Už to potvrdili i samotní Alzáci v dotazu pod zbožím. Beztak součástí balení budou klíče na Steam.
Diskuze
@veselykralicek (14.06.2024 23:03): Jasně, Alza a přesnost popisků, to máš nejspíš pravdu. Já to mám dokonce v DVD coveru (jak říkáš, také asi cca 15 let), ale jeden čas to bylo celkem v hledáčku :-) Potom to dlouho nikde nebylo ani takhle, tak spíš jen kdyby někdo chtěl i v této variantě :-)
@Wettek98 (14.06.2024 23:00): to nebude krabice, ale takovej ten DVD formát. Mám to doma.:-) Teda už asi 15 let.:-D
Možná by mohlo někoho zaujmout, z důvodu nostalgie :-)
Ani jsem nevěděl, že se ještě v krabicové podobě prodává.
https://www.alza.cz/gaming/hra-polda-1-5-d12348381.htm
Ani jsem nevěděl, že se ještě v krabicové podobě prodává.
https://www.alza.cz/gaming/hra-polda-1-5-d12348381.htm
Říkám si, jak jsem tomu mohla dát 85 %..grafika a lokace super ale ty dialogy a monology..když už si myslím, že Pankrác domluvil, tak mluví dál. Je to tak strašně zdlouhavé a vyčerpávající..
@Brasikona (04.05.2022 16:55): Na mobilní verzi (a pravděpodobně i v Remástru) to byl:
Daniel Brown, Ewan McLaren, Howard Lotker, Jeffrey Smith, Amy Huck a Vanessa Gendron.
Daniel Brown, Ewan McLaren, Howard Lotker, Jeffrey Smith, Amy Huck a Vanessa Gendron.
@Brasikona (12.12.2023 22:04): Díky.
@veselykralicek (11.12.2023 13:12): "To snad není možný, ten je ale nenažranej, už má zase novou svačinku... Se hodí."
Takže vyzkoušeno za vás, měla jsem sejv v původní verzi na spáleništi. Opravdu se objeví nová. No, i po tolika letech se dozvídám nové věci a slyším nové repliky dabingu :D
Takže vyzkoušeno za vás, měla jsem sejv v původní verzi na spáleništi. Opravdu se objeví nová. No, i po tolika letech se dozvídám nové věci a slyším nové repliky dabingu :D
@adam.kulhanek (12.12.2023 21:49): Mně se tahle situace teď vlastně stala s Esmeraldou a jahodou. Pamatovala jsem si, že jí ji mám dát a že pak nějak začne vidět, ale proč přesně, to mi došlo až když ji snědla, ale naštěstí se pak objevila nová, tak možná stejný případ.
@veselykralicek (11.12.2023 13:12): Já mám takový pocit, že to už bylo vyřešeno v původní hře. Pokud hodíš buřt bez projímadla, tak se následně u Majora objeví nová svačina. Ale zkoušet se mi to na staré verzi nechce. :)
[neexistující příspěvek]: No, on už byl mezitím schválen :-)
@Pluto (11.12.2023 16:59): aspoň vidíš, že perk Legendární přidavač je k ničemu :)
@Ross (11.12.2023 16:56): Mno, když se podívám, kolik mnohdy sra*ek je momentálně ve schvalování, tak se jim ani nedivím, že se do toho schvalování nikomu nechce...
@Pluto (11.12.2023 13:21): už jsem ho dávno založil, jen vedení to trvá trošku déle..
@jones1240 (11.12.2023 16:42): Netřeba se omlouvat, ono už to mezitím zapadlo dost dolů.
@Pluto (11.12.2023 15:54): sorry jsem to vubec nepostřehl, diky
@jones1240 (11.12.2023 15:51): Ten vyjde 1. května, viz níže v diskuzi.
@Brasikona (11.12.2023 13:17): Jak je to s tím menším přídavkem co údajně spojí dvojku se trojkou?
@Brasikona (11.12.2023 13:17): I tak by si to tu asi svůj vlastní profil zasloužilo...
