Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nemáte někdo tu klasickou herní příručku od Stuare, která kdysi k tomuhle RPG vyšla? Měl bych zájem ji koupit, pokud ji má ještě někdo doma.
@PRIVATE MARTIN (26.06.2019 21:10): Origin verze mě šlape bez problémů, ale z nějakého důvodu, vždy když se spustí hra, se mi podělá internet (nefunguje) :D

@Guldy (26.06.2019 21:16): Jo, charge je neskutečná prdel, war cry funguje jen na prcky a zbytek nevyužívám. Ale ten koncept jisté změny v příběhu, v závislosti na classe, je fajn nápad. Trochu to tak kompenzuje tu obecnou designovou linearitu :)
Přeci jen jsem narazil na trochu větší problém a to jest progress postavy. Ani mi nevadí, že po každém level-up dostanu automaticky přidělenou abillitu, co mě ale sejří, že z těch pěti schopností je pro warriora užitečná jedna, což znamená, že ji pravidelně využívám. Zbytek je mi povětšinou platný jako kopačky beznohýmu.
Mám za sebou teprve necelou hodinu za warriora, ale sakryš....nečekal jsem, že mě to chytne. Jestli to vydrží až do konce, budu svému mládí mnohé vyčítat :)
Rikam si, jak asi pojmenuju svyho necromancera v @reaper of souls a myslim, ze Hecubah bude dobry :)
@90210 (25.10.2016 19:35): Normálne ste mi týmto "cesta mojej postavy je tá pravá" nasadili chrobáka do hlavy - zrejme si načítam niečo o making of Nox - pýtal som sa preto, že ak by iba koniec jednej postavy dával zmysel, nemalo by pre mňa význam hrať za inú. Takto, že každý ste povedali, že tá vaša postava a jej zakončenie vám prišlo "to pôvodné", si zahrám, za ktorú budem v tú chvíľu chcieť, a ostatné endingy pozriem na TyTrubke :)
@Bedivere (10.03.2014 14:57):001000000110010011101101011010110010000001110100011000010110101100100000011001000110010101101010001000000111000001101100011101010111001101101011011011110010000001111010011001010010000001110110100110100110010101100011011010000010000001110011011101101111110101100011011010000010000001101101011101010110110001110100011010011111101011101000011101001111100100100001001000000011101001000100
Yop, sepiš to k System Shocku :) (nebo odteď budou všechny komentáře, příspěvky binárně?:))
@Mount (komentář):
Přepis: To to je prvni komentar v binarnim kodu.

Nox patri rozhodne mezi kvalitni akcni rpg a to bezesporu. Nabizi celkem, na svùj zanr, zajimavy pribeh, ktery celkem i pres svou banalicnost dokazal upoutat spousta hracu k pc. Patrim mezi ne i ja a noxe povazuju za zlaty standart hack and slash a mimo to obsahuje v sobe par prvku, ktere pak prejaly hry mladsi. Graficky se radilo ve sve dobe ke spicce a jeho grafika me neurazi ani dnes. K teto hre se obcas rad vracim, protoze stale obcas clovek narazi na neco noveho.

Hrac ma na vyber ze tri charakteru a kazdy tak proziva pribeh trochu jinak a ma pristup do jinych skrytych lokaci.
Diky, tak si to asi brzy poridim (nebo driv, pokud bude ve sleve - co jsem zjistil, ze muzu platkit paysafe kartou, co si muzu koupit normalne v nasem obchode z normalni ne-kreditni karty, jsem tam uz uvalil docela slusnou sumu ):-P
Dotaz, ma tu nekdo Nox koupeny na GOGu a pokud ano, v jakem formatu je hudba? V puvodni CD verzi byla normalne ve formatu WAV volne na CD...
Škoda že blejtzardi do diabla 3 zkopírovali tolik z Noxe a zrovna to nejvíce svého času kritizované, když se však nad tím zamyslíme dneska, jelikož blejtzárdi to považují za přednosti diabla 3, tak nám nezbývá než podotknout, že Nox je v podstatě revoluční hra, která byla plně nedoceněna jelikož předběhla svou dobu!!! Bravo !
ha, kdysi davno jsem to hral a dohral a tak moc se mi to libilo a byl z toho tak paf, tak jsem sesmolil i recenzi :) viz.http://wlkus.tripod.com/nox.htm , jen omluvte kvalitu, preci jen jsem byl jeste mooc mlade vlce jak jsem to psal :)))
@Guldy (12.05.2012 18:03): Co to mektáš?
