Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Halo: Spartan Assault

48
10 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 3rd person akce *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
18.07.2013 PC
23.12.2013 XOne
31.01.2014 X360
Vývojáři:
, (sekundární)
Oficiální stránky:
http://www.halowaypoint.com/en-us/games/ha…
Projděte si žárem boje v příběhu Spartana Davise a jeho velitelky Sáry Palmerové z lodi UNSC Infinity, zasazeném mezi události Halo 3 (rok 2553) a Halo 4 (2557). Lidé a mimozemští Kovenanti tehdy uzavřeli příměří, a tak měla být mise na planetě Draetheus V pouze rutinní a bez bojového nasazení. To se radikálně mění, když je průzkumná patrola z Infinity napadena příměří nerespektujícími Kovenanty.

Halo: Spartan Assault v rámci FPS série představuje top down TPS odbočku, určenou primárně pro zařízení (stolní, přenosná PC, tablety a smartphony) s operačním systémem Windows 8. K mání je dále na konzolích Xbox 360 a Xbox One. Cenou i způsobem zpracování a distribuce odpovídá menší indie akční hře, která staví na lety prověřených prvcích jednoduché hratelnosti.

Myší, klávesnicí (PC), virtuálními (tablety, smartphony) nebo analogovými (Xbox konzole, PC) páčkami ovládáte svůj charakter na z ptačího pohledu nahlíženém bojišti způsobem, kdy levou určujete směr pohybu a pravou směr střelby. Misí je přes 30 a v základu se jejich náplň kromě stmelujícího bojového průzkumu pěšky či ve vozidlech dělí na obrannou, vyčišťovací a vyhledej a znič, což můžete provádět sami nebo v co-opu.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 50
Halo: Spartan Assault mě překvapil když teď nedávno byl vydán na Steamu. Zmizela nutnost že hra lze spustit jen na Windows 8, přibyly klasické Steam achivmenty a cena byla snížena na přijatelnějších 5 eur (oproti původním 300Kč).

Tahle Top Down střílečka je hříčka, která si na nic velkého nehraje. Průchod jednotlivých levelů se dá počítat v rámci minut, občas to natáhne smrt jelikož se musí celá mise opakovat od znovu. K dispozici jsou dva sloty na zbraně, granáty, a speciální schopnosti jako kamufláž, sprint, návnada atd...

Je zde systém XP, že zabité nepřátele se zvyšuje score, a po dohrání mise se sečte styl zabití, vícenásobné zabité atd... Tyto zkušenosti slouží pro nákup zbraní a schopností před misí. Pro zvýšení XP lze vybrat dvě lebky které omezují anebo zvýší obtížnost dané mise jako je např. větší výdrž nepřátel, méně munice, zničení štítu znanená smrt atd...

Mise jsou si často dost podobné, občas se objevuje zpestření v podobě vozidel a tanků. Jinak musím pochválit hudbu ta je skutečně dobrá a je vidět, že se drží kvalit předešlých Halo her.

Tento kousek je zkrátka hříčka na odreagování. Dat si jednu dvě hry, a pak to zas vypnout. Zabere okolo 4 hodin její dohrání. Ale je to průměrná záležitost.
+11+11 / 0
  • PC 30
Tak "TOHLE" jsem měl "dohráno" celkem rychle, za nějaké necelé dvě hodiny ztráty času, nervů a mozkových buněk. Ano, hru jsem nedohrál v celé její délce a nemám v plánu to kdykoliv jindy napravovat. Předpokládám, že tahle zhůvěřilost na PC doputovala z mobilů a tabletů, jinak si nesmyslnost existence téhle hříčky nedokážu představit.

Hra se snaží navodit, že jde o cosi ze světa Halo, a to hudbou a grafikou, ale je to úplně jedno. Koukáte na to z uctivé výšky, takže nějaké grafické kochání je nesmysl, navíc se jedná o sled na sebe, sice dějově, ale jinak zcela nesouvisejících misí, které zvládnete odehrát za pár (někdy doslova) minut. Za kvalitu a rychlost plnění cílů a střílení nebohých mozek postrádajících ufounů (takhle lobotomičtí snad nebyly ani v PC verzích svých FPS předobrazů) dostáváte nějaké XP body, které pak můžete měnit před startem mise za jednorázová vylepšení zbraní a schopností... je to fuk.

Aby to totiž nebylo tak lehké, tak nepřátelé se na vás vrhají v neustálých sebevražedných vlnách, kdy sice někteří uskakují před střelbou, ale granát si sami div nestrčí do tračníku. A vy se svým panďulákem jdete a tupě kosíte pohybující se okolí. Někdy k tomu máte vozítko, někdy pár vocasů, ale to také nemá moc valný smysl. Nejhorší tu ale nejsou trpaslíci, ale pohyb. Ovládání je neuvěřitelné a předpokládám, že bez nějakého konzolového ovladače nemá smysl to spouštět. Klávesa pro pohyb dopředu totiž neznamená, že vozidlo pojede dopředu, ale že pojede nahoru podle toho, jak zrovna na mapě je - sice to tak asi nezní, ale nedá se to pořádně ovládat - abych totiž jel dopředu s tankem, musím držet zároveň klávesu pro pohyb vpřed a klávesu pro pohyb nahoru. WTF, co to má znamenat? Navíc i na to, že hra není graficky kdo ví jaký Crysis, tak se místy pěkně trhá, takže i optimalizace tu dostává v některých částech dost na prdel.

No, někde na konci předposlední mise B-kampaně jsem to vzdal, protože je to nehorázně nezajímavá, nezábavná, zbytečná, divná, blbě ovladatelná ohavnost, snažící se obtížnost simulovat jen hordami stále se valících nepřátel a cíly jako ubraň, ochraň - prostě stůj, střílej a modli, se, aby toho nepřiběhlo moc. Ne, díky. Škoda každé koruny, která za to padla.

Pro: Pro über fanoušky téma světa Halo.

Proti: Všechno ostatní. Celkově je to naprosto zbytečná a nudná hříčka s divným ovládáním a párminutovými misemi na stále stejné brdo.

+2+2 / 0