Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (16.11.2019 20:12): Tak to ti závidím. Taky bych chtěl být tak nadšenej z dalšího Mass Effectu, když je dvojka moje nejoblíbenější hra. Bohužel pro mě mi Andromeda vůbec nesedla, stejně tak Anthem, u kterého jsem vydržel chviličku.
@stepankoby1 (16.11.2019 20:01): taky musis brat v potaz skupinu lidi kterym se to libilo, tem pak nejake prepracovani scenare pusobi dost jako pitomost :)

Treba ja nejsem na tvorbu fanosuku vubec zvedavy, me zajima co udelala Bioware at to je jak chce blbe nebo dobre.
takzvane autenticky zazitek :) Stejne jako davam prednost Conanovi od Howarda a ne od nejakeho fandy co mel mokry sen .
@Charllize (16.11.2019 16:31): Ale pointa toho nemá být, že kdyby se toho ujali fanoušci-amatéři, dopadlo by to líp. Fanoušci se vždycky budou snažit své oblíbené hry vylepšovat, ať už velkými remaster mody, nebo jen drobnými změnami, co pro ně naopak ale můžou znamenat hodně. V tom případě studio pořád udělalo dobrou práci, protože fanoušci s chutí pokračují ve vyhlazování nedokonalostí čistě protože tu hru mají rádi a chtěli by, aby byla dokonalá. Ale když přepracovávají celý scénář a vadí jim samotný námět, už asi bude něco špatně i s hrou samotnou.
@Charllize (16.11.2019 19:08): Jo tak o tom žádná. S tím plně souhlasím :D

@rikuhahl (16.11.2019 19:14): To by byl slušný nářez. A teď když nad tím přemýšlím, kruci proč to neudělali? Wrexe můžeš odprásknout, když hraješ blbě tak zase salariani zařvou a když bys to podělal ještě víc, mohl zemřít i druhý parťák... To je nápad.

Každopádně docela nedávno sem viděl/slyšel nevyužitý záznam dabingu z porady po Vimiru, kde oba přežili. odkaz

@Charllize (16.11.2019 19:21): No já s Ashley při prvním hraní i skončil. ;-) Což bylo asi dáno tím, že jsem Liaru naverboval hodně pozdě. :D
@davidjaho (16.11.2019 19:01): Ashley má nesmírně nudné dialogy, ale pořád lepší než kaidanovo homo kecy.

Protheani by byly super, ale nejsou tam lidi, leda by tě unesli jako neandrtálce z Paleolitu. Marketing DUDE!
@Charllize (16.11.2019 17:08): No právě Ashley ve trojce mě přišla jako nejvíc odfláknutý charakter ze všech. A ten účes... S tím by se určitě dobře bojovalo.

Jinak zasazení. Já bych bral asi cokoliv. Po trilogii, před trilogií, když to dobře zpracují, tak by to snad neměl být problém ne? No dobře po trilogii by s tím určitě byly problémy, ale zas by se už konečně překročila čára a mohlo se pokračovat.

Trilogie kolem Andersona myslím nehrozí, jelikože již částečně byla pokryta Karpyshynovými knížkami. Leda že by je vyhodili z kánonu samozřejmě.

Jinak bych si i klidně rád střihnul něco z Rachni válek, Kroganské rebélie, Turianská sjednocující válka. Lore dává v tomto neskutečné možnosti a kdyby padla hlavní postavy na Asarijku, tak by mohlo být ve hře několik epoch odrazu.

Každopádně docela mi imponuje myšlenka hry zasazené do Protheanského cyklu.
@Charllize (16.11.2019 17:08): She is Blue, dibidabadee.

@Vurhor (16.11.2019 17:26): Nemyslím si, že by marketingem prošlo cokoliv, kde není člověk.

