Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Taky mě raisen nažhavuje na remaster. Doufám, že se k němu dostanu po Dragon Age. Jednička i dvojka mají své klady a zápory (u dvojky jsou bohužel viditelnější). U SWTOR jsem zatím dojel 6 class a TOP 4 jsou IA, SW, JK a BH.
@SilentWolf (18.11.2020 10:33): IA je obecně považován za nejlepšího. Ale hodně fajn je imho i Sith Warrior (můj nejoblíbenější je carnage marauder) a za republiku pak Smuggler a Republic Trooper (u toho se se mnou ale hodně lidí neshodne - mně ta Starship Trooper mentalita vždy baví).

Houkni dyžtak někdy, kdybys chtěl dělat nějaký flashpoint. Z DH jsem naposledy nějaké projížděl s USER47. Ten to měl dalece více zmáknuté jak já. Občas ale někde spadnul a bídně zhynul, což pro mě samozřejmě nebyl nikdy důvod k veselí. :)

Btw a k Mass Effectům... Imho tu trilogii můžeš s mody projet i teď. Neřekl bych, že ten remaster bude o tolik kvalitnější, jak tyhle výsledky práce moderů.
Taky bych to nejraději znovu rozehrál. Ať už je to tu! :D To je v podstatě moje nejoblíbenější videoherní série, když to tak vezmu.

Dragon Age mě nikdy moc nezaujal, protože v jedničce byl nudný soubojový systém a moc jsem nemusel Morrigan. Naopak se mi nejvíc líbila všemi kritizovaná dvojka, no a Mass Effect teda u mě vždy vítězil. Navíc pro fanouška KOTORu..

Bude fajn si to připomenout, protože si z té série už moc věcí nepamatuji. Akorát se bojím toho, že to dopadne špatně. Že jen narychlo zjišťují zájem, aby věděli, jestli nalít víc zdrojů do Dragon Age 4, nebo do Mass Effectu 5.
Video z konce s ALOT a ALOV modem. Videa jsou tedy jen FHD (tu 4K verzi jsem neměl trpělivost stahovat), ale i tak je ta změna k lepšímu celkem zásadní.
Koruna hozena, Thessia dohrána a pátrání po Leviatanovi začíná. :-)

PS: Javik byl na Thesii k nezaplacení. A dohra na Normandii mezi ním a Liarou také perfektní. Joker a Shep se už sice chytnuli, ale po paragon možnostech mně přijdou docela v pohodě.
Mě zase děsně vždy srali ty malé skyboxy, kdy s pohybem po lodi se pohybují i hvězdy na pozadí, nebo v jedničce se přibližujete a oddalujete od hvězdy pohybem po 4x4 km na planetě.
@JohnCZ (28.12.2018 17:10): Mohu jen a jen podtrhnout. Když má se sebou člověk postavy už od prvního dílu a postupně sleduje jejich vývoj a jak společně s příběhem rostou. Nádhera sledovat. Proto taky skoro výhradně chodím do akce s Garrusem a Liarou. Ne že by nové postavy trojky byly úplně špatné. Jen to zkrátka přebíjí to prožité.

Jop otáčení hlavy také bohužel zažívám. Je to divné, ale ještě divnější se u mně chovají stíny. Když mám vypnuté dynamické stíny, tak postavy mají vždycky jednu půlku obličeje prostě bez světla. Jo a taky věc co mně vytáčí snad nejvíc. Menu nejde ovládat klávesnici. :D Anebo jsem nenašel klávesu jíž se potvrzuje výběr. :D