@Pluto (11.12.2023 13:12): Hra je úplně stejná, je to fakt čistý remaster – jen nový ohoz, nová hudba a opravené titulky. I když, ono to není "jen", ten vizuál dělá fakt hodně, je to nádhera. A úplně nejlepší je, že to jde libovolně přepínat do originálu, tím jsem strávila podstatnou část herní doby :D
@veselykralicek (11.12.2023 13:12): Ty jo, tak to se mi nikdy nestalo. Podívám se, jestli mám sejv, a schválně mu ten buřtík zkusím hodit.
@veselykralicek (11.12.2023 13:12): Ty jo, tak to se mi nikdy nestalo. Podívám se, jestli mám sejv, a schválně mu ten buřtík zkusím hodit.
@Brasikona (11.12.2023 12:57): super, díky.:-) Tak doufám, že udělali lepší závěrečnou obrazovku (recenzi jsem ještě nečetl).
A snad opravili bug, kdy nešlo pokračovat dál, což se mi kdysi stalo a musel jsem rozehrávat znovu s návodem (psovi úchyla šlo hodit párek bez uspávadla).
A snad opravili bug, kdy nešlo pokračovat dál, což se mi kdysi stalo a musel jsem rozehrávat znovu s návodem (psovi úchyla šlo hodit párek bez uspávadla).
@Brasikona (11.12.2023 12:57): Jak moc je ta hra odlišná od originálu? Zaslouží si to tady vlastní profil?
Jo, povedlo se to. Dostala jsem svůj oblíbený díl v úžasném grafickém kabátku, jsem spokojená.
https://www.vortex.cz/recenze-polda-2-remastr/
https://www.vortex.cz/recenze-polda-2-remastr/
[neexistující příspěvek]: ano, čtyřka mi přijde výrazně jiná než předchozí díly.
[neexistující příspěvek]: Zrovna čtyřka naprosto zásadně vybočuje z celé série. Je temnější, překvapivě o něco vážnější a hlavně je ve 3D. To je hlavní důvod, proč ji já moc nemusím, nikdy mi to nesedlo, ale chápu, proč ji jiní mají jako nejoblíbenější díl. Takže se obávám, že skočit po čtyřce do jakéhokoli dílu musí být docela šok :D
[neexistující příspěvek]: Já bych řekl, že první tři hry jsou nejlepší. :-)
@adam.kulhanek (01.12.2023 09:10): tak tohle bude hlavně nostalgie, co si budem..
@Ferdish (01.12.2023 00:08): To samozřejmě taky. Já to myslel tak, že když už ten čas mám, tak abych u hry vydržel, musím tak trochu vypnout hlavu, aby se to dalo v pohodě hrát. Teda alespoň já to tak mám u her typu Polda nebo Horké léto. :)
@Ross (30.11.2023 08:20): Já to dohrál loni v rámci Herní výzvy a na hezkých pár let na to už chuť mít nebudu... to by musel remástr přidávat víc věcí než "jen" vylepšenou grafiku apod. :(
@adam.kulhanek (30.11.2023 14:01): Dovolím si oponovať a tvrdím, že tou najdôležitejšou vecou/veličinou je čas :-)
Já do toho určitě půjdu a táta taky. :-D
@Ross (30.11.2023 13:53): ne, to jsme 3, mám to úplně stejně.:-D
@Ferdish (30.11.2023 13:38): JN, na to je potřeba mít chuť a částečně vypnutou hlavu. Tak třeba se zadaří přes vánoce. ;)
@Ferdish (30.11.2023 13:38): máš pravdu, to jsme 2 :D Akorát, že musím začít od začátku, bo si to už nepamatuji.