Škoda že jsi tak blbej, že si nevidíš na špičku nosu, pro tebe tedy přeložím: zeptal jsem se tam jestli je druid jako vyvolávač bestií hratelnej, protože mně přišel špatnej. Pro jistotu ještě jednou: zeptal jsem se tam jestli je druid jako vyvolávač bestií hratelnej, protože mně přišel špatnej.
@konvice (12.05.2012 19:43): Hratelné to je - je potřeba se taky šlechtit jako tank (ostatně tenhle build nepotřebuje moc many atd.), tudíž max rezisty a trocha dexterity se taky hodí - zbytek životy. Hodí se buď mercka z prvního aktu nebo z druhého s aurou defiance. Ono by se to podle mě dalo dohrát i na hell, jen by bylo potřeba dost grindit, hledat (nebo směnit) lepší věci pro sebe i merce a vyexpit se aspoň na 90. To už je výzva:-)
@konvice (12.05.2012 17:48): Tak na rovinu musím říct, že je to jeden z těch buildů, které jsou na hell málo efektivní, normal a nightmare ale zvládal v pohodě. Je to tím, že on je vlastně bezzubý proti physical imune potvorám a má to těžké i proti oživujícím se partám (falleni, mumie, flayerové atd.). Chtěl jsem si jej ale vytvořit, protože mě kdysi inspirovalo přečtení Legendy o Drizztovi od RA Salvatora. On tam v epizodě Útočiště dělá Drizztovi učitele ranger Montolio Debruši - je výborný střelec s lukem, slušný šermíř a má ochočeného medvěda:-)
Takže jsem si zahrál na takový role-play i v Diablu 2 a vytvořil jsem si čistého summonera - spirit i dire wolf po 20, ravens 20, grizzly 20 a ještě oak sage (to na životy). Dokonce i na nightmare jsem se docela chytal jako lukostřelec a občasný tank (měl jsem celkem štěstí na itemy - už na normal mi z diabla vypadla peasants crown a pak jsem našel i shield of the monarch). Vrány dobře rozptylují (musí se ale často kouzlit) a medvěd je i na hlavní bosse prakticky ultimátní tank. Pokud se někdo oživoval, žrali ho dire wolfové. No ale na hell už to bylo maso a musel jsem poprosit kamaráda s barbarem, aby mi to pomohl dotáhnout. I tak jsem ho ale vyexpil na lvl 87...
Tohle je od té doby má nejoblíbenější postava - už v právě Noxovi se mi tenhle styl hraní líbil, ale teď se hosnažím vytvářet kdykoli je to možné:-)
@konvice (12.05.2012 17:48): Ty jsi ten polovicni troll z diskuze o D3 :D Zajimalo by me, jak se k Diablu vracis, kdyz ani neznas classy. Ja osobne mam Noxe hodne rad, ale jeho pribeh je jenom o dohoneni Hecubah, ktera na tebe v kobce posle necromancera apod. Jediny silny zazitek ve spojeni s pribehem je pro me vesnice Brinn.
@Abel (12.05.2012 16:10): teď když jsi to tak hezky nakousnul, se tě prostě musím zeptat. Ten druid bylo to možné i v D2 hrát ho podobně? mně totiž dycky přišlo že tam ti summoni stály po chvíli za prd. Mohl bys mi trošku tvýho druida v d2 přiblížit(ted nemyslím úplně detailně :D), zni to zajímavě ta postava :D
@konvice (12.05.2012 16:00): Noxe jsem hrál v době jeho vydání a bral jsem ho jako čekačku na Diablo 2 a tak pro mě zůstal doteď (už dobrých 10 let jsem ho nenainstaloval), tudíž si moc detailů nepamatuji. Mám ale rád typy postav jako je právě zdejší zaklínač - pár summonů a luk. Hrál jsem pak i stejného druida v D2, huntera ve WoW atd. Na ty kamikaze potvory nabité pastmy si ale vzpomínám, ty byly super.
