Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já na známky nehrál (možná tak první dvě tři mise), ale hrál jsem to na pocit, piloval jsem to tak abych nikde prostě netrčel a měl promyšlený co nejrychlejší a nejuspokojivější postup. Rozhodně by mě neuspokojovalo dřepět za rohem.
Já mám tedy pocit, že Hotline Miami přímo zve i k "antistealth" akci. Vlastně jsou i body za to, že si hráče sejmutý všiml (Exposure). Kdo chce udělat A+ grade ve všech levelech, udělá nejlépe když bude střílet brokovnicí na vhodně zvoleném místě v masce žabáka, aby ho všichni dobře slyšeli a naběhli mu před hlaveň. A samozřejmě... když se nepovede alespoň 10x combo na patře, kde je hodně nepřátel, raději umřít a zkusit to znovu. Pak se to A+ udělat dá. Všude. Byť s tréninkem jisté délky.
@leebigh (26.02.2015 23:57): Tohle už si nepamatuji úplně přesně, ale mnohdy jsem prostě vyběhl zpoza rohu, jednoho nepřítele sundal a rychle se běžel schovat, přičemž na mě ostatní naběhli a já už mezitím vyzbrojen čekal schován za rohem a jednoho po druhém odstraňoval. Za to nějaká ta komba sem tam naskákala (ale ne vždy se zadaří).
@Isair (26.02.2015 23:47): Ten Grade samozřejmě taky. Jak nad tím přemýšlím - pokud bys postupoval s rozmyslem, tak je otázkou, jak docílit navyšování komb za řetězení zabitých nepřátel. Taky jsem v tomto směru nedociloval nikterak závratných čísel.
@leebigh (26.02.2015 23:33): Spíše jsem měl na mysli takové to "Grade", mám dojem, že za to byly i nějaké unlocky (resp. za počet bodů). Achievementy se tam určitě mohou započítat také, byť některé byly solidně šílené:) (všechny mise na Grade A+ apod.) a osobně jsem jich také příliš nesplnil.

Hmm, ale mohl bych si to před vydáním dvojky zopakovat a o některé se pokusit:).
@leebigh (26.02.2015 23:20): Já měl z toho občas pocit, jako kdybych hrál takové rychlé, akční Commandos: Behind Enemy Lines:). Postup jsem si promýšlel poměrně často a důležité bylo hlavně pořadí odstraněných nepřátel (podle toho co měli za zbraně, na jakých stáli pozicích atd.), samozřejmě ne vždy se zadařilo a taktika pokus/omyl (a zkusit to zase trochu jinak) byla na denním pořádku, ale rozhodně mi nepřišlo, že by se hra dala nějak solidně hrát (aniž by počet smrtí nepřesahoval desítky) pouze Rambo stylem "bezmyšlenkovitě tam vtrhnu a vše vykosím", o to spíš, pokud chtěl mít hráč nějaké solidní ocenění.

Samozřejmě tu nemluvím o nějakém hodinovém bloumání:), však je to stále akce a prim hrají především reflexy, i tak je potřeba taktizovat/rozmýšlet se imo mnohem více (třebaže v rámci sekund), než v téměř jakékoliv FPSce.
@Isair (26.02.2015 22:44): Já stealth hry moc nehraji. mám jako stealth zafixované schovávání někde ve výklenku, čekání až projde stráž a tak - čili pomalý a rozvážný postup. Tudíž v tomto kontextu má HM pro mě do stealthu daleko.
Ale máš určitě pravdu - promyslet postup se musí, ale často v pár sekundách.
Nicméně já jsem velice často nějaký strategický postup neřešil - prostě jsem tam vlítnul - hop nebo trop. A jak je třeba v jednom z levelů boss fight, jak tam vjede obrněná dodávka, tak tam to bylo vyloženě na náhodu a o plánování nemohlo být ani řeč.

@FildasCZ (26.02.2015 22:24): na jejich stránkách je předobjednávka - normální verze hry, nebo limitovaná s trikem.
@leebigh (26.02.2015 21:36): Na druhou stranu bych se Hotline Miami možná s přivřeným okem nebál označit za takový rychlý "stealth lite" (příp. "logický rychlík" je také vážně vcelku výstižný), resp. hráč vydrží pouze jeden zásah a tak si sakra musí promyslet, v jakém pořadí nepřátele odpraví, jak na ně vyzraje, jak je nenápadně odstraní, když jsou otočeni zrovna zády (přičemž musí postupovat hodně opatrně, aby si jej nevšiml někdo jiný), jak je překvapí zpoza rohu, jak je nic netušící přepadne ze zálohy a zkonfiskujíc jednomu z nich střelnou zbraň odstraní bleskově i jeho spojence (přičemž jediná drobná chybička se neomlouvá) atd. atd.

Za bezmyšlenkovitou akci bych zrovna Hotline Miami neoznačil ani omylem... 90% akčních her je mnohem více bezmyšlenkovitých.



