Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Svět Harryho Pottera mám hodně rád. Byly to vlastně první knížky, u kterých jsem cítil napětí, strach, radost a totální ztotožnění se s charaktery. Proto tahle hra byla pro mě jakousi povinností.

Hra je jednou věcí výjimečná... nebere totiž v potaz pouze filmové zpracování, ale taktéž i knížky. Zatímco podobné béčkové hry pro děti pokaždé obšlehnou celou filmovou strukturu, Harry Potter se snaží vzít v potaz i relevantní věci z knižních předloh, které to do filmů nedotáhly. Tudíž se zde potkáme s Protivou, vydáme se pod neviditelným pláštěm tu dračí mrchu Norberta předat Charliemu, plus hra nás neošidí ani o závěrečnou zkoušku logiky s lektvary. Bradavice jsou navíc krásně barevné, s atmosférou a i vlastní hudební znělkou (Jeremy Soule, mám říkat víc?). Hra si v podstatě vybudovala zcela vlastní atmosférický místo s vlastní duší, což jí řadí mezi jednu z nejlepších her pro caparty, jakou jsem kdy hrál. Plus se to hraje senzačně. Vynikající je zde i ten motiv onoho prozkoumávání, který zde však ještě více méně nosí plenky, jeho pravé chvíle nastanou až v díle nadcházejícím. Je však trochu směšný ten fakt, že jestli si třeba chce člověk jen tak zajít na čaj k Hagridovi, musí zdolat záludné propasti, probojovat se přes krvežíznivé šneky a prdeloohnivé želvy, a projít skrz temné jeskyně s nestabilním stropem. Škoda, že Harry toho moc nenamluví. Moc by se mi líbilo, kdyby mohl ty své dva kumpány poslat do prdele a říct jim, že "sám" toho draka na tu věž fakt neponese.

Jakožto fanoušek série mám první tři herní Pottery rád právě kvůli svému originálnímu a vlastnímu charakteru, velká škoda, že ta čtyřka tenhle koncept totálně potopila, z čehož se série pak už pořádně nevzpamatovala.

Pro: Drží se to knížek, skvělá hratelnost, atmosféra

Proti: Bugy, Harry nemluví, ano, ten famfrpál byl zbytečnej

+29
  • PC 70
Na první hru ze série Harry Potter mám hezké vzpomínky z dětství. Pamatuji si krásné prostředí Bradavic, spoustu fazolek, a to že jsem měl velký problém vyhrát souboj s Malfoyem. Když jsem hru zapnul nyní po letech, zjistil jsem, že kouzlo Bradavic tam stále je, fazolky taky, jen toho Malfoye jsem porazil skoro s prstem v nose. :)
Bradavice jsou stále prostě kouzelné. Všechny ty kouzla, chodby, truhly a skryté místnosti jsou fakt super. Skoro to vypadá, že Bradavice byly vytvořeny jako ideální místo kam zasadit skákačku. Hra je celkem dost variabilní. Obsahuje například stealth pasáž, či několik boss fightů.
Co ale zestárnulo je ovládání, které je dosti tuhé. Famfrpál je spíše otrava než zábava. Animace a cutscény jsou... no... dost hrozné, ale o tom ta hra vlastně vůbec není.
Celkově je to prostě příjemná skákačka s Harry Potterem. Z dnešního pohledu už to není nic extra, ale rozhodně neurazí. ;)

Pro: zábavná skákačka, kouzla, Bradavice

Proti: ovládání, bugy, Famfrpál

+20
  • PC 80
Naprosto pohodová záležitost, která je po všech těch masakrech, střílení a utíkání příjemnou změnou. Herní HP je přesně ten typ hry, kde si v klidu sednete, hrajete, popíjíte kafe a na jeden zátah to dohrajete.
Nedá se prakticky zemřít, hra vás nestresuje, nikam vás nehoní. Vyjímkou je obkreslování magických znaků před zkouškou z daného kouzla - nikdy jsem neměl vše na 100%.
Dobře se to hraje, pěkně se na to kouká. Líbil se mi level design, odhalování tajných skrýší, získávání kartiček a vyzobávání kouzelných fazolí je zvláštně uspokojující. V dalších dílech se prostředí značně otevře, dostanete nová kouzla, budete lítat na Griffonovi, plnit questíky pro studenty apod. Za jediná negativa považuji "famfrpál" a délku všech tří her. Ač se nepovažuji za fanouška této série, tak k tomuto produktu se mile rád vracím.
+19
  • PC 70
Vzhledem k tomu, že nám brzy vychází Hogwarts Legacy, není úplně na škodu podívat se na ostatní hry ze světa Harryho Pottera. Jako malý jsem hrál první tři, avšak nikdy jsem je kvůli obtížnosti a mé tehdejší nezkušenosti nedohrál. Bylo proto zajímavé, zahrát si Kámen mudrců s odstupem času.