@Abel (12.05.2012 15:11): Máš nějakou oblíbenou postavu? Já si to osobně nejvíce užil za mága a zaklínače, u mága jsem šíleně ocenoval nebojová kouzla která ti stokrát mohla ulehčit život. teleport push/pull. a odrážení kouzel :)) Magické hole také byli fajn :) Za zaklínače jsem si zas hýčkal bestiář :D a vyvolával co se dalo :D a pak ti impové naložení pastí to byla taky celkem super záležitost. Stoupnout si k zásobíkům many, kouzlit impy a dávat příkaz Hunt :D. Jinak to s tou kulisou máš celkem pravdu, avšak nox ji měl propracovanější a neměl tak naoko bijící čtvercovou mapu, ve které se opakovali furt stejné geometrické motivy.
@Tulareanus (12.05.2012 15:19): Samozřejmě Tulareanusi tohle je zcela jistě subjektivní věc vkusu, já se pravidelně k diablu 2 a k Noxovi vracím, každoročně tudíž obě hry porovnávám více méně každým rokem, toto uvádím ne proto, abych se tady vyvýšil jako ten který má do toho co nejvíc kecat(což rozhodně není pravdou), ale proto abyste si uvědomili že můj subjektivní názor není nějaký ukvapený. Pro mě diablo 2 v mnohém zaostává, což ale celkem pak kompenzuje datadisk. Svět Noxe je bohatší a atraktivnější, jsou v něm pasti, různé mechanismy "krásná" monstra, bestiář, tři unikátní povolání v závislosti na jichž se liší i částečně dějová linie. Ve světě je odvěký konflikt, mezi nekromanty a ostatními po jejich zničení a stažení na sever, pak konflikt na tvrdo propukl mezi mágy a válečníky. V noxovi zachranuješ vesnice, pleníš trolli(krásně komičtí :) ) V závislosti jesli hraješ mága nebo válečníka, pak podnikáš i záškodnickou misi(celé dvě kapitoly). Města kypí životem, svět noxe je prostě živější, pestřejší a bohatší. Vzpomínám na souboje mag vs mág, kdy jsme si vzájemně odráželi kozla jeden na druhého, mág versus válečník, kdy se válečník za každou cenu snažil většinu kouzle odrazit štítem atd. I v tomhle to pro mne bylo jisté spestření, svět noxe je prostě více Role play game, než Rule play game..Na výše zmíněné prostě diablo 2 nemá, nenabízí takovou pestrost(pro mě) a graficky mi nox také více sedl(opět čistě subjektivní názor)
Co mi z toho nabízí diablo dvě? Diablo 2 má samozřejmě pro mě také přednosti(jinak bych amazonku 60 level, si asi deset let nehýčkal :D) a to v oblasti čisté bezhlavé akce, generace otevřené mapy a hlavně ve vývoji postavy se rozvětveným stromem dovedností, skvělý soundtrack o kterém si dovoluji tvrdit že vytváří 90 % atmosféry a na další přednosti zcela jistě vzpomenou zarytí diabláři :)
Diablo II mal určite prepracovanejší svet. S jednotkou Diablom sa dá Nox porovnávať, ale čo sa týka dvojky, nemyslím si, že má Nox jediný aspekt, v ktorom by ho prekonával. I ten príbeh v Noxu je strašne odsunutý na vedľajšiu kolaj (ešte viac než v Diable). Po sľubnom intre v Noxu sa ten príbeh vlastne z niečoho "iného" stáva zas len klasickým "prebojovať sa k záporákovi".
@konvice (12.05.2012 15:02):Mně se Nox taky líbil - dohrál jsem ho za zaklínače (za mága a bojovníka jsem taky došel daleko). Pro první hru má výhodu oproti Diablu v propracovanosti prostředí, po druhé atd. už je to ale stále to samé (ikdyž se mění pořadí procházených oblastí). To je ale věc vkusu a názoru, stejně příběh. Co mi ale příjde jako dost přestřelené tvrzení je ona údajná propracovanost světa. Podle mě tu úplně stejně slouží jako kulisa pro diablovský klikfest. Navíc po vydání dvojky už Blizzard i na tom lore dost zapracoval, což Westwood před naservírováním sebe sama í ej jaksi nestihl...
Na strategie moc nejsem a z vyjmenovaných jsem hrál pouze Dune 2 a 2000, přičemž na hudbu ze dvojky si nevzpomínám vůbec.
