Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Soundtrack v hotline miami je náhodou super. Třeba hlavně tento kousek :-) Pár skladeb ze soundtracku jsem dokonce po dohrání hry zařadil do svého osobního playlistu a dodnes je občas poslouchám.
tak opět dohráno (asi už po třetí ???) ale myšla nepřežila. U druhého dílu jsem oddělal taky jednu myšku. Tohle není pro obyčejný hardware...
Parádní indie řežba se super chytlavou hratelností a super soundtrackem. Překvapí i zajímavý příběh. Škoda, že je to tak krátké. Celá recenze na vecnykritik.cz
Uff, toto sa mi často pri hrách nestáva ale vždy keď vidím nápis Hotline Miami alebo sem náhodou zablúdim do diskusie, tak to mám chuť znovu rozohrať :D
@Chuck (11.09.2015 20:54): Mno jde o to, jestli ti jde čistě o imo dost návykovou a chytlavou, čirou hratelnost či "blbiny" okolo.

Mně osobně třebas na AAA titulech vadí až přílišný příklon k filmovosti, zjednodušování (ať již samotné obtížnosti či jednotlivých herních prvků- FPSky jsou více koridorové, RPGčka mají více osekaná pravidla atd. atd.), to vše je samozřejmě na úkor hratelnosti, která jde mnohdy do ústraní (hodně je to znát třebas u adventur, z kterých se stávají vyloženě interaktivní filmy). To je třebas něco, co jen tak nepřekousnu a rozhodně více ocením obtížnou hru, založenou čistě na té fajn hratelnosti, která se vrací jakoby zpět v čase do doby herních automatů a prvních počítačů a nabízí podobně jednoduchou a návykovou hratelnost (resp. jednoduchou na pochopení, těžší už však na zvládnutí).

Ale jde samozřejmě o preference. Imo však třebas takový CoD není o nic menší odreagovačka jak HM, spíše naopak. Ten herní koncept je ještě prostší a obtížnost mnohem jednodušší:) (jinak řečeno například CoD je mnohem blbější a jednodušší hrou, která to však jen celé balí do filmového a grafického pozlátka- a to platí o drtivé většině novějších akčních AAA her, naprostý vrchol jsou pak dnešní sandboxy, což jsou vyloženě prosté bezcílné a bezduché casual rubanice, které zajišťují maximálně tak chvilkové vyblbnutí se na velkém písečku- za všechny bych jmenoval Dead Island či Skyrim například).

A nadto srovnej si cenu HM a cenu Ačkových her:). Myslím, že od HM nikdo něčekal nějaké vysokorozpočtové bůhvíco, ale opravdu chytlavou oldschool arkádu:) (v čemž i mj. tkví její kouzlo). Navíc působí dost svébytně a neokoukaně, což v dobách neustálého recyklování toho samého ji jistě taktéž nějaké ty bodíky k dobru přidá:).
@Isair (11.09.2015 18:55): Já se právě divím, že v dnešní době mohutných a často nepřiměřených kritik AAA titulů může mít HM takový úspěch. Jako odreagovávačka po práci v dolech to pochopím, ale tím to také končí.

@Garret (11.09.2015 17:21): RW je vcelku nepovedená blbinka, která ovšem dokáže solidně zabavit.

No nic, nechme to plavat.
@Maximus (11.09.2015 17:15): Tak to potom hurá na Deus Ex:) (i vzhledem k jeho oblibě zbytku série). To Hotline Miami bych mu ještě odpustil, o to spíš, že jsem ani nečekal, že by ho mohlo zaujmout (byť jsem třebas trochu doufal).

Vesměs je to retro "automatovka"/arkádovka s příjemně vysokou obtížností a svižnou hratelnost, o nic blbější/jednodušší jak třebas Wolfenstein (3D). Má to prostě imo své specifické kouzlo a hratelnost, kterou dnešní mainstreamové hry prostě nenabídnou, třebaže koncept je poměrně jednoduchý (ale samotná hratelnost už příliš ne). Chuck takové hry nikdy moc nehrál, o to spíš že HM je i dost atypicky stylizované a opravdu nemusí sednout každému (dokonce bych řekl, že bude sedět málokomu a docela mě jeho úspěch udivuje:)).
@Red (11.09.2015 11:24): Chuck si na túto hru sadol no :) podobne ako nejaký zaujatý profesor v škole na žiaka :D