@adam.kulhanek (29.11.2023 17:12): Z nostalgie ma to láka, ale ako prvé by som mohol konečne dohrať tú sedmičku, čo mi tam rok a pol visí nedohraná :D
@Brasikona (30.11.2023 09:14): Akorát, že nevím jak bude vymyšlená distribuce toho prequelu :D Jestli to bude i zvlášť na prodej nebo to bude čistě jako DLC pro Remástr? Zatím to vypadá, že ani oni to neví :)
@Ross (30.11.2023 08:20): No, zcela upřímně: Ne. Dej si v květnu dodatek a myslím, že to bude stačit :D Maximálně kdybys chtěl porovnat hudbu, jinak sis výlet do minulosti už stihl loni :D
Já Poldu 2 naposledy hrála na Vánoce 2020 (letí to) a budu to mít skoro na den přesně, takže já si hru osobně připomenu. Ty tři hodiny času na to někde vyhrabu :D
Já Poldu 2 naposledy hrála na Vánoce 2020 (letí to) a budu to mít skoro na den přesně, takže já si hru osobně připomenu. Ty tři hodiny času na to někde vyhrabu :D
Má vůbec cenu hrát ten remástr? Loni jsem dohrál druhý díl na mobilu a kvůli lepší grafiky to snad nepotřebuji hrát znovu. Každopádně ty kreslené lokace trošku ve stylu šestého dílu jsou pěkné. Jejich grafik je šikovný. Nejvíce mě láká ten prequel. I když taková věc by měla být už v původním vydání trojky.
@adam.kulhanek (29.11.2023 17:12): super, díky za odkaz.
A to jsem ten kanál zrovna předevčírem vychodil z odběru, že se tam nic neděje.:-D
A to jsem ten kanál zrovna předevčírem vychodil z odběru, že se tam nic neděje.:-D
Právě vyšla video upoutávka na remástr.
@Pluto (08.11.2023 17:53): No vídíš, hned je tu jasno a čisto. Díky. :)
@pajmič (08.11.2023 17:01): Já myslím, že tady vládné trochu zavádějící informace. Toto rozšíření nebude pro majitele původní hry, ale pro majitele Poldy 2 Remástr. Tedy těch, co na hru přispěli prostřednictvím Hithitu a nebo si hru teprve zakoupí. Vlastnictví původního Poldy 2 na to nebude mít žádný vliv.
@veselykralicek (07.11.2023 23:20): Na Androidu to je, což znamená, že to rozšíření bude jen na mobily? Nevim. Možná jim bude stačit "mám Poldu 2 na svý poličce, kterou ted otírám, dělám to už 20 let, věř mi brácho" :)
@Ross (08.11.2023 06:55): nebo co si pod tím jako máme představit?:-D
@veselykralicek (07.11.2023 23:20): asi budeš muset :D
@Ross (07.11.2023 19:21): no, mě by spíš zajímali ti vlastníci původní hry. Na Steamu to není, tak se mám vyfotit s krabicí a poslat to autorům?:-D Nebo pohledat 25 let starou účtenku?:-D
@pajmič (07.11.2023 20:25): To bylo způsobeno tím stresem ze všech těch životních změn... :))
No, mě celkově zajímá, jak to bude znít. Doufala jsem, že by se mohli vyšvihnout s lepší kvalitou nahrávek, pokud existují originály. Ale vzhledem k tomu, že v sedmičce byly podle všeho použity soubory z mobilní dvojky (o něco horší), tak to bohužel moc nečekám. Naopak by mohli tomu dodatku pomoct tím, že nový dabing trochu poničí, to udělá taky hodně. Osobně si vlastně myslím, že ten skok v audiu v sedmičce byl rušivější než 24letý rozdíl ve hlase. Uvidíme, uslyšíme.
No, mě celkově zajímá, jak to bude znít. Doufala jsem, že by se mohli vyšvihnout s lepší kvalitou nahrávek, pokud existují originály. Ale vzhledem k tomu, že v sedmičce byly podle všeho použity soubory z mobilní dvojky (o něco horší), tak to bohužel moc nečekám. Naopak by mohli tomu dodatku pomoct tím, že nový dabing trochu poničí, to udělá taky hodně. Osobně si vlastně myslím, že ten skok v audiu v sedmičce byl rušivější než 24letý rozdíl ve hlase. Uvidíme, uslyšíme.
@Pluto (07.11.2023 20:19): Ach tak, v tom případě fajn, díky za info. Ale zajímalo by mne, jak vysvětlí to, že Pankrác zní o 20 let starší :D
@pajmič (07.11.2023 19:44): Půjde o jakýsi předěl mezi druhým a třetím dílem, který osvětlí, jak se stal Pankrác soukromým detektivem. Zhruba 6-7 obrazovek, taková mini adventura. Bylo to součástí hithit kampaně.
