"SUPERHOT je střílečka, ve které čas plyne pouze tehdy, když se pohybujete". Tímto jednoduchým a zároveň všeříkajícím sloganem autoři prezentují hlavní mechaniku hry, která původně vznikla již v roce 2013 v rámci game jamu "7 Day FPS Challenge". Po zveřejnění hratelného prototypu na svých webových stránkách a skvělé odezvě od hráčů se ji vývojáři rozhodli rozvinout do plné hry.
Je to právě hlavní mechanika hry, která ze SUPERHOT vytváří zajímavou směsici akční a logické hry. Ve stylizované grafice, která nechává prostor vlastní fantazii, bojujete sami proti velké přesile, s nemilosrdným pravidlem: jeden zásah = smrt. Každá letící kulka tak představuje smrtelné nebezpečí - a že jich ve vzduchu naráz není zrovna málo. Díky vaší schopnosti jste to však vy, kdo vlastním (ne)pohybem určuje, zda se projektily a nepřátelé pohybují, či nikoliv, což z každé místnosti plné nepřátel dělá smrtící puzzle. K tomu všemu si přičtěte možnost stylového boje na blízko, vrhání předmětů, kradení zbraní od nepřátel nebo dokonce možnost rozseknout letící střelu katanou... pokud se vám v hlavně vybavil Matrix, určitě nejste vedle.
Hra vychází po 2,5 letém vývoji, který pomohl zafinancovat úspěšný Kickstarter, kde vývojáři v roce 2014 vybrali více než 250,000 dolarů.
@Gordon (02.08.2022 23:06): To mě naučil už Tetris :-)
Pro: Intenzívny zážitok z prestreliek, jednoduchá pozoruhodná štylizácia
Proti: Slabá variabilita prostredia, potenciál nie je úplne využitý