Více konců, které Memento Mori má, je u adventury určitě vítaná věc a je super, že na to nemají vliv jen pozitivní či negativní odpovědi, ale i některé činnosti, které je možné odfláknout nebo zcela vynechat. Někde jsem se dočetl, že zakončení příběhu jsou čtyři, jinde šest a na jedné stránce jich udávali dokonce osm. V podstatě jde ale pouze o to, jestli Max přežije (můj případ) nebo ne a zda Laru povýší už je celkem vedlejší.
Nejlepší lokací z celé hry je bezesporu finský klášter Věčný spáč, který mi svým názvem připomněl hlavního bosse v prvním Gothicu, ale ani skotské panství není špatné. Většina ostatních lokací je na můj vkus až moc obyčejná. Některé předměty, jako je přepravka s leguánem nebo právě nalité kafe či džbán s vodou si ovládaná postava nestrčí do kapsy, jak je mnohdy zvykem, ale drží je v ruce, než je použije. To opravdu chválím.
Hrál jsem krabicovou verzi, takže jsem byl ušetřen problémů, které byly zmíněny v předchozích komentářích. Jen občas některé postavy zopakovaly část jedné věty dvakrát po sobě. Dvojku, do níž se také někdy pustím, už ale ve fyzické podobě nemám a nejspíše mít ani nebudu, tak snad mi Steam verze poběží plynule a bez padání.
Pro: hlavní zápletka, více konců, finský klášter Věčný spáč, logické umisťování/neumisťování předmětů do inventáře
Proti: spousta obyčejných lokací, chyby v dabingu