Zajímavostí je, že hra Harry Potter and the Philosopher's Stone sice těžila primárně z boomu tehdy vydaného filmu, ze kterého převzala i designy jednotlivých charakterů, zároveň ale využila i některé postavy a prvky z knižní předlohy. Objeví se tu tak například Protiva či místnost s lektvary v samotném finále. Je tak příjemné, že se nejedná o čistý převod z jednoho média na jiné, ale spíše o snahu dát dohromady to, co je zajímavé pro příběh ve formě videohry. Někdy se to ovšem kvůli zkratkovitému vyprávění nedaří úplně nejlépe a máte pocit, že bez znalosti alespoň jedné ze zmíněných předloh příběh nedává úplně smysl.

Z pohledu převodu po herní stránce to tvůrci však zvládli na jedničku. Jedná se sice o klasickou 3D skákačku s logickými hádankami obohacenou o občasné minihry, zároveň to ale skvěle prodává atmosféru, kterou chcete ze světa Harryho Pottera cítit. Vše, včetně sbírání fazolek či kartiček se známými kouzelníky, navíc působí uceleně a nemáte pocit, že by se jednalo o natahování času. Kartičky jsou navíc často odměnou pro pozorné a důvtipné hráče a odhalí vám něco o historii kouzelnického světa, což je rozhodně pozitivum.

O hratelnosti bych v klidu mohl říct, že funguje bez problému, nebýt soubojového systému, ať už při boji s vílami nebo těmi otravnými hajzlíky, co vám chtějí ukrást fazolky. Při akci zkrátka není úplně čas na míření (a divné otáčení kamery pomocí myši tomu také moc nepomáhá), a tak Harry občas místo útoku rozbije vázu, stiskne tlačítko či otočí nějakou sochu.

Druhá má výtka se v tomto smyslu týká obtížnosti. Hra je určena pro děti a přestože většina pasáží tomu odpovídá, u jiných je mi jasný, proč jsem Kámen mudrců jako malý nedohrál. Ať už s jedná o famrfpál nebo finální souboj, kde je obtížnost zkrátka vyšší, či o cestu k Hagridovi, kde je zase nedostatek čokoládových žabek na léčení, napadne vás, jestli by hře neprospěla volba obtížnosti. Té by se mohly podmínit i úložné body, které by navíc rozhodně nemusely být před cutscénami, aby vám z toho při opakování dané pasáže potřetí nebouchla hlava.

Ve výsledku se však i přes pár nedokonalostí jedná o poměrně příjemnou hru, na které se sice zub času podepsal, minimálně z nostalgie se však rozhodně vyplatí si ji znovu zahrát.

Pro: kombinace filmu a knihy, hratelnost, atmosféra světa Harryho Pottera, sběratelské kartičky

Proti: příběh bez znalosti předlohy nedává smysl, soubojový systém, chybějící volby obtížnosti, ukládání před cutscénami

+19
  • PC 70
Proč se po nějaké době nevrátit do starších časů? Pamatuji si, když jsem tuto hru rozehrál po přečtení knížek a mám na to pěkné vzpomínky. Do teď na to nezapomenu.

Samozřejmě, první čeho si člověk všimne je to krásné kouzlo Bradavic, prostředí je prostě stále skvělé, zachovalé a stále se mi to i po letech líbí. Už vím, co mi dělalo problémy, jako dítěti. Obkreslování symbolů byla opravdu makačka, stejně jako lítání na koštěti. To byla moje noční můra. No a dnes to již tak velký problém nebyl, i když musím přiznat, že kreslení symbolů jsem nikdy nedal na nejlepší hodnocení. Navíc mě určité pasáže rozesmály. Představa, že cesta k Hagridovi nebo na hodinu bylinkářství je tak zákeřná jsem nikdy nevěděl. Ne, samozřejmě si dělám srandu, ale pobavilo mě to.

