Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Risen 3: Titan Lords


Diskuze

< >
No teda .... pár hodin tomu dám ještě šanci, ale po první hodině jsem totálně zklamanej. Primitivní, naivní a nehezky udělaný, brrr. Jedinej klad, kterej tomu dává aspoň trochu pozitivně nostalgický atmosféry, je zachování některejch zvuků z dob Gothicu. :-)
@Charllize (27.01.2018 20:06): Jo, aha. Dost debilně to ale mají napsané, když se tam píšeš, že to je krabicovka, a že to není digitální distribuce a pak tam malým písmem píšou, že se jedná pouze o klíč.
@Socrates (27.01.2018 19:11): Nezkoumal jsem moc, ale co třeba tohle? Risen 3. V nabídce tam mají 26 kusů a potom 1 kus v Havířově, ale jsem tak nějak nejistý. Ukazuje to tam dvě položky jako internetový obchod a digitální distribuce, když já bych ty dva pojmy dával dohromady.
@Socrates (27.01.2018 13:30): tezko. leda ze by ji nekdo dovezl v nejake zlevnene edici. Puvodni krabicovka nevysla v moc velkem poctu kusu protoze byla trochu luxusnejsi nez byva na obycejne edice zvykem. byla tam mapa, nejaky karticky a nejaky dalsi drobnosti. tedy jestli myslis PC verzi, na PS3/X360/PS4/XONE bys ji mel sehnat pomerne snadno.
Zdravím, mám otázku, ako je to s Risenom 3, keďže som s kúpou, ešte radšej počkal.
Risen 2 bola prvá hra od Pyrani, ktorú som ani nedohral na rozdiel od kontroverzného Gothicu 3, ktorý mám ale po čase celkom rád.
Hlavne pirátska tematika ide už mimo mňa. A keď sme už pri pirátoch, jestvovali aj na starom kontinente, čo sa mi pozdáva oveľa viac, ako ten karibik.
Risen 1 sa mi naozaj veľmi pozdával, či už námetom, ostrovom, vegetáciou a rôznymi zákutiami, a hlavne triezvou veľkosťou hry, ktorá nebola vôbec prehnaná, ale naopak menšia, ale o to viac prepracovaná, na rozdiel od viacero tropických ostrovov v druhom diely.
Ostrov z jednotky mi dosť silne pripomínal, prostredie Sicílie, alebo nejaké Grécke ostrovy, čo sa nedá povedať o druhom diely, ktorý upustil od starej dobrej europy, a presunul sa do nového sveta.
Preto mám otázku na Risen 3.
Je to pirátska hra ako dvojka, presunul sa na starý kontinent, alebo ho mám brať ako mix oboch tematických zasadení, čiže aj aj ???
Zaujali ma komentáre na ostrovy menom Taranis a Calador ?
Pôsobia naozaj Európsky, stredoveky, lepšie povedané, ako zo starého dobrého Gothicu ?
Oplatí sa to, pokiaľ druhy diel človeka obišiel, kvôli zasadeniu ?
Tým nemyslím že by bol druhy diel nejako úplne nedobrý, len proste nesadol človeku ?
@strejdafido (20.11.2015 20:07): Jo, pokud nemáš myš, u které to jde nastavit přímo, tak to musíš nastavovat ve windowsech. Myslím, že pokud se ti někdy dostane do ruky myš s tímhle tlačítkem, tak si hodně rychle zvykneš. Je to docela praktické :D
@Fritol (20.11.2015 14:14): "Nemám rád chlapa, co mi chce sníst moje fazole!" Je to ono nebo ne??? :)

Nojo, ale to se přece projeví ve hři při rozhlížení. Takhle se dívám celkem klidně, když to hodně zrychlím, tak jen trhnu myší a hlava se otočí příliš rychle mám dojem. To se ale musí nastavovat ve windowsech, ne? Potom lítá moc rychle kurzor, to se mi teda moc nezdá. Myš s tlačítky na nastavení citlivosti? No to zírám, já mám klasiku a bude mi stačit až do důchodu asi :-)
@strejdafido (19.11.2015 22:00): V podstatě citlivost myši. Čím vyšší, tím rychlejší budeš mít kurzor a nebudeš muset tolik pohybovat s myší. Může se ti to zdát ok, ale pak příjdou situace jako právě mini hry, kde je najednou problém. Dneska je normální mít tlačítko s nastavením citlivosti přimo na myši, já si bez toho už nedokážu hraní představit. Na takovém Battlefieldu to jde poznat asi nejlépe. Zatímco pro míření se zbraní je u mě vhodnější nižší citlivost, tak u vozidel to často potřebuju pomalu na maximum aby to šlo pořádně ovládat. Takže podobný problém může být u tebe s Risen.
@Laurona (19.11.2015 20:10): Útočiště mágů bylo moc pěkné a čisté, holt si to mohli dovolit, když nad sebou mohli mít bariéru a krystalový portál se ještě neotevřel, aby z něj vylezla spousta odporných příšer :) Na můj vkus moc upravené a navíc jim sloužili gnómové, chudáčci malí, jak mohli potom najít svoje auri culci? :)
Jinak závody v pití byly super, mně se ovšem stávalo, že jsem víc flašek shodil než vypil :)

