Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Musím přidat 5% za epické dialogy u soudu.. Ty možnosti podle dovedností, loajality společníků a počínání ve hře. Lahoda se na tom vyřádit. Tohle Obsidiani opravdu umí. Taky společníci jsou konečně duchaplní a hážou argumenty (porovnávám s NwN1), které se do daných situací opravdu hodí. A to i když je sebou moc netahám.
Say: Rekl bych, ze flame je jeste neco mnohem horsiho, alespon zde je to porad jeste diskuze :)
Garion: Kdyby NateLogan Steam nezmínil, možná by ve dvou topičích nevznikl takový flame=D
Garion: Ten jsem tu ale nedotáhl já. To sis spletl vlákno vedle=)
Garion: Pche, to bych musel mít nafukovací disk. Znáš Murphyho zákon: ,,Žádný disk není dostatečně velký" =)
Say: Vidis, a kdybys to mel na Steamu, tak jen zmacknes "Install" a je to :D
Garion: Jenže ke zprovoznění módu potřebuješ hru samotnou. A na TQ se momentálně někde práší.
Garion: No jooo, stejně v nejbližší době TQ nechystám=P
Isair: To natáčení jsem zkoušel. FPS kleslo nehorázným způsobem, ale šlo jen o větší stupňový výkyv, otáčení doleva/doprava jsem nikde nenašel.
Isair: A existuje teda nějaký mód, co kameru v TQ uvolní?
Herní prostředí Titan Questu samozřejmě trojrozměrné je. Herní engine umožňuje pohledy ze všech různých úhlů ( stejně jako je tomu u "volné" kamery a NWN), pouze do hry byla inteligentně implementována pevná kamera;)
Isair: Jenže tam ti nehrozí přehlédnutí důležitých beden/postav/věcí... NwN je plně 3D a taky proto počítá s volnou kamerou.
"Ale v NwN1 byla kamera bezproblémová."
Bezproblémová je trochu silné slovo, každopádně dá se na ní časem zvyknout. Ovšem na pevnou kameru ala Titan Quest (popř. starší 2D RPGčka z izometrického pohledu) bych rozhodně nenadával.
MickTheMage: Právě hledám. Spíš nevím, pod jakým heslem na NwN Vaultu hledat. Ale v NwN1 byla kamera bezproblémová. Záleží, jak ji nastavíš, ale povedlo se, a vyhovovalo mi to. Tady mě vytáčí akorát to posouvání nahoru a dolů. Najedu na dolní lištu a hned je kamera na 0° u země=/
Say - vzhladom na to, ze sa NWN2 hra trochu inak, je kamera a la prve NWN uplne na...dve veci :) Ale ani jedno nastavenie ti urcite nebude plne vyhovovat. Mozno sa skus pozriet, ci neexistuje nejaky mod na kameru.
Ta kamera mě tu fakt irituje. Snažím se nastavení ovládání pohledu přiblížit co nejvíc NwN1, ale když hodím strategický mód, kamera je opravdu jak ve strategii, když dám mód objevování, vytáčí mě posouvání osy y (nahoru/dolů) při najetí myši na okraj obrazovky. Zatím jsem žádnou vychytávku na zrušení toho posouvání nenašel. Otáčení doleva/doprava je v pořádku, tak jako tomu bylo v NwN1.
http://www.massively.com/2010/08/23/mass ... ter-and-a/#continued

Ja to necetl, ale jakysi souhrn od znameho:
"bude to vicemene jako guild wars, tj. jeden spolecnej hub pro vsechny hrace, plus instancovany lokace pro pet postav. nutnost hrat na jejich serverech plus moznost tvorit vlastni moduly pomoci utility zvane Forge. nemoznost DMa primo zasahovat do probihajiciho dobrodruzstvi. velkej duraz na boj."

"nejmenuje se to Neverwinter, protože by to bylo pokračování NWN, ale protože se to odehrává ve stejném městě"
Garion: Kampaně už byly dávno pro singleplayer hraní. Podívej na ty servery... Btw, AJ jasně, ale ne tak, aby plně pochopil celkem ukecané RPG.
Say: Wut? Anglicky tak, aby clovek pochopil, o co se jedna, dnes uz umi kazdy druhy. Ano, na NWN1 se za 10 nebo kolik let urodily tri slusne kampane, to mi zrovna moc neprijde.
Garion: On by nebyl problém v nadšencích (těch je kotel), ale spíš v jazykových bariérách. Jedna věc je něco udělat a přeložit to, je věc další... Na NwN1 jsou minimálně 3 fanouškovské kampaně srovnatelné s těmi originálními.