Bohužel se zde vyskytovaly i bugy, kvůli kterým bylo občas potřeba restartovat určitou část, ale to mi samozřejmě zase tak nevadilo. Na druhou stranu je to pěkné se k této hře po letech vrátit.

70%... :)
+18
  • PC 60
Já musela být opravdu mimořádný tupounek, když mi tahle série připadala jako malému kiddlátku děsně těžká. V podstatě celá hra se skládá z nepříliš svobodného pobíhání Bradavicemi, sbírání Bertíkových fazolek a nevybíravého vrhání kouzel na všechny a na všechno. Řešení úkolů bývá přímočaré, vše, co máte začarovat, je většinou zdvořile vyznačené, a dokonce ani nemusíte zapínat mozek a uvažovat, kdy a na co jaké kouzlo použít, natož je nějak kreativně kombinovat. Když už nedej Bože dojde na nutnost využít ke splnění úkolu své prostředí, hra ihned přejde do cutscény, kde se bod po bodu vysvětlí, co dál. Kam půjdete a co tam budete dělat, to si fakt vybrat nemůžete (ne, Harry, je ti teprav jedenáct, na trávník před barák tě nepustíme, zato Ty-víš-koho si hoň po libosti, ochoch), a tudíž i ten prvek prozkoumávání nějak ztrácí na síle. Famfrpál je jako v každé stvořené inkarnaci otravný k nepřežití a za ovládání v kombinaci „šipky plus myš“ budu jednou do EA posílat účty za léčbu karpálního tunelu.

Prakticky jedinou výzvu představuje pro infantilního dospěláka či inteligentního pišišvora sbírání kartiček, protože zde základní design hry pracuje přímo proti hráči – nemožnost vrátit se do odehraného levelu se totiž pojí s neustále proměnlivým layoutem nepopiratelně totožných prostor. To ve výsledku znamená, že co neobjevíte teď, s tím se můžete rozloučit jako nadraný hledač se Zlatonkou. Průzkum je navíc komplikován skutečností, že přechod mezi úrovněmi probíhá vypnutím ovládání a nástupem cutscény, takže když se naivně přiblížíte k místu, kde má level skončit, a pořád ještě jste nenašli tu poslední zatrolenou kartičku, můžete si stěžovat leda tak na nádraží v Prasinkách. Na druhou stranu se ovšem nedá popírat, že tahle zdánlivá živoucnost prostoru odpovídá knižním Bradavicím víc než věrně a že člověku i třináct let od prvního odehrání umožňuje výskat jako prtě, když konečně narazí na skrýš, která se mu tolikrát vyhýbala. Ech, nakonec na tenhle počin vlastně nemůžu nadávat tak, jak jsem chtěla.
+17
  • PC --
Tahle hra je tak strašlivě nehodnotitelná jak jen hra může být. 30% je stejně správných jako 90%, záleží na úhlu pohledu. Jsem ročník 98, takže je asi jasné, že se jedná o jednu z prvních her kterou jsem hrál. A co víc, hrál jsem jí na vrcholu pottermánie. Moje rodina Harry Pottera žrala, jakože fakt dost. Měli jsme knihy, filmy, a i hry. A pro mě je stále Harry Potter jeden z pro mě nejbližších fenoménů – řadí se mezi pouze dva fiktivní světy, ve kterých bych rád žil. Ačkoliv nejsem tak arogantní, abych se označil za potterheada. To je spíše čestný titul.

Ale k věci. Harry Potter and the Sorcerer's Stone je jedním z prvních herních výletů do Bradavic. Ta hra má absolutně všechny chyby které hry z počátku tisíciletí mají a které by byli dneska absolutně neodpustitelné. Od toho, že se nejde vracet do starých lokací až po nepříjemné ovládání a někdy poměrně velkou obtížnost – například v hodinách při zkoušce kouzel. Abych byl fér, hra je těžká především pokud jí chcete dohrát na 100 %. Je to návrat ještě více do minulosti, do dnů Atari, kde se tvořili eposní hry které očekávali, že je budete hrát 10x nebo i víckrát než naprosto zvítězíte. Že fakt budete zkoumat každý detail, abyste našli vše. Jak říkám, tohle je prostě nehodnotitelné, protože ve své době to asi význam mělo.

Na druhou stranu, hru jsem vlastně nikdy nedohrál. Hah.