ale tak každý má tú svoju hru, ktorá mu pije krv, jej úspech je mu záhadou a ide mu na nervy
Mně osobně HT zas tak nějak moc nehobluje, ale ten Chuckův několikaměsiční negativní přístup docela jo.
@Chuck (11.09.2015 08:19): Veď koľko je ľudí, toľko je chutí, každý má právo na vlastné hodnotenie. Ty to vidíš takto, nebaví Ťa to a každý normálny človek to tu tak berie. Hotline Miami je dosť špecifická hra a poznám ľudí, ktorým to tiež vôbec nesadlo.
@Maximus (11.09.2015 06:07): Možná to hodnocení zruším, ať tomu nekazím průměr, ale mně to fakt po tom vyzkoušení připadá, sorry, neskutečně hloupé. Jo, soundtrack je fajn, to bych tomu neupíral, ale ta zábavnost a chytlavost, která se tu tak často skloňuje....no já Ti nevím. Jo, umím si představit takovou hru na mobilu nebo na hracím automatu na vlakovém nádraží, než mi dorazí rychlík. :-)
@Chark (11.09.2015 07:48): Ja mám prvé Hotline Miami neskutočne rád, tiež som to už rozohral asi 3x a stále ma to bavilo, len som sa tak krútil na hudbu niekoľko minút :) pokračovanie Wrong Number už nie je také dobré, ale stále je to zábava
@Maximus (11.09.2015 06:07): Já to tento týden zase nainstaloval a asi hodinu a půl jsem u toho zhypnotizovaně seděl a nemohl jsem se odtrhnout. Ta hudba a styl hraní je naprosto vynikající. Jen mě naštvali, že si Steam nepamatoval moje uložené pozice a musím to hrát od začátku.
Tak se mi to nedávno podařilo "oklikou" rozchodit a vydržel jsem u toho asi hodinu. Teda hoši, máte můj obdiv!
@Drolin (17.03.2015 22:34): O náhodě ty tebou jmenované hry zase tak moc nejsou, o drilu určitě (u Super Hexagonu bych mohl vyprávět:)). To však platí pro téměř všechny hry, které jsou náročné na reflexy hráče, naproti těm taktickým (které více sází na "zkus to znovu, jinak" než "pořádně si daný úsek natrénuj"), HM je pak imo někde mezi (byť má blíže k těm reflexovým).
@budvarek (17.03.2015 22:00): Ono je rozdíl mezi obtížností a obtížností pramenící z mechanizace úkonů a následné náhodě, zda to nyní tak i vyjde. HM bylo obtížné, ale pro mě tím frustrujícím způsobem kdy zábava vyprchávala - naopak vzpomínám na obtížné hry jak OFP, Jagged Alliance 2 nebo Forbidden Siren, kde bylo s obtížností dobře naloženo a nešlo jen o pouhý dril (proto tak nemám rád hry jako Super Hexagon, HM, Boson X nebo VVVVVV).
@Drolin (11.03.2015 23:45): ano, neni to snadné, ale co je krásné, že když to zvládneš, tak je to velká paráda. Mnohem větší než kdybys uspěl na první druhý pokus. Není to jednoduchá hra, některé úrovně jsou velmi brutální a hardware trpí, ale zadostiučení je v některých levelech jako nirvána.
První boss...A lidi nadávali na Deus Ex: HR.... Aneb ať žije špatný a frustrující gamedesign.
Heh, je to celkem psina. uznávám.

Jak přesně fungujou ty unlocky zbraní?

P.S.: Obyčejná kudla je OP!
@Chuck (27.02.2015 16:21): Za ten více než půlrok, co tady Hotline Miami řešíš, už jsi ho mohl mít několikrát dohraný. Místo toho tady jen opakovaně píšeš své dojmy o hře, ze kterých je jasné, že o ní víš velký kulový. To jsou zase nestandardní preference.
@mazar1234 (28.02.2015 09:33): Mně to právě tímto připomnělo hry jako třeba Contra (nebo obecně hry pro NES, Sega Master System apod.), kde, když hráč věděl, byl schopen dohrávat to i za půl hodinky.
Nedávno jsem si Contru spustil, pamatoval jsem si, jak byla těžká, jenže taky jsem si pamatoval, kde co je. Suma sumárum asi půl hodiny na dohrání :)
@Sinister (28.02.2015 03:31): Je to tak, vobec by ma neprekvapil speedrun (mozno aj je nehladal som) kde to niekto prejde za par minut regulerne, bez exploitov enginu a podobne.

Lenze dopracovat sa k tomu vyzaduje najprv riadnych par parov hodin hrania.
Hotline Miami má levely, který se dají udělat za dvacet vteřin. Akorát se tráví celá noc koumáním, jak na to :D
Unikát ve všech směrech.
Painkiller je proti HM šíííííííííííleně pomalý a vyžaduje jen minimální skill :/
@marwel (26.02.2015 22:37): Jo, to jsi uhodl, opravdu mi to zhruba připadá stylem Painkillera. Ovšem o tuposti akce ve F.E.A.R. přede mnou radši ani nezmiňuj. Ten zas já osobně považuji z hlediska akce za jeden z nejlepších titulů a myslím, že nejen já.
@montana (27.02.2015 12:56): Taky mám A+ všude. Tak třebas brokovnicí stejně 12x combo nejspíš neuděláš... Tudíž tě to ke střídání stejně donutí :) Nějaké pobíhání je potřeba, uznávám - ta moje rada platí jen částečně. Pravdou je i to, že pobíhání je větší zábava.
@Subjektiv (27.02.2015 00:27): Na A+ je krome komba (ktere dela dost) dulezita taky variabilita. Kdyz vsechny zabijes jednou zbrani, zakempenej za dverma, tak z toho mas prd. Pekne stridat a nejlip kuchat pekne rucne a svizne. Mam A+ vsude kvuli platine :)