Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

To jsou ale zase mágové... nu, asi je načase abych si poprvé v herní historii zahrál za máka. Proč ne.

Ale stejně musím pomáhat Orderu, ne?
Podivné. Risen se mi seká jen když při boji 'strafuju' jindy ani ťuk. Každopádně ani to mě nezastavilo a konečně jsem se základním vybavením natrhl tomu lépe vyzbrojenému a trénovanému gardistovi prdel.

Teď ale stejně nevím, jestli jít s Donem, nebo proti němu. Upřimně, všichni mi tam příjdou jako hrozní čuramedáni. Jednak ti 'fanatici' druhak ti ubozí zlodějíčci. Fuj, fuj a fuj.
Bodkin: Postav se do úzkého prostoru (rohu) a budou moci útočit jen po jednom.
Mé neskonale hbité, chirurgické ruce? Hah.

Edit: Kdyby tam šlo alespoň locknout nepřítele, protože to automatické lockování je zlo. Malý dvorek, dva nepřátelé, dvě slepice. Brutální šerm, rána vykrytí, rána vykrytí, přejdu do ofenzívy, sek sek, nepřítel udělá takový ten srandovní teleportační úkrok do strany, takže ten sek sek schytá slepice, zatímco nepřítel toho hned využije a bodne mě z boku.

Potíž je ještě v tom, že se mi zdá, že má postava dělá ty úkroky a blokování příliš neochotně, někdy vyloženě zpomaleně (a není to otřes od jeho úspěšného protiútoku).

Nejraději bych to loadoval, jenže autosave mě podrazil a hardsave je příliš daleko. A vykecat se z toho nejde.
Moc rozvrzaný. Zdá se mi, že stejně jako u witchera 2 mě ta klávesnice příliš neposlouchá.
Ok, beru zpět. Ten bojový systém stojí opravdu za houby. Souboj s Garthem a Cutterem.
Teď jsem na to koukal, máte pravdu, pouze mi přišel tím pohořím mnohem blíže k ostrovu v Risen než Myrtaně - a ta sopka nebyla aktivní až do událostí po G3.
T.L.Blade: MtD má pravdu, jedná se o Myrtanu. Z vulkánu by šel jeden sloup dýmu, ale v intru je jich víc: odkaz
Ano, Risen 2 vypadá dost zajímavě, což je jen dobře. Co se té změny týče, myslel jsem spíše něco jako zkomplikovat či otočit ten počáteční výběr skupiny, pro kterou děláš. Kdyby to projednou udělali jinak, mohlo by to být osvěžující.
T.L.Blade: Žádný ostrov s vulkánem tam není, jen v jednu chvíli se dívají na pevninu (myrtanu) ve které se asi ze 4 míst kouří, takže se určitě nejedná o jeden vulkán, ale jen o pohoří.
Eru: Tak si ho pusť a v jednu chvíli ukazuje bezejmenný na pevninu, což je ostrov s vulkánem - nepletu-li se, tak původně to měl být ostrov Faranga.

Bodkin: A jsme opět u toho, někdo chce změnu někdo ji nechce, ale pořád se někomu nebude líbit to, jak to je... U této série změnu nechci, protože nic podobného nevychází - on Risen 2 bude slušná změna díky střelným zbraním a voodoo magii.
No aby jsi se mohl nechat "sežrat" tak musíš použít levitaci a do-levitovat trochu dál od břehu :)
Sežrat? Já spadl do vody v přístavu, začal se topit a hodilo mě to na molo.
T.L.Blade: "ostrov z Risenu je možné vidět v intru G3" A to jako kde?

Bodkin: Ceny ti nic nesníží, ale peněz je ve hře víc než dost.
Jo a pak bude risen 3, 4, 5. Pořád to samé není dobré. Chce to trochu změny. Ale anžto je risen můj gothic 3, tak to ještě jde.

BTW - neumím plavat? Vážně?
Bodkin: Jelikož Risen je "Gothic 4", tak se těžko mohl změnit. Risen je od počátku dělán jako Gothic 4 - ten mág v intru, která to vše způsobil je Xardas a samozřejmě mu dopomáhal bezejmenný (celé se to týká konce G3 za Adonose), ostrov z Risenu je možné vidět v intru G3... Takže je i dost možné, že bude spojen Risen a Gothic oficiálně (kdyby nebylo tahanic s JoWoodem, tak se Risen nejmenoval Risen).
Proč by měnili něco, co funguje?

