Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ajantis: "Oni samotní však zvlášť dobře napsaní nejsou, v porovnání s BG2 nebo dokonce PS:T vůbec neobstojí..."
To máš trošku vysoké nároky na hru z roku 2006.
@Tarhiel (09.04.2012 00:37): Platinova edice NWN2 uz vysla davno a ten pridavek taky a co si budem povidat, z financniho hlediska NWN2 nebyl zadny zazrak. Nemyslim si, ze by se nekdo v nejblizsi dobe hnal do vydavani nejake nove edice NWN2. Ja bych to uvital, protoze updatovat v soucasnosti tu hru je desnej voser, ale neverim, ze k tomu v nejblizsi dobe dojde. Mozna tak za nekolik let az se treba nekdo rozhodne udelat Enhanced Edici hry.:-P

Ted jsem koukal na obrazek coveru platinove edice a je tam napsane, ze to krom expansion packu obsahuje take exclusive downloadable content, takze mozna ze tam je.
@Tarhiel (09.04.2012 00:21): Co, ze vydaju kompletku? Viem, ze ten adventure pack vydali Ossian Studios, ale tak snáď to právne nebude až taký problém, dať obsah od iného štúdia na jednu placku/placky. Či?
@Ajantis (03.04.2012 09:46): Dle mého až tak moc ne. Možná ti budou unikat souvislosti v rámci názvosloví a popisu některých míst / dění, ale že by to přímo navazovalo, to se říct nedá.

Kde jsi v základní hře? Dostal ses k soudu? Ten je dle mého na celé hře nejlepší. Resp. asi nejlepší dialogy, co jsem od Obsidianu na obrazovce měl.
@Ajantis (03.04.2012 08:43): Mask navazuje na koniec povodneho pribehu - teda pokracujes s postavou z konca NWN2.

Storm of Zehir je uplne nezavisla od cohokolvek.

Obe sa vsak zameriavaju na nieco trochu ine - Mask ma vymakany pribeh, Zehir sa sustreduje na cestovanie a la oldschool hry, kedy si si vytvaral vlastnu druzinu (a pribeh je slabsi a posunuty do uzadia)
Jak moc bude scházet znalost příběhu původní hry při hraní datadisků?

Na ty první dva (Mask of the Betrayer a Storm of Zehyr) jsem slyšel značnou chválu, takže bych si je rád zahrál, obávám se však, že dohrání původní hry bude nad mé síly. Jak moc na ni dějově navazují?
Děkuji oběma. U toho označení celé skupiny se mně přihodil záchvat akutní slepoty společně s neznalostí slova "toggle".
@Ajantis (02.04.2012 08:10): Po nejakou dobu ve hre bude mozne mit ve hre spolecniky 4, ale s tim, ze ten ctvrty je konkretni spolecnik, ktery po urcitou cast hry nejde vyhodit, protoze ma svoji roli v pribehu. Jinak jsou to vzdy jen tri spolenici (dohromady tedy ctyri postavy v parte).
@Ajantis (02.04.2012 08:10): Maximum je tuším 6, včetně tebe. Ale ruku do ohně za to nedám, já se snažil jich tahat vždy co nejmíň.

Jinak v nastavení by mělo být - Keymapping option - Misc. - Toggle Group Selection, pokud ne, tak ti zřejmě nezbývá, než držet Shift a postavy označit (tažením myši, nebo klikáním na portréty).
Kolik mohu mít v původních NWN2 společníků, případně na čem jejich počet závisí? Na konci prvního aktu mohu mít nejvýše tři, ale potřeboval bych ve skupině ještě jednoho... Mám naději, nebo je to nejvyšší možný počet? Děkuji.

@Say (31.03.2012 17:07): V nastavení přiřazení kláves to nevidím a ani jedna z těchto dvou zkratek nefunguje.
Tak buffer ani nie, skôr to dps, len som sa ešte nerozhodol či melee alebo ranged. Zatiaľ si vystačím poväčšinou s kušou, summon creature a ešte inspire courage.
Záleží či to má byť len buffer, alebo melee dps, alebo ranged dps. V každom prípade Fighter sa dobre mixuje do akejkolvek kombinácie, pretože dáva bonusové featy a tie môžu byť použíte do hociakého buildu (okrem toho vysoký attack bonus, vela hit pointov). K tomu netreba STR. Weapon focus (DEX bonus do attacku namiesto STR) sa pre solo barda nehodí kedže bez velkej sily (alebo bez rogueovho sneak damage bonusu) moc dps aj tak na melee nespraví a je lepšie ho nechať strielať z dialky.
Bard tam nemôže byť Lawful. Čo sa týka barbariana a a fightera, oplatí sa mi to dávať, aj keď mám strength len 10?
+ rozmýšľam nad jednou abilitou, ktorá by mi vyhodnocovala útok a dmg short swordov a dagger podľa dex miesto strength (dex mám 14).
Neviem či ten sneak nejak priveľmi využijem, na rogue skilly mám v parte Neeshku.
No podľa mňa sto percentne sa oplatí, ak ideš melee, tak vkľude "barbard" (tj bard X/barbar 1-2) ale aj s paladinom je to dobré so synergickou charismou (u paladina zvyšuje saves a lay on hands -- ale nie som si istý či Bard môže byť lawful v NWN 2), fighter sa mixuje dobre so všetkým kvôli bonus featom, dá sa aj so sorcererom ak ideš viac arcane (opäť synergická charisma). Samozrejme s rogueom je to stále slušné kvôli bonusovým skillom a sneaku,