Také souhlas, že s improtovanou postavou je začátek dost brnkačka, když si odrazu odemknu víc jak polovinu dovedností. Celý prolog jsem si říkal: "To je až trapně jednoduché." Pak začalo přřituhovat a zrovna při poslední misi v Kláštěře jsem potkal poprvé právě Banshee. Hned jsem dvakrát umřel. Říkal jsem si: "No to bude trvdší oříšek." :D
@davidjaho (28.12.2018 16:42): Souhlas. Proto mě mrzí, že v pár věcech udělali nepochopitelný krok zpátky. Jinak se mi ale asi trojka líbí dost možná nejvíc. Hlavně to, jak pracuje s postavami a faktem, že sis k nim vytvořil postupem času nějaký vztah. Jak ráda odkazuje na předchozí události a dělá si z nich občas i srandu. Celkově je trojka nejhumornější a nejnahláškovanější a stejně si pořád drží parádní depresivní atmosféru galaktické války a všeho toho zmaru. A hlavně, mnoha událostem (třeba i jen letmo zmiňovaným v předchozích dílech) dává hloubku a kontext. Když se na to po dohrání podíváš, tak zjistíš, že dostáváš pořádnou porci fantazie. Takhle promakaných herních světů a příběhů moc není.

Technicky to už je ale bohužel jiná. Asi bych to dával za vinu uspěchanému vydání, zejména na (doposud neopravené) bugovosti grafiky (otáčení hlavy na všechny možné strany, proslov Arii na Omeze wtf) a animací to je znát.

Souboják je super, jak říkáš, určitě nejlepší z celé série. Jen škoda, že je obtížnostně dost nevyvážený. S importovanou postavou jsem si i na obtížnost "spektra" dával do poslední chvíle řadové vojáky s prstem v nose, kdežto takové dvě banshee olalá, ty dokáží pěkně zatopit. A Citadel DLC se na "spektru" ani nedá pořádně hrát, tam jsem musel snižovat.

Tyhle věci jsou samozřejmě spíš jen prkotiny, ale je to škoda.
@JohnCZ (28.12.2018 16:24): Chápu. Sám jsem na ten quest log prvně hleděl a přemýšlel, jestli to není bug nebo co. Bohužel neni. Popravdě mám sto chutí se na ty pobíhací questy aj vykašlat a prostě jet jenom příběhové. Jinak trojka mně zatím přijde jako vcelku dobrý díl. Štve mně sice absence neutrálních odpovědí v rozhovorech, tudíš nucení do super klaďase anebo ultra záporáka, avšak dá se to zkousnout. Na druhou stranu samotný boj je velmi dobrý a rozhodně nejlepší z celé trilogie.
@davidjaho (28.12.2018 16:10): Osobně bych se ani nezlobil, kdyby ty side questy ze hry vyhodili úplně (včetně těch příšerných skenovacích fetch questů zasírajících už tak odfláknutý a polofunkční quest log). Beztak to jsou defacto jen zrecyklované multiplayerové mapy s pár aktivními místy. Kvalitativně o několik tříd horší, jak ty vcelku nápadité a rozmanité vedlejší mise z dvojky. Ale teda nechci znít přehnaně negativně. Trojku mám jinak moc rád a trochu mě mrzí, že v některých ohledech (zmiňované vedlejší/fetch questy, regulérně nejhorší quest log v sérii) působí trochu odfláknutě a to úplně zbytečně.
@JohnCZ (28.12.2018 15:58): No upřímně právě během té Omegy jsem nejvíc začal pociťovat to přehlcení Cerberem, vzhledem k tomu, že jsem vyzobávač a skoro každá vedlejší mise se první půlku hry točí kolem nich. Včil když jsem hrál Tuchanku, Klášter a další, tak se mi chuť zas docela spravila ale stejně...
No mně přijde, co můžu říct takto z prostředku hry, že chování Cerbera, respektive Záhadného je trochu out of character. Ve dvojce to byla sice kontroverzní, ale veskrze pragmatický postava jejíž motivy i metody šli vcelku dobře chápat. Ve trojce rozjel proti všem a tím o co se snaží je ve finále takový Smrťáci lite. I když mám pocit, že to bude úzce souviset s událostmi z komiksu Evolution.