@Ross (07.11.2023 19:21): Konec hry by si rozšířit zasloužil, vo tom žádná :D
@Ross (07.11.2023 19:21): Počkej, jak jako rozšíření. Rozšíření ala Alawar hry, kde rozšíření znamená dva artworky a wallpaper? :D
Remástr vyjde 12.12 letos :)
Kromě nové verze druhého dílu vývojáři připravují také rozšíření, které bude pro vlastníky původní hry i přispěvatele s HitHitu zdarma. Tento dodatek ale vyjde až 1. května příštího roku.
Kromě nové verze druhého dílu vývojáři připravují také rozšíření, které bude pro vlastníky původní hry i přispěvatele s HitHitu zdarma. Tento dodatek ale vyjde až 1. května příštího roku.
@Brasikona (22.09.2023 16:15): Joo tahle! Za mě je teda více street "banger" tohle!
@Brasikona (22.09.2023 16:15): Když se řekne hudba z Poldy, okamžitě se mi vybaví právě ta z policejní stanice. Ale mám rád i tu z trojky.
Jinak grafická stylizace se mi nejvíc líbí ve trojce. A budu tu asi jeden z mála, komu se líbí i ta z nových dílů.
Jinak grafická stylizace se mi nejvíc líbí ve trojce. A budu tu asi jeden z mála, komu se líbí i ta z nových dílů.
@veselykralicek (22.09.2023 00:46):
@jones1240 (21.09.2023 18:29): Souhlas, za mě dvojka vede i z hlediska hudby (a dabingem, ale na to se tu teď nikdo neptal, heh), přičemž jednička u mě hned následuje, výtvarně i hudebně. Tu hudbu na policejní stanici ve dvojce asi nikdy nedostanu z hlavy, ale řekněte, pustili jste si někdy naplno a do smyčky tu skladbu před Lízou z jedničky? Ta má grády! :D https://youtu.be/u9Lt3lcSnZk?si=sQPP9dTCeEo4HGoJ
@jones1240 (21.09.2023 18:29): Souhlas, za mě dvojka vede i z hlediska hudby (a dabingem, ale na to se tu teď nikdo neptal, heh), přičemž jednička u mě hned následuje, výtvarně i hudebně. Tu hudbu na policejní stanici ve dvojce asi nikdy nedostanu z hlavy, ale řekněte, pustili jste si někdy naplno a do smyčky tu skladbu před Lízou z jedničky? Ta má grády! :D https://youtu.be/u9Lt3lcSnZk?si=sQPP9dTCeEo4HGoJ
Tak jsem si o tom překreslování teď přečetl něco víc a pevně doufám, že ačkoli Kuba Mareš překresluje všechno lehce a s citem, tak tu poslední obrazovku naopak překreslí citelně a úplně jinak.:-D
@jones1240 (21.09.2023 18:29): Vidím to stejně :)
@veselykralicek (22.09.2023 00:46): To je taky pravda. Škoda že zbytek je silně meh :)
@veselykralicek (22.09.2023 00:46): To je taky pravda. Škoda že zbytek je silně meh :)
@pajmič (21.09.2023 17:15): mně asi taky nejvíc ve dvojce, plus si pamatuju tu hudbu z menu trojky. Tu asi nikdy nezapomenu.:-D
@Brasikona (21.09.2023 16:06): kromě té první věty bych se pod to mohl podepsat.
@pajmič (21.09.2023 17:15): Dvojka má snad nejzapamatovatelnější a místama i dost divnou hudbu :D Ale je top.
@Brasikona (21.09.2023 16:06): Tak to pozadí ujde, i když je podle mně prostě moc karikaturní a takový neatmosferický, že jsou některé lokace příšerně vizuálně přeplácaný a nepůsobí "reálně" (ano Polda není reálný ale v jiných dílech prostředí byla střídmější). Největším hnusem jsou ale samotné 3D postavičky :D
@Brasikona (21.09.2023 16:06): Tak to pozadí ujde, i když je podle mně prostě moc karikaturní a takový neatmosferický, že jsou některé lokace příšerně vizuálně přeplácaný a nepůsobí "reálně" (ano Polda není reálný ale v jiných dílech prostředí byla střídmější). Největším hnusem jsou ale samotné 3D postavičky :D
@Astalavista (21.09.2023 17:31): Mně se zrovna sedmička líbila, ale jo, je to retro ve všech ohledech. Šestý díl jsem nehrál.