Však Frank Klepacki je dvorný skladateľ Westwoodu, práve kvôli tomu so vravel, že je to slabé na pomery toho, čo tam býva, keď si to človek porovná trebárs s Legend of Kyrandia, Red alert 1 & 2, Dune 2 a 2000 (hoci mám rád tú z 2000, dvojku uvádzam preto,že 2000 je aj po hudobnej zložke remake, ako sa sám Klepacki vyjadril, v 2000 je hudba taká, ako chcel, aby znela, ale v časoch Dune 2 sa to technicky nedalo dosiahnuť.) V Noxe je to i na jeho pomery veľmi konvenčný fantasy verklík a pomerne nezaujímavý ambient. Soundtrack Diablo 2 rozhodne doporučujem. Diablo 1 má kvalitnú len skladbu Tristram (Town) a zvyšok nič moc, ale v Dvojke hudba z prvej a druhej kapitoly je úplne neskutočná záležitosť.

EDIT: teda bol dvorný skladateľ Westwoodu, nejak som zabudol na ten minulý čas :D
V Noxu mám celkem dost oblíbených kousků. Přiznávám, že soundtrack k Diablu 2 jsem neslyšel celý, ale k Noxu jo. Jinak autorem je jistý Frank Klepaczki, který dělal hudbu třeba k Duně 2000 (Atreides gain
Ano, Diablo 2 má jednu z nejlepších herních hudeb. Ať už ambienty, smyčce (LOD), tak kytarovky. Nox ? Tss.
V Noxe predsa nie je takmer žiadna hudba a i na pomery prevažne dobrej (hoci nie priveľmi originálnej) hudby Westwoodu je to dosť sterilné a neporovnateľné s veľmi precítenou kombináciou modernej a etnickej inštrumentálizácie Matta Uelmena. To sa ani nedá porovnávať. :)
Ha, další hra mého teenagerského života (když už ne dětství:) na GOGu... Jinak asi nemá smysl reagovat na 3/4 roku starou diskuzi, ale - Diablo II demo mělo, hrálo se pouze za barbara a skončilo to tuším nějakým Raven bossem nebo co. Demo jsem kdysi dohrál, ale hra samotná mě (kromě kytarových rifů) vůbec nevzala, podobně jako Diablo I (tu jsem hrál ovšem plnou). Popravdě mě víc zaujal právě NOX a za každou z postav jsem to dohrál minimálně do čtvrté kapitoly (hrobky) a za mága dojel až do konce (IMHO nejlepší outro). A hudba zde je ještě lepší.
Konvice: Nox měl slušnou reklamu, pamatuju, že i v českých časopisech, Hecubah jentak nepřehlédneš. S Diablem 2 se to nedá moc porovnávat (přece jen tam už bylo velké očekávání z řad hráčů), ale nulová reklama bych to rozhodně nenazval.
A co se týče E3, mrkni na tenhle report:

For example, one of the most-hyped games at E3 was Westwood’s Nox; we really hadn’t heard much about it before E3, but once we got to the Convention Center it was everywhere—Nox banners, Nox floor displays, Nox models dressed up like Hecubah, the game’s beautiful and immodestly-attired antagonist.
Konvice: Nikto nehovorí o recenziach v časopisoch, ale o polstranových a stranových reklamách v tých časopisoch (čo bolo i v cz/sk na vtedajšie pomery celkom dosť). Score malo po vydaní Noxu tématický článok o classách a skilloch. Gamestar mal Nox ako titulné demo svojho cd a bolo aj na obale. Nox mal tiež teaser pred vydaním. A boli aj preview.
Na tej E3 si bol, alebo si videl len fotky? :)
Zas si nepleť "hra nemala marketing" s tým, že Diablo 2 malo proste veľký marketing. To, že jedna hra má veľký marketing predsa neznamená, že druhá ho nemá vôbec, alebo ho má zlý.
A blizzard vydáva častokrát demá až dodatočne, pamätám sa, že aj Warcraft 3 demo bolo neskôr (dve misie ohľadom Lost Isles, ktoré ani neboli v plnej hre) a napr. trial na WoW tiež prišiel o dosť neskôr po vydaní.