Bard/ranger je však už chabý a rovnako aj ostatné podivné kombinácie bard/wizard, bard/cleric bard/druid či bard/monk. K triple kombináciam bard/barbarian/rogue je možno najsilnejšia čo ma napadne, a zrejme je aj o dosť lepšia ako íst toho pochybného Dragon Discipla.
Hrám barda, ktorého chcem potom naprestížovať cez Dragon Disciple, oplatí sa mi, dať si aj level nejakej inej classy?
ugraugra: Jo to neřeš. Ten se změní po instalaci toho datáče. Není stand-alone, takže k základní hře musíš tak či tak přes pozměněné main menu. Gameplay samotný ale ze základní hry je.
ugraugra: Ne. Je to v knihovně ve čtvrti Černého jezera v Letohradu - zaručeně základní hra.
SilentWolf: Už ho mám na 20 lvl, takže asi vyzkouším Doomguide na 10 levelů a pak se ke klerikovi vrátím. Na nemrtváky se specializuji, ale jak se tak dívám do jeho popisu práce, tak to jde ještě líp=D Jen doufám, že tam nebude moc postihů a dostanu i nějaké epické dovednosti (je na to nutný čistý level nějakého classu nebo může být i multi?).
nj, ja som hral tradicne za Wizarda, ale niekde uprostred hry som si zmyslel, ze chcem byt "Dragon Disciple", tak som hodil jeden level Sorcerera a... Poviem to takto, NWN2 som dohral bez problemov, ale uz v Mask of the Betrayer som zacal mat take problemy, ako som robil blbe rozhodnutia pri "budovani" postavy, ze to az pekne nebolo :)
MickTheMage: Fakt? Dobře, žes to řekl. Ujistils mě v nejistotách. Chtěl jsem totiž vyzkoušet nějakého mnicha (s celkem slušně namodelovanou hlavou) a dát to na tu nejtěžší obtížnost. Nevadí, pokračuju s klerikem=) A zatím jsem zaznamenal pár vychytávek: Zobrazování celkového vlivu u společníků, výběr u spánku (táboření nebo jen počkání), čas a svižnější QS a load. Jen tak dále. Doufám, že datadisky potěší stejně tak, jako u předchozí série NwN1.
Say - nechaj povodnu, pribeh postavy pokracuje, ale je ovela, ovela lepsi :) (a ukecanejsi hlavne)
No byla to finalni verze cestiny na originalni hru, ne na datadisky. Ted jsem to mel nainstalovane znovu s obema datadisky a finalni verzi cestiny a jestli jsem ten bug mel nebo nemel to nevim, protoze jsem se nikam moc daleko nedostal, nebavilo me to. A kvuli malemu disku jsem to musel znovu odinstalovat.:-( Jinak mam original jenom original, datadisky ne.
marwel: Máš to porouchané. Byla ta čeština ve finální verzi? Pak taky záleží na originál/neoriginál...
Jo ja uz skoro zapomel na tu celou radu zdebilnujicich kouzel.:D Ten bug jsem ale skutecne mel. Napriklad toho krale jesteru nebo co to bylo v te vesnicce jsem zabil na treti pokus prave vyuzitim toho bugu.:-) No bylo toho vic. Pravda ale je, ze kdyz jsem to hral poprve bez patchu, tak jsem na mnoho bugu nenarazil. Zacaly se objevovat az po patchovani. Jenze jak jinak nainstalovat datadisky a cestinu.:-(
marwel: Hej hej, neplivej tolik=P Nebojují, protože jsem nechal klerika vykouzlit Slovo víry (hned první kouzlo na videu s obrovským dosahem), které omráčí nepřátele na 2 kola za úroveň sesílatele. A to se hodí=) Tebou zmiňovaný bug se mi nikdy nestal. Leda že bys měl na sobě neustále Útočiště nebo Éterickou chůzi/Éteričnost.

Btw, nebýt modifikací, asi bych měl slušné problémy se snesením defaultního HUDu a kdo ví, jestli bych to doteď hrál.
Bojuji vubec? Jen jestli nejde o tak casty bug, kdy nepratele bud stoji na miste, nebo jen pochoduji v kruhu. To se mi stavalo tak v jednom z peti pripadu ve hre s poslednim patchem. Tak silene zabugovana hra snad uz nikdy nevyjde.

Jinak ty modifikace jsou dobry. Neco takoveho bych vyuzil kdybych se k NWN2 jeste nekdy vratil. Zatim to tak nevypada, cela hra se instaluje patchuje a vubec uvadi do provozu dele nez prekopani celeho PC.
To je bída... Nemůžu najít příkaz do konzole k oživení mrtvého NPC, se kterým jsem měl pravděpodobně něco řešit=/

EDIT: Uff. Ještě že hraju opět za klerika. Oživ mrtvého ze svitku nefunguje, ale z knihy to už je jiná=)