@Malignus (21.09.2023 16:14): Taky bych řekl, jednička osobitého Jaroslava Wagnera patří k tomu nejlepšímu co v tuzemsku vzniklo. Chladně renderovaný 3D díly už tak dobře přijatý nebyly, ale i tak bych si přál aby se zase český humorný adventury graficky alespoň přiblížili kvalitě zahraniční konkurence, 6ka a 7ka působí hrozně zastarale..
@pajmič (21.09.2023 17:15): Já se přiznám, že se mi hudba nevybavuje u žádnýho dílu, ale mám v hlavě zafixováno, že trojka je nejlepší pop všech stránkách, tudíž asi v tý trojce. :-D
@Malignus (21.09.2023 16:14): Jaká se ti nejvíc líbila mjůzik? Mě ta ve dvojce.
Mně se po grafický stránce nejvíc líbila jednička a trojka. :-D
Já osobně mám třeba styl Karla Kopice ráda a k Poldovi mi sedí. Ale nic to nemění na tom, že dvojka prostě strčí všechny styly do kapsy. Kdyby si osmičku vzal do parády Jakub Mareš "dvojkově", byla bych nadšená, alespoň z té stylizace.
@M.a.t.t. (21.09.2023 15:45): no, je pravda, že jsem sedmičku podpořil, protože jsem chtěl, aby vznikla. Ale do jejího hraní jsem se musel vyloženě nutit. Na remastr dvojky se rovněž těším, ale pokud půjde případná osmička ve šlépějích Polda 6 a Polda 7 , tak to bude asi první díl, který v sérii vynechám..
@jones1240 (21.09.2023 11:37): @veselykralicek (21.09.2023 12:21): Aj 8 diel, ktorý je iba otázkou času, bude zrejme disponovať podobným vizuálom a tiež z toho nemám vyloženú radosť. Autori si totiž zjavne myslia, že podobná štylizácia pôsobí umeleckejším dojmom, než tomu je v realite, aj keď by som asi nebol vyložene prísny. Väčším problémom je určite scenár.
@veselykralicek (21.09.2023 12:21): Scénárista.
Je to takový mdlý a bez života, nevím. Chybí mi prostě ten styl starších adventur.
Je to takový mdlý a bez života, nevím. Chybí mi prostě ten styl starších adventur.
@Brasikona (20.09.2023 14:26): Dobře ty.
@jones1240 (21.09.2023 11:37): Nevím, kdo je Sábo, ale to je jedno.
Chápu, že 6 a 7 mají svůj styl a určitou grafickou stránku. Chápu, že ta kresba se někomu líbí a opěvují grafika, který si s tím dal spoustu práce. Ale nějak mi to k té hře prostě nesedí a moc mě to v ní upřímně nebaví. Dvojka, trojka i čtyřka měly podle mě ten grafický styl určitě lepší a do těch her se to víc hodilo.
Chápu, že 6 a 7 mají svůj styl a určitou grafickou stránku. Chápu, že ta kresba se někomu líbí a opěvují grafika, který si s tím dal spoustu práce. Ale nějak mi to k té hře prostě nesedí a moc mě to v ní upřímně nebaví. Dvojka, trojka i čtyřka měly podle mě ten grafický styl určitě lepší a do těch her se to víc hodilo.
@veselykralicek (20.09.2023 14:48): Je to tak, ty nové díly jsou oproti tomuhle vyloženě odpudivé a připomínají takové ty 3D hry od Big Fish Games. Dát tuhle grafiku, vyměnit scénáristy za někoho kompetentního, vyhodit Sába a podle mě to zase bude dobrý.
@Pluto (20.09.2023 14:45): no, musím se připojit ke komentářům na FB, že ten remaster má líbivější grafiku než Polda 6 a Polda 7 , takže bych byl taky radši za novou hru spíš s touhle grafikou..