Není pravda, ty kapitoly nebyli odlišné jen v tom že byli naštěvované v jiném pořadí jsou tam lokace, které za jiná povolání vůbec nenavštívíš a to že to píšou v nějakém návodu je mi šumák ;-). Marketing není když se napíše recenze ve score nebo levelu, to si prosím nepleťte recenzy na Noxe jsem četl taky a žádnej časák to nezapoměl. Diablo 2 demo mělo a vyšlo dlouho před hrou, narozdíl od Noxe mělo i 1000 + 1 trailer, nox ani jeden. JRC obchodech byli zvětšené postavy z diabla z noxe ani Hecubah, na veletrzích počítačových her(E3) byli postavy z diabla v životních velikostí, Noxe sotva plakát. Když vycházelo diablo viděl jsem poplakátovaný lavičky Diablo 2, Noxe ani jednu atd.Prewiem o diablu 2, každej časák měl minimálně dva + když přišli nové screeny nový poprask, když na E3 byli rok před vydáním ukázky hry časáky tomu věnovali téměř stránku, o prewiev noxe byl sloupeček o pár větách. to vše = špatný marketing
Demo na Diablo 2 vyslo, ale az nekolik mesicu po hre, coz bylo trochu divny. V ty dobe jsem mel plnou verzi dohranou dokonce i ja...

Nox vysel driv nez Diablo 2 a to o zhruba pul roku, hra byla povazovana za Diablo 2 killer, byla tak i prezentovana a rozhodne to nebyl neuspech a to i prodejni! Nevim jak na to Konvice prisel/la. Ze hra nemela zadnej marketing je prece blbost, reklamy na nej byly i v ceskych magazinech, byl to velkej ackovej titul a takovej mel i prostor, koneckoncu jednalo se o hru od Westwoodu - spolecnosti, kterou dnesni hraci uz asi neznaji, ale v dobe vydani Noxu byla na absolutni spici a kazda jeji hra byla ocekavana s napetim stejne, jako titul od Blizzardu. Nox mozna pozdeji trochu zapadl, holt Diablo je proste Diablo a co si budeme povidat, Diablo 2 je proste lepsi hra (nekonecna znovuhratelnost vs. 3 hry za kazde povolani, 5 postav se zajimavym systemem skillu vs. absolutne nulovy vyvoj postavy, Diablo ma dobry pribeh a universe/Nox ma v podstate who cares pribeh, svet mohl byt nohem vic propracovany a v neposledni rade je tady multiplayer). Nox sel cestou mozna az moc velkeho zjednoduseni zanru, rozhodne ale nezapadl min, nez treba Darkstone, coz je taky skvela Diablo-like hra, ktera vysla o nekolik mesicu driv. Ostatne o necem vypovida uz pocet hodnoceni tady na databazi.

Trojici her atakujici pozice Diabla 2 pul roku az rok pred jeho vydanim jeste uzavira Revenant. Ten je prej nemene kvalitni, ale ja jsem mel problem ho korektne rozjet (delat si specialni audio CD, aby me jela hudba se me fakt nechtelo), coz je pro trvanlivost titulu absolutne zasadni.
D2 melo demo, alespon ja ho teda hral :) Byly tam mam dojem jen dve postavy a prvni dungeon+ta prvni oblast.
Konvice: Tie kapitoly boli odlišné len v tom, že tie prostredia človek navštevoval v inom poradí, schválne som sa pozrel do návodu.
To mám teraz ísť vyťahovať z krabice staré časopisy, kde tie reklamy boli a scanovať ich? :D + fakt že Nox demo mal (je to súčasť marketingu) a Diablo 2 demo nemalo. Alebo mám ísť prosiť EA/Westwood, že nech mi ukážu svoje predajné čísla Noxu?

"důkazové břemeno nespočívá na mé straně, ale vždy na proti straně, která ničí dohad/názor/teorii napadá" čiže ak vedec chce, nemusí byť jeho teória dokázaná, ani logická, stačí keď ju má a nik mu ju nevyvráti? :D Aj ja chcem Nobelovu cenu za také čosi! :D
Tulaeranus: "Afaik čo sa týka oných prostredí, tak iba jedna (alebo dve?) kapitola je iná. Keď si to tak vezmeš, tak aj v Diable 2 máš inú hru na základe toho, že postavy sa hrajú inak. To o tom outre som nevedel. Dohral som to len za to toho zaklínača."