@Fritol (18.11.2015 21:27): co je to DPI myši?? Běhá mi asi tak jak má..
@Fritol (18.11.2015 21:20): @JohnCZ (18.11.2015 21:38): věřím tomu že po nějakém tom treninku už není takový problém se s tou dýkou trefit ale chce to čas a trpělivost :) Ale můžu s hrdostí říct že soutěž v pití alkoholu mi nedělala nejmenší problém (i když to asi není věc se kterou by se měl člověk chlubit :D) To jsem měla natrénováno z předešlého dílu.

@strejdafido (18.11.2015 21:24): Calador se mi také líbil ale jako útočiště se mi nejvíce líbilo u mágů v Tanarisu :)...Asi tady budu za suchara ale mě ti gnómové štvali....nebavilo mě luštit co vlastně řekli (to samé domorodci) tak sem ty rozhovory u nich přeskakovala :D
@Laurona (18.11.2015 21:00): Tak to já nejenže házení dýkou dělám, ale dokonce jsem se přinutil i pro achievement pro 10 výher. Ha! :D Po chvíli trénování je to děsně jednoduché, ale chce to vysoký framerate. Pamatuju, když jsem tehdá hrál dvojku na té mé staré šunce, tak ty minihry byly kvůli mizerné odezvě nehratelné.