@veselykralicek (20.09.2023 14:37): Zbytek týmu už připravuje "novou" hru ;-)
@Brasikona (20.09.2023 14:26): super, konečně nějaký "aktuální" info, že se kolem remasteru něco děje.
To by mě zajímalo, na čem dělá zbytek týmu, když se tady mluví pořád jen o tom jednom grafikovi.:-D
To by mě zajímalo, na čem dělá zbytek týmu, když se tady mluví pořád jen o tom jednom grafikovi.:-D
@Astalavista (19.09.2023 17:09): Nechci se chlubit, ale já to mám i s porovnáním a rozhovorem s grafikem Jakubem Marešem, ha! :D (ok, možná se vlastně chci chlubit)
https://www.vortex.cz/poldu-2-vylepsuji- ... lu-rika-jakub-mares/
https://www.vortex.cz/poldu-2-vylepsuji- ... lu-rika-jakub-mares/
@stepankoby1 (06.09.2022 10:58): No, jelikož Pankrác I. nevládl Egyptu ani 10 let, tak ho asi po dobytí Asyřany agentura přenesla strojem času zpět. :-) Ta doba by i odpovídala do dalšího dílu.
@ajne (07.09.2022 08:29): Tak taky přispěno, na hru mám nostalgický vzpomínky, i když tomu boxu rozhodně odolat šlo.:-D
Přispěno, box verze s podpisy autorů. Mne se dvojka vždy líbila, navíc krásná nostalgie. Tak nešlo odolat.
@John Mirra (06.09.2022 17:18): No jo, stane se.:-D
@veselykralicek (06.09.2022 16:41): https://www.youtube.com/watch?v=prEVzshXY6A :))
Nemůžu si nechat ujít takovou příležitost použít tuhle krásnou scénku!
Nemůžu si nechat ujít takovou příležitost použít tuhle krásnou scénku!
@veselykralicek (06.09.2022 16:41): Rieši sa to len o pár riadkov nižšie.
Nový epilóg - Polda sedí doma a v kresle, číta noviny a uvedomí si, že práca súkromného očka mu vynesie viac, takže triumfálne prehlási nahlas zmenu kariéry. Koniec :)
@Ross (06.09.2022 08:28): Taky, a ještě k tomu přihodit intermezzo na konci pětky, které vysvětlí, co se s Pankrácem proboha stalo na konci pětky. :D Ale co jsem pochopil, ta je aktuálně brána jako nekánon.
@John Mirra (05.09.2022 22:04): Tak o tom vůbec nepochybuju. Sám jsem si tam hned radši vzal steam verzi po zkušenostech z předchozí kampaně, kdy steam verze sedmičky stála na hithitu 445 korun, a cena po vydání na steamu pak byla 30 euro. :)
@John Mirra (05.09.2022 22:04): Tak o tom vůbec nepochybuju. Sám jsem si tam hned radši vzal steam verzi po zkušenostech z předchozí kampaně, kdy steam verze sedmičky stála na hithitu 445 korun, a cena po vydání na steamu pak byla 30 euro. :)
Mě by hodně zajímal ten epilog, kdy se Pankrác stal soukromým detektivem :)
@stepankoby1 (05.09.2022 20:07): Dle toho, kolik už vybrali, udělali asi (z finančního hlediska) docela dobře :)
Remaster in the works, kickstarter nastartovaný. Osobně jsem doufal v android verzi sedmičky a steam verzi všech dílů předtím, než se na něm začne dělat, ale co nadělat, lidi to chtěj.. z nějakého důvodu.
Tak jsem nakonec skončil u karet a zapomněl jsem, jak je to postup porazit Billa :(... vím, že se musí udělat tři věci, ale já si vzpomněl jen na dvě...
@John Mirra (21.06.2022 18:22): No, jelikož má letadlo klasicky zpoždění (letos 6.let a snad všechny byly zpožděné), tentokrát hodinu, tak dobře, už jsem v Obludáriu, ale já to už minimálně jednou dohrál, tak si některé ty nesmysly pamatuji, jak mají být :))
@S4TW (21.06.2022 15:19): A jak už jsi daleko? :)