A s tím pořadím. No včil vyřeším Kvariany a pak si asi hodím korunou. :D
@davidjaho (28.12.2018 15:30): Když nad tím ještě přemejšlím, tak ta Omega je asi taky lepší co nejdřív. Je tam hodně soubojů s lidskými protivníky a ke konci hry už budeš mít Cerbera jistě plný zuby stejně jako já, takže by sis to asi tak neužil. Pokud teda nejsem sám, komu Cerberus přišel ve trojce děsně overused.

@Vurhor (28.12.2018 15:39): Jo, máš recht, dějově to úplně nesedí. Ten konec je celej takovej už narychlo a je divný pořádat párty v momentě, kdy defacto ve spěchu pronásleduješ signál Kai Lenga, aby ti IM s tou svou základnou nezdrhnul. I když prakticky je to naopak pro tu párty nejlepší moment - před Horizonem by ti tam pořád chyběla Miranda. Já si to ve své hlavě omluvil tak, že se musí Normandy před finální bitvou dozásobit a proto ta zastávka a opušťák. Sice to trochu naruší dějový flow, ale zase to funguje jako taková rozlučka se všemi, než se společně vydáte na prakticky sebevražedou misi (vlastně, jak řikáš no). Ten pacing tam ale každopádně kvůli debilnímu násilnému rozdělení hry na DLC dost skřípe. Dementní EA.
@JohnCZ (28.12.2018 15:09): Já Citadelu spouštím těsně před Thessií. Příběhově mi to tak sedí víc. Obzvlášť protože po Thessii se Shepard a Joker spolu krapet chytnou a je mezi nimi chladno až do posledních chvil na Normandii. (Love it btw) A jelikož v Citadele jsou zas najednou hrozní kámoši, tak začínat to DLC kdykoliv poté se mi tam nehodí. Navíc události na Thessii beru, aspoň podle kompozice Golden Gate Bridge, jako druhý bod obratu (katastrofa),díky čemuž ta pohodovost celého DLC mi tam po takovéhle části moc nesedí.

Ale že to lidi hrají těsně před finálem, právě kvůli kompletním parťákům a pocitu posledních pěkných chvil klidu se starými pardály před koncem všeho, naprosto chápu.
@JohnCZ (28.12.2018 15:09): Díky, za obsáhlé info. :-)

From Ashes jsem zahrál hned po Palavenu, takže hned po třetí misi zkraje. Ano potvrzuji, Javik má super dialogy i když nehraju Renegade Shepparda, rád za ním chodím pokecat.
Omegu jsem zahrál ještě před tím než jsem začal řešit Tuchanku, což mi přijde ještě docela logické vzhledem k tomu jak se to pak rozjelo a přibylo naléhavějších věcí.
@davidjaho (28.12.2018 11:18): From Ashes sis měl dát určitě hned jako první věc po tom, co se ti otevře galaxie. Dostaneš tam nového a imo dost zásadního parťáka, který má napříč celou hrou velmi zajímavé a vtipné dialogy.

Leviathana doporučuju dát až po Thessii - pokud ho dáš před, tak se tam bude Shepard divit řadě již zodpovězených otázek a působí to divně (a když mluvíme o Thessi, tak s sebou do party určitě Javika - během návstěvy chrámu povypráví hromadu informací ohledně historie asarijek, které se jinde nedozvíš).

Citadel je nejlepší dát těsně před finálním útokem na základnu Cerberu kdy už máš všechny příběhové události dokončené a tudíž i všechny důležité postavy "volné."