Přesto se však hře podařilo nejen naprosto vystihnout atmosféru Bradavic, ale celého Harryho Pottera. Je dost paradox, že se zde podařilo vykreslit Severuse Snapa mnohem lépe než v kterékoliv filmu, nebo že dokonce využila neobjevené postavy (Protiva). To vše podtrhává naprosto nádherný soundtrack, který upřímně nemá obdoby. Tvoří naprosto většinu herního zážitku, takže i zapomenete na Harryho vřískání při každém pádu na dva centimetry.

Zkrátka nostalgická záležitost. Poměrně důstojné herní zpracování na svou dobu. Vzhledem k tomu, že tu máme skvosty jako Avatar:The Game nebo Eragorn, vyšel z toho Harry Potter vlastně velmi důstojně. A na závěr řeknu i kontroverzní myšlenku, že tuto přiměřenou důstojnost si dovedl udržet až do sedmého dílu.
+17
  • PC 65
Príbeh o Harrym Potterovi sa stal najslávnejším knižným bestsellerom medzi mladými čitateľmi. Zaujímavý motív takto preniesol knižnú sériu aj na plátna kín. A keď už tu máme aj film prečo neurobiť aj hru. Väčšina hier podľa filmu (knihy) končí fiaskom, ale u prvého dielu tejto série to tak úplne nie je.

Na 1. dieli je vidieť snahu osloviť najmä mladých hráčov (na rozdiel od neskorších častí, na čo má vplyv najmä gradovanie série). Hra takto v sebe skrýva jednoduchú skákačku s niekoľkými logickými hádankami, ktorá už ale v súčasnosti nemá veľmi cenu uspieť.

Tak ako to pri takýchto hrách chodí, hra sa snaží držať príbehu knihy. Hrať túto hru z pohľadu príbehu nemá veľmi cenu, keďže hra od hlavnej dejovej línie veľmi neodbočuje. Po úvodnom videu sa ihneď ocitnete na Rokforte a prvá polovica hry je orientovaná na učenie sa kúziel a ich trénovanie. Už pri prvom kúzle som zostal zaskočený, keďže na prvý pohľad sa môže zdať ľahké prejsť presne po vopred nakreslenom symbole myšou, ale pri 95 % úspešnosti je to dosť nereálne, keďže máte nato len jeden pokus. Spočiatku som si myslel, že budem môcť môj neúspech pri cvičení opäť niekedy zopakovať, ale lineárnosť/koridorovosť hry vám to už nedovolí. (tento moment je zrejme ten prečo som to pred viac ako 10 rokmi odinštaloval :D ). Ďalšou časťou vašej výuky je praktické vyskúšanie jednotlivých kúziel v tréningových miestnostiach. Nemusíte sa báť, že počas hry si prehrejete mozgové závity, hra čaruje za vás, takže nemusíte rozmýšľať, kde ktoré kúzlo použiť, keďže hra vám sama zobrazí znak daného kúzla a Harry ho po kliknutí ihneď vykoná. Počas hry takto máte možnosť naučiť sa 5 typov kúziel a tie v priebehu hry používať.

V hre taktiež zbierate fazuľky, ktoré sú prakticky zbytočné (tak akurát po 25 kusoch ich môžete na vopred určených miestach odovzdať Fredovi a Georgovi a získať tak zberateľskú kartičku). Okrem fazuliek môžete zbierať čokoládové žabky, ktoré vám doplnia zdravie a samozrejme zberateľské kartičky. A pri kartičkách sa dostávam k druhému problému, hra je tak naskriptovaná, že pokiaľ sa len priblížite k miestu prechodu do druhej lokácie, hra automaticky spustí videosekvenciu a opúšťate danú oblasť a takto strácate možnosť tieto kartičky nájsť. Kedysi sa hra možno aj dlho načítavala, ale nový hardware umožňuje rýchle načítavania (čo by som u niektorých hier uvítal), ale tu mi to vadí, keďže hra len počas načítavania ukáže úlohy pre danú lokáciu a taktiež koľko kartičiek sa tam nachádza a v priebehu 2 sekúnd sa to nedá stihnúť ani prečítať.