Navíc krogani jsou celkem tvrdý oříšek, bylo by to jako hvězdná pěchota, kde pro usmrcení jednoho Krogana potřebuješ odpálit raketu.

ostatně by si ve FPSku z prvního kontaktu mohli na hráče Turiani pořídit Kroganské nájemné komando.
Speciální Spekra s komandem asarijek by pak mohla mít roli dostat zprávu o Turiánské ilegální válce k Radě a hráč by jí musel pomoc se dostat z planety.
@pajmič (16.11.2019 16:08): No asi jsem se na Stepana trochu unahlil, tak zle to asi nemyslel. Me vzdycky ale zvedne mandle jak je dneska kazdej hrac nejlepsi scenarista, programator, herni designer a spisovatel.
Halooo, prvni tri dily delali taky bez komunitnich mouder, jako ostatne vetsina vyvojaru co kdy nejakou hru delali. (early aces nepocitam, tam vyvojar skace jak komunita piska, protoze penize. 8 z 10 early ac. her pak stoji za prd)
Já bych klidně byl pro Andromedu 2, ale v obrazu původní trilogie. Takže pryč s miliónem totožných sidequestů na úkor hlavní dějové linky a místo toho pořádný příběh s příjemnými postavami, které v něm budou funkčně zasazené, v konečně naplno využité nové galaxii. Vždyť i fanoušci Andromedě dokázali vymyslet lepší příběh než Bioware (třeba tady), a to už je blbý.
@Vurhor (16.11.2019 00:08): Tech možností by v Mléčné dráze, kde si vybudovali pevné lore jádro, by bylo hodně. Na Andromedu bych se vyprdnul. A pokud bych dělal něco ve stylu po trilogii. Hodil bych destroy jako canon.

@Gordon (16.11.2019 12:56): I ty xenofobe, že tě z toho páčidlo nebolí! Já bych byl pro first kontakt za předpokladu, že by jsi měl možnost hrát za obě strany, nebo by se postupem příběhu mezi postavama přecházelo.
Já pořád tajně doufám ve FPSko z války prvního kontaktu, kde by turiani byly ti zlí a já je střílel.
Mě by se celkem líbil remake tři dílů spojený v jednu hru s nějakou přidanou hodnotou navic.
V případě nového dílů jednoznačně pokračování v Andromede, starou trilogii bych už ničím dalším novym netrapil.
Každopádně fajn že na to nehodily bobek :)
A vizuální novelu bych nechtěl. A Pajma taky ne, to jen ze samy radosti že se na to nevybodli neví co mluví:)
@pajmič (15.11.2019 23:13): Mně by se stejně asi nejvíc líbil nějaký prequel s mladým Andersonem v době, kdy se lidstvo čerstvě připojilo ke galaktické společnosti - jít dopředu od konce trilogie moc nejde, protože všechny endingy zanechají galaxii v natolik od sebe odlišných stavech, že by to fakt těžce doléhalo na samotný plot hry, a fakt pochybuju, že by kvůli tomu vytvořili 4 verze herního světa. A přílišnému couvání dozádu od trilogie bychom se zas připravili o lidskou rasu, která prostě, marný platný, k tomu univerzu patří. V případě toho Andersona by se dalo i hezky pohrát s několika jinými známými postavami (Saren, Kahlee Sanders, atd.)

Celkově si ale myslím, že se tomu ME loru a atmosféře nejlépe daří právě v nějakém "familiárním" prostředí, to znamená právě v Mléčné dráze. Andromeda mi trochu přijde až moc jako jídlo z jiný mísy.
"a new Mass Effect game is "in very early development" under the direction of Mike Gamble, a longtime BioWare producer who has previously worked on Mass Effect 2 and 3, and Anthem."