@Chuck (26.02.2015 21:01): :)
Ale nedávej mi pak za vinu, až tě to nebude bavit:p.
@Chuck (26.02.2015 21:01): Tohle je prave predsudek na zaklade videi. "Tupa" hra mozna je, ale jinak nez si myslis. Osobne bych se nebal oznacit treba prave FEAR za hru jeste tupejsi. Hotline Miami je hlavne o rychlosti, stylu a plynulosti cele akce. Pokud se ti podari dat level ciste, rychle a stylove, budes z toho mit skvely pocit. Takovy, ktery ti FEAR nikdy neda. Prave to, ze hra zaujala i narocnejsi hrace zde na databazi (a vubec vsude po svete) svedci o tom, ze na te hre neco je. Ty si to asi predstavujes jako Painkillera ve 2D, ne?
@leebigh (26.02.2015 21:36): Což o to, já mám akce pořád rád (obliba F.E.A.R., Wolfensteina apod. asi mluví za vše), ale přece jen na nějaké slušnější úrovni. Každopádně to prubnout chci, ale rozhodně do toho hodlám investovat minimum.
@Chuck (26.02.2015 21:01): Ano, je to tupé, bezmyšlenkovité, ale přitom rychlé a zábavné. Přirovnal bych to k některým logickým nebo mobilním hrám, které jsou mechanismem primitivní, ale jsou až návykové a neúspěch vede k četnému opakování hry, třeba jenom v honbě po vysokém skóre - ale pořád Tě to baví (Bejewelled Blitz třeba)

V Hotline Miami je to v mnohém to samé - musíš velice často některé situace opakovat než je zvládneš - mnohdy hraje roli i kousek štěstíčka - alespoň u mě, třeba i díky AI - která je často nepředvídatelná a chová se velice často při každém rozehrání jinak. Hra je natolik rychlá, loading bleskový, že Tě při opakování nic nezdržuje a můžeš zkoušet řadu postupů, jak situaci vyřešit.
Kdysi tu byla v profilu hra charakterizována jako logický rychlík - v mnohém byl tento údaj výstižný.

Pokud Tě baví stealth akce a pomalé promýšlení postupu, tak Hotline Miami asi opravdu nebude hra pro Tebe. Tady taky přemýšlíš, ale jen v pár sekundách.
@leebigh (26.02.2015 20:16): Pominu-li ten design, tak mě tam hlavně zaráží ta tupá a bezmyšlenkovitá akční náplň, která z nějakých pro mě záhadných důvodů naplňuje i ty náročnější hráče na DH. Nicméně uvidím, jak se to vyvine u mě a jestli ty moje počáteční pocity budou i při samotném hraní.

@Isair (26.02.2015 20:18): Když Ty mi to vždycky tak pěkně popíšeš, že nakonec na Tebe zase dám. :-)
@FildasCZ (26.02.2015 20:23): Tak u Tebe je Hatred jasná volba, protože bych řekl, že jdeš proti proudu :-) Btw. už máš objednanou speciální verzi s tričkem ;-) ?
Těším se taky, ale obávám se, že ta hra nebude mít takový náboj, jako má Hotline Miami. Ten je přece jenom odlehčený a násilí není bráno tak vážně.
Můj názor na hru koupil jsem jí za 100,- na steamu stáhnul nainstaloval věnoval pár minut a zase odinstaloval, ale asi to znova prubnu, abych zjistil, proč..

Třeba takovej Hatred jsem si hned zamiloval, jako vy asi tohle Hotline Miami.
@Chuck (26.02.2015 20:08): Ale houby, je to boží!:)

Ne teď trochu vážně, nejsem si jist, zda-li tě hra dokáže zaujmout, je pravdou, že je poněkud specifická (v tom dobrém i špatném). Na druhou stranu (jak už jsem tu předtím v diskuzi zmiňoval) jsem ke hře kdysi přistupoval s podobným despektem jako ty a k mému překvapení si jí vážně dost užil. Z gamelay videí, screenshotů a já nevím čeho všeho to zkrátka tolik nevynikne, ale jakmile okusíš, seznáš, že má vážně velmi chytlavou hratelnost a celkem fajn atmosféru. Ale pořád je to prostě jen taková dost chytlavá pitominka, zase sestoupení Ježíše z nebes bych z toho nedělal. Ale na dvojku se těším, byť mě tedy trochu mrzí, že se od jedničky téměř nikam neposunula (a ze screenů bych asi nepoznal rozdíl).
Tak ja už som to kúpil O:-) Na pokračovanie Hotline Miami netrpezlivo čakám už od konca prvej časti (ktorú som mimochodom rozohral stále, keď som bol z hier znudený). Už nech je to vonku! Sa na to teším viac ako na Witchera 3 :D
Musim říct, že fakt parádní hra. Ta stylizace, hudba a gameplay... Fakt super.

Na steamu je nově možnost výběru upgradnuté verze a ta mi jede naprosto v pohodě. Takže technické problémy jsou fuč.
@Sinister (13.07.2014 13:29): To sice poněkud přeháníš, ale budu ctít otázku vkusu. :-) Ale i kdyby byl sebelepší, za 10 € mi to přijde docela dost, když mi poslech na YT prokáže úplně stejnou službu.
V readme u hry jsme našel info přesně k mému problému:

If your game doesn't load or you get an error message saying
"Game data failed to load. Game file seems corrupt." Try
disabling your printer as that might be the root of the
problem. It's weird, but has been reported to be the cause
of the problem.


Asi blbej dotaz, ale nevíte jak to udělat (Win 8.1)? Nechci si tiskárnu odinstalovat, abych jí pak musel znovu instalovat a celkově se s tím patlat..
Jedno z herních největších překvapení. Vůbec jsem do toho nechtěl ale hraju to skoro 1 měsíc už to mám asi 3x dohraný. Těším se na 2 díl.
Soundtrack je geniální. Hratelnost je rychlá a chytlavá. Ale nic zázračnýho bych v tom taky nehledal.