Minit je akční adventura, ve které kažých 60 vteřin umřete. Jedná se o prvotinu týmu lidí, kteří pracovali na hrách jako Nuclear Throne, Luftrausers, Horizon Zero Dawn nebo Dr. Langeskov, The Tiger, and The Terribly Cursed Emerald: A Whirlwind Heist.
V Minit hrajete za charakter, který najde prokletý meč, kvůli kterému každých 60 vteřin "umírá" a probouzí se ve své posteli. V otevřeném světě plníte úkoly, za které získáváte předměty, které vám zůstávají skrze hraní a nacházíte nová místa, ve kterých se můžete probouzet. Cílem hry není nic menšího, než zastavit továrnu na prokleté meče.
Vlastně až překvapivě podobné Helltakerovi (ne)zábavností a podstatou gameplaye. Originální námět, který ale nezůstane v příjemných a zajímavých hranicích svých vlastních omezení a stretchuje, kde se dá. Porušuje veškerá pravidla ustanovená ať už samotným konceptem časové smyčky (něco se vrací do původního stavu, něco ne), nebo i sama sebou (respawnujete se pořád na jednom místě, dokud si nezvolíte, že se chcete respawnout jinde...? co...? jak?). Po chvilce si začnete říkat, proč tam ta časová smyčka vůbec je a neudělá se z toho plnohodnotně Undertale. Kromě toho je příběh strašně divný, navazující prostředí k sobě vůbec nesedí, není tu žádný funkční vlastní svět a finální boss je totální joke, u kterého jsem si v každé fázi musel hledat, co dělat. Díky bohu alespoň za jistou zábavnost a skvělý soundtrack. Bez toho bych šel níž. P.S.: Srát na epic s jeho hraním bez achievementů. Snaha o 100% playthrough bez vidiny odměny je poněkud nudná.
Pro: zajímavá ústřední mechanika
Proti: zajímavá ústřední mechanika