Epické čórka vandr pro auri culci a následné kilování gobelínu bylo gut. Yep yep.
@Fritol (18.11.2015 21:20): No prosím tě, ve dvojce střílení bylo pro mne noční můrou. Nevím jestli to tak mělo být, ale spíš ne, že se mi zaměřovací kříž strašně zpomaloval za kurzorem, tedy pohnul jsem myší a kříž se sotva hnul, takže jsem všechno prohrál. Ty minihry mi dávají zabrat :)
To házení dýkou je nakonec velmi jednoduché, stejně jako střílení ve dvojce. Věřte, že když to nevzdáte po třech pokusech, tak to dostanete do ruky. Takové hard to learn, easy to master. :D
@Laurona (18.11.2015 21:00): To já plním poctivě všechny úkoly, co je mám v deníčku, tedy házení dýkou jsem taky vzdal, na to jsem lemra levá :)
Já se právě snažím tu hlavní linii asi těsně před koncem oddálit ještě jsem nešel bojovat s flotilou kapitána Crowa) proto procházím co se ještě stihnout dá.
Upřímně řečeno se mi Calador líbil asi nejvíc, má toho v sobě nejvíc gothicovského :) A největší sranda byla asi u těch gnómů na epickém vandru po jejich ostrově.
@JohnCZ (18.11.2015 19:56): Já už se pak na některé vedlejší questy vybodla...například házení dýkou - to mi vážně nešlo, potom i nějaké ty artefakty jsem měla problém najít - ukazovalo mi to že je třeba někdo vlastní ale neměla jsem možnost je od té osoby nijak získat..nechápu to...pak mi došla trpělivost a vydala jsem se po hlavní příběhové linii :)
@strejdafido (18.11.2015 17:48): Snad se mi tenhle bug vyhne. :) Zatím jsem na Taranisu a mám před sebou ještě Calador, který se mi jeví jako nejzajímavější a tak jsem si ho nechal na konec. Jakmile prošmejdím ostrovy a splním všechny vedlejší questy, hádám, že už to pak půjde rychle... jako v každém Gothicu... erghh.. Risenu.
Díky za pomoc. Zkusil jsem souboj asi 10x (celkem tak 15x, holt někdy vyhrál..) no a i z dřívějšího uložení to udělalo vždy to samé. Ale poslední pokus byl úspěšný a koukal jsem najednou na lodi do Bonesovy tváře, hurrrráááá! :)
No a pár minut od poslední námořní bitvy s druhým, střílejícím krakenem
potřebuji pomoc. Vyhraju po dlouhém a nelítostném boji a skončím po videu na modré ploše, jako na hladině, jinak vůbec nic. Nemohu se ani hnout, nikde nic a hra umře. Nevíte někdo co s tím, prosím? Stalo se to někomu? Naposledy jsem zkusil stáhnout úplně vše u grafiky na minimum, kdyby to s tím mělo co do činění, ale nepomohlo to, stojím tam jak solný sloup na modré ploše :-(
Tak se pomalu a jistě blížím ke konci. Co se mi opravdu hodně líbí, jsou námořní bitvy, hlavně s krakeny. Ten druhý, střílející zelené koule, mi teda dává zabrat. Perfektní je k tomu hudba. Přímo epická, yeap yeap!
@JohnCZ (12.11.2015 22:42): Když to slyším v originále, tak bych to přeložil suchopárně "jdi tam a dones mi to" a přitom překlad je "bidlo kvaltuj grande hora a čoromoro děngi" :) Fakt paráda, kam na to ti lidi chodí? :) Nejvíc jsem se asi nasmál při tom když jsme se s jedním gnómem okrádali navzájem, ten jeho vřískot "óóóóó bidlo dobrý gnóm" bylo super yeap yeap!
Prošel jsem komplet celý ostrov zlodějů. Gnómové byli do té doby moje nejméně oblíbená rasa, takoví otravní zlodějíčci, ale ty jejich hlásky a hlavně úžasný překlad k tomu, to byla opravdu perla. "Bidlo ne mlata po kokos" :) Tady se opravdu překlad nesmírně vyvedl :) A ty jejich obrovské frňáky při rozhovorech, měl jsem dojem, že mi ho strkají až do talíře :)
@Jack_Dark (03.11.2015 13:17): dvojka byla špatně vyvážená, se spoustou nesmyslů. možná už to opravili patche, ale zkoušet se mi to nechce. největší silou trojku je Calador a Taranis, které mají nejblíže k atmosféře Gothicu. Takarigua a ty pirátské copy-paste ze dvojky mě tolik nebavily. teď po Witcherovi 3 už se ale ke trojce asi nikdy nevrátím :-)
@Phoenix (02.11.2015 11:07): díky za reakci....kolem 50 hodin to není tak hrozné...doufám že u toho vydržím.....možná sem si měla dát delší pauzu mezi druhým dílem a tímto..no uvidím jak to půjde dál.
Za jak dlouho jste tuto hru dohráli? jsem téměř na začátku v hlavním pirátském městě a lehce mě to nudí jak je tam stejné prostředí jako ve dvojce :/ To tam navštívím všechna stejná místa jako ve druhém dílu? Nebo se pak přesunu jinam?
Taký vám skákají všechny sudy ve hře? Ať jsem kdekoli a vidím nějaký sud, tak vždycky poskakuje :-) Někdy je dotlačím k nějaké překážce, ale i tam se pohybují, někdy to vypadá, že se nafukují i když jsou prasklé :-)
Complete edicia sa da teraz kupit za 6,28E (z ofiko predajcu).
Staci ist cez isthereanydeal.com, kliknut si Risen3 complete, dole sa da zobrazit 20% voucher na stranku gamebillet kde je aj najnizsia zakladna cena a s voucherom to dava 6,28.
Rozmyslam ze to asi kupim.
@Garret (22.08.2015 15:12): Tak, já bych si je koupil ke konci. Jinak to dlc s itemem je, ze ti prida cepku kabat a kalhoty s ochranou 26 + na zbrane a + 26 na strelné zbrane.
Tohle na hrách nesnáším, a nebo naopak je kvanta her, kde najdeš nejlepší věci až na konci či v poslední misi. Třeba datadisk na gothic 3 hned na začátku :D si neměl s ničim nouzi.
@FildasCZ (22.08.2015 08:06): pokud ti nevadí, že získáš over-powered itemy hned na začátku hry, tak to není problém, ale mně se tyhle praktiky nelíbí. oba ostrovy jsou možná fun, ale ten loot ti pak dost pomůže už v tak dost lehké kampani. hrát je na konci asi nemá moc smysl a vůbec těch ostrovů je tam i tak dost.

ale zaujal mě ten patch. o to víc mě mrzí, že jsem to propásl.
Každopádně už mi DLC ze hry zmizeli :D Takže už mám obyč edici kterou jsem koupil :D Asi na to už přišli :/
@Garret (18.08.2015 19:35): Taky jsem do toho šel, koupil jsem za 6€ obyč edici a v knihovně i ve hře se mi ukazují zakoupený všechny DLC... Hmmmm, jak u tebe?