Jinak bych řekl, že žádný skill na obchodování není, ale ceny jde redukovat nějakým tím prospěšným questem pro dotyčné obchodníky (pokud si to tedy nepletu s jinou hrou).
Boj je lepší než měl G3, ale ten z 1 a 2 se stále nechytá.

Dost by mě zajímalo, jestli někdy hodlají změnit šablonu, protože je to pořád ten starý gothic.

To přehrávání těch panáčků je k popukání, člověk se tomu musí hrozně smát.

A poslední: Jde se nějak zařídit, abych měl příznivější ceny při obchodování? Skill či něco?
Jo, ta alchymie by nemusela být špatná. Já hru sice dohrál bez ní, ale taky jsem měl sílu někde kolem stovky, zatímco s alchymií se dostaneš i na nějakých 200. Ale první je lepší se vytrénovat u učitelů na jejich maximum a teprve pak používat lektvary a dotáhnout to ještě dál, aby se to více vyplatilo.
záleží, jaký styl hry preferuješ. kovářina a kuchání zvěře mi přijdou naprosto zbytečné. obojí vede k penězům a těch budeš mít dost. díky alchymii si můžeš míchat speciální lektvary na zvedání atributů.
Dík, uvítam ale ešte aj prípadné ďalšie názory. Alchýmiu som si aj chcel dať, hlavne som nevedel ako je to s tou akrobaciou a zlodejskými abilitami.
Tulareanus: Kromě toho co napsal JohnCZ je velice důležitá alchymie. A kování nemá smysl bez dovednosti prospektorství.
Tul:
1. Někde na netu na to byl fix. Už ale nevím kde. (edit: Ne, sry, to zase byla Arcania)
2. Určitě doporučuju kovářství, otevírání zámků, akrobacii a kuchání zvěře. Já osobně neměl rád vybírání kapes, protože se to nehezky cpalo do dialogů a kolikrát jsem se překlapnul a stálo mě to život. Rovněž jsem nešel do magie.
Dve otázky na veteránov:
1.To sa mi tá kamera bude lepiť neustále na chrbát po každom boji, otvorení truhly či dialógu? Nedá sa to nejak nastaviť, aby ostala odzoomovaná?
2.Ktoré nebojové skilly sú zbytočné a ktoré sú must have?
Artworky, to je to správné slovo, na které jsem si nemohl vzpomenout. No, prostě hra bude ve výsledku vypadat graficky úplně jinak, ale už i podle artworků můžeme vidět, jak bude hra přibližně vypadat (prostředí nebo jak to říct).
Target-Artworks, podla nemeckeho clanku, kde sa najprv objavili. Ale vraj v casaku maju (budu mat) aj skutocne screeny z hry (ak este stale dobre chapem nemcinu :) ).
gunár: Mně se i Gothic 2 zdál dost barevný a pestrý (jen ta těžařská kolonie byla ponurá, ale to byl záměr a chtěli, aby se podobala té kolonii z jedničky.

Jinak ty screeny se mi zdají taky jako nějaké omalovánky, ale ta grafika se určitě ještě dost změní.
montana: Ve svý době byla ponurost Gothic1&2 ani ne tak umělecký záměr, jako spíš vedlejší efekt stavu tehdejší grafiky. Stačí se podívat na Gothic 3 i Risen se jim tím nepřiblížili a obě hry jsou laděny barvama do "vesela", třebaže jsou od Piraní.

Ten vzhled mi přijde originální, mám rád Fable, tak mi snad Risen 2 pomůže trochu zaplnit to prázdno po Fable II, který Microsoft PCčkářům upřel.
Jsem zvědavý jestli z těch děl budeme moct střílet :) aby to nebylo jako v G2, kde byly jen na okrasu ...
John: To já taky, ale pevně věřím, že pod 15 FPS mě to nestáhne!

Bodkin: Narozdíl od upírů se nestali idolem emáčů! Gotic dark psycho death whatever chceš-li.
Say: No jo, na Geralta jsem uplně zapomněl. Z těch screenu ale mám strach, že ho ani pořádně nerozjedu.
JohnCZ: A co Witcher?!

Piráty já nerad. V M&M8 byli celkem otravní. A do Dragon Age 2 je chtějí taky nacpat.
Zoltan: +1. Konečně alespoň pidi náznak novoty. A ne pořád to samé kol a kolem.
Děla vs magie mi taky moc nesedí, ale každopádně se těším. Piraně jsou mistři ve svém oboru, tak snad Risen 2 dopadne dobře. Už mi delší dobu chybí pořádné RPG z třetí osoby.
Je ve hře jiná helma kromě Helmy Titána a Mendozova okuláru ze závěru hry?