Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mvp23 (21.02.2016 08:22): Kdysi jsem v nějaké recenzi četl, že ta obtížnost se ve dvojce taky upravuje automaticky v závislosti na tom, jak moc ne/jsi dobrý... takže jestli jsi netrefil ani vrata od stodoly, hra by měla být lehčí :D Ale nevím co je na tom pravdy.
@Walome (07.01.2016 11:16): Neumírá, ale uprostřed questu o těch aktech musím odejít a uložení je před a po celém questu. Nebo se to automaticky sejvne, když nechci. Tyhle automaticky mě prostě štvou.
Mimochodem nemožnost si pojmenovat save je další hnůj, co k nám přišel z konzolí a dneska už si toho ani nevšimnem :( přitom u RPG mi to fakt dost vadí.
Nemožnost libovolně uložit obsahoval už v omezené míře Tron 2.0, protože vývojáři chtěli navnadit adrenalin při jedné jezdící pasáži, ale po několika pokusech to hráč měl v malíku a dal to bez problémů. Docela na nic je, když uložím ve špatnou chvíli, dojde většinou k menší prodlevě, uložím než nepřítel vyběhne, ale po načtení se objeví hned přede mnou. Takovéto pozice jsou občas nehratelné. U Trona se mi to loni jednou stalo, takže jsem musel kousek opakovat. Jinak Quick Save používám v podstatě neustále již od roku 2002. Dishonored jej měl, Far Cry 1 již není problém. Pohodička :) A Call of Duty 4 jen tak znovu hrát nehodlám.
@JohnCZ (07.01.2016 12:32): Ešteže sa v dark Souls nedajú vytvárať pomenované savegame :-D. To by bola hotová encyklopédia nadávok.

@HolyMeatball (07.01.2016 12:21): Jj ak je to možné setupovať, nikdy nedávam QS/QL vedľa seba, príšerne debilný nápad hardcodnúť to bez možnosti zmeny.
Odkedy som raz v System Shocku 2 nešťastne stlačil QS klávesu ale časťou prstu som zároveň (resp. s pár stotinovým oneskorením) stlačil QL, výsledok bol corrupted savegame, lebo on akoby začal zapisovať lenže hneď to začal loadovať a evidentne nedokončil celý zápis. Vtedy som prišiel o dobré 2 hodiny hrania.



A co teprv sejvy, které sis mohl sám pojmenovat. Ty moje se většinou skládaly ze samých nadávek. :)
Quicksavy jako takovy jsou jedna vec, ale hernajs, opravdu mi chybi ty casy, kdy si clovek mohl hru ulozit absolutne kdykoliv, bez ohledu na to, jestli zrovna s nekym bojoval, jestli zrovna padal ke sve smrti, etc. Kdyz u takove hry byly hardcoded zkratky na qs a ql F5 a F6, a clovek nejednou dal misto quickloadu quicksave....to byl teprva adrenalin! Jeden nevinny preklik, a pokud si clovek nedelal vicero pozic, tak si mohl celou hru posrat. :')
@Walome (07.01.2016 11:16): Včera som hral Underrail a po veľmi ťažkom boji s mutantami a muto-psami som si hneď neuložil quicksave. Hlúpo som klikol na lootnutie jednej mŕtvoly, načo postava urobila niekoľko krokov dopredu k mŕtvole ale tým sa odkryla aj začiernená mapa smerom ďalej, kde som aktivoval Mutanta ktorý so mnou urobil veľmi krátky proces. Mal si počuť tie nadávky.
Tak som si ten veľmi ťažký boj musel pekne krásne zopakovať.

Osobne mám ale radšej QS ako checkpointy, pokiaľ nie sú vyslovene každých 5 sekúnd vtedy je to jedno, ale spravidla je v drvivej väčšine checkpointoviek minimálne niekoľko miest v hre kde sú rozmiestnené úplne dementne čo strašne neznášam.
@Walome (07.01.2016 10:55): Já na ně u dnešních her myslím furt a furt je nenacházím. Za to nacházím automatické ukládání ve chvíli, kdy ho už nepotřebuji a nebo není nijak dostupné :) QS je základ.
Včil to po hernajs dlouhých letech zase hraju. Dokud se mentálně nevrátím do těch dob, kde bylo třeba myslet si na manuální ukládání, tak se asi moc daleko nedostanu.

Jinak nostalgie jako bizon, avšak i bez ní stále velmi dobře hratelné a zábavné.
Hmm, dostal som chuť si znova zahrať Maxa Payna a hlavne moju obľúbenú dvojku.
Tak vzhledem k tomu, že hra je střílečka neměla by tu být spíš debata o sekané než o knedlících?

Ale jinak díky za chválu.
@Kunick (14.04.2015 18:02): Ta profilovka je opravdu luxusni! Jen nechapu, proc ty knedliky nalevo jsou vic zlute, nez ty napravo? Nejaky skryty odkaz? Navic ten obrazek pripomina znak Iluminatu!
V Maxovi jedničce mi na bullet timu přišlo dost fajn hlavně to, že jej hráč doplňoval z likvidace nepřátel a tudíž s ním nemohl jen tak plýtvat a využívat jej neustále. V ostatních hrách bullet time hráče mnohdy až přespříliš zvýhodňuje (a ve dvojce mi to docela vadilo).

Jinač mi kór nějak extrovní nepřišel, byť tedy ty zpomalené skoky byly kůl.

"hru člověk projde jako nůž máslem"
Také mi to nějak extra složité nepřišlo. Na to, jak se u Maxe mnohdy nadává na obtížnost, mi to přišlo až překvapivě snadné a nějaké zákysové momenty se rozhodně nekonaly. Na druhou stranu oproti druhému dílu jsem umíral o dost častěji a rozhodně přestřelky mnohdy nejdou řešit rambo stylem "vtrhnu do místnosti a vše bez jediného šrámu vykosím".
Podle mě ve FEARu nebyl lepší bullet time. v Maxovi je super, že ten bullet time je dost pomalý na to, aby byly vidět letící střely, ale ne tolik, aby se jim dalo snadno uhýbat. Často se mi stalo, že jsem např. bullet time skokem skočil přímo do salvy z brokárny a ještě jsem si svou smrt mohl prohlédnout ve slow motion. I v bullet timu je tedy třeba předvídat, hráč si nemůže dělat úplně vše, co se mu zlíbí a přežít a to je prostě ta nejlepší (vyvážená) kombinace.
PS: Že hru projde hráč jako nůž máslem mělo říct, že v Maxovi nenarazíme na nějaké složité záseky, obtíže, velké absence akce apod. :)