Mnohem raději bych viděl v režisérský židli opět Caseyho, ale což, něco se děje a to je lepší než dostat raketou do hlavy.
@Paul (03.09.2019 10:31): Teď při posledním hraní jsem si zrovna říkal, že by tomu remaster fakt bodnul. Nejen technický, ale i grafický. Hra vypada po umělecké stránce furt skvělé, barvičky a panoramata furt moc pěkné, ale třeba na ty rozmazaný turianský low-res držky se fakt nedalo koukat. Ještě, že existujou výborné HD texture packy, které by klidně mohly být, jak říkáš, součástí ofiko release. Ale i za tu otravně zdlouhavou a krkolomnou instalaci jako modifikace to stojí.
@JohnCZ (03.09.2019 06:40): EA jsou fakt neskuteční matláci, že stále nevydali remaster trilogie kde by bylo všechno v jednom, přidaná podpora gamepadů, zaintegrovaný texture packy atd..přitom by to bylo nejen finančně rentabilní, ale i by jim to zvedlo PR co po Anthemu tak zoufale potřebujou
@BUMTARATA (02.09.2019 22:23): Obecně to vytržení DLCček hře zbytečně ubližuje. A teď nemyslím jen ten způsob jejich distribuce a to, že je hamty hamty ze hry vytrhli, ale že to jsou zjevně podstatné části příběhu a jejich vytržením i jaksi hapruje pacing a je dobré si dopředu načíst, kdy které DLC hrát, aby to dávalo v rámci příběhu největší smysl. To, že se třeba Leviathan dá hrát prakticky kdykoli a ne až po Thessii je děsná kktina. A naopak From Ashes je dobré dát, co nejdříve - z pochopitelných důvodů. Škoda, že to zpětně nebylo nějak upraveno. Bylo by fajn je tam tam v nějakém remasteru třeba napevno ukotvit.
Imho není náhoda, že se to od vydání DLC v jednom packu v nových hodnoceních daleko více "zelená". Tahle hra asi strašlivě uspěchala tragickým releasem a následnou neochotou prodávat DLC za normální ceny. S veškerým obsahem je to opravdu skvělá space opera.

@Vurhor (01.09.2019 10:44): Jo, to se asi lehce stane. :)
@Ria Kon (15.05.2019 21:10): Hm, tak to je zajímavý. Přesně tohle jsem si říkal před pár dny taky. Hlavně když člověk vidí, jak na tom teď Bioware je a zpětně si tak díky tomu uvědomí její hodnotu. Všechny tři díly jsem tehdy nadšeně projel na 100%, nevynechal jsem jediný vedlejší úkol a tehdy jsem byl rozhodnutý, že víckrát to už hrát nebudu. Teď už si tak jistý nejsem.
@Paul (15.05.2019 21:56): problem asi bude ze se jim ty dlc a i zaklady porad dobre prodavaj tak jak jsou a bez dalsi prace :)
A jo, taky bych bral nejakou peknou edici komplet se vsim vsudy a celou trilogii .
@Ria Kon (15.05.2019 21:10): mě irituje, že EA ani nejsou schopní vydat pořádnej remaster co by obsahoval všechny DLC rovnou a gamepad podporu u všech tří her. Opruz že když bych si tu trilogii chtěl někdy dát znovu, budu se zase muset stahovat s DLC separátně a někde tahat mody. Přitom by to nemohlo být tak obtížný a vsadím boty, že by si spousta lidí remaster celý trilogie pro nový konzole i PC znovu koupila, pokud by byl udělanej kvalitně.
Čím déle je tahle trilogie za námi a s přílivem novodobých trendů v herním průmyslu, tím víc si začínám těchto tří her vážit. Přesto, že to byl vždy můj osobní top.
Zrovna jsem přemýšlela, kolik her pro mě bylo v životě aspoň podobně zvratových... no... moc jich nebylo.
"All these top 10 lists with Mass Effect got me thinking how the hell did BioWare: create a new IP and release a full trilogy in one console gen with 60+ hours of content each that also carried over saves and the consequences of a branching narrative with set pieces and cinematics. And all that dialogue plus that incredible Mass Effect 2/3 combat system. As a Dev it makes my brain melt at what an achievement those games are." - Mike Barclay - game designér v Naughty Dog.

Občas na to myslím, tak asi jako mnozí zde, jak by jak dobrá by mohla tahle trilogie být, kdyby všechno klapalo. A jak kvalitní hry to jsou i s ohledem na nevlídné okolnosti.