: Deadfire. Do mapy světa přidává novou lokaci, zasněžený ostrov s osadou Harbinger's Watch, do něhož pak může hráč zavítat během hraní původní kampaně po obdržení pozvánky od místních obyvatel.

Nová lokalita, ledem obklopený ostrov na samém okraji tropického souostroví Deadfire je, jak se brzo ukáže, zamořený šílenými uctívači Rymrganda, boha zmaru, hladomoru a entropie. Ti ve vás vidí naplnění jeho temných záměrů, avšak po příjezdu na ostrov váš Watcher zjistí, že se dostal do konfliktu mezi Rymrgandovými kultisty a ledovým drakem se zálibou v pojídání místních fanatiků. DLC krom nových dungeonů, nepřátel, vybavení a dialogů přidává jednu novou postavu, kterou si můžete přibrat do party, kněze Vatnira a hlavního představitele ostrovní sekty.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 90
Takřka dokonalé DLC, ke kterému skoro nemám výtky. Má super zasazení a atmosféru, zajímavý příběh, zábavné dungeony a boss fighty a na rozdíl od původní hry ve mně dokázalo vzbudit i opravdové emoce (část s Waidwenem).

Rozlohou a délkou mi taky přijde tak akorát. Ani moc krátké, ani se to nevleče. Za sebe dávám palec nahoru a vůbec bych nelitoval peněz, kdybych si DLC kupoval samostatně po vydání.

S tím se pojí má jediná výtka a to je chybějící upscaling. Podle internetových diskusí byly boss fighty v tomto DLC v době vydání hodně obtížné (což beru jako plus). Bohužel od té doby přišla další dvě DLC, která opět výrazně navýšila level cap. Problém je, že expy se v PoE 2 získávají vážně snadno, takže když si tak nějak normálně hraju původní hru, k Beast of Winter se dostanu až na maximálních levelech. A pak je celé DLC brnkačka (v úvodním souboji na mě boss doslova ani jednou nezaútočil, celý souboj byl stun-locknutý; závěrečný souboj taky naprosto bez problémů, bez nutnosti použít per rest ability, potiony, granáty, empower, atd... Hraju na nejvyšší obtížnost - PotD).

Pro: Příběh, atmosféra, délka

Proti: Na maximálním levelu příliš snadné

+8