A co se Omegy týče, tam to je asi fuk. Ta je úplně bokem. Asi někdy během druhého aktu.
@Gordon (28.12.2018 13:11): Říkal jsem si právě, že už se asi blíží asi konec, když jsou kvariani nejspíš poslední významnější hráč s kým vyjednávat. Takže by bylo asi fajn dorazit ty DLC před koncem, který ještě pořád nemám spoilnutý. :D
Jo. To asi s plnou posádkou. Párty pak až před odletem na hlavní základnu Psohlavců.
Zdravím,
měl bych takovou menší otázku. Jedu poprvé ME3 a zajímalo by mně, kdy je ideální rozhrát toto DLC, aby to dávalo v rámci příběhu největší smysl?
Když jsem hrál totiž ME2, tak jsem si nechal všechna DLC až po hlavním příběhu a například u Overlorda to pak působilo dost divně, když jsem se už rozvázal spolupráci se Záhadným a Cerberem a najednou pro ně dělám další job.
Aktuálně jsem v příběhu před cestou na vnější okraj najít Kvariany. Za sebou mám již From the Ashes a Omegu.
@Jab (16.02.2018 09:52): Bioware je údajně chtěl přímo do základu. Měla to být regulérní mise. EA prý trvalo na tom, že to bude DLC. Nevím, jestli je to skutečně tak. Co se týče konce, záleží.. co si člověk vybere.
@Tyrael (03.12.2016 23:28): Pozor, já to neberu jako kritiku DLC. Jakože by to byla nějaká logická chyba. Tvůj příklad s první světovou naprosto chápu. Je to prostě ale můj osobní pocit, moje gusto, které si nějakým způsobem vypěstovala moje emocionální stránka ke hře. Hry jako Mass Effect často vnímám svým vlastním způsobem. (Jestli to dává smysl :D ) Vzhledem k obsahu hry mám Mass Effect 3 rád vážný. Občas s nějakými těmi fórky od parťáků atd. Tak už to mám prostě vsugerovaný. A tuhle herní idýlku mi to DLC holt trochu narušuje. Byť je určitě skvělý a zábavný.

Sakra hoši, ale dost mě zkoušíte! :D Teď jsem v menším nutkání si ráno najít nějaký ten starý save a ozkoušet to.
@Vurhor (03.12.2016 14:21): proč...ne....když se podíváme do historie tak v první světové válce, uzavřely znepřátelené strany mír přes Vánoce.... (dokonce spolu zpívali a pili)

v tom vidím tu paraelu....ten krátky vysloužený okamžik, kdy se všichni mohou bavit, na všechno zapomenout...zkrátka jeden večer žít bez války), protože zítra možná půjdou na smrt a v tom je výborné i závěrečné video tohoto DLC Shephard je opřený o zábradlí a přemýšlí.....schází se jeho posádka, chvíli sním vychutnávají ten okamžik a pak nastupují do Normandie aby zachránili galaxii (i když se ten boj jeví jako prohraný
@Gordon (03.12.2016 12:51): Když já mám tak hrozně rád ten ME3 smutný a depresivní. :D Ale uvidíme, jednou si to možná dám. Už kvůli veškerým těm skvělým interakcím s těmi parťáky..
Také mně to DLC přijde dobře promyšlené. Udělat párty před návratem "na frontu" je imho jen logické a takové "lidské". :)
@Vurhor (03.12.2016 12:02): Ale prosímtě, vždyť vlastně jde o to že nemůžou nic dělat protože normandie je rozebraná, podle mě top dlc...

Myslím že to je pro tebe opravdu gargantuovské mínus že do toho nejdeš... :)
@Gordon (03.12.2016 11:51): Mně tam v rámci původní hry nesedí ta pohodová atmoška. Jak Shepard a spol mají party hard, zatímco probíhá největší galaktická válka, která může skončit hromadnou genocidou, to mi prostě nepřijde vhodný.