Po stránke hrateľnosti, je hra jednoduchá, ale autosavy v hre nehľadajte, hra sa vám uloží až pri lietajúcej knihe. Je to celkom dobré riešenie, až na... áno, tieto savy sú niekedy tak nešťastne rozhádzané, že hra vám dokáže dosť zdvihnúť adrenalín. Neustále skákanie by až tak nevadilo ale tie cutscény, čo sa nedajú vypnúť (to sa nedá ani vysvetliť, ten pocit zažijete len vtedy keď po 5x uvidíte ako Filch mizne za zatvárajúcou sa knižnicou).V mnohých situáciách blbne kamera a vy opäť padáte do čiernej diery (resp. nakonci hry pri výbere elixíru a asi po treťom pokuse, keď sa mi kamera otočila tesne pred kliknutím, som mal sto chutí dať ochutnávať tie elixíry Hermione - keby sa to dalo) . A skákanie tiež nie je na obzvlášť úžasnej úrovni, pokiaľ sa snažíte niekde vyliezť Harry sa najprv podivne vznesie nad danú prekážku a až potom akoby spadol nižšie a pri preskakovaní cez priepastí máte tiež mnohokrát pocit, že po preskočení sa kĺže a padá opäť do nejakej diery. Súbojový systém je bez krviprelievania, nepriateľov buď omráčite a oni sa po čase preberú, alebo niektorí pre zmenu uletia. Významnou zložkou je potom samotný metlobal. Aj keď nechápem prečo sa nedá nestaviť samostatné ovládanie pre pohyb na metle a pre Harryho, takto som musel neustále meniť tlačidlá klávesnice pred každým takýmto okamihom, táto časť je opäť aj o šťastí, pokiaľ sa snažíte chytiť zlatú strelu a len trochu sa vykloníte z dráhy môžete začať od začiatku. V priebehu hry máte ešte možnosť prejsť si niekoľkými boss fightmi, ktoré sú až na posledné 2 (Chlpáčik a Veď-vy-viete-kto) úplne jednoduché.

Grafická stránka hry je na slušnej úrovni na svoju dobu. Aj keď po prvom uzretí Dumbedora s jeho 3D okuliarmi som vybuchol smiechom, ale zvyšok hry som bral s úplnou vážnosťou (ale je tu možnosť, že je to len kvôli tomu, že sa Dumbledore ukázal už len asi 2x). Dabing veľmi na kvalite hry nepridáva, občas bol aj vcelku dobrý, ale inokedy som mal pocit, akoby to len dabléri znudene čítali bez nejakých emócii.

Harry Potter and the Philosopher's Stone je koridorovkou, ktorú sa oplatí raz zahrať a potom na ňu zabudnúť (jedine žeby ste chceli nájsť všetky kartičky, čo ale aj tak nič neovplyvní). Pokiaľ si chcete na Harryho Pottera zaspomínať lepšie urobíte, ak si pozriete film alebo prečítate knihu. Aj keď PS ponúka 5 a pol hodiny čistého času, neobsahuje nič čo by už bežný hráč nevidel a pokiaľ si chcete zapnúť nejakú skákačku Super Mario alebo trebárs Kao the Kangaroo budú lepšou voľbou.

Pro: jednotlivé hádanky, otitulkované videá, grafika

Proti: niekedy grafika, bugy, ovládanie (najmä metlobal), kamera, nemožnosť preskočiť cutscény

+12
  • PC 85
Když se Harry Potter poprvé objevil, příliš mě nezaujal. Byla jsem už starší a zrovna jsem hrozně "žrala" Pána Prstenů. Ale časem jsem si k němu našla cestu, přečetla knížky, shlédla filmy a zahrála jsem si hry. První hra je veselá hra plná skákání a jednoduchých puzzlů, které jsou cíleny na menší děti, ale i dospělý si je může užít. Což platí i o hře.

Pro: svět Harryho Pottera, dobře vykreslená atmosféra

Proti: linearita, bugy

+12
  • PC 70
Kouzlo světa Harryho Pottera mě pohltilo o něco později, než nastal jeho celosvětový boom a navíc hra vyšla v době, kdy by mě ani nenapadlo hrát hru určenou především pro děti. Teď už s tím takový problém nemám a tak se zkusím retrospektivně prokousat celou touto herní sérií.

Je tu vyprávěn příběh odpovídající prvnímu dílu knižní respektive filmové ságy. Vzhledem ke kratší délce hry je vynechána spousta scén, takže jsem příběh raději moc nevnímal, protože bych pak jen nadával, že je to v knize jinak. Příběh má ale na hraní minimální vliv, takže mi to ani nevadí.