Btw, podívejte se např. na Equlibrie nebo Thalie servery Nwn a pochopíte, proč se dělá celá NwN série tak, jak se dělá.
Rozhodne by som si nerobil žiadne nádeje ohladom dalšíeho NWN kedže to ide robiť Cryptic. Zábavka na 2 mesiace, s lifetime ponukou, a potom sa vrhnú na dalšiu licenziu bez dalšej podpory.
No prave toho se bojim (a rekl bych, ze toho se bali i u NWN 1), proto oddelili singleplayer od obsahu vytvoreneho uzivateli (pokud dobre vim).
Jako nezni to spatne, ale aby se pak nasel dostatek lidi, kteri by byli ochotni na tom pracovat a predevsim takovych lidi, kteri by byli schopni udrzet dostatecnou kvalitu. Nerad bych podcenoval uzivatele, ale jedna vec je mit dobry napad a druha je samotna realizace. Jakkoli komplexni a uzivatelsky pratelsky ten editor muze byt.:) Docela risk, rekl bych.
marwel: Takovej uz byl cil prvniho NWN, ano. Az na to, ze tehdy jeste takovehle "vychytavky" nebyly bezne, takze radeji udelali nejakej singleplayer sami a k tomu dali vedle komplexni editor, ve kterem mohli uzivatele tvorit sva vlastni dobrodruzstvi.
"napriklad ze hra bude obsahovat jen hlavni pribeh a vedlejsi ukoly atp se budou nejak dynamicky stahovat z internetu jako user created contenct"

To mi prijde jako naprosty nesmysl. Ze by vyvojari udelali jen kostru hry a nechali hrace at si to dodelaji sami? :)
"In Neverwinter, players choose to become one of five classic D&D classes and team up with friends or computer-controlled allies to form five-person co-op groups. Players also create their own storylines and quests utilizing an extremely user-friendly content generation system, tentatively codenamed Forge."

Tak vypada to, ze skupiny budou po 5 lidech, kazdopadne z tohohle odstavce muze vyplyvat strasna spousta dalsich veci (napriklad ze hra bude obsahovat jen hlavni pribeh a vedlejsi ukoly atp se budou nejak dynamicky stahovat z internetu jako user created contenct). Asi by to chtelo pockat na nejake preview, ktere by tu mohlo byt nekdy kolem Vanoc.
A co jsem cetl ja, tak to ma byt kooperativni RPG, takze to bude spise pro mensi skupinku hracu (6). Ale pry to pujde hrat s pocitacem rizenymi partaky (doufejme, ze je pak bude mozne ovladat jako je tomu ve dvojce). Nadseni u me ale neprevlada, stale totiz nevim co bych od toho mel ocekavat. Tech par informaci tolik nepresvedci.
Garion: Já zůstávám stále víc a víc skeptický, takže to se mnou taky moc nehlo... Ale NwN1 hrát po LANu není vůbec zlé. A pořád je rozdíl mezi MMO (1-9578?) a multiplayerem (16-32?).
Z toho, co jsem cetl, mi vyplyva, ze to sice bude mit singleplayer, ale ze hlavni zamereni bude na ten multak pro ja-nevim-kolik-hracu (16-32?), takze bych od toho (BOHUZEL!) zadny zazrak predem necekal a spis bych se nechal prijemne prekvapit.
Say - a)robi to cryptic,
b)z rozhovoru s Jackom Emmertom vyplyva, ze styl bude takmer rovnaky ako pri ich mmo hrach
c) z coho nie som prave na vetvy aj ked hravam Star Trek Online
d) radsej by som sa predcasne netesil :)
Je to tak no, tech patchu je opravdu hodne. Mohli by konecne udelat all-in-one, ale na to uz asi nedojde. Kazdopadne autoupdate uz funguje bez problemu, jen jsem musel podle navodu autoru cestiny nainstalovat zakladni hru, aktualizovat, prvni datadisk, aktualizovat, druhy datadisk a zase aktualizovat (predtim jsem to zkousel pouze po nainstalovani druheho datadiksu a hlasilo mi to, ze nebyla nalezena prislusna verze hry). Takhle stahujes nektere patche trikrat a trochu se to protahne no.

Jinak pro manualni aktualizaci je potreba externiho programu NWNUpdater, ktery je dostupny na strance s aktualizacemi (NWNVault nebo tak nejak). Nasel jsem to v nejake diskuzi.
marwel: Nestraš, na tohohle nástupce pecky se co nevidět chystám... Ale manuální aplikace patche by měla fungovat normálně (někam hodíš do složky se hrou a otevřeš přes updater, přesně to nevím). Jen otázka, kolik těch patchů je (a jestli stačí jeden poslední, nebo všechny postupně). Když sem ji patchoval asi před rokem, tuším že tak 2,5 hodiny stahoval a instaloval cca 7-10 patchů=/
Hmm, tak jsem to chtel znovu nainstalovat a dat si konecne MotB a SoZ, ale jake bylo me prekvapeni, ze uz nefunguje autoupdater. Resp. soubory ke stazeni uz nejsou tam, kde by mely byt. Tak bych se chtel zeptat jak funguje manualni aplikace patchu? Soubory stahnu to je bez problemu, ale nejak jsem neprisel jak je pres updater spustit. Nebo jak jinak je aplikovat. Instalacka to bohuzel neni.
bez SoZ uz ani nehram... Navyse SOZ je podla mna lepsi od povodnej kampane aspon o takych 5-10% Takze osobne by som zhanal najprv SoZ az potom zvysok :D :D
Aha, já teď zrovna zase objevil nějakou Gold Edition, i když v obchodech moc nemaj ani jednu z nich. Každopádně díky :-)
Neverwinter Nights 2 - Deluxe Edition obsahuje jak Mask of the Betrayer, tak Storm of Zehir.
Nemáte náhodou někdo nějaké zprávy o tom, jestli Neverwinter dvojka vyjde v nějaké edici se všemi datadisky tak jako jednička? Teď právě váhám jestli má smysl začít si shánět všechny kousky jednotlivě, nebo si počkat jestli to náhodou nevyjde celý komplet.