Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

btw, dohrál jsem HR na Insane a byl to takový trochu silnější čajíček oproti Hard. vskutku impozantní řež. řekl bych, že život v HR se dělí na dobu "před railgunem" a na dobu "po railgunu". bez něj je to mnohem mnohem těžší, s ním je to mnohem mnohem lehčí. při prvním hraní jsem ho ignoroval a trpěl jsem zvířecky...
@Garion (15.03.2012 17:57): jasně, už ji mám skoro dopařenou. mrkni níže, bavili jsme se o tom s Natem, popř. do popisu. dále je EE ve schvalování jako samostatná hra (protože přinesla nový obsah a tak podle zdejších pravidel tady bude samostatně ;-)

@marwel (15.03.2012 17:59): dle povahy by to mělo být bezplatné z mého pohledu, protože ta hra prostě pokračuje tam kde skončila :-) ale vypadá to na retail. pokud to bude jinak budu jen rád.
pro všechny pravověrné sci-fi bijce -> vyšla Extended Edition. je čas na druhý run!
Neuspokojivé.

HR už není ani tak oldschool jako spíše (pouze) zastaralá.
Nj, ale bylo to za 3 šprdlíky, tak jestli to chceš i za těchto podmínek tak SavageCZ na Steamu.
jde mi hlavně o You Monster, ale teď už je to asi bezpředmětné když skončila sleva na DG.
monata: Nj. to je neustálý svár mezi kvalitou a cenou. Každopádně já jsem rád, za každou hru, která není zabalená do třasořitné krabičky za korunu devadesát. Jsem sběratel a byť jsem si vědom, že jde o spotřební zboží, tak určitá estetická úroveň by být zachována měla. Hra je umělecké dílo, ne flákota od řezníka a když už retail, tak aby nějak vypadal.
Kdyby si radeji vyhadlovali levnejsi licenci a dali to rovnou za 299,-, tak by udelali lip. Tohodle se proda par.
montana: Zvyšuje to atraktivitu hry pro všechny, kdo mají aspoň trochu rádi krabice. Tedy i pro mě, já už svojí kopii z Game mám. T si toho ale nevážíš, protože jich tam máš plný šublík. :D

Strohé DVD krabičky měly zůstat na konzolích, resp. ani tam neměly nikdy přijít, protože teď je skoro všichni šidí (samá "eko" díra, ztenčující se plast). Je to opravdu, co do kvality, tragédie.

Tak to fakt vyslo od Comgadu v pekne tlustsi krabicce s papirovym prebalem. Nechapu na co u takove ptakoviny.
Cobot: Tím chceš říct, že filmy pro pamětníky nemají čím zaujmout? D:< (a příběCH? ale no tak).
Cobot: Ice-Pick je ruské studio, pročež je Pathologic zrovna hrou ruskou. Jinak máš ovšem pravdu, většina známých her, kterým se podařilo uchytit, skutečně pochází z Ukrajiny. Valná část těch z Ruska je - krom výjimek, jakými jsou tituly od Nival Interactive - pro většinu hráčské obce až příliš patologická na to, aby byla alespoň z části hratelná.
Tulareanus: Tak sorry, že Timeshift nebyl izometrický RPG, s rozvětveným systémem skilů a davceti tisíci normostran rozhovorů, ale jen FPSka s přidanou hodnotou manipulování s časem, na 3d enginu. :D
Jasné, ako jediný som si dal na ikonku metalového speváka z marockého geta. Potrebujem sa proste líšiť, a preto nosím každú ponožku inej farby a tričko naruby! :)
Nepremietnem to preto, lebo som sa obetoval a nedohral to, resp. necítim sa na to, aby som vpálil hneď dáke hodnotenie len preto, že som to hral, ako to robí kopa ľudí, hoci tie hry poriadne nehrali/nedohrali. :)
Tulareanus: A proč to nepromítneš do hodnocení u té konkrétní hry a píšeš to jen sem? Že by snaha se lišit za každou cenu? :)

Jo je to dobře. Východní hry jsou tak nějak bližší i když často za cenu bugů. Ale hodně to dělá prostředí. Třeba HL2 bylo taky "z východu". Co dělali rusáci? Vůbec nic si nevybavuju. Ukrajina je mi jasná - stalker, boiling poit a pathologic (ten jsem nehrál).

Naši stagnujou fakt těžce. Kde jsou to doby Hidden&Dangerous, Mafie, Vietcongu, Cold War, Ufo... Dneska už fakt bída. Mafie 2 dopadla jak dopadla hlavně kvůli vydavateli. Holt nejsou asi prachy. Na vývoj jsme asi moc malá země. Sice asi spousta lidí dělá pro cizí firmy, ale ryze českýho už asi moc nebude. Na Silent Hill jsem tedy taky zvědavej. Sice to nevypadá špatně, ale nějak se mi nechce věřit že to nebude průser.
Cobot: Nejen Poláci, ale i Rusové a Ukrajinci. Češi krom Army stagnujou. Snad nějak dopadne to husitský RPG od Vávry a že ten Silent Hill z Brna nebude úplně trapnej.
Teď jsem si přečel že vývojáři The Flying Wild Hog jsou zas poláci. Zrovna jsem dohrál Dead Island. Poláci fakt jedou.
Projel jsem dvě úrovně a hard je fakt hard. Trochu nezvyk :o) Stejně tak ty lékárničky. To jsem si taky odvykl. Ale člověka to nutí daleko více dávat bacha. Jenom mě to přesvědčuje že autoheal je blbost.

Jinak parádní grafická stylizace. Herně oldskúl jako prase. A líbí se jak se počítá s tim že k zabíjení je nutné využívat prostředí.
..ja sa za svoj odkaz na videorecenziu ospravedlňujem, uviedol som ho preto, že interview sa v textovej podobe neobjavilo a spomínané prerábky grafiky tam komentuje priamo jeden z vývojárov.
I takový Dead Island mi v "demu od Reloaded" (v1.0) přišlo plynulejší než plná verze (v1.2)... Takže tomuhle bych se vůbec nedivil. A tenhle problém s vyhlazování není zcela ojedinělý nap oli PC her, třeba Trine u AA 8x běželo neuvěřitelně mizerně, kdežto při jakékoliv jiné hodnotě (i 16x) šlo naprosto v pohodě.