Graficky hra vypadá na svou dobu dobře, všechny známé postavy mají svoji filmovou podobu. Občas mě akorát zlobila kamera, která se někdy kouká pro mě nevhodným směrem. Pak mě ještě štval neduh v podobě checkpointů umístěných těsně před nepřeskočitelnou animaci. Tu s trollem jsem pak viděl opravdu mnohokrát, protože mi Harry při útěku občas propadal texturami. Zde ale beru, že to je spíš problém v tom, že hru hraji na dnešním hardwaru.

Hratelnostně jsem byl zprvu zděšen z toho, že se mi absolutně nedařilo kouzlit. Snažil jsem se totiž i při hraní dělat myší gesta, která se Harry učil. Naštěstí mi rychle došlo, že stačí jen klikat a to gesto je potřeba jen při tom učení. Problémy mi občas dělaly větší rozestupy mezi checkpointy, v případě nějaké těžší pasáže se pak při neúspěchu musí opakovat značná část postupu. Nejhorší to pak pro mě bylo při překonávání propastí s výukou od Snapea a taky při skrývání se před Filchem a jeho kočkou.

Ve hře je pak zpracovaný i famfrpál, který mi ze začátku připadal značně nepřehledný, ale časem jsem si zvykl a neměl s ním problémy. Je pak super, že je možnost si zahrát školní famfrpálovou ligu mimo hlavní hru.

Celkově beru tuto hru jako příjemnou oddychovku, u které se nesmím moc soustředit na příběh. Vše ostatní je celkem fajn.
+12
  • PC 85
Velmi krátká hra, která ale pobaví a nadchne většinu fanoušků Harryho a fantasy příběhů. Na svůj věk hra vypadá velmi dobře, a celkově styl hraní je velmi jednoduchý.
Pro mně bylo asi nejhorší najít cestu po Bradavicích, sice nemáte k dispozici celý hrad, ale i tak se dá celkem snadno ztratit (alespoň mně se to párkrát povedlo). Jinak hru dohrajete v klidu na jeden zátah, protože obtížnost je velmi nízká, a kromě pár nepovedených skoků do prázdna se vám asi ani nic horšího stát nemůže.

Učení nových kouzel hodnotím kladně, sice se někdy nepovede obkroužit kouzlo hned napoprvé správně, a mít 100% u všech je nemožné, i tak je to zajímavá odchylka od běhání, skákání a "střílení", které děláte celou hru. To samé famfrpál, pro mně sice dost nudný, ale pořád to byl pokus o osvěžení hry,

Trošku mě zklamalo sbírání kartiček, musíte je všechny sesbírat na poprvé, protože opakování levelů tady neexistuje. Takže když pár kartiček nenajdete, a level dohrajete, není cesty zpět. Jediné řešení je zahrát si celou hru od začátku, což vzhledem k délce by nebyl až takový problém, ale kdo má pořád dokola hrát hru kvůli pár kartičkám? Proto bych uvítala zpětný výběr levelů pro zopakování právě kvůli kartičkám.

Každý fanoušek Harryho Pottera by si měl aspoň jednou zahrát tuhle hru, protože se vážně povedla, a vzhledem ke svému stáří se i dnes dobře hraje.

Pro: design Bradavic, svět Harryho Pottera, oddechovka, krátká herní doba

Proti: bugy, téměř nemožné sesbírat všechny kartičky, Harry jako jediný nemluví

+11
  • PC 60
Třetí díl jsem dohrál do konce (tedy kromě sesbírání několika karet a poslední část famfrpálové lekce), byl jsem proto zvědavý i na předchozí části. Překvapilo mě, že první díl běží na enginu Unrealu (dost možná i třetí, ale to už si nepamatuji) a díky určité nastavitelnosti grafiky hra vypadá relativně dobře i teď, pokud si odmyslíme textury obličejů. Iritovalo mě však neskutečně otravné skákání, kdy se Harry v momentě skoku zastaví na místě a vyskočí do vzduchu, iritovala mě neplynulá kamera - člověk nemůže dost dobře běžet a zároveň se rozhlížet myší - a konečně největším problémem, alespoň pro mně, je opět Famfrpál.
+10
  • PC 70
Hrával jsem když mi bylo asi 12 a nedávno jsem jí jen tak z nudy znovu rozehrál a docela mne chytla i dneska. Solidně dlouhá a ne moc náročná skákačka, mění se prostředí, občas i nějaké ty "stealth" části...co chtít více?

Pro: Délka, stylizace, nenáročná zábava

Proti: Famfrpál, malá zásoba kouzel

+4 +7 −3