BTW: Dneska vyšela patch: Nové grafické možnosti mají těžit z podpory 64-bitových operačních systémů, přičemž dojde ke zlepšení rozlišení textur mnoha prvků v čele s postavami, částicovými efekty, terénem a monstry. Zlepšení se dočká i vzdálenost vykreslování objektů, frekvence snímků za sekundu, streaming úrovní detailů, hloubka ostrosti, HDR bloom a systém renderování mraků. (info Zing.cz)
@HolyMeatball (30.06.2015 16:39): O tom scifi se ví už dlouho. Momentálně má pracovní název Spacetime. Dělá na tom Piranha Bytes Red, což je trojčlenný samostatný tým finančně oddělený od Piraní. Vývoj vede Mike Hoge, který než aby pracoval na trojce, tak si radši dal přestávku a vymyslel nový designový koncept. V současné době by měli dodělávat prototyp a hledat publishera/investora.
Piranha Bytes (classic :) ) dělají na dalším projektu. Na WoGu Jenny už delší dobu odpovídá na otázky, takže se už něco málo ví. Tipl bych to na další Risen, ale s mnoha změnami, možná dokonce zrestartovaný, bez řadové číslovky a s extra podtitulem.
Moudřejší budeme za dva dny. A po Gamescomu ještě víc. Tentokrát se chystají odhalit hru relativně brzy. Podle toho lze asi odhadovat, že se Deep Silveru marketingový experiment s odhalením Risenu 3 pět měsíců před vydáním moc nevyplatil.

Zdroje:
http://www.eurogamer.de/articles/2014-10 ... -macht-weltraumspiel
http://www.rpgwatch.com/show/newsbit?newsbit=32262
https://www.youtube.com/watch?v=VKp9Pqh_a6c
Za tri dny snad, mozna, Pirane oznami novou hru. Prejze nema jit ani o Gothic, ani o Risen, ale podporeny zdrojem to nemam. Zpravu 'three days left' zabalili do binarniho kodu. Ze by prubly sci-fi? D:
Co říkáte na to srovnání konců?

Já se teda kvůli třem sekundám bez žádného vysvětlení do nového hraní pouštět nehodlám :)
@Garret (06.04.2015 21:13): Finále Risenu 2 se odehrává v Chrámu vody. Ostrov mrtvých navštívíš jako jeden z posledních při hře "za inquizici". Pokud se přidáš k domorodcům, tak Ostrov mrtvých můžeš navštívit hned po Mečovém pobřeží.

Těžko říct, který Risen má "nejlepší" konec. Konce všech jsou totiž nic moc. Celá závěrná kapitola jedničky je celkem opruz, dvojka má před koncem stupidní bossfight s "Krakenem" (plus souboj s Marou je jen o doražení) a trojka svůj konec protahuje celým novým nezajímavých ostrovem zaplněným už známými nepřáteli. Navíc všech konců se projeví nedomyšlenost lore a univerza Risenu.
Nicméně za nejhorší bych označil konec trojky. Závěrečnému extru chybí jakékoliv triviální shrnutí a jakákoliv závěrečná tečka. Ale má to jedno velké plus - hlavní hrdina konečně sklapne :D (jeho hlas mi šel fakt na nervy)
Já se ke konci ani nedostal, po počátečním nadšení (+- prvních 8 hodin hraní) jsem se stal nezabitelným strojem se všemi schopnostmi a to mi ještě zbývalo navštívit několik ostrovů. Tuto hru zabila extrémně nízká obtížnost a špatně rozvržený systém vylepšování (např. vyrábět si lektvary tady působí jako cheatování).

V 99% případů hry dohrávám, ale tady to fakt nešlo a už ani nemám chuť se k tomu vracet.
@Paul (06.04.2015 19:50): lepší minutové outro na hovno, než nudná celá finální kapitola. trojka měla ten finální level docela cool. ve dvojce byl finální Ostrov Mrtvých strašná prasárna no a v jedničce to posrali rovnou hned celou poslední kapitolou.
@Le0nidas (01.02.2015 22:05): ReShade je asi měsíc starý projekt, alfa fáze, ale má budoucnost. Ono dát do starých her bokeh DoF, SMAA, SSAO a další shadery dokáže udělat své. Pokud teda dotyčný ví, jak s tím pracovat.
@Say (01.02.2015 19:48): Trochu jsem si ještě pohrál s nastavením kontrastu ve hře a už to tak asi nechám a nebudu to dál řešit, přece jen nechci strávit upravováním té hry víc času než jejím hraním, každopádně díky za tip ohledně ReShade, o tom jsem ještě neslyšel, třeba to někdy vyzkouším jinde.
@Le0nidas (01.02.2015 16:23): Win 8.1 a 64bit už poslední knihovny podporují. Ale ne všechny shadery fungují. Kdyžtak zkus pohledat ReShade. To jsou podobné knihovny ale s mnohem větší škálou shaderů a kompatibilitou na kde co.