Jak říká 90210, těch kapitol tam bylo rozdílných více, ne jen první 2. Každá postava se hrála jinak. Ovládaní bylo primitivní, nechápu s čím jsi tam mohl mít problém.
to Tulareanus:
1) důkazové břemeno nespočívá na mé straně, ale vždy na proti straně, která ničí dohad/názor/teorii napadá.
2) zatím jsi my žádná fakta nedal, jen své názory/dohady/teorie.
To, že hry od Blizzardu mali/majú dobrý marketing nie je žiadna novinka. Navyše to bolo pokračovanie obľúbenej hry. Ale netuším či poznáš nuancie marketingu a dopytu. Ak je dopyt veľký (čakanie na neustále odkladanie D2) tak sa substitučný tovar (v našom prípade Nox) lepšie predáva, má lepšiú pozíciu na trhu a to vzhľadom aj na to, že okrem Revenanta v tej dobe žiadne také RPG neboli.
No nie sú to fakty, kým nebudeš mať nejaký dôkaz na nulový marketing, tak dovtedy je to len dohad/názor/teória. :)
To Tulareanus: nechci se opakovat ale trvám na svém, marketing byl nulový přičemž o diablu II. už dva roky předtím se mluvilo téměř všude, toto jsou fakta.
Ten mám, ale faktom ostáva to, že Nox bol dokonca už vtedy dosť reklamovaný aj v našich končinách (nielen v herných magazínoch) a Westwood nebolo neznáme štúdio a ani predaje neboli vôbec zlé, čo je tak ťažké na tom pochopiť? Hráčska komunita vtedy na Nox upriamila dosť veľkú pozornosť.
+ To, že som to dohral za 8 hodín znamená, že som to proste dohral za 8 hodín a to som tam mal pritom pár problematických miest (koniec katakomb, začiatok bažín), ktoré som párkrát opakoval.
Platí to co jsem řekl měla špatný marketing, žádné reklamy atd. Takže hráčská základna o Noxovi téměř ani nevěděla, proto méně prodeje.
Dovolím se ti oponovat Nox nebyl krátký na 8 hodin to rozhodně nebylo. Každá postava se hrála taky jinak, na každého platila jiný nepřítel. Zaklínač neměl problém s mági, za to uběhat válečníky to byl občas oříšek :). Jedinou významější vadu na kráse bych spíš viděl v rozvijení postavy, kdy v Noxovi bylo vše předefinované o proti Diablu, avšak o proti Diablu nabídl rozhodně zajímavější a propracovanější svět.
Souhlas, taky jsem Noxe prošel za všechny postavy hlavně kvůli tomu, že byla jejich cesta k Hecubahně rozdílná (i když né moc, mně to stačilo) + pěkná outra.
90210: Afaik čo sa týka oných prostredí, tak iba jedna (alebo dve?) kapitola je iná. Keď si to tak vezmeš, tak aj v Diable 2 máš inú hru na základe toho, že postavy sa hrajú inak. To o tom outre som nevedel. Dohral som to len za to toho zaklínača.
4Tulareanus - Prednost Noxu je v naprosto odlisne hre za vsechny 3 charaktery, kdy nejenze kazdy z nich navstivi jine lokace a jeho prubeh svetem Noxu je jiny, protoze kazdy se vzdycholodi pristal nekde jinde, ale navic ma kazdy i uplne jine outro. A ta grafika a detailnost prostredi jsou proste uzasne.
90210: Práveže Nox bol strašne krátky - 8 hodín. Pre mňa aj našťastie, preto to kazenie predmetov, blbé ovládanie a skorý stereotyp ma ubíjal.
Navic mel Nox vyhodu, ze za nim stal Westwood...Kazdopadne nemam pocit, ze by Nox byl nejaky prodejni propadak, spis naopak. Je to urcite skvela a svym zpusobem osobita hra, u ktery se da stravit hodne dlouho, podobne jako treba u Darkstone.
konvice: Diablo 2 vyšlo pol roka po Noxu a Nox mal práve vďaka nedočkavosti clickfestových diablo fanúšikov šancu presadiť sa. Rozhodne nie je vina Diabla 2, že sa nepredával, už len pre ten rozdiel v dobe vydania (najväčšie predaje sú vždy prvý mesiac po vydaní).
mému srdci bližší víc než diablo, hra jen doplatila na špatný marketing.