Koukal jsem ale na některý scény přes youtube a rozhodně musím uznat, že to je vtipný, skvěle napsaný a zábavný, ale já se přes to prostě nemůžu přenést :)
@Tyrael (22.05.2016 23:18): Taky že ti za ně dávam pluska u všech, jinak mass effect vlastně vykráda aspekty všech dobrých scify (kloni, matrix, cyklus) jediný co tam chybí (a je to dobře) je timetravel a teleportace.
@Gordon (22.05.2016 23:11): mass effect universum, by sice asi vyhrálo anketu o největší vykrádačku všeho co existuje...ale líbí se mi, jak je to všechno docela dost konzistentní a tyhlety zajímavosti to je ta pomyslná třešnička....s tou různorodosti se to autorům povedlo.
@pajmič (22.05.2016 23:07): ale stvořitelé to jsou, protože díky jejich AI neboli smrťákům se může v galaxii utvářet život stále dokola aniž by nějaká převládla a narušila vývoj nových druhů, jen je to drastický tím že staré druhy se přetavují na smrťáky...
takže nebýt jich, není vlastně ani člověk protože by planeta byla kontaminovaná nebo lidstvo zničeno. v podstatě je to tvrzení tedy správné...
@Gordon (18.02.2016 18:48): Mluvit o Leviathanech jako o stvořitelých je trochu silný slovo. Reapeři jsou spíš výtvorem chyby Leviathanů, který stvořili tu AI, která proti nim poštvala stroje. Leviathani započali cyklus, který nikdy neskončí.
@Gordon (18.02.2016 18:48):budu si muset projít jedničku znova..to jsem nenašel
jtaky sem neočekával, že to bude smrťácký stvořitel. Spíš jsem si ho představoval jako něco hodně velkýho a strašlivýho, co zaútočí ze zálohy a bude masakrovat jednoho reapera za druhým
@Tyrael (komentář): Vzhledem k tomu že o Leviathanovi se dalo dočíst už v jedničce (na Disu), tak jsem očekával že půjde o nějakou živou/vypěstovanou loď... Takže mě překvapilo když šlo o stvořitele Smrťáků.
Pěkný DLC, troufám si tvrdit že bez něj se původ Smrťáků nedá dovodit. .
@Eru (11.11.2012 14:56): ...čím len doplňuješ analógiu o to, že ak sa jednému darí prejsť cez cestu bez problémov, nepotrebuje daná cesta nejakú značku alebo prechod pre chodcov, aby to pomohlo ostatným prechádzajúcim...
@Eru (11.11.2012 14:00): Ja som to hral včera večer a zasekol som sa. .)

Tvoja logika je asi taká, ako tvrdiť, že ak mňa nezrazilo auto, keď som prechádzal cez cestu, tak nemôže zraziť nikoho.
@Eru (08.11.2012 08:50): Napríklad tým, že sa dá vyriešiť bez toho, aby sa vôbec inštaloval nejaký patch, trainer a podobne? (Rieši to vôbec nejaký patch?)
Nehovoriac o tom, že odkazy by tu mali byť také, ktoré sú užitočné a možnosť dostať sa cez bugnutú pasáž je pomerne dosť užitočná vec pri hraní akejkoľvek hry...
Můžu se zeptat, koho tak strašně popudilo, že jsem do odkazů dal link k řešení problému s žebříky?
Tak toto DLC se mi opravdu hodně líbilo a troufnu si říct že i víc jak shadow broker, ten byl spíš odklon od příběhu, toto byla zásadní novinka.
Aha, no já sice dohrál jedničku třikrát, ale pokaždé s novým charakterem.
@Arcee (08.09.2012 14:55): Ne, v prvním díle měli smysl (možnost naučit se jednu schopnost navíc, snižovali utržené poškození, zvyšovali způsobené zranění, zvyšovali získané zkušenosti atd.).
Eru pls pošli mi něco ohledně té úpravy na neklesající připravenost, ten MP už mě sere jak prase... furt mě to kope ze hry.

Lidi něvíte někdo o čeština na toto DLC? Nová verze už vyšla ale ta mi jej do češtiny nepřeložila :-/
No radši se tě nebudu ptát kde to seženu nebo ten MP už nespustím :-D. Ale musím říct že ač jsem byl nemile překvapen oznáměním multiplayeru, tak mně i celkem baví.

edit: Pokud mně to teda zrovna nekopne ze hry 5x za sebou před koncem desáté vlny...
Ahááá, to ani nevím, no i tak já jsem prostě puntičkář a těch 